Naravno da bismo svi za što manje novca što kvalitetniju robu. U tome nije ništa loše, to je zdrav razum, a nije kvalitet uvek proporcionalan ceni. A mislim da se u tekstu spominju slušalice od 7000 dinara.
To što su trgovci često needukovani ne treba da bude naš problem, već njegovog poslodavca.
Znate kako se kaže: za puno novca možda kupite loše vino, za malo novca kupiti dobro vino nećete. Elem, kao i sa gomilom drugih stvari u ovoj zemlji, svi bi da daju što manje a da dobiju što više. Nigde nema dobrih sluški za novce koje vi ovde pominjete. A trgovci su priča za sebe. Ajd mala anketa Kada ste poslednji put videli edukovanog trgovca?
Gigatron, prodali nam neipravan a prilično skup gejmerski miš. Ode moj suprug da to reklamira, pitaju želimo li novi miš ili novac nazad. Ako želimo novi miš, čeka se mesec dana da oni to nabave. Odlučimo se za drugu opciju jer miš je novogodišnji poklon detetu, a praznici na pragu. E, ne može to odmah, to se čeka da oni ustanove kvar. Ustanove ga posle 10 dana, ali sad okrenu priču da oni eto novac ne vraćaju. Mi se zainatimo, zainate se i oni. Posle povuci-potegni momenata u trajanju od mesec i po, neljubaznosti("nismo vas mi terali da kupite miša") i kojekakvih izgovora, moj muž prsne i saopšti prodavcu da neće otići dok se situacija ne reši onako kako je dogovoreno prilikom reklamacije. Dobismo novac, ali gorak ukus je ostao. Never ever again.
Kad kupujete stvari koje ne mozete da proverite na licu mesta - kupite preko interneta. U tom slucaju mozete da vratite uredjaj i da vam vrate pare, bez posebnog objasnjenja.
Da, negde lepa reč i gvozdena vrata otvara, ali negde hoće samo da te ljubazno razvlače i prave ludim dok ne odustaneš, pa treba biti bezobrazan, i dati do znanja da znaš koja su ti prava, i da si spreman da zoveš tržišnu inspekciju.
Što se tehnike tiče, ukoliko kupljena roba ne ispunjava očekivanja, postoji validan argument za reklamaciju. Kao što u tekstu piše - zato što je trgovac dužan da u to uputi kupca.
Što se tiče i oprobavanja - koji je argument to koji ide u prilog odlaska u prodavnicu ako kupac ne može da proba to što kupuje. Nemojte od toga da odustajete, ipak oni žele vaš novac. A ako vide da ćete robu svakako kupiti, što da vam daju da oprobate. :)
Da, negde lepa reč i gvozdena vrata otvara, ali negde hoće samo da te ljubazno razvlače i prave ludim dok ne odustaneš, pa treba biti bezobrazan, i dati do znanja da znaš koja su ti prava, i da si spreman da zoveš tržišnu inspekciju.
Što se tehnike tiče, ukoliko kupljena roba ne ispunjava očekivanja, postoji validan argument za reklamaciju. Kao što u tekstu piše - zato što je trgovac dužan da u to uputi kupca.
Što se tiče i oprobavanja - koji je argument to koji ide u prilog odlaska u prodavnicu ako kupac ne može da proba to što kupuje. Nemojte od toga da odustajete, ipak oni žele vaš novac.
Imao sam i ja ovakav problem u Gigatronu, a u pitanju je bio uređaj od 80.000 din koji je takođe kupljen u kutiji bez mogućnosti provere.
Tek po početku upitrebe sam ustanovio veoma slab kvalitet tj. u tom momentu sam mislio da je kvar i uređaj odmah poslao u servis. Distributer je odobrio zamenu na osnovu reklamacije ali ne i Gigatron koji je tvrdio, kako i piše u članku, da ispravan uređaj lošeg kvaliteta nisu u obavezi da zamene. Posle mesec dana borbe pristali su, citiram "na njihovo zadovoljstvo" da zamene uređaj.
Prevara kao i sve u ovoj nazovi drzavi.Svuda u evropskim trznim centrima i prodavnicams(ne racunam rusiju) se moze roba vratiti ili zameniti bez ikakvog objasnjenja i pravdanja.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Od lošeg kvaliteta tehničkih uređaja ne štiti ni zakon
Autor: Novosti
Info
•26.01.2019.
•13:10 > 13:18
Komentari 10
Bob Rock
To što su trgovci često needukovani ne treba da bude naš problem, već njegovog poslodavca.
Neinformisan
DjakoN
Ajd sad klikcite po semaforima i hidrantima bezmogasi.
Komšinica
M
Bob Rock
Što se tehnike tiče, ukoliko kupljena roba ne ispunjava očekivanja, postoji validan argument za reklamaciju. Kao što u tekstu piše - zato što je trgovac dužan da u to uputi kupca.
Što se tiče i oprobavanja - koji je argument to koji ide u prilog odlaska u prodavnicu ako kupac ne može da proba to što kupuje. Nemojte od toga da odustajete, ipak oni žele vaš novac. A ako vide da ćete robu svakako kupiti, što da vam daju da oprobate. :)
Bob Rock
Što se tehnike tiče, ukoliko kupljena roba ne ispunjava očekivanja, postoji validan argument za reklamaciju. Kao što u tekstu piše - zato što je trgovac dužan da u to uputi kupca.
Što se tiče i oprobavanja - koji je argument to koji ide u prilog odlaska u prodavnicu ako kupac ne može da proba to što kupuje. Nemojte od toga da odustajete, ipak oni žele vaš novac.
Vozim se autobusom
Tek po početku upitrebe sam ustanovio veoma slab kvalitet tj. u tom momentu sam mislio da je kvar i uređaj odmah poslao u servis. Distributer je odobrio zamenu na osnovu reklamacije ali ne i Gigatron koji je tvrdio, kako i piše u članku, da ispravan uređaj lošeg kvaliteta nisu u obavezi da zamene. Posle mesec dana borbe pristali su, citiram "na njihovo zadovoljstvo" da zamene uređaj.
Saruman
Ko je vlasnik win-wina itd?
Pametnom dosta.
Pera
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H