Ako država hoće da spreči da se događaju tragedije poput one na pružnom prelazu kod Niša, treba propisima da ograniči brzinu kojom se vozovi kreću kod neobezbeđenih prelaza, smatra profesor Saobraćajnog fakulteta Milan Vujanić.
u ime postavljanja železnice na pravi kolosek Nišlije će složno dočekati ministarku sa svitom
https://www.youtube.com/watch?v=xnQ-9KWgUtA
Sramno je sve ovo, samo da ne smrdi od glave i neka to ne bude ona glava koja je, po Zakonu o bezbednosti i interoperabilnosti železnice, nadležna da "nacionalne propise za bezbednost prijavljuje Evropskoj komisiji".
....
ozbiljna nesreća je sudar vozova ili iskliznuće voza koji ima za posledicu smrt najmanje jednog lica ili teške povrede pet ili više lica ili nanošenje velike štete železničkim vozilima, železničkoj infrastrukturi ili životnoj sredini, kao i druga slična nesreća koja ima očigledan uticaj na bezbednost na železnici ili na upravljanje bezbednošću.
https://www.paragraf.rs/dnevne-vesti/121115/121115-zakon_o_bezbednosti_i_interoperabilnosti_zeleznice.html
....
Čemu prebacivanje odgovornosti na lokalnu samoupravu, kada se "EU harmonizovani" propisi u praksi nisu faktički ni zakorenili (2013. godina). Da li to znači da treba abolirati železnicu za sve godine gubitaškog poslovanja, a ministarstvo za sve godine lošeg upravljanja projektima?
Gde živi profesor Vujanić, poznat po dobrim zakonima. Vozovi na našim prugama se kreću brzinama ispod brzina u XIX veku. Savremeni ruski voz razdaljinu od Niša do Bora 130 km prolazi za oko 4,5 sati ili 29 km/h (u svetu vozovi dostižu i više od 500 km/h). Voz ovom prugom ne ide, puzi, a ovaj profesor savetuje da se ograniči brzina na prelazima. Ovaj profesor je poznat po novom zakonu o saobraćaju, gde su prvobitni uslovi bili rigorozniji nego u Norveškoj i Švedskoj, da bi nakon promene ubacili klauzulu za korišćenje letnjih guma zimi kada na putevima nema snega i leda. Krasan profesorov biser i bolje mu je da se ne pojavljuje na medijima. Tek šta je naučio studente?
Pa nemojte, što bi samo usporili. Ta promenite pravila, nek je voz u obavezi da se zaustavi i propusti sve što mu prelazi preko pruge, jer se od vozača ne može očekivati niti da znaju pravila i saobraćajen znake, niti da ih poštuju i odgovaraju za svoje ponašanja u saobraćaju. Doduše najlakse je ukinuti vozove s ovakvim mozgovima, kako za volanima, tako i na mestima na kojima se odlučuje.
Drzava nema pare za rampe na prugama srbije?odakle za jelku,osvetljenje,fontanu,nacionalni stadion...?toliko nam dobro ide a nema sredstava da se obezbede ljudski zivoti
Pa pružni prelaz i nije neka novina u saobraćaju. Bilo bi dovoljno pogledati rešenje par država koje imaju najmanji broj nezgoda na pružnim prelazima i primeniti? Ili ćemo opet da otkrivamo točak?
U Indiji lepo imaju železničkog službenika koji siđe sa lokomotive 100m pre prelaza, pa sa crvenom zastavicom ide ispred voza, a voz iza njega 5 km/h...
Jer, najbolje poznaju osobine svog stanovništva.
Može i tako.
Onda nam ne bi trebalo uopšte saobraćajno obrazovanje, vezano za pružne prelaze.
Ratardi obojica. Kako su obezbedjeni prelazi? Znakovima? Sta ako je magla? Stanes lepo na stop, krenes i zvizne te voz. Niko ne govori da su poskidali gomilu rampi u poslednjih godinu dana u fazonu, pa imas znak. Evo primer iz Kule. Rampa ima radno vreme. Da, radno vreme. Tipa od 7-20h radi, a posle ne. Ej, u 21. veku.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
"Ograničiti brzinu vozova kod neobezbeđenih prelaza na 20 km/h"
Autor: N1
Info
•28.12.2018.
•09:16 > 09:18
Komentari 16
l.s. država u malom
https://www.youtube.com/watch?v=xnQ-9KWgUtA
Sramno je sve ovo, samo da ne smrdi od glave i neka to ne bude ona glava koja je, po Zakonu o bezbednosti i interoperabilnosti železnice, nadležna da "nacionalne propise za bezbednost prijavljuje Evropskoj komisiji".
....
ozbiljna nesreća je sudar vozova ili iskliznuće voza koji ima za posledicu smrt najmanje jednog lica ili teške povrede pet ili više lica ili nanošenje velike štete železničkim vozilima, železničkoj infrastrukturi ili životnoj sredini, kao i druga slična nesreća koja ima očigledan uticaj na bezbednost na železnici ili na upravljanje bezbednošću.
https://www.paragraf.rs/dnevne-vesti/121115/121115-zakon_o_bezbednosti_i_interoperabilnosti_zeleznice.html
....
Čemu prebacivanje odgovornosti na lokalnu samoupravu, kada se "EU harmonizovani" propisi u praksi nisu faktički ni zakorenili (2013. godina). Da li to znači da treba abolirati železnicu za sve godine gubitaškog poslovanja, a ministarstvo za sve godine lošeg upravljanja projektima?
Dr Miggyy
Dragan
čvarkov
/
e
Dejan
sale tf
NS
Iliuy
Ma, naravno
Jer, najbolje poznaju osobine svog stanovništva.
Može i tako.
Onda nam ne bi trebalo uopšte saobraćajno obrazovanje, vezano za pružne prelaze.
Jer, u iščašenosti odluka nema granica.
Mr X
Bogoslov
Utopija
alex
pera
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H