Autor: Politika

Info
06.02.2019.
21:48 > 22:04
Prema važećim propisima, trgovci su dužni da za svaki uređaj obezbede servis i potrebne delove samo dok traje garancija, odnosno dve godine, nakon čega kupac može da se osloni samo na dobro snabdeven servis.
  • Ogorčen

    07.02.2019 10:44
    Spakovali smo vam PAKET!
    Čitavu tu priču ilustrovao bih na modelu čuvenog brenda Sam*ung. Model A5.
    Kupljen u Hungariji, naručen verovatno za nekog njihovog operatera.
    Dobiješ ga sa umanjenom baterijom, 2000 ili 1800mAh.
    Zato što apsolutno nikada nisam uspeo da izmerim veće punjenje baterije od 1400-1500mAh.
    Šta se tu dešava?
    Životinja od menadžera, verovatno mlađi od 40 godina, umislio da se bi kupi neki porše i pokaže kako je uspešan.
    I onda ta stoka smisli da pravi seriju A5 za istočna tržišta, kojima će umanjiti cenu za 10 evra.
    A ušteda na umanjenom kvalitetu svega što se ugrađuje je recimo 30 evra.
    U šta ulazi i jeftinija, umanjena baterija. Pa pomoži broj komada u proizvodnji.
    I naravno, to se nigde ne objavljuje, zaboga, pa to je fabrička tajna!
    Elem, plasira on to tako u Hungariju i prijavi enormnu uštedu na proizvodnji, te sebi uzme lep BONUS, od par stotina hiljada dolarsona.

    Što se događa i kod nas, kod određenog mobilnog nacionalnog provajdera.
    Taman su namamili klijente na određeno drvo, kad eto smislili da dignu cenu za 20%.
    Kao, ljudi su ovce i progutaće.
    A iza svega se kriju nadobudni mladi menadžeri, koji bi da prijave enromni uspeh i lape BONUS!
    Biće - da ćete izgubiti klijente.
  • Dejan

    07.02.2019 09:11
    Posao
    Otac nam je kupio u Londonu 80-ih godina Nacional panasonic ventilator, eno radi i dan danas ! Sta je poenta, tada su radili kvaliteto,ali u tom periodu do dan danas eto niko nije kupovao nove el uredjaje, u celom poslu od novca-robe do novca nakotili su se razni menadjeri a to sve kosta, recept je smanjiti kvalitet a zadrzati cenu proizvoda, tu su ubili dve muve sa jednim udarcem, svi zadovoljni osim krajnjeg kupca koji sve to finansira !!
  • sva pamet

    07.02.2019 09:01
    u korist prevare
    kad vrata na frizideru dihtuju toliko da ti polomljena ručica ostane u ruci ko treba u garantnom rolu da je plati, ako kupac kako da bude siguran da nece ponovo isto da se desi i čime je prodavac stimulisan da nabavlja kalitetne delove ako sve stete snosi kupac?
  • x

    07.02.2019 08:54
    y
    ok, kad se već načela ova tema, evo troškova vangarantnog servisa.
    imate:
    - cenu koštanja samog dela kod dobavljača
    - prevoz (obično to bude kurirska služba)
    - troškove carinjenja (carina, špedicija, magacin obično kurirske službe (dhl, tnt, ups, fedex ...) ili aerodroma)
    - trošak samog servisiranja; servisni sat u ovlašćenom servisu se obično naplaćuje 20 eur

    ima situacija da na kraju cena koštanja intervencije bude čak i 10 puta veća od cene rezervnog dela, jer se propratni troškovi nagomilaju. tu se onda postavi pitanje koliko je to u odnosu na cenu samog uređaja, i/ili u odnosu na cenu novog takvog uređaja, pa se vlasnik onda obično opredeli da kupi novu stvar.

    malo je opširno, ali se nadam da je unekoliko informativno.
    audiatur et altera pars.
  • Elektroničar

    07.02.2019 08:39
    Večita dilema
    To praktično znači da se ne isplati kupovati skupe uređaje, jer ćemo ih nakon 2 godine morati menjati.
    Ili je možda bolje kupiti skuplji uređaj koji će duže trajati i neće se kvariti.
    Večita dilema zar ne?
  • Majstor

    07.02.2019 07:44
    Namerno se vrlo često menja dizajn uredjaja da rezervni delovi odgovaraju samo odredjenom modelu. Tek da se ne moze popravljati zbog nedostatka odgovarajućih delova.
  • Majstor

    07.02.2019 06:29
    Zamislite to ludilo diplomiranih i iskusnih ljudi.
    Ubeđeni su da će bam prodavati loše napravljene proizvode, koji će se brzo kvariti, a bez podrške i mogućnosti popravke.
    I što je još luđe, oni misle da ćete trčati ponovo u radnju, da kupite isti proizvod, čiju sudbinu znate.
    Naravno da oni gase fabrike i menjaju ime i da pokušavaju da vam ponovo podvale istu priču, kroz drugo ime i sa druge lokacije.
    Međutim, povremeno se pojavljuju firme koje rade drugačije, i narod ih odmah otkrije.
    - Hej, pa ovo je kvalitetno!
    Najnekvalitetniju stvar i najveću podvalu danas možete očekivati od najjačih korporacija i brendova.
    Dok oni mali, koji su podigli kredit za proizvodnju i bore se za opstanak u svetu divova,
    sasvim sigurno će se truditi da ih zapamtite po kvalitetu i vratite im se opet.
    Zato ja biram samo Noname, po proceni kvaliteta izrade.
    Da vas ne zamaram konkretnim primerima, od kućnih aparata do telefona.

    Imamo i lep primer kod nas.
    Skupila se grupa zanesenjaka, dali nemačko ime firmi i kopiraju vrhunske aparate koji su skupi - ali ih oni prodaju jeftino. Zadovoljan njihovim radom.
    Pozdrav za Suboticu!
  • Cubi

    06.02.2019 22:35
    Pazite se kupci, jedva sam dosao do dela za usisivac u garantnom roku, pokusali su da me ubede kako plasticni delovi nisu u garanciji, a ceo usisivac plastican..

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna