Henri Ford je bio najuspešniji uproizvodnji automobila jer je napravio prvu lančanu proizvodnju seftinih automobila koje bi mogao da kupi svaki radnik.
Jaka Američka ekonomija i država bi trebala da poamogne proizvodnju ovakvog automobila ali mi se čini da je i njen vlasnik bio i sad je protiv Trampa ali koji sve čini za opstanak i ostanak automobilske industrije u SAD ali ga malo ko sluša.
Ne znam gde si druže formirao to mišljenje o Tesli ali nema veze sa životom.
Tesla Motors je krenuo da targetira najimućnije slojeve jer je tehnologija bila skupa i drugačije nije bilo moguće. Nakon Roadster modela koji je bio egzotika su krenuli modeli namenjeni poslovnim ljudima na viskoim pozicijama (Model S i Model X) a za njima Model C kojim se prilazi prosečnom čoveku u državama dobrog standarda. Da ne pričamo još o tome da je Tesla Motors uložio bruku novca da napravi svoju fabriku baterija i obori cenu na tržištu da bi mogao praviti jeftinije automobile.
To je pored svega što sam rekao i jedini veliki proizvođač automobila koji ne ausorsuje proizvodnju već je maksimalno insorsuje. Ne pravi se ništa po Kini, ne savijaju kablove u Srbiji, čak se i ne prodaje tradicionalnim kanalima... Bukvalno nema firme u industriji koja ima tako fer pristup.
Ali naravno, to ne sprečava nekoga ko niti zna o čemu govori niti želi da sazna da piše gluposti.
Koncept automobila koji je Elon Musk razvio je pre svega elitistički. Njegova filozofija koja se ogleda i kroz automobilsku industriju je elitizam, jer i on sebe smatra takvim. Pogledajte njegovu investiciju za tunel ispod grada koji će da koriste samo odabrani. Tesla automobili mogu da imaju prođu kod onih kojima je bitan statusni simbol, ali ne i onima koji auto treba radi onoga čemu je on namenjen - za prevoz ljudi i roba.
Probao u nedelju na Taiwanu Teslu svi Lamborginiji Porschei i Ferrari mogu da se sakriju kakvo ubrzanje ima par sekundi do 150 na sat. Jedino sto mi se ne svidja je da jedino u SUV vecem mogu normalno da sjedim 186 cm sam visok. Dok u svim ostalim modelima udaras glavom u levi dio plafona. I kad ulazis i kad izlazis i sjedis. Ekran ogroman ko TV je opasan u voznji dovoljan 1 sekund i vec si 1 metar levo ili desno...veoma opasan touch screen.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Tesla otpušta 3.000 radnika
Autor: Anadolija
Info
•18.01.2019.
•22:46
Komentari 4
Ns 49
Jaka Američka ekonomija i država bi trebala da poamogne proizvodnju ovakvog automobila ali mi se čini da je i njen vlasnik bio i sad je protiv Trampa ali koji sve čini za opstanak i ostanak automobilske industrije u SAD ali ga malo ko sluša.
Pera
Tesla Motors je krenuo da targetira najimućnije slojeve jer je tehnologija bila skupa i drugačije nije bilo moguće. Nakon Roadster modela koji je bio egzotika su krenuli modeli namenjeni poslovnim ljudima na viskoim pozicijama (Model S i Model X) a za njima Model C kojim se prilazi prosečnom čoveku u državama dobrog standarda. Da ne pričamo još o tome da je Tesla Motors uložio bruku novca da napravi svoju fabriku baterija i obori cenu na tržištu da bi mogao praviti jeftinije automobile.
To je pored svega što sam rekao i jedini veliki proizvođač automobila koji ne ausorsuje proizvodnju već je maksimalno insorsuje. Ne pravi se ništa po Kini, ne savijaju kablove u Srbiji, čak se i ne prodaje tradicionalnim kanalima... Bukvalno nema firme u industriji koja ima tako fer pristup.
Ali naravno, to ne sprečava nekoga ko niti zna o čemu govori niti želi da sazna da piše gluposti.
Vlada
Igor Mirkov
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H