Info
08.02.2019.
11:05 > 11:05
Mada resorna ministarka Zorana Mihajlović najavljuje kako će se od Beograda do Novog Sada vozom stizati za 40 minuta, lako se može dogoditi da za samo nekoliko sezona srpska železnica ostane i bez putnika i bez tereta za transport.
  • Budisavcanin

    12.02.2019 10:59
    Dajte ime te budaletine koja je ukinula voz do Zrenjanina i zasto voz za Beograd ne ide preko Kac-a,Budisave???Jeste sporo ali je to veza sa prestonicom.Ko to stalno nesto koci???
  • Чортановци

    12.02.2019 10:20
    @Lokalac
    “...A da li moze jedan tekst o tome kako putuju Besčani na posao, deca u školu, kako Čortanovčani?..”

    Тако је, комшија.
    Највећи губитници нове пруге су Бешка и Чортановци!
    Како ствари стоје по нас, боље да је нису ни градили!
    Оба наша села ће остати без својих ж. станица. (Тачније, већ су остала)

    Заузврат, као добићемо неку у атару између наших села. Па каква корист од тог новог воза (кога ћемо још чекати пар година) када те остави у њивама, усред ничега?

    На страну што нам се околина девастира.
    Треба само погледати на шта личе улице у Чортановцима, где пролази тешка машинерија и камиони, а о посеченој шуми, да се и не пише.
  • Lokalac

    11.02.2019 08:47
    A da li moze jedan tekst o tome kako putuju Besčani na posao, deca u školu, kako Čortanovčani? KOliko sad koša prevoz, šta kažu lokani prevoznici? Šta su uradile opština Indjija, MZ Beška i Čortanovci za svoju decu i građane? Može li malo o tome? Šta me briga za Budimpeštu i Prokop...Mislite o ljudima oko sebe a novinari pišite o tome... Pogledajte malo po FB i stranicma, i vidite sa čine se ljudi svakodnevno susreću...Koliko im para treba da dodju u NS kod lekara...
  • mns

    10.02.2019 21:38
    ne
    nije baš tako... , železnica je pokradena ranijih godina, sve je moglo bolje da se nije otimalo oko nje i njene imovine, sad treba uraditi kako treba prugu, za koju nažalost nemamo više (lopova) kadrova, pa neka rade rusi, kinezi, ameri, što da ne, samo da je unaprede, za naredne generacije
  • novosađanin

    10.02.2019 18:44
    nastavak
    Kada se završi rekonstrukcija pruge BG - NS, prelazi se na rekonstrukciju pruge od NS - SU. Dakle, sve će to potrajati u nedogled. Izvor: Reče mi jedan železničar kondukter.
  • 2 din za železnicu

    10.02.2019 04:02
    @ dijasporac
    cena za 1 km brze pruge, u današnje vreme, u Evropi je 25 mil eur, (u Francuskoj može da bude i 10 mil eur) to za 176,5 km bgd-su bude 4412,5 mil eur, što opet ne bude račun kak treba jer Kina, koja prvu brzu prugu dobija samo 35 godina nakon Francuske (2002. godine) kao francuski đak zna kako da to napravi i jeftinije, pa valjda treba da smo srećni što vr. projekta ne prelazi 3,2 milijarde eur (3,8 bil usd). Tamnija strana priče sačinjena je iz tzv prekoračenja troškova, koji se po projektu mogu kretati i do 44%, odn 77% gledano u odnosu na liniju brze pruge, dakako u Evropi, plus docnji kod izgradnje koji na polovini evropskih "brzih" linija budu i tričavih desetak godina. Za sada saobraćaja prema bg nema, a kada krene izgradnja novog koloseka projekta rekonstrukcije i modernizacije pruge ns-su-kelebija videćemo šta će svega još tu biti.
  • bravo, majstore!

    09.02.2019 18:33
    @ bananarama
    zvali su ga interno Zuretov voz, po direktoru Žto Novi Sad Nikoli Zurkoviću, ako me pamćenje ne vara. Nije vozio baš 40 min, nebitno, prosečna vremena vožnje brzih vozova na relaciji Subotica-Beograd 80-ih godina bila su 2h30min sve do 1995. da bi 2010. god. bila povećana na cela 4h.
  • dijasporac

    08.02.2019 21:45
    Dalje citam i vidim da je ukupna investicija brze pruge Beograd-Kelebija 5 milijardi eura, malo sam bunario po internetu i na e-kapiji nasao podatak da je ukupna investicija 2 milijarde eura sto je drasticna razlika. Mozda je Lazic mislio na ukupnu vrednost investicije za celokupnu trasu Beograd-Budapest?

