Predsednik Lige socijaldemokrata Vojvodine Nenad Čanak ocenio je da Aleksandar Vučić trenutno nema ozbiljnu alternativu, niti ima razloga da brine zbog protesta, koji se praktično svode na zahtev za "pet minuta na televiziji".
Kako Craig Zobel, scenarista i režiser filma "Compliance", kaže: "Ne možemo stalno biti na oprezu. Da biste imali lijep život, morate vjerovati da su ljudi oni za koje se predstavljaju. A kada biste sumnjali u sve što čujete, nikada ne biste ništa postigli. Daleko je efikasnije pratiti izabranog lidera i koračati skupa sa izabranim plemenom."
Vec 34 godine koliko zivim na ovom svetu u Srbiji je relativno ista prica. Prvi politicar koga se jasno secam je Milosevic. Sa njim i posle njega narod u Srbiji kao ploca koja je pokvarena prvo izabere nekog koga niko pri zdravom razumu ne bi izabrao da ga vodi. Ali eto takvi se probijaju i pronalaze svoje mesto na srpskoj politickoj sceni. Potom kada se osvesti taj isti narod izlazi na ulice da skine sa vlasti lidera koga je sam izabrao. Ja sam se iz zemlje iselila, ali mi je zao svih dobrih, vrednih, pametnih, socijalno odgovornih ljudi u Srbiji. Ta manjina vec decenijama zivi pod pritiskom vecine koja je pretezno neuka, neinformisana, socijalno neodgovorna, moralno posrnula, istraumirana i koja kao takva uvek izabere lose lidere. Argument da nema ko dobar da se izabere ne vazi. Prosle izbore je Radulovic obelezio kao jedina pristojna alternativa, medjutim narod je rekao svoje. Sada kada je bilo kakva reklama opozicije zabranjena i ukinuta, jedino sto se nudi je AV. I on nece skoro sici sa vlasti, tako da je Canak u pravu. Zasto bi silazio? Nije lud. Tesko mi bude cesto kada razmisljam o svemu ovome, ali nemam nacina da ista promenim. Sa srecom narode, i pazite koga birate sledeci put. Najbolji vodic neka vam bude da onaj ko vam se najvise sidja da za njega glasate - njega zaobidjite. Birajte nekog autsajdera, koji ima najmanje zavrsen neki pristojan fakultet (privatni fakulteti u Srbiji se ne racunaju) i ko govori tecna bar jedan strani jezik.
pa kako Te nije sramota?!
evo ja sam crvena od stida umesto Tebe.
(a vidim, slik'o si se u kafani - u svojoj prvoj kući - od čega druže, od čega se svaki dan ručava i večerava po kafanama? jesi li za to prodao dušu đavolu?)
Čanak, NS nije sterilan grad kako ti misliš. Šta Ligu košta da se ispiše iz registra političkih stranaka, kad već Aleksandar Lav Vučić nema alternativu i da svojim primerom posluži kao uzor em jalovim, em skupim plus štetočinskim kamaradima iz 100+ stranaka? Eto 1. zahteva: brisanje iz registra, zbog širenja defetizma, sitosti i još ponečeg. Moglo bi se naređati zahteva ko u izvršitelja predmeta, a drugi bi mogli svojim idejama doprineti da zahteva bude i više, kao i da oni koji izlaze ovih dana po ladnoći, ne dožive to kao gubljenje vremena, sopstvenu jalovost i ne odustanu jer ti u Sarajevu misliš da Lav nema alternativu, dok ovde valjda misliš da nikom verovatno ne moraš da polažeš račun dokle god ti je stranka na sigurnom, u registru.
Čanak je samo lepo objasnio beznađe u kojem se država Srbija nalazi. To da li i kako je on politički oportunista, ili ne, nije srž problema.
Problem je da nemamo normalnu građansku opciju u opoziciji! Ko je opcija? Borko- Da je Jug Pobedio- Stefanović, bivši nazi-skins koji sad glumi levičara? Đilas-Pride u četiri zida i Konteinjeri za Rome, Đilas veliki demokrata? Vuk Jeremić- čovek na platnom spisku Kremlja i SPS omladinac? I Obradović fašistoidni teokrata? Da li ste vi ljudi svesni da je svaki od nabrojanih opozicionara dobrano udesno od Tapeworm PussyLipsa? To je problem!
“... snsovci su nizi slovevi?
zar stvarno mislis da su nacelnici klinika, vlasnici ordinacija, sefovi, racunovodje nizi slojevi?
prvo se treba rastosiljati bas tog kukolja iz visih slojeva jer su ti koji se najlakse prodaju i prelecu..”
Vidi Grinch,
Nemoj da spinuješ. Skoro celokupno članstvo sns-a su preletači iz srs-a, a ovi, koje spominješ, su se samo priklonili većini, ne bi li se i oni “očešali”.
U ogromnom broju članstvo sns-a su slabije obrazovani i penzioneri, “navučeni” na rts, pink, informer i ostala režimska sredstva informisanja.
Na žalost, u ogromnom broju su članovi i glasači sns-a i oni, koji su zbog svojevremene politike ovih istih na vlasti, morali da napuste svoje domove.
Znaš ti to vrlo dobro, ali eto, voliš spinovanje...
Dobro se znamo sve ove godine i mislim da ti se nazire politicki kraj polako,ako jednog dana ode SNS sa vlasti vise neces imati kredita da se nekome priklonis,bio si skoro sa svim strankama u kombinaciji.Nazalost,u pravu si za Vucica da trenutno nema alternativu ali ovo su bas turbulentna vremena pa svasta moze da se dogodi.Imao si i svetlih trenutaka,npr.1996.na gradskom nivou kada si imao sjajne ljude u stranci koje si oterao sve do jednog,pa 2000 kada si trazio da se zabrani SRS sa kojim si sada u koaliciji na gradskom nivou a na pokrajinskom ih kao napadas.Ali si isto tako imao i gomilu brljotina,ne samo voznja sanki nego sprega sa biznismenima,"...moj preposteni kum Kole...",pa sa kriminalcima"...kum Nesa i ja onomad...",a plivao si u svim vlastima ,tako da ti ovo uvlacenje vodji dodje kao politicka labudova pesma da se zna ko mu je prvi rekao,Ispraticemo te sa zadovoljstvom,potrosio si i zloupotrebio nase ideje za ovih 30 godina,a kada ti izmerimo gabarite vidimo i na sta.
Sine, ima jedna sprava, zove se digitron, pa izracunaj kako je moguce da je milosevic vladao samo 10 godina, a ovi posle cak 30 godina. Znam da si nazdravljivao ovih dana, ali polako, pa izracunaj. To sto je za tebe milosevic krupna jajara, a ostali sitne jajare, to je stvar tvog ukusa, pre ce biti da si zalio za njim. Sto se tice sanki mozda bi vozio i ti da pokazes da komunalci ne ciste sneg i pevao my way da si imao priliku, ali nisi jer si samo mali covek, izgubljen u stenovitim planinama, kome je milosevic svetionik slobode, demokratije, prosperiteta i nestranackog zaposljavanja.
Za razmišljanje:
a) pristalice SNS su uglavnom iz "nižih socijalnih slojeva", ne baš obrazovani i dolaze na mitinge SNS uglavnom pod pritiskom, pretnjom otkazom i slično,
b) pristalice opozicije su uglavnom iz "više srednje klase", solidno foralno obrazovani i dolaze na mitinge opozicije uglavnom dobrovoljno, čak i u lošim vremenskim uslovima.
Šta je zaključak? Da li onda ovi pametniji i dobrostojeći imaju neku drugu mentalnu falinku?
Baš čudno, na poslednjim predsedničkim izborima sns je Čanku poklonio 0,1%, što je u prevodu značilo 250.000€ za kampanju. Čanak kao verna pudla su sprema za sledeći Vučićev poklon samo što sada više ni izjave ne sme da daje domaćim novinama, zbog nezgodnih pitanja...Jedina njegova tekovina je zastava Vojvodine koju je takođe jadno plagirao...
Kakav sok za Vojvodjanere. Kad im njihov duhovni, verski, intelektualni i pre svega moralni vodja ovako nesto izjavi... kako sad da krive dodjose za sve? Kako sa sad kad je veliki Canak rekao da je AleVu najbolje sto imamo??? Pa Vucicevi predstavnici su dodjods do dodjosa u Vojvodini? Kako su sad oni nabolje kad ih 30 godina krivimo za sve lose u Vojvodini. Ima li zivota posle ovoga za Vojvodjanere
Sine, kad te neko zezne za 10 godina zivota kao Milosevic pa da i razumes zasto ga ljudi mrze ali kad te sitne jajare kojima je cilj da se provozaju motornim sankama po centru grada ili odsviraju "My way" na tek "oslobodjenom" Pinku, kad te takve sitne jajare zavlace 30 godina kako su oni jedini borci za demokratiju, vladavinu prava i autonomiju onda stvarno moras da se zapitas na koga si gubio vreme i bacao nadu.
OK, bacio sam na zivot u Milosevicevoj Srbiji 10 godina (delom sam bio i klinac na studijama), bacio sam i sledecih 10 godina na zivot u post-milosevicevskoj Srbiji kada je kao dosla demokratija, kad je kao pocelo da se zivi i radi... a ono kad skapiras posle 10 godina da je dosla "ekipica" koja se bavi svim tim samo iz sopstvenog interesa i taljenja sa drugim politicarima i pre svega tajkunima. Eto, mojoj supruzi je bas Canak i njegova koalicija i partijsko zaposljavanje 2011 dokazalo da se nista nije promenilo i da ce tu za nasih zivota biti korupcije, nepotizma, progona neistomislenika za izvoz. Nista se nije promenilo ni u ovih 8 godina od tad, naprotiv, gore je. Zbog Cankovog kadra je ostala zbog posla i zavrsila na birou za nezaposlene, ukratko, sto se i danas mnogima u Srbiji desava zbog SNS-a.
Uzgred, mene interesuje sta se desava u mom rodnom gradu, u drzavi u kojoj sam ziveo prvih 41 godinu zivota, u kojoj mi zive roditelji, bliska porodica, prijatelji. Nisam se odrekao, niti cu se odreci toga tu. Smeta te to?
ne mogu tvrditi "baš baš baš", ali u velikoj meri je tako.
Setite se još novoizgrađene autobuske stanice i upropašćivanja autoprevoznika Vojvodina, a prisećam se i nekog batinanja ili bar nasrtaja na jednu ili više osoba u Pozorištu mladih koje nisu bile po ukusu tadašnje lokalne vlasti i njenih kombi-partija.
Tako da reklo bi se da je LSV ipak malo upristojila stanje u lokalnoj vlasti... kao.
Ponavljam da ja ne zastupam LSV, nek s njom bude šta god (u skladu sa ponašanjem i rezultatima), samo nek Vojvodina ne prođe tako, ali podstičem posetioce 021 da razmisle je li im Čanak najveći problem u životu ili neki drugi.
Da li vam više smeta Čankovo bahato ponašanje u privatnom životu ili stanje države i društva za koje su drugi krivi pre svega a ne on koji nije učinio puno?
Plaši me što posetioci 021 većinski ovako razmišljaju, kako pokazuju komentari, što se zamajavaju nebitnim i ne vide prave razloge. Ako tako razmišlja urbani, obrazovaniji i informisaniji deo stanovništva, kako tek razmišljaju oni drugi?
Mada znamo kako razmišljaju, živimo u skladu sa tim.
Grešiš, ovaj, grešiš grdno sine, to da pričaš recimo o vezi Baje Malog Knindže, Vjeternika i Čanka, to je negde i razumljivo, ali ovako kao neki Maksim po diviziji!
... tačno. Kakav god da je lik, ovo je tačno rekao, u srž. Koga boli istina, bolje da se na to spremi/prihvati. Ko ima snage da se suprotstavi i dokaže da je Čanak pogrešio - iskreno mu želim svu sreću i uspeh.
Za neupućene da kažem Čanak je svoje rekao još sredinom 90 ih kad je iskoristio u lične svrhe novac jedne od Skandinavskih zemalja dat za razvijanje socijaldemokratskih i sl. partija. Koliko znam kupio čovek za nekih 12 000 maraka (tadašnjih) neka kola. Od tada nije slobodan čovek
Alo ljudi,botovi,uvlakaci,normalni koji prezivljavaju,dijasporci i svi ostali...ova vlast treba da se zbaci,da oteramo sve i opoziciju i ostale u zatvor,da skupstina ostane prazna,pa tek onda da je napunimo sa nekima koji su prvi put u sluzbi,da rade za 70-80 000,da nemaju kontakta za poslove na kojima mogu da vacare,danarod odlucuje o svemu.tek tada ce nam biti dobro.onaj ko lupi minus,taj zivi od sendvica,potkupljivanja sa raznih strana itd
Setite se šta se događalo u NS otkad su lokalnu vlast preuzele "Naše Maje" i radikali, pa SNS sa svojim kombi-strankama i kupovinom glasova. Od behatoniranja. preko blagosiljanja vode u vodovodu, menjanja natpisa na Kulturnom centru i tabli GSP-a iz srpske latinice u "srpskiju" ćirilicu, raznih afera, otpuštanja neistomišljenika, cenzurisanja izložbi, a bilo je i fizičkih nasrtaja...
Toga nema otkad je LSV u ovoj tako omraženoj koaliciji.
Ne, ne propagiram LSV, jednako mi smeta to što je prokockala šansu i razvodnjila podršku i ideju autonomije. Gadim se koalicije sa SNS. Za to LSV plaća kaznu, zasluženu.
Ali... jako vam je poremećeno shvatanje. Kako ne shvatate da LSV nije uradila puno (ni dobrog ali ni lošeg)? Čanak takođe, kao političar (kao čovek je bahat u najmanju ruku, ali to nije vaš problem).
Jedino o čemu razmišljate su njegovi nastupi sa folkerkama, Veliki brat, sanke, koalicija, zaboravili ste onu kafansku tuču (da vas podsetim)… Šta očekujete od političara? Da bude neki moralni uzor?!
Jako ste naivni misleći da partije, a pre svega njihovi najistaknutiji članovi, oni koji su glavni, zaista zavise od toga da li su u (lokalnoj) vlasti.
Oni su zbrinuti i kad su vlast i kad su opozicija.
Suprotstavljeni političari se međusobno ne mrze, naprotiv, vole se, jer jedni drugima daju radna mesta, a obični ljudi misle da tu ima neke političke borbe. Sve su dilovi i dogovori i scenariji, pa ne budite tako naivni.
Da li ljudi sa Radio Sarajeva znaju da je Čanak u gradu Novom Sadu na predsedničkim izborima 2017. godine dobio oko 4.608 glasova što je negde oko 2,5%. Kredibilnijeg sagovornika bi imali u Ljubiši Preletačeviću Belom koj je dobio 19.348 glasova ili 10,51%. Čanak je politička figura bez ikakvog uticaja ali iz nekog razloga uvek u koaliciji sa zvaničnim vlastima iz Beogarda.
Samo tako i treba za ovaj pismen,pametan i nepotkupljiv narod sa izuzetnim pamcenjem i nikako drugacije.Sto ga vise jases sve te vise postuje.Cim prestanes da ga jases nije dobro dobija svest o tome da je covek a ne stoka.Mora da se jase non stop.
ako je odlicno vodjenje kada se uvedu trubaci u un
i kada djilasove krive bandere po gazeli treba da se slegnu da bi se uspravile
barem oni u nsu znaju da je djilas za potrebe kampanje na klinicki centar polepio fasadne plocice dok su pozadi stajali stubovi u korovu zbog slikanja u kampanji
ovi treba da lete ali budite svesni da je djilasa sluzba spremila isto kao i av-a 2011-e
pročitao sam sve do zadnjeg komentara i sem pljuvačine o čanku niko ali niko nije rekao ko bi to mogao biti na šta čanak u izjavi aludira, znači nemamo stranku ni osobu da ponudimo kao rezultat uspešnog protesta ali pljujemo na čoveka koji to naglas kaže, zanimljivo.
Sine, jedino da si zbog canka otisao u kanadu, dobar vic. Izgleda ti dosadno tamo, kad citas sve ovo, al sta ces, standard jbg, cutis i trpis, tesko vala.
Necu ni za Vucica, a jos manje Canka, Jeremica, Djilasa i slicne. Ne zelim da se Kurte i Murte smenjuju na par godina, unistavajuci drzavu. Zelim lustraciju, nove ljude i potpunu transparentnost.
Ali kad neko ko podržava LSV i Čanka nekog nazove poštenjačinom... DS i njeni članovi (kojim se može štošta zameriti, naravno) su ako ništa drugo prebijani, zatvarani i linčovani punig 7 godina svaki dan. I tri puta su na demokratski izborima menjali predsednika. Dok Čanak i njegova stranka i danas podržavaju diktaturu. Neka im to služi na čast, i neka ne bude zaboravljeno, ako ništa drugo.
Nećemo daleko stići, jer smo nepismeni. Toliko gramatičkih, pravopisnih grešaka na jednom mestu. Ljudi moji, naučite da pišete i čitate, na taj način i ostrašnjenost će vas proći, jer ćete razumeti. Nadam se da ćete se zamisliti.
Ne slažem se sa gospodinom Čankom. Savez za Srbiju je odlična alternativa Vučiću.
Đilas je odlično vodio Beograd, Jeremić je predsedavao skupštinom UN, ali to sve nije tema.
Savez je javno obećao da će ministri biti ljudi od struke, praktično tehnička vlada, koja ce omogućiti zaustavljanje ovog sunovrata, i stvoriti uslove za fer izbore. E tad nek bira ko šta hoće. A od Vučića je bolji svako. Čak i Čanak.
Ovo je politicar koji se motornim sankama vozio kroz Laze Teleckog da bi bio frajer. Hoce da ga mlade ribe gledaju sta je politicar u zemlji Srbiji u stanju samo kad bu padne na pamet
A sta je pogresno rekao? Ako kazes istinu onda radis za vucica? 99%komentara tako tumaci ovaj intervju. Neka se canak prodaje kako oce, ali ko ce da spasi srbiju? Jeremic? Djilas? Onaj ludak iz dveri? Sta ce oni da rade ako, ne daj boze, pobede? Da zarate sa kosovom? Da nas vode u eu? Da se poklone putinu? Zmajqvati nas ko i ovi? Zaduzivati se kod mmfa? Oni nece zaposljavati svoje dzibere po firmama? Imenovati direktore? Uzurpirati medije? Sve same postenjacine. Sta oce da rade? Canak, koliko ja znam, nikad i nije imao neku ozbiljnu vlast, tako da, sto je najgore, najmanje nas je i sjebao. Ds sam i zaboravio. Pooostenjacine.
neverovatno koliko je većina komentatora zaslepljena i iznad svega nemaštovita.
Poput papagaja ponavljaju kako su razočarani LSV-om. Nekad su glasali za LSV, ali je LSV u koaliciji sa SNS u NS, izdala je ideju autonomije... svi ste bivši ligaši ili bivši simparizeri, ali ste prevareni...
Jako lako se date prevariti. Šta ste uopšte očekivali?
Zapeli ste za tu koaliciju i dosadni više.
Neprirodne i neprincipijelne koalicije su najnormalnija pojava u politici: SPO+SPS, DS+SPS, DOS, Dodik+HDZ, zatim Srbi koji podržavaju HDZ vladu Hrvatske, Srbi u Vladi Kosova!!!?... + gomila primera u inostranstvu i na Zapadu.
Politika je prljava a vi ne očekujte previše.
LSV nije uradila skoro ništa konkretno za Vojvodinu (osim njenog prijema u Skupštinu evropskih regija u vreme teške izolacije i uspostavljanja veze sa delovima bivše SFRJ posle ratova, pre svega Istrom, što je velika stvar).
Ali osim što nije uradila nešto konkretno, ipak skoro svaka izjava LSV je uvek na mestu i odlično okrarakteriše trenutno stanje. Ko drugi uopšte i spomene Vojvodinu? Niko!
Koliki su se zgrožavali zbog Čankovog lomljenja RTS sata, a šta je ta RTS zapravo bila! Šta je gore, jedan sat ili ono što nam je RTS radila godinama?
Malo imate pobrkano poimanje stvarnosti i toga ko je pravi krivac a ko nit puno pomogao nit puno odmogao.
Posvetite pažnju pravim krivcima, jer dok vam Čanak bude jedina preokupacija, njegovo bahaćenje sankama itd., alternative zaista neće biti, baš kao što je i rečeno.
Problem je u tome što ne znamo šta Vučić želi. To još nismo provalili. Služi se raznim sredstvima (pritisci na glasače, ucene preko državnih radnih mesta, koristi sve moguće prilike da eliminiše one koji mu se ne dive i ne hvale ga, pokreće propagandnu mašineriju protiv opozicionara), ali šta je cilj svega toga: jednopartijsko društvo (teško izvodljivo u današnjim uslovima), da li otvorena diktatura u sledećem koraku (opet je to teško zamisliti u ovo vreme), lično bogaćenje (za to nema ni dokaza ni indicija). Pa šta je to što on želi da postigne?
