U Kliničkom centru u Nišu noćas je preminula još jedna putnica iz saobraćajne nesreće koja se pre 10 dana dogodila na pružnom prelazu u Donjem Međurovu.
Zato sto nije bilo potrebno, iz saobracajnih razloga, jer se radi o sasvim preglednoj i dobro obelezenoj raskrsnici, za onog ko zna osnovna saobracajna pravila (drugima nije mesto za volanom, a pogotovo ne profesionalnim). Saobracajnih razloga nema ni sad, sad ima politikantskih.
I dalje čitam i neverujem šta pišete u komentarima... Koliko vidim i OVAJ putni prelaz je imao Andrejin krst i znak STOP što potvrđuje nesavesnu vožnju vozača autobusa jer nije stao ispred pruge da proveri da li postoji opasnost od šinskog vozila koje po zakonu mora da propusti. Mislim da u Srbiji retko možete naći putni prelaz koji se ukršta sa prugom da nije obezbeđen sa Andrejinim krstom i znakom STOP ali zato u Srbiji svaki drugi vozač je nesavestan jurca, prolazi kroz crveno, skreće bez žmigavca pa i prelazi prugu bez da gleda ide li voz ili ne... Svidelo se vama ili ne, zakon o saobraćaju nije napisan bezveze... Prvo se informišite pa onda komentarišite, inače pišete gluposti.
zavisi od klijenata i komercijalnih i operativnih potreba žel. prevoznika:
"Vlada RS će zahtevati od ŽP UI da prihvati filozofiju pristupanja upravljanju održavanjem infrastrukture na komercijalan način. Prelazak na komercijalno upravljanje označava da rukovodioci moraju da prilagode infrastrukturu nivou koji je u skladu sa nivoom saobraćaja, kako se oskudna sredstva ne bi trošila uzalud na održavanje infrastrukture niskog prioriteta. ŽP UI će razviti plan za infrastrukturu koji se vodi klijentima i koji će biti usklađen sa komercijalnim i operativnim potrebama železničkih prevoznika.
Preneto iz Plana Reforme Železnice 2016/2020
http://szs-railsyn.org/slike/Plan%20Reforme%20Zeleznice%202016-2020.pdf
A sta cemo sa ostalim propisno i adekvatno obelezenim pruzmim prelazima kakav je bio i ovaj, koje rampa nije potrebna(a sad je ima!)? Jel na svakom treba da pogine pola autobusa da bi se ljudi doveli u red?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
U Donjem Međurovu postavljena rampa, preminula još jedna putnica
Autor: 021
Info
•30.12.2018.
•20:16 > 21:08
Komentari 8
@Zora
neko_iz_mase
Autonomasch
razmisli
"Vlada RS će zahtevati od ŽP UI da prihvati filozofiju pristupanja upravljanju održavanjem infrastrukture na komercijalan način. Prelazak na komercijalno upravljanje označava da rukovodioci moraju da prilagode infrastrukturu nivou koji je u skladu sa nivoom saobraćaja, kako se oskudna sredstva ne bi trošila uzalud na održavanje infrastrukture niskog prioriteta. ŽP UI će razviti plan za infrastrukturu koji se vodi klijentima i koji će biti usklađen sa komercijalnim i operativnim potrebama železničkih prevoznika.
Preneto iz Plana Reforme Železnice 2016/2020
http://szs-railsyn.org/slike/Plan%20Reforme%20Zeleznice%202016-2020.pdf
Tinker
Madam
Cestitke
Zora
Sta to nista uradili pre mnogo godina?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H