    Da li je potrebna ta pruga Srbiji? Jeste, potrebna je, potrebno je podici i sigurnost, i kvalitet i brzinu. Uzgred, da pojasnom onima koji izgleda ne razumeju sledece, izgradnjom pruge za brzine do 200km/h se ne eliminisu lokalni vozovi (recimo onaj koji ide od BGD do NS i koji redom staje u svakoj sremskoj varosi), koristice i oni tu prugu, nece stanice biti na svakih 70km.
  • what?

    08.02.2019 18:47
    ?
    Živan je romantičan, takoreći; situacija je i gora od opisane.
  • arman

    08.02.2019 17:14
    Vozovi
    Ova analiza je bezveze iz prostog razloga što autobuska stanica u Beogradu takođe ide u istoriju i prebacuje se na Novi Beograd.
    Tako da svakako savski plato ostaje bez obe stanice a putnici odlučuju da li će silaziti u Novom Beogradu ili Stanici Centar (prokop)Beograd.Brza pruga neće biti jeftin prevoz na relaciji BG-BUDIMPEŠTA ali će povećati broj korisnika jer za 3h stižete u glavne gradove obe zemlje kao centre biznisa i turizma.Ta pruga će dobiti nastavak ka Beču odnosno Solunu.
    Paralelno sa brzom rekonstruiše se i pruga za teretni saobraćaj odnosno "običan" putnički saobraćaj za brzine do 120km /h
    te će za manje para svakodnevni prevoz radnika i studenata biti mnogo udobniji i brži (ns-bg 35-40 min. ).Sve ovo će dovesti do velikog rasta broja putnika i robe na ovoj pruži.
  • Železnica će se dići

    08.02.2019 17:08
    Dosta više Stokholma!
    Vidim da ovde, a i na drugim temama ima ljudi koji malo šta imaju da kažu o samoj temi, ali im je najvažnije da se jave i obavezno pozovu mlade na bežanje iz zemlje.

    Kao oni su otišli, usrećili su se pa žele i druge da usreće.

    Ako pretpostavimo da to i jesu naši ljudi a ne nečiji agenti, ond aočigledno ti ljudi ne traže sreću po lokalnim kafićima ili bilo gde gde već sveta sreća na zapadu, nego, eto, baš im je stalo da komentarišu ovde, od sveg vremena koje imaju tamo.
    I baš im je stalo da druge ubede u svoje odluke, valjda, kako bi i sebi svoju opravdali.

    Ko sada ode napolje, zahebaće se, veoma.

    Ja znam, a vi verujte kome hoćete.
    Moja deca ostaju ovde, tako da za svoju ne brinem.
    Dok i jedno od nas ima posao, borićemo se protiv svih koji bi da otmu ovo područje za sebe i svoj narod, i tajno rade na tome svaki dan.
    I to tako, da i najinteligentniji to ne prepoznaju.

    Što se same Železnice tiče, desiće se ono što niko sad neće poverovati.
    Postaćemo najbitniji tranzit za Evropu i sve zemlje koje budu želele da se snabdevaju u ratu.
    Na levoj obali Save, sadašnjem Novom Beogradu, nići će tranzitni centar sa najmanje 100 paralelnih koloseka.
    A kod nas će doći/pobeći italijanski i španski kapital.
    Nemci će postati manje bitni, kao investitori.
  • Боро

    08.02.2019 17:05
    @Shone NS
    Е мој ти. Да си некад био у некој нормалној држави и видео како тамо железница функционише... можда (али можда) би увидео да чаша српске железнице (и Србије уопште) није "полупразна" него празна. Ако је текст пун чињеница и бројева мрачан и песимистичан, то је можда зато што је стање ствари управо такво. А?
  • res facti

    08.02.2019 17:05
    Beograd - Novi Sad, 82km, cena karte od 2,4€
    Hamburg - Lübeck, 58km, cena karte od 24,4€...
  • dijasporac

    08.02.2019 17:04
    Citam dalje tekst, zasto izgradnja pruge Beograd-St.Pazova kosta vise nego St.Pazova-N.Sad iako je kraca? Ukljuciti malo logike, od St.Pazove ka Beogradu ovako iz prve ruke treba izgraditi najmanje 5 drumskih nadvoznjaka (St.Pazovai, N.Pazova, Batajnica, Z.Polje, Zemun) a na deonici St.Pazova-N.Sad samo u Petrovaradinu (vec postoje u Beskoj i Indjiji).
  • vosha