Na protestima nema stranaka, pa nema ni političkih zahteva. Cirkusaner je bio i ostao on, pa onda to projektuje na druge. Na proteste izlazi narod koji traži prestanak ovog sistema koji jako liči na fašizam. Tu je suština, oslobađanje u svemu i na svim nivoima. A to Čanak, zajedno sa svojim koalicionim partnerom, ne želi, sada sa Čedom izigrava njegovog omiljenog opozicionara i prodaje nam "nešto" za bubrege.
Tako vam izgleda'' nevino nepošteni ''Čanak. Okasnelnim istinama ostaje da neumoljivo podsećaju na život kao prevaru. Sada već davne 2000 godine, kao poslanik Skupstine AP Vojvodine, usprotivio sam se, istina ne i jedini, da Čanak bude predsednik Skupštine, jer sam ga prepoznao kao političkog lakrdijaša i vrhunskog manipulatora. Evo ga u ulozi koalicionog partnera i glasnogovornika strahovlade.'' Prepošteni i pronicljivi'' Nenad ne vidi da su protesti izbor između podaništva, ludila, istine , propasti i ŽIVOTA . Debelo je ogolitio svoj politički kredo , sadržan u aforizmu'' Ako je istina što sam rekao, onda je laž što ste čuli.''
će okupiti svih 5 ljudi koji ga prate i onda će da se uhvate za ruke krenuće da bacaju magiju na crnog maga. A onda će beli mag da se seti da mu je crni mag veliki prijatelj pa će svih njih 6 prestati da bacaju magiju! Tako to ide među magovima!
E g.Čanak lepo ste rekli,Vučić nema alternativu.Dakle logičan zaključak je da ni LSV nije alternativa odnosno nije opozicija,ergo LSV je deo vlasti .I zato g.Čanak izvolte sići sa naše grbače jer ste dosta profitirali i varali vojvođane kao navodni autonomaš.Hasta lavista forever Nenade.
Canak, omiljeni "opozicionar" svih vlasti od 2000-te dovoljno reci.
Inace, zbog jedne od njegovih mnogobrojnih koalicija sa onima koji su na vlasti svojevremeno se moja porodica iselila iz tog grada i drzave, moz'te misliti koliko ga onda volim. Ali iz danasnje perspektive, hvala mu do groba, uspeo je te 2011 da ubedi moju suprugu da odemo odatle pa nam je ustedeo nekoliko godina zivota koje bi bacili da smo produzili zivot u Srbiji.
Zar je vazno ko je rekao ako je u pravu .
Nisam ljubitelj canka ali ovde je na zalost bio u pravu.
Jedina prava stvar je barem pola miliona ljudi i ne samo subotom vec svakog dana .
Mozemo se uveriti na rumunskom primeru .
E Neso bas si me razocarao!!! Odlazite u zaborav polako ali sigurnim korakom. Koalicija vam nije trebala, nemate nista zajednickog osim interesa, trange-frange...
Čanak bi najviše voleo da opozicije uopšte nema ili da se svi priključe Vučiću. On misli da se tako ne bi videla i njegova izdaja svega onog za šta se na rečima zalagao i borio. Zato ga protesti i svaki opozicioni "damar" toliko frustriraju.
Ova zemlja nema perspektivu i polako će vremenom nestati jer stalni vekovni odlazak sposobnih ljudi već odavno je ostavio traga. Država je u kandžama bezbednosnog aparata kao i kriminala. Oni mogu svakoga izbrisati. Političari nemaju snagu ni volju da te zlikovci pobede i isključe iz političkog života.
Čovek je bezmalo 30 godina predsednik stranke. Jedini predsednik stranke. Demokrata i liberal u srcu i duši. Buntovnik u globalu, svedok saradnik u lokalu. Sve ono što radi Vučić, a pre nejga Milošević praktikuje i Čanak shodno svojim mogućnostima, dakle na mikronivou. Za Čanka samo jedna reč: Sikter!
Čanak je na izborima za predsednika Republike 2017. godine osvojio u Novom Sadu 2.5 %, ukupno u celoj Srbiji 1.12 %, tako da mislim da je LSV zajedno sa njim prošlost.
Od 1989.g do danas je prošlo mnogo godina. Od ideje, do sadašnjeg stanja prošlo je mnogo vremena. Od ozarenosti idejama do tužnog bivstvovanja. Vi u koaliciju sa autokratima, a mi još uvek sa idejama o Ustavnosti, pravičnosto i zakonitosti. Uzalud nam trug svirači...
Danas sam pljunuo u svoju ruku koja je nekad ranije na nekim izborima na listiću zaokružila ovoga, Kako sam se silno prevario. Bilo je to dosta davno, a on je odavno pročitan i potvrdio da je njegova borba za nekakvu autonomiju Vojvodine najobičnija sprdačina. Najveću štetu ovoj ideji upravo je naneo on i njegovi pajtosi koji sada uživaju silne sinekure u novosadskoj vlasti.
"Vučić je, kaže Čanak, nacionalista i centralista, na lokalnom nivou vlast vrše ljudi koji tome, po njegovom mišljenju, nisu dorasli u najvećem broju slučajeva.". To što je AV nacionalista i centralista Čanku ne smeta da bude u koaliciji u Novom Sadu sa SNS, a to je sve protiv čega se LSV nekad borila. Čanak je Vučićeva marioneta.
Oni koji mogu, ne zele vecinom, jer su se dovoljno nakrali. Mozda vise i nisu u Srbiji, a ima nekih koji se i zezaju, kao onaj Beli pre.... koji je uzeo dosta glasova, i sta je uradio? Zezao se malo. Bas me interesuje sta ce se dalje desavati???
Ne treba nikoga da cudi sto Nenad Canak i npr. Cedomir Jovanovic osporavaju proteste. LSV je deo vladajuce koalicije. zaboravljeni su i cetnici i Karlovac-Karlobag i " 100 muslimana za jednog" itd. Nenad Canak odavno ne zasluzuje nikakav komentar. Protesti protiv rdjave vlasti treba da se dogadjaju sad i uvek!
Vučić je, kaže Čanak, nacionalista i centralista, na lokalnom nivou vlast vrše ljudi koji tome, po njegovom mišljenju, nisu dorasli u najvećem broju slučajeva.
Ovaj evo jednom i u pravu. Nemamo mi iole normalnu opoziciju da bi čak i zabrinuli vlast.
Ovi što su trenutno najglasniji protiv vlasti podržavali su iste ili slične lopove i prevarante.
Mora narod sam da iznedri neku novu ličnost novi pokret da bi ove skinuo.
Pa upravo si i SAM KUMOVAO Njegovom vaskrsavanju. I jos si u koaliciji sa njim...Guzicarima kao ti, prosto je svejedno KO je na vlasti; ocesacete se i inace. ODLAZI!
A pored svega navedenog ne treba zanemariti ni činjenicu da si ti sa njim u koaliciji i da si dobio po koje javno preduzeće koje isisava novac iz budžeta koji punimo svi mi građani ove nedođije... Znači, tebi i tvojima je dobro, ma ko vladao (do sada!).... A i one legende - kako te je Miloševićev režim proganjao ... smešno! - i tada si živeo kao bubreg u loju... Znaju najbolje Popivoda, Gak i ostali šefovi DB-a iz tog perioda...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Čanak: Nema ozbiljne alternative Vučiću, iza protesta ne leži šansa za boljitak
Autor: Tanjug
Info
•08.01.2019.
•17:16 > 17:22
Komentari 108
@
Kako Craig Zobel, scenarista i režiser filma "Compliance", kaže: "Ne možemo stalno biti na oprezu. Da biste imali lijep život, morate vjerovati da su ljudi oni za koje se predstavljaju. A kada biste sumnjali u sve što čujete, nikada ne biste ništa postigli. Daleko je efikasnije pratiti izabranog lidera i koračati skupa sa izabranim plemenom."
Predrag
Jovana
nana
evo ja sam crvena od stida umesto Tebe.
(a vidim, slik'o si se u kafani - u svojoj prvoj kući - od čega druže, od čega se svaki dan ručava i večerava po kafanama? jesi li za to prodao dušu đavolu?)
Samo Savez
Brana
@
teleport
Problem je da nemamo normalnu građansku opciju u opoziciji! Ko je opcija? Borko- Da je Jug Pobedio- Stefanović, bivši nazi-skins koji sad glumi levičara? Đilas-Pride u četiri zida i Konteinjeri za Rome, Đilas veliki demokrata? Vuk Jeremić- čovek na platnom spisku Kremlja i SPS omladinac? I Obradović fašistoidni teokrata? Da li ste vi ljudi svesni da je svaki od nabrojanih opozicionara dobrano udesno od Tapeworm PussyLipsa? To je problem!
pera
Limanac
zar stvarno mislis da su nacelnici klinika, vlasnici ordinacija, sefovi, racunovodje nizi slojevi?
prvo se treba rastosiljati bas tog kukolja iz visih slojeva jer su ti koji se najlakse prodaju i prelecu..”
Vidi Grinch,
Nemoj da spinuješ. Skoro celokupno članstvo sns-a su preletači iz srs-a, a ovi, koje spominješ, su se samo priklonili većini, ne bi li se i oni “očešali”.
U ogromnom broju članstvo sns-a su slabije obrazovani i penzioneri, “navučeni” na rts, pink, informer i ostala režimska sredstva informisanja.
Na žalost, u ogromnom broju su članovi i glasači sns-a i oni, koji su zbog svojevremene politike ovih istih na vlasti, morali da napuste svoje domove.
Znaš ti to vrlo dobro, ali eto, voliš spinovanje...
Sekretar Dejan
/
da bi odatle zla sila porobila slobodni svet
niti su penzioneri kadri
obratite paznju bas na tu 'elitu' na koju se pozivate
Vandrokaš
Podbarac Original
@dijasporac
Osmi sekretar SKOJa
bonzo
Ja
/
snsovci su nizi slovevi?
zar stvarno mislis da su nacelnici klinika, vlasnici ordinacija, sefovi, racunovodje nizi slojevi?
prvo se treba rastosiljati bas tog kukolja iz visih slojeva jer su ti koji se najlakse prodaju i prelecu
Posmatrač
a) pristalice SNS su uglavnom iz "nižih socijalnih slojeva", ne baš obrazovani i dolaze na mitinge SNS uglavnom pod pritiskom, pretnjom otkazom i slično,
b) pristalice opozicije su uglavnom iz "više srednje klase", solidno foralno obrazovani i dolaze na mitinge opozicije uglavnom dobrovoljno, čak i u lošim vremenskim uslovima.
Šta je zaključak? Da li onda ovi pametniji i dobrostojeći imaju neku drugu mentalnu falinku?
Dragana
slatko se nasmejah
barbara
dijasporac
OK, bacio sam na zivot u Milosevicevoj Srbiji 10 godina (delom sam bio i klinac na studijama), bacio sam i sledecih 10 godina na zivot u post-milosevicevskoj Srbiji kada je kao dosla demokratija, kad je kao pocelo da se zivi i radi... a ono kad skapiras posle 10 godina da je dosla "ekipica" koja se bavi svim tim samo iz sopstvenog interesa i taljenja sa drugim politicarima i pre svega tajkunima. Eto, mojoj supruzi je bas Canak i njegova koalicija i partijsko zaposljavanje 2011 dokazalo da se nista nije promenilo i da ce tu za nasih zivota biti korupcije, nepotizma, progona neistomislenika za izvoz. Nista se nije promenilo ni u ovih 8 godina od tad, naprotiv, gore je. Zbog Cankovog kadra je ostala zbog posla i zavrsila na birou za nezaposlene, ukratko, sto se i danas mnogima u Srbiji desava zbog SNS-a.
Uzgred, mene interesuje sta se desava u mom rodnom gradu, u drzavi u kojoj sam ziveo prvih 41 godinu zivota, u kojoj mi zive roditelji, bliska porodica, prijatelji. Nisam se odrekao, niti cu se odreci toga tu. Smeta te to?
V
Setite se još novoizgrađene autobuske stanice i upropašćivanja autoprevoznika Vojvodina, a prisećam se i nekog batinanja ili bar nasrtaja na jednu ili više osoba u Pozorištu mladih koje nisu bile po ukusu tadašnje lokalne vlasti i njenih kombi-partija.
Tako da reklo bi se da je LSV ipak malo upristojila stanje u lokalnoj vlasti... kao.
Ponavljam da ja ne zastupam LSV, nek s njom bude šta god (u skladu sa ponašanjem i rezultatima), samo nek Vojvodina ne prođe tako, ali podstičem posetioce 021 da razmisle je li im Čanak najveći problem u životu ili neki drugi.
Da li vam više smeta Čankovo bahato ponašanje u privatnom životu ili stanje države i društva za koje su drugi krivi pre svega a ne on koji nije učinio puno?
Plaši me što posetioci 021 većinski ovako razmišljaju, kako pokazuju komentari, što se zamajavaju nebitnim i ne vide prave razloge. Ako tako razmišlja urbani, obrazovaniji i informisaniji deo stanovništva, kako tek razmišljaju oni drugi?
Mada znamo kako razmišljaju, živimo u skladu sa tim.
Posmatrač
RIZBO
Pravi Opalim te g...
posmatrač
bazen
COOL
SRS
Skandinavac
@Tasic 1951
Ivan
V
Setite se šta se događalo u NS otkad su lokalnu vlast preuzele "Naše Maje" i radikali, pa SNS sa svojim kombi-strankama i kupovinom glasova. Od behatoniranja. preko blagosiljanja vode u vodovodu, menjanja natpisa na Kulturnom centru i tabli GSP-a iz srpske latinice u "srpskiju" ćirilicu, raznih afera, otpuštanja neistomišljenika, cenzurisanja izložbi, a bilo je i fizičkih nasrtaja...
Toga nema otkad je LSV u ovoj tako omraženoj koaliciji.
Ne, ne propagiram LSV, jednako mi smeta to što je prokockala šansu i razvodnjila podršku i ideju autonomije. Gadim se koalicije sa SNS. Za to LSV plaća kaznu, zasluženu.
Ali... jako vam je poremećeno shvatanje. Kako ne shvatate da LSV nije uradila puno (ni dobrog ali ni lošeg)? Čanak takođe, kao političar (kao čovek je bahat u najmanju ruku, ali to nije vaš problem).
Jedino o čemu razmišljate su njegovi nastupi sa folkerkama, Veliki brat, sanke, koalicija, zaboravili ste onu kafansku tuču (da vas podsetim)… Šta očekujete od političara? Da bude neki moralni uzor?!
Jako ste naivni misleći da partije, a pre svega njihovi najistaknutiji članovi, oni koji su glavni, zaista zavise od toga da li su u (lokalnoj) vlasti.
Oni su zbrinuti i kad su vlast i kad su opozicija.
Suprotstavljeni političari se međusobno ne mrze, naprotiv, vole se, jer jedni drugima daju radna mesta, a obični ljudi misle da tu ima neke političke borbe. Sve su dilovi i dogovori i scenariji, pa ne budite tako naivni.
minor
Tasic 1951
Nemam više ime
Boki
/
i kada djilasove krive bandere po gazeli treba da se slegnu da bi se uspravile
barem oni u nsu znaju da je djilas za potrebe kampanje na klinicki centar polepio fasadne plocice dok su pozadi stajali stubovi u korovu zbog slikanja u kampanji
ovi treba da lete ali budite svesni da je djilasa sluzba spremila isto kao i av-a 2011-e
ns
@dijasporac
Softveras
Margot
programerka
nnn
M
Pedja
Ovo
SMV
Đilas je odlično vodio Beograd, Jeremić je predsedavao skupštinom UN, ali to sve nije tema.
Savez je javno obećao da će ministri biti ljudi od struke, praktično tehnička vlada, koja ce omogućiti zaustavljanje ovog sunovrata, i stvoriti uslove za fer izbore. E tad nek bira ko šta hoće. A od Vučića je bolji svako. Čak i Čanak.
Diego Maradona
slamka
Joe
Peca
V
Poput papagaja ponavljaju kako su razočarani LSV-om. Nekad su glasali za LSV, ali je LSV u koaliciji sa SNS u NS, izdala je ideju autonomije... svi ste bivši ligaši ili bivši simparizeri, ali ste prevareni...
Jako lako se date prevariti. Šta ste uopšte očekivali?
Zapeli ste za tu koaliciju i dosadni više.
Neprirodne i neprincipijelne koalicije su najnormalnija pojava u politici: SPO+SPS, DS+SPS, DOS, Dodik+HDZ, zatim Srbi koji podržavaju HDZ vladu Hrvatske, Srbi u Vladi Kosova!!!?... + gomila primera u inostranstvu i na Zapadu.
Politika je prljava a vi ne očekujte previše.
LSV nije uradila skoro ništa konkretno za Vojvodinu (osim njenog prijema u Skupštinu evropskih regija u vreme teške izolacije i uspostavljanja veze sa delovima bivše SFRJ posle ratova, pre svega Istrom, što je velika stvar).
Ali osim što nije uradila nešto konkretno, ipak skoro svaka izjava LSV je uvek na mestu i odlično okrarakteriše trenutno stanje. Ko drugi uopšte i spomene Vojvodinu? Niko!
Koliki su se zgrožavali zbog Čankovog lomljenja RTS sata, a šta je ta RTS zapravo bila! Šta je gore, jedan sat ili ono što nam je RTS radila godinama?
Malo imate pobrkano poimanje stvarnosti i toga ko je pravi krivac a ko nit puno pomogao nit puno odmogao.
Posvetite pažnju pravim krivcima, jer dok vam Čanak bude jedina preokupacija, njegovo bahaćenje sankama itd., alternative zaista neće biti, baš kao što je i rečeno.
Nik
Rade
di le ma
Bora
Petar
Tako vam izgleda'' nevino nepošteni ''Čanak. Okasnelnim istinama ostaje da neumoljivo podsećaju na život kao prevaru. Sada već davne 2000 godine, kao poslanik Skupstine AP Vojvodine, usprotivio sam se, istina ne i jedini, da Čanak bude predsednik Skupštine, jer sam ga prepoznao kao političkog lakrdijaša i vrhunskog manipulatora. Evo ga u ulozi koalicionog partnera i glasnogovornika strahovlade.'' Prepošteni i pronicljivi'' Nenad ne vidi da su protesti izbor između podaništva, ludila, istine , propasti i ŽIVOTA . Debelo je ogolitio svoj politički kredo , sadržan u aforizmu'' Ako je istina što sam rekao, onda je laž što ste čuli.''
RIZBO
Analitičar
dijasporac
Inace, zbog jedne od njegovih mnogobrojnih koalicija sa onima koji su na vlasti svojevremeno se moja porodica iselila iz tog grada i drzave, moz'te misliti koliko ga onda volim. Ali iz danasnje perspektive, hvala mu do groba, uspeo je te 2011 da ubedi moju suprugu da odemo odatle pa nam je ustedeo nekoliko godina zivota koje bi bacili da smo produzili zivot u Srbiji.
rumuni pomozite
Nisam ljubitelj canka ali ovde je na zalost bio u pravu.
Jedina prava stvar je barem pola miliona ljudi i ne samo subotom vec svakog dana .
Mozemo se uveriti na rumunskom primeru .
Lola
Sedobradi
- Potpuno nepoznati ljudi koji su do sada vodili neko preduzeće ili organizaciju,
a državljani su Srbije.
Njima bih više verovao.
Ovako, smatram da imamo jaku izdajničku organizaciju na čelu Srbije,
ogrezlu u politički i ekonomski kriminal.
Badza
MiX
NSrdjan
Vlady
Futog
Djura
Pedja
Popara
Brus Vilis
@
Krle
Lule
Sećanje
Sva sreća pa je umrla. Ovaj današnji čanak bi joj izazvao srčku...
Pu!
Goran Ilic
Tkivo
Vlada
Djoka
Veki
Marinica
Ana
...
Wwe
Stareboy
Logi
Pa zar tako za koalicione partnere?
laca
Bata Nikolesko
Na lokalnom nivou u Novom Sadu rekao bih.
Perica
Ovi što su trenutno najglasniji protiv vlasti podržavali su iste ili slične lopove i prevarante.
Mora narod sam da iznedri neku novu ličnost novi pokret da bi ove skinuo.
mendileks
Tomek
Čvarkov
pera
Telep
Nezavisni Vojvodjan
Aleksandar
bv
- Boljeg nemamo, a goreg ne možeš naći!
Zoki021
OPERATIVAC
SRB
Kole
podbarac
Vlada
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H