Živim u ovom selu. Prelazi su bez signalizacije i rampe. Dodatni problem je rastinje i drveće u blizini prelaza (množina). Veliki broj prelaza na kratkoj deonici dodatno otežava situaciju.
Svojevremeno je Železnica izgradila sporedne puteve i mostove da bi smanjila njihov broj , ali se
do 2000-te, a i kasnije, pre svakih izbora po neki ponovo otvarao zbog glasova sela od 300-400 stanovnika. Seljani su sami sekli rastinje, ne bi li bolje ugledali dolazak voza. Život u Srbiji ne vredi mnogo, pa otuda i prelazi na sreću.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Sudar automobila i voza na pružnom prelazu kod Čačka
Autor: Tanjug, RTS
Info
•30.01.2019.
•12:26 > 12:26
Komentari 3
plavi vlak tik tak
draško
Svojevremeno je Železnica izgradila sporedne puteve i mostove da bi smanjila njihov broj , ali se
do 2000-te, a i kasnije, pre svakih izbora po neki ponovo otvarao zbog glasova sela od 300-400 stanovnika. Seljani su sami sekli rastinje, ne bi li bolje ugledali dolazak voza. Život u Srbiji ne vredi mnogo, pa otuda i prelazi na sreću.
Mile
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H