    08.02.2019 16:59
    pgledajmo kako danas zive Slovenci , Hrvati , Crnogorci , Makedonci , Kosovari , svi oni nemerljivo napreduju u velikoj sreci sto su se odlepili od beogradske cizme .
    Beogradska naci bulumenta bukvalno unistava sve cega se dotakne kao u onom filmu gde zla vestica trenutno sprzi sve na sta baci pogled . Kada cemo se i mi konacno odlepiti od beogradskog kosmara ?
  • dijasporac

    08.02.2019 16:53
    Kad sam stigao do podatka o ceni karte za autobusku voznju u Beogradu gde kaze da je cena 165 din u jednom pravcu odnosno 330 din da bi se vratilo na Prokop odmah sam posumnjao u validnost teksta jer eto taj prvi podatak nije tacan. Letos sam bio i ja u Beogradu i znam da je karta bila ispod 100 din, proverih na internetu 89 din jedan pravac a celodnevna 250 din.

    Kad se radi ovakav istrazivacki tekst sa podacima koji se bunare preko interneta treba biti precizan jer citaoce odbijes ofrlje nabacanim podacima.
  • algebra

    08.02.2019 16:22
    Normalni ljudi : 2 + 2 = 4
    Botovi : 2 + 2 = 5
  • hell 666

    08.02.2019 16:16
    mnogi ljudi ovde nisu ni svesni u kakvom otpadu zive .
  • Pravi Opalim te g...

    08.02.2019 16:02
    Tacno bananarama. Jos bih dodao da je lokalna sela povezivao sinobus. Al sta vredi tupiti ovima izolovanim, znaju samo da razvlace.
  • Bacvanin

    08.02.2019 16:00
    Ns
    Rdjavom.....
  • rasha

    08.02.2019 15:46
    @Pjer

    Koliko Srba zivi u Americi a koliko u Kini i Rusiji ?
    Molio bih odgovor .
    Hvala .
  • Lala

    08.02.2019 15:04
    HA
    Ako im je za (ne)verovati i bude kao Zezeljev most, bice gotova pruga za deset godina, a od tog trenutka ce se vozom voziti samo oni koji nisu vec uhvatili onaj voz za Budimpestu ili gde god van ove ludnice. :)
  • маре

    08.02.2019 14:39
    Па шта би ви народе, да се возите јефтино? Е па не може! НИС је ту да вас дере за гориво и аутобуске карте које су прескупе због горива... Рај на земљи
  • horor country

    08.02.2019 14:33
    Dezurni botovi se bude na svaki Lalin komentar .
  • RVosha

    08.02.2019 14:27
    Smrdija
    posle trostrukog rusenja grdelickog nadvoznjaka ministarka naravno niti ne pomislja da podnese ostavku .
    Za tako nesto u civilizovanim drzavama odlazak na tesku robiju je nemoguce izbeci .
  • antiamerofil

    08.02.2019 14:13
    @amerofil
    Volite da ostrašćeno držite stranu SAD uvek i u svakom aspektu, pa od te zaslepljenosti "slučajno" zaboravite da su troškovi Rusije i Kine u proizvodnji naoružanja višestruko niže od onih u SAD, usled čega se njihovi vojni budžeti ne mogu porediti samo po nominalnoj dolarskoj vrednosti.
  • Shina

    08.02.2019 14:07
    Staje se svuda
    @Kiki Babic

    Videh regionalne vozove u Nemackoj, Holandiji i Francuskoj koji staju u svakom mestu, ali to je zato sto (DE i FR) imaju i brze vozove, koji, istina, staju samo u vecim gradovima (to je i poenta).
  • /

    08.02.2019 14:01
    /
    cek, cek
    a odakle tih 5 milijardi evra?

  • /

    08.02.2019 13:55
    /
    u cemu je kech?
    koliko se seca 90-ih je za brze pruge obecan novi kolosek
    a ne ovo sta se opet mulja sa rusima
  • Bela ladja otplovila

    08.02.2019 13:51
    Meni je ipak kljucna ova recenica ` Beograd proteruje siromasne`, mada ih ne samo proteruje nego im ukida mogucnost i za dalja putovanja., cini mi se da je to kljucno u celoj prici,. Inace broj polazaka sa Prokopa je opao, stanica zvrji prazna.. Na kraju ce naodu ostati samo da vraca kredite, dok ce brzi vozovi tutnjati pored njihovih kuca, bez da stanu u njihovim stanicama....
  • amerofil

    08.02.2019 13:43
    @Pjer
    "svis ebune protiv Rusije i Kine, koji su jaki..."

