Ukoliko se ne izmeni odluka osiguravajućih kuća da gazdama tehničkih pregleda za svaku polisu obaveznog osiguranja, koju naplate prilikom registracije vozila, daju proviziju od pet odsto vlasnici kola bi, vrlo brzo, umesto plaćanja "sve na jednom mestu" morali da idu na šaltere osiguravača.
Ja sam registrovala kola i tehnicki nije 5000. Platila sam 2500. Ljudi normalni,uradili tehnicki izdali polisu i sve zavrsili za pola sata. Ima i normalnih nisu svi gramzivi vlasnici tehnickih pregleda.
Tehni;kim pregledima je dosta 5%, oni ionako samo od[tampaju polisu i nikakvu drugu ulogu nemaju. U slučaju da se dese štete to plaća osiguravajuća kuća. DObijali su po 30% provizije samo što odštampaju papir tj polisu a svoju uslugu koja im je i delatnost (tehnički pregled) davali besplatno. Pa gde to ima molim vas da imate 30% novca samo za odšampan papir a sve obaveze oko šteta i polisa padaju na osiguravajuće kuće.
Ja ne znam šta se ovde dešava, ali je meni registracija skuplja 15% nego prošle godine. Isti auto, isti tehnički i isto osiguranje. Neko ovde gadno laže.
Jel ovaj upravo izjavio kako on ima zaradu 5000 din dnevno od prodaje osiguranja i kako se to ne isplati na mesecnom nivou ? A gde ode onih 5000 din PO VOZILU kolko naplatite tehnicki ? To ne ide u racunicu sta ? Pa ovo je u niovu da se pekar zali kako po casi jogurta ima zaradu samo 3 din i da mu je to malo, nema veze sto na kiflama i bureku ima zaradu 3/4 cene
Evo suza za suzom stiže nad jadnom sudbinom tehničkih pregleda i osiguravajućih kuća. Inače, tehnički pregled traje manje od 30 minuta koliko sada "mora", tako da taj radnik umesto da čeka i gleda na sat, može usput i da ispuni polisu i sve što treba. Ionako se to sve svodi da nađe klijenta u bazi i pusti da se štampa to što treba, tako da je i tih 5% lepa zarada. A ja imam predlog za osiguravajuće kuće: smanjite mi polisu za onih 5% a ja ću, online da popunim šta treba i da platim, nisam gadljiv da uštedim pare. Evo premijerka priča da idemo krupnim koracima ka e-upravi, ovo bi bio veliki pomak.
Ne znam zasto bi neko regulisao visinu provizije prodavaca polisa, zar to nije izmedju osiguravajuce kuce i prodavca, u ovom slucaju tehnickog pregleda? Ako sistem funkcionise, zasto je bitno da li je provizija, 5 ili 30 ili 90 posto?
Primer Nemačka:
- tehnički se radi odvojeno i bez istog ne možeš registrovati auto, za novo auto prvi put nakon 3 godine, posle toga na svake 2. Kašnjenje na tehnički se kažnjava, od 15€.
- osiguranje je nezavisno od tehničkog pregleda i stanja auta i možeš da menjaš osiguravajuću kuću svake godine (online). Ako imaš osiguranje i napraviš udes autom koji nema tehnički, ti si kriv, osiguranje će da te iskulira.
- automobil registruješ samo jednom kada ga kupiš, svake sledeće godine platiš taksu (ili napraviš trajni nalog) i auto je registrovano. Prvi put moraš da imaš polisu i tehnički (ne za nov auto) pri registraciji.
"Registraciona nalepnica" ili važnost tehničkog pregleda se dobija posle uspešno prođenog tehničkog i lepi se na zadnju tablicu. Izdaje je radionica u kojoj radiš tehnički.
Bitno je samo ne zaboraviti tehnički a u novembru uporediti cene za sledeću godinu po osiguravajućim kućama. Može da se uštedi par zelenih godišnje.
Kakvi lopovi cuj glupo mu da se cima za proviziju od 5% a dok je bila 30% radili ste osiguranja samo tako. I bolje je da se ide na saltere nego da nas deru.. jedni od vecih lopova su tehnicki pregledi nije ni cudo sto ima u svakoj ulici
Jadni, siroti vlasnici linija za tehnicke preglede, bas mi ih je zao. Pre 30 godina smo svi tako i radili, prvo tehnicki, pa odes u osiguranje pa tek onda samostalno u MUP.
Provizije će se povećati, a osiguravajuće kuće podići cenu polisa građanima!
Kao i kod turističkih agencija...
I sad neka kažu da sve nije unapred osmišljeno, i medijski propraćeno
Rupe na putevima od soli jer niko nista ne cisti zimi a primaju plate da ciste.Smesna smo nacija do bola.Dovesti turiste samo da se cude u kakvoj nedodjiji zivimo.Zarada pet milijardi eura od turizma sa nasim mentalitetom i na ime toga samo sto bi se turisti smejali kada bi im pokazali kako zivimo i sa koliko prezivljavamo i sta nam se trazi za nesto sto u normalnim drzavama vise ne postoji unazad 60 i kusur godina u Srbiji u 2019-oj postoji jer mora da se hrane partijski botovi i verni politicki saradnici koji su glasali i doveli glasace.
Fuj drzava.I narod i drzava..
Neko će to raditi i za 5% (što je u stvari sasvim lepa zarada), i kod njega će svi ići, zbog kompletnosti usluge. U tih 20-30% koliko treba vlasnicima servisa za tehničke preglede je u stvari provizija koju plaćamo mi.
Ma staviti svima uslov da MORA da bude električni automobil, ili u najmanju ruku dual pogon,
da MORA da ima automatskog robota za vožnju i staviti tačku na privatnu vožnju,
da se, kao nekada, zna ko može da ima automobil.
Na primer, samo partijci da mogu da voze.
Istovremeno, rešio bi se problem parkiranja u Novom Sadu, veliki broj automobila bi bio recikliran - eto Kinezima sirovine za topionicu, a da ne pominjem uštedu države u gorivu,
malo plača za Nagtagas.
Jer, ako EU može nešto strogo da propiše.... ma možemo mi deset puta strožije, je li tako!
.... Šta jednu kartu? Daj mi DESET! Ti ćeš meni, da nemam da platim...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Tehnički pregledi automobila mogli bi dodatno da se zakomplikuju
Autor: Novosti
Info
•30.01.2019.
•10:02 > 13:32
Komentari 19
Senka
Yoki
C3
Nsnn
Listje
Jogi Letač
Petar
Bg
aufiderzen
- tehnički se radi odvojeno i bez istog ne možeš registrovati auto, za novo auto prvi put nakon 3 godine, posle toga na svake 2. Kašnjenje na tehnički se kažnjava, od 15€.
- osiguranje je nezavisno od tehničkog pregleda i stanja auta i možeš da menjaš osiguravajuću kuću svake godine (online). Ako imaš osiguranje i napraviš udes autom koji nema tehnički, ti si kriv, osiguranje će da te iskulira.
- automobil registruješ samo jednom kada ga kupiš, svake sledeće godine platiš taksu (ili napraviš trajni nalog) i auto je registrovano. Prvi put moraš da imaš polisu i tehnički (ne za nov auto) pri registraciji.
"Registraciona nalepnica" ili važnost tehničkog pregleda se dobija posle uspešno prođenog tehničkog i lepi se na zadnju tablicu. Izdaje je radionica u kojoj radiš tehnički.
Bitno je samo ne zaboraviti tehnički a u novembru uporediti cene za sledeću godinu po osiguravajućim kućama. Može da se uštedi par zelenih godišnje.
Sta bre 5-6
A sta je sa cenom od 5000din PO AUTOMOBILU? Po vasem broju to je dvadeset dnevno - 100.000din.
To ste od jednom zaboravili?
Placem nad vasom tugom, krokodilske suze ronim.
Bl
+384
nik
Milana
Kao i kod turističkih agencija...
I sad neka kažu da sve nije unapred osmišljeno, i medijski propraćeno
VladaN
Ivana
Fuj drzava.I narod i drzava..
NS
Nebojša
Ludak
da MORA da ima automatskog robota za vožnju i staviti tačku na privatnu vožnju,
da se, kao nekada, zna ko može da ima automobil.
Na primer, samo partijci da mogu da voze.
Istovremeno, rešio bi se problem parkiranja u Novom Sadu, veliki broj automobila bi bio recikliran - eto Kinezima sirovine za topionicu, a da ne pominjem uštedu države u gorivu,
malo plača za Nagtagas.
Jer, ako EU može nešto strogo da propiše.... ma možemo mi deset puta strožije, je li tako!
.... Šta jednu kartu? Daj mi DESET! Ti ćeš meni, da nemam da platim...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H