Ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Srbije Zorana Mihajlović izjavila je da će Srbija imati najbržu prugu u regionu, kojom će se od Beograda do Budimpešte ići 200 kilometara na sat.
a kad elita zna šta hoće, onda stanje bude gore nego ikada, a najuticajniji faktori i najveći demagozi su ovde
https://www.youtube.com/watch?v=isyEmmPZZDU
i ovde http://www.kombeg.org.rs/aktivnosti/udr_fin_org/Detaljnije.aspx?veza=2681
što važi za energetsku politiku, važi i za transportnu politiku: nekonzistentno, dakle neodrživo čak i da nema sumnjivih poslova, a ima ih sigurno puno:
https://novanasarec.org.rs/zivojin-stefanovic-imali-smo-bolje-resenje-za-koridor-10/
Mi smo bili sasvim zadovoljni mrezom pruga i zeleznickim saobracajem 60-ih i 70- ih godina proslog veka. A onda su poceli da nadolaze "skakavci" i sve je unisteno.
Marija Terezija je bila carica u svakom smislu te reci!
Obzirom da železnica u Srbiji prihoduje samo od tranzita i unutrašnjeg teretnog saobraćaja, a da putnički saobraćaj čini par procenata, to nama ne treba.
Teretni tranzit brzinama od 120 (140) km/h nam je sasvim dovoljan da nas održi kao konkurentne na koridoru 10, odnosno da nas ne zaobilaze.
Putnički saobraćaj je ionako zanemaren. Dokaz je da se iz NS ili SU vozite 200km/h i stignete u Prokop, izgubićete još sate da stignete do željenog mesta u BG. Putujete brzo...i stignete gde...nigde.
Ukoiko se uzme u obzir (a mora) da će cene karata-prevoza biti drastično skuplje i da će se broj putnika još smanjiti to je bacanje para bez ozbiljne analize i usklađivanja sa stvarnim potrebama.
Zemlji veličine Srbije, gde kad malo jače šutneš loptu, napraviš međunarodni incident, to ne treba!
Realno za putnički saobraćaj vozovima ne trebaju veće brzine nego što je to na autoputevima.
Secam se da su jos Sloba i neki tadasnji ministar saobraćaja istu priču pričali - a podaci - da se prosečna brzina vozova (u Vojvodini, ako se dobro sećam članka) su bili na nivou 19 veka. Onaj ko očekuje kvantne skokove u ovoj oblasti je....iracionalan (da ne koristim neke grublje reči, petak je pa sam dobre volje) :-)
a šta znači region? Srbija i Republika Srpska? ili tzv. Uža Srbija. franci imaju TGV a Srbi TZV - takozvana železncia! :)
iz ranog detinjstva se sećam da je jedna od Slobinih omiljenih bajki bila Brze pruge Srbije! Srbija je zaista napravila dramatičan zaokret - od 360 stepeni - i vratila se tamo gde je bila 1990.
dakle šta je region niko ne zna? ako se misli na Balkan da znate da Grci već imaju prugu sa brzinama preko 200 km/h. croati prave prugu za 250 km/h a Rumuni i Mađari za 300 km/h. dakle čak i da bude (ako bude i kad bude), te srpske brze pruge neće biti najbrže u "regionu"! možda četvrte po redu u regionu. a region čini 5 država :) mada, region je pojam koji se može rastezati i smanjivati zavisno od trenutnih potreba, zar ne!
glavno nek su oni nama napravili odron kod Čortanovaca gde odrona nikad nije bilo, da su se iznenadili što je tle uz Dunav plavno, da su posekli ne znam koliko hektara šume i da su zatrpali onaj rimski kastrum! ako doživim voleo bih da dođem na svečano otvaranje i da se provozam brzim vozom od od budimpeštanskog aerodrUma do NS. u BG neću ni da idem
Ako se u obzir uzme petogodišnji obim prevoza putnika na ŽS, koji kaže:
1985/1990. - 44578 putnika
1990/1995. - 32584 -II-
1995/2000. - 19507 -II-
2000/2005. - 14473 -II-
2005/2010. - 10908 -II-
2010/2015. - 9911 -II-
sa težnjom da se taj broj poveća na preko 30000 od 2025. kakva je korist od najbržeg prevoženja u regionu ako je obim prevoza bio kudikamo veći i manjim brzinama još pre 30 godina. Gde je računica da sa konstantnim padom prevoza bilo robe bilo putnika ti srljaš u bilionske projekte pri čemu više robe nikada nećeš ni prevesti jer nisi konkurentan pa nećeš od toga ni zaraditi. Da li se može zaraditi toliko od "trasarine" da se redovno servisiraju krediti? Meni nije jasno kuda ovo vodi osim u bankrot.
Skoro sam dolazio vozom iz Budimpešte za Novi sad,voz kreće iz Budimpešte u 22.30 stiže na granicu u 01.45 mađarski carinici za nekih 30 minuta obave kontrolu a onda Naši carinici 2 sata pregledaju pasoše,pa onda kad konačno krene voz za NS i stigne u oko 05.30h,da voz ide i 200 opet bi to bilo samo sat vremena manje vožnj do naše granice,tako da to ulaganje u pruge a da carina toliko sporo radi skoro da nema svrhe,kad carini treba više vremena nego što traje putovanje iz BG do Subotice
Nisam u vozu bezbedan ni sa 30km/h a ne da se vozim 200km/h. Vema mudro od ovakvih pliticara receno. Moci ce vozovi da jure 200km/h a dali ce im biti ograniceno raznim faktorima to nije receno, jer ce se time baviti neka druga vlast.
Шта сада имамо? За Мађарску и Аустрију 3 поласка, за Хрватску и даље два, за Румунију ни један, исто и за Бугарску, Македонију и Босну. Црну Гору не рачунам у иностранство. ПЕТ међународних возова!? И она прича о некаквој брзини од 200км/час!
U svakoj normalnoj drzavi ova gospodja ne samo sto ne bi vise bila ministar posle rusenja grdelickog nadvoznjaka vec bi sluzila veliku zatvorsku kaznu .
Problem je sto ovo nije normalna drzava .
Problem je ovde sto ovde nema odgovornosti i snosenja posledica za to sto je neko rekao-obecao ! Da mi lepo ovo sto je sad ministarka rekla-izjavila, ostampamo u 5 primeraka, idemo kod notara da to lepo overimo, zavedemo i sacuvamo u arhivu ! Posle jedno 5-10 god da otvorimo i procitamo a pored bi videli trenutno cinjenicno stanje, posle na sud da pitamo sta je istina ili laz, pa da gospoja plati jedno par miliona za svoje izjave !! Nego ovako imaju imunitet i niko im nista ne moze, posle svog mandata rovare u privredi sa nekim sestra firmama ili pisu memoare.
Iz raskošne sadašnjosti u svetlu budućnost!
Karakteristika srbijanske političke elite, čast izuzecima, uvek je bila da pričaju o boljoj budućnosti. Uz to, ne propuštaju priliku da istaknu liderske ambicije.
S ovim režimom, te osobine dobijaju kosmičke razmere.
Imaćemo najbrže pruge, leteće automobile, ne u Evropi, nego u svetu!!!
U fusnoti: Za to je naravno zaslužan Aleksandar Vučić koji je svojim božanskim osobinama i poreklom zadužio svetsku civilizaciju.
Fascinantno!!! A tek dispecerski centar, zamisli cuda nevidjenoga.
Pa ljudi ovo je smejurija. Pa ovo samo moze biti vest nama koji nikad nismo otisli vozom do Budimpeste, pa tamo vec voz juri 120km/h cim predje granicu. Pa da vidite npr. Spanske pruge i vozove, us??li bi se. (Inace spanci su krenuli sa brzim prugama kad i Sloba, ali oni su realizovali).
A u Nurnbergu, metro nema vozaca. U Kini, Nemackoj voz na magnetnu levitaciju, lebdi.
Aj prvo vi da sredite da oni stari sinobusi i vozovi idu barem 70-80, pa onda cemo mi lako da se naviknemo i na tih 200
Nemamo pruzne prelaze obezbedjene,nemamo normalne autobuse u gradskom prevozu ljudi ginu kao na ratištu,a pričaju o vozovima koji idu 200 km/h , ne svatam vise toliku kolicinu nebuloza .
Kakav neko mora imati mozak i verovati u ove budalastine.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Zorana Mihajlović: Srbija će imati najbržu prugu u regionu
Autor: Tanjug
Info
•18.01.2019.
•10:21 > 10:52
Komentari 45
ona se budi
https://www.youtube.com/watch?v=isyEmmPZZDU
i ovde http://www.kombeg.org.rs/aktivnosti/udr_fin_org/Detaljnije.aspx?veza=2681
što važi za energetsku politiku, važi i za transportnu politiku: nekonzistentno, dakle neodrživo čak i da nema sumnjivih poslova, a ima ih sigurno puno:
https://novanasarec.org.rs/zivojin-stefanovic-imali-smo-bolje-resenje-za-koridor-10/
Zlo u
Hm
Narod ko stoka
Vi dobro znate kakva je situacija sa zeleznicom u Srbiji tako da samo kompletan mamlaz moze da poveruje u lazi ove kategorije.
ime
Zla...
Marija Terezija je bila carica u svakom smislu te reci!
pera
Rotkvarija
Teretni tranzit brzinama od 120 (140) km/h nam je sasvim dovoljan da nas održi kao konkurentne na koridoru 10, odnosno da nas ne zaobilaze.
Putnički saobraćaj je ionako zanemaren. Dokaz je da se iz NS ili SU vozite 200km/h i stignete u Prokop, izgubićete još sate da stignete do željenog mesta u BG. Putujete brzo...i stignete gde...nigde.
Ukoiko se uzme u obzir (a mora) da će cene karata-prevoza biti drastično skuplje i da će se broj putnika još smanjiti to je bacanje para bez ozbiljne analize i usklađivanja sa stvarnim potrebama.
Zemlji veličine Srbije, gde kad malo jače šutneš loptu, napraviš međunarodni incident, to ne treba!
Realno za putnički saobraćaj vozovima ne trebaju veće brzine nego što je to na autoputevima.
igor
Petar
Армаггедон
Vojislav
ex chapman
iz ranog detinjstva se sećam da je jedna od Slobinih omiljenih bajki bila Brze pruge Srbije! Srbija je zaista napravila dramatičan zaokret - od 360 stepeni - i vratila se tamo gde je bila 1990.
dakle šta je region niko ne zna? ako se misli na Balkan da znate da Grci već imaju prugu sa brzinama preko 200 km/h. croati prave prugu za 250 km/h a Rumuni i Mađari za 300 km/h. dakle čak i da bude (ako bude i kad bude), te srpske brze pruge neće biti najbrže u "regionu"! možda četvrte po redu u regionu. a region čini 5 država :) mada, region je pojam koji se može rastezati i smanjivati zavisno od trenutnih potreba, zar ne!
glavno nek su oni nama napravili odron kod Čortanovaca gde odrona nikad nije bilo, da su se iznenadili što je tle uz Dunav plavno, da su posekli ne znam koliko hektara šume i da su zatrpali onaj rimski kastrum! ako doživim voleo bih da dođem na svečano otvaranje i da se provozam brzim vozom od od budimpeštanskog aerodrUma do NS. u BG neću ni da idem
?
1985/1990. - 44578 putnika
1990/1995. - 32584 -II-
1995/2000. - 19507 -II-
2000/2005. - 14473 -II-
2005/2010. - 10908 -II-
2010/2015. - 9911 -II-
sa težnjom da se taj broj poveća na preko 30000 od 2025. kakva je korist od najbržeg prevoženja u regionu ako je obim prevoza bio kudikamo veći i manjim brzinama još pre 30 godina. Gde je računica da sa konstantnim padom prevoza bilo robe bilo putnika ti srljaš u bilionske projekte pri čemu više robe nikada nećeš ni prevesti jer nisi konkurentan pa nećeš od toga ni zaraditi. Da li se može zaraditi toliko od "trasarine" da se redovno servisiraju krediti? Meni nije jasno kuda ovo vodi osim u bankrot.
Miki
pravi opalim te g...
Pokojni Čika Franja
ona misli da
autoput
Niste valjda mislili da vam verujemo?
Pa vama bi se i pruga u ravnici srusila.
Dilindara
Joca
kada
Млађа
Tasa 1951
Oko posmatrača
zekonja
dzo
madam
Problem je sto ovo nije normalna drzava .
Dejan
NezainteresovaniLala
Karakteristika srbijanske političke elite, čast izuzecima, uvek je bila da pričaju o boljoj budućnosti. Uz to, ne propuštaju priliku da istaknu liderske ambicije.
S ovim režimom, te osobine dobijaju kosmičke razmere.
Imaćemo najbrže pruge, leteće automobile, ne u Evropi, nego u svetu!!!
U fusnoti: Za to je naravno zaslužan Aleksandar Vučić koji je svojim božanskim osobinama i poreklom zadužio svetsku civilizaciju.
bane
Mr.Good
hahaha
haos
Krompjuter
Pa ljudi ovo je smejurija. Pa ovo samo moze biti vest nama koji nikad nismo otisli vozom do Budimpeste, pa tamo vec voz juri 120km/h cim predje granicu. Pa da vidite npr. Spanske pruge i vozove, us??li bi se. (Inace spanci su krenuli sa brzim prugama kad i Sloba, ali oni su realizovali).
A u Nurnbergu, metro nema vozaca. U Kini, Nemackoj voz na magnetnu levitaciju, lebdi.
Aj prvo vi da sredite da oni stari sinobusi i vozovi idu barem 70-80, pa onda cemo mi lako da se naviknemo i na tih 200
Ns
2128. GODINE? Kada vozovima vise ni sine ne budu trebale... kako vas vise nije sramota?
RZ
dobi(će)
završi(će)
...
Uvek na “će”
surovo realan
Kakav neko mora imati mozak i verovati u ove budalastine.
Sosa
Salamander
ali po lažima političara
Nemanja
naca
Dejan
Gospodja
Ozlojedjen
Treba ovo izdrzati .
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H