    Vojni budzet Amerike dva puta je veci od kineskog i ruskog zajedno tako da su Rusija i Kina jos uvek boranije za gazdu :
    https://www.statista.com/statistics/262742/countries-with-the-highest-military-spending/
  • Novosađanka

    08.02.2019 13:28
    Ovakvih tekstova treba više
    POtrebna nam je kritika vlasti i vladajućih stranaka i svega onog (užasnog) što rade i uništavaju. Tako da hvala za članak, tako i nastavite! Fizički mi je muka od botova i plaćenih voditelja koji kukaju u slavu vlasti i šize o opoziciji iako svako ko ima gram mozga vidi da nam to SVIMA debelo odmaže i nikome ne čini uslugu. Stvari treba videti onakve kakve jesu, realno, iako je ružno, u suprotnom imate diktaturu u kojoj ne sme da se pisne protiv vlasti šta god ona radila, a to niko od nas ne želi.
  • Grand Parada

    08.02.2019 13:27
    Sve ovo dolazi od naroda .
    Tamo gde ljudi gledaju kako da napakoste drugome ne moze biti nista dobro .
    Sto se tice sloge dovoljno je videti Rumune ili Francuze koji su se uspesno izborili za svoja prava upravo zahvaljujuci svojoj slozi .
    To se nazalost ovde nece desiti .
  • pravi opalim te g...

    08.02.2019 13:23
    Sta god je patrijota dotakao to je zas.ao. Jos pre 30 godina je njihov mag lupao o brzim prugama. Ej, pa ti isti su i sada. Koja slucajnost!
  • Box

    08.02.2019 13:19
    Odlican tekst,odlican! Samo tako nastavite! Najezio sam se:)
  • bananarama

    08.02.2019 13:17
    Tamo negde 1980-ih godina, bio je uveden poslovni voz Subotica - Novi Sad - Beograd. Ja bio klinac tada i često smo išli u Beograd. Skupi se nas 3-4, izvadimo karte i celo prepodne gluvarimo po Beogradu, nešto pojedemo i onda nazad za Novi Sad. E taj poslovni voz je još krajem 20. veka iz Novog Sada za Beograd stizao za 40 minuta. A ministarka nam sada kada smo već duboko zagazili u 21. vek obećava brzine vozova kakve su bile još 1980-ih godina prošlog veka. Ko je ovde lud? Znači, mi posle više od 30 godina se vraćamo na ono što je bilo pre 30 godina. To mu u prevodu znači da smo mi za proteklih 30 godina izgubili 60 godina napretka i razvoja.
  • Dejan

    08.02.2019 13:03
    Odlican tekst, svaka cast Zivane.
  • Shone NS

    08.02.2019 12:55
    Novinar
    E moj Zivane sreco...koliko treba biti indoktriniran, negativan i maliciozan da bi se napisao ovakav tekst... nistav ne valja jel tako? Casa je uvek poluprazna, crnilo na sve strane...kakvi su vam zivoti onda da mi je znati? Ustvari vec znam otprilike. Kao i ovaj tvoj tekst. Ajmo minusi sad nesrece jedne
  • LALA

    08.02.2019 12:55
    samo u smrdiji
    Kakva drzava takva zeleznica .
  • Miki Maus

    08.02.2019 12:52
    Mini
    Zeleznica je problem i za mnogo jace ekonomije nego sto je srpska. Zeleznica se svugde subvencionise preko akscizne robe. Naravno ogroman problem Zeleznice Srbije su previse radnika.
  • Kika Bibić

    08.02.2019 12:51
    Čista glupost. Voz koji ide brzom prugom neće se zaustavljati na stanicama, već samo na dve glavne, što znači da će čitav niz mesta ostati bez željezničkog saobraćaja. Daleko više bi značila kvalitetna pruga koja bi povezivala dosadašnja mesta, a bila takva da voz može da ide brzinom normalnom za naše vreme. Tako su se prevozili ljudi koji rade van mesta stanovanja, đaci, a sada oni ostaju bez prevoza. Takođe, vožnja brzom prugom košta koliko i vožnja avionom, što znači da nije pogodna za svakodnevno putovanje, pogotovu u Srbiji. Ako neko želi brzu prugu, neka gradi novi kolosek, ali je ovu prethodno trebalo srediti kako treba, i to pre nego što je sagrađen most u Novom Sadu. Megalomanija je ozbiljna bolest i traži ozbiljno lečenje u zatvorenoj ustanovi. Najbolje bi bilo da gradimo takve ustanove, jer neće biti mesta za sve ludake kada ovo prođe jednog dana.
  • Bivsi putnik

    08.02.2019 12:50
    Sve su ocerupali
    Odlican tekst!
  • ex chapman

    08.02.2019 12:47
    alal vera Đenka
    tekst dostojan pravog novinara. prostije rečeno pruge su urnisane do neupotrebljivosti, vozni park u očajnom stanju, ostala infrastruktura na nivou od pre 100 godina. haos je toliko uzeo maha da bi, čak i da postoji ozbiljna volja da se problem ozbiljno rešava, trebalo mnogo vremena, mnogo više para, i nemerljivo više znanja nego što ih ima Srbija, pa da se sve uradi kako treba. "sreća" pa su na čelu države ljudi koji zapravo i ne razmišljaju o svemu ovome o čemu ste pisali - njih se ne tiče pruga, ni putnici, ni tehnički problemi, ekonomske analize. njih zanima samo da što više ukradu i što duže ostanu na vlasti. veliki javni projekti su idealni za ovo - em se u javnosti možeš hvaliti kako puno radiš, em se može mnogo ukrasti a da se ne primeti odmah. naravno da će onda takvi likovi izaći sa pričom o pruzi do Budimpešte, a da pri tom uopšte pojma nemaju ni koliko to košta, ni kako se pravi, ni da li će Mađari to uopšte da podrže! ne zanima njih kako će se "projekat" završiti. bitno je da se radi. što više, što skuplje i što duže!
  • hm

    08.02.2019 12:42
    021 ima i prave novinare! Članak nedovoljno dugačak!
  • Marko

    08.02.2019 12:41
    brod bez kapetana
    Dali su sve ove dosadasnje price bile uvod u veliku prevaru,zvana Zeleznica Srbije. Ocigledno da su svi zajedno zreli za debelu robiju. Mnogi vazni faktori su zatajili a primaju ozbiljne plate od ovog naroda. Policija ne ispituje pocinioce,Tuzilastvo ne podnosi krivicne prijave, Sudovi cute,Poslanici cute a narod uznemiren i ponizen. Jeli ovo zlatno doba Srbije u kojem se izgradi nov most na Dunavu i pritom kosta desetine miliona eura a nema funkciju? Ocigledno da stetu koju nam naose politicari nije u stanju ni Mislosrdni Andjeo da nanese.
  • rale

    08.02.2019 12:36
    Moglo bi se argumentovati da se u Srbiji svaki vid saobraćaja, sem autobuskog, direktno guši jer je vlasti potrebno da nekako nadoknadi sve one troškove koje odabrani prevoznici imaju za prevoz sendvičara. Na kraju ćemo biti kao Vijetnam i Indija, prevozićemo se Tomos motorima i motorizovanim rikšama.
  • sale novosadjanin

    08.02.2019 12:32
    rasturanje Vojvodjanske zeleznice nije od jucer...pocelo je 1988/89,kada su srbijanci uzeli sve nadleznosti nad nasim prugama !
    pitajte moju majku koja je 35 godina radila u zgop-u u vase stajica...i ona i svi penzioneri ce vam potvrditi moje reci !
    za vreme austro-ugarske imali smo sve a od 1918 nas samo pljackaju i otimaju..mi smo zadnja kolonija !
    ps-jeste..ljut sam i ogorcen sto se sve u mojoj Vojvodini raspada !
  • Dejan

    08.02.2019 12:10
    Posao
    Sve sto je u podnaslovu napisano je tacno a to je i cilj !! Pa nece kinez da ceka u redu da bi srbski putnik izasao na Cortanovcima ili Kuli, nego ce prvo svoju robu da preveze sto dalje i brze preko svoje pruge. Sve ovo sto se sad gradi, sve je to vlasnistvo nekog, mi smo tu samo da posmatramo, napravimo neku uslugu oko te izgradnje ili da preko sajta narucimo futrolu ili kabel za mobilni, to ce biti maksimalno dostignuce ovog prostora zvanog srbistan...
  • Ludilo u stali

    08.02.2019 12:06
    Sa ovima kriminalcima i psihopatama koji su unistili i drzavu i svaku normalnost ako svi ne zavrsite kao sirovina, meso za proizvodnju psece hrane, mozete biti prezadovoljni !!!
  • SUMP

    08.02.2019 11:52
    Odlicna analiza stanja na nasim prugama.
    Da napomenem da trenutno na relaciji Noci Sad - Subotica saobracaju samo dizel vozovi jer se svajcarske garniture Stedler odrzavaju u Zemunu pa nije moguce do dodju do Novog sada.
    Projekat 160 km/h je zaista preambiciozan, cena karte ce sigurno da poskupi i vise nece bti upola kao autobuski prevoz. Tako da je pitanje koliko ce putnici koristiti ovaj, ipak luksuzni vid saobracaja.
    Brzina od 120km/h bi zadovoljila vecinu putnika, a bio bi dovoljan i za prevoz tereta.
    Sto se tice vremenskih okvira, pitanje je kad ce se pruga zavrsiti jer ukoliko ne bude pruznih prelaza, sigurno ce trebati da se izgradi bar 20 nadvoznjaka, a setimo se da su na izlasku iz Novig Sada jedan nadvoznjak gradili 3 godine.
    Po nekim pricama kinezi ce to odraditi veoma brzo, a oni takode zele da se pokazu pri izgradnji ove pruge jer zele da im to bude ulaznica za Evropu.
    Ipak bi bilo povoljnije za putnike da su prugu gradili deo po deo, a tamo gde su radovi putnike prevozili autobusima. To je uobicajena praksa cak i kod nas, jer kad su pre nekoliko meseci gradili pristupni put za Y-krak kod autoputa, autobusi su prevozili putnike izmedu Zednioka i Subotice.
  • Seka Persa

    08.02.2019 11:52
    Auuu. Živane, sa svakom ti se slažem. I svaka ti čast...

    Suludo je da ova ‘država’ nije prvo rešila problem u svom dvorištu pre nego što je megalomanski otišla ka Madjarksoj.
    Šta se npr dešava sa vozom Subotica/Novi Sad/AERORDUM/(možda čak i Prokop)/Niš? Normalna država bi intgrisala transportni sistem oko čvorišta koji bi onda buduće investicije i povezivanje učinile atraktivnijim.

    U medjuvremenu, kombijem ću preko Pešte.
  • Kontrol

    08.02.2019 11:49
    Živan koji je voleo vozove
  • Срамота

    08.02.2019 11:47
    Срамота шта смо дочекали у 21. веку. Толико о томе колико нам је битна Војводина. Стално урушавање. Ужас.
  • trololo

    08.02.2019 11:45
    -
    Stvrano ste nezahvalni, narocito ovi gradjani Beske, Cortanovaca i sl. Ne mozete se strpiti 2, najvise 3 godine i onda cete stizati od Cortanovaca do NS za 2 minuta !!!
    Inace bas me zanima da li su sada bus prevoznici pojacali broj polazaka za Bg ili se sada ljudi guzvaju i stoje po busevima do BG?
  • Tamara Stokholm

    08.02.2019 11:39
    Bežite mladi odatle na vreme
    Pare su pokradene i potrošene za tih cetiri godina čekaju naredne donacije da bi krenuli sa radovima gde su potrošene prethodne pare a ništa nije uradjeno.Pošto su Vas uglavili u državnim službama ne smete da se bunite jer ste pod kreditima i ako dobijete otkaz ode kuća i stan na doboš.

    Svaki narod u 21 om veku je savršeno ogledalo političara koje izglasao.Ako se narod na izborima prodaje za jednu crvenu zašto ne bi taj izglasani političar se ne bi prodao za 2 ili 5 ili 10 ili 20 miliona eura po bilo kom projektu ili bilo kojoj donaciji namenjenim tom narodu koji glasa tako kako glasa i glasaće i opet tako kako je vec glasao.

    Rupa od države koja svakog dana tone i tone i tone.
  • x

    08.02.2019 11:37
    y
    šteta što je tema preobimna da bi se sagledala kroz jedan članak, makar bio i ovoliko dobar.
    ni feljton ne bi ovo pokrio kako treba.

    šira literatura:
    https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2019&mm=02&dd=06&nav_id=1502666
    https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2019&mm=02&dd=06&nav_id=1502661
    https://www.021.rs/story/Info/Srbija/206178/Rusi-ce-