Železnice Srbije saopštile su da će u nаrednih petnаest dаnа, ukoliko vremenske prilike ne uspore rаdove, nа putnom prelаzu kod Donjeg Međurova biti postavljene rampe.
kada treba da se obezbede prelazi ili operu lokomotive i vozovi onda smo siromašni, a kada se upuštamo u izgradnju brzih pruga onda baš i nismo. Bacite se u račun, pa recite koliko bi se prelaza obezbedilo preusmeravanjem sedstava sa "brzog" magistralnog koridora na regionalne i lokalne pruge?
Naprotiv. Rampa i sve što je prati košta poprilično, a mi smo siromašna zemlja, često je nepotrebno, a često je kontraproduktivno. Cenu na stranu (iako cena ne može ići na stranu), samim tim što je uključena tehnika i više ljudi, raste rizik zbog zakazivanja tehnike i ljudskog faktora. Ukoliko je izuzetno frekventan put, tad rizik od samog broja vozila postaje veći od rizika same rampe. Ukoliko nije naročito frekventa, a put pregledan, najsigurnije je obična saobraćajna signalizacija, pre svega znakovi upozorenja da prelaziš prugu, pod pretpostavkom da ljudi znaju da voze, znaju pravila i poštuju pravila.
Teza da železnica nije kriva i da na tom mestu nije potrebna rampa je ovom tragedijom i pogibijom petoro ljudi definitivno pala u vodu.. U 21 prvom veku smo! Umesto da su svi pružni prelazi obezbeđeni rampama i pokriveni video nadzorom, te da se u slučaju kvara može blagovremeno reagovati, ovde oni nude objašnjenja kako je to ne znam ti ja kakav zahvat. Za kuću uradim video nadzor za par stotina eura sa kamerama visoke rezolucije. O čemu bre vi pričate!? Kako vas nije sramota!?
Dali su objašnjenje zašto na ovom prelazu rampa nije potrebna, zašto je onda sad postavljaju? Pa ovim priznaju svoju krivicu i onda stvarno treba njih tužiti. Ili treba ili ne treba. Ne može da treba samo zato što jedan kreten nije gledao put i prugu, nego svoj telefon? Tom ni rampa nije problem. Kakva beda od firme i zemlje.
a neometan saobraćaj vozova sprečavanjem pristupa vozila na putanju voza postavljanjem rampe je u nadležnosti skupštine stanara lokalne samouprave te je krivica po svemu sudeći njihova.
Zasto postavljate rampu, o vi genijalni strucnjaci opste prakse, voljom Velikog Vodje zaposleni na zeleznici?
Zar niste jos juce veleumno tvrdili da po vasim apsolutno izuzetnim kriterijumima tu rampe ne treba da bude?
Ili u prevodu:
Sta je, frka? Kuka & motika se digla, pa d..e gace zvace?
Zeleznice nisu krive jer ne postoji rampa? Pa ko je nadlezan da postavi rampu, gradjani? Cak ni u zemljama treceg sveta se ne desava da nema rampi na prelazima? Ovim su priznali krivicu, a naravno sada ce puder tetka da izadje i da objavi da je sigurno bez ili sa dokazima vozac kriv.. Ranije kamenje padalo, sada padaju zivoti...
Sta je bilo ne ponovilo se i treba da se potrude da nikada vise do takve nesrece ne dodje. Ni tamo a ni bilo gde u Srbiji. Ne treba tu da se zaustave, ima mnogo prelaza koje treba obezbediti pre nego sto bude kasno.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Železnice postavljaju rampu posle tragedije i protesta građana
Autor: Beta
Info
•23.12.2018.
•22:56 > 07:27
Komentari 14
makar šta
@Saša
.. dakle
Dragana
Saša
Rade
žalosno
14Februar
Znači, tako izgleda Železnica države koja će građane na severu Kosova da brani?
/
B
Zar niste jos juce veleumno tvrdili da po vasim apsolutno izuzetnim kriterijumima tu rampe ne treba da bude?
Ili u prevodu:
Sta je, frka? Kuka & motika se digla, pa d..e gace zvace?
dado
Salamander
Nema para za plate?
Otpustite kojeg bota ... i divota
Putnik
JS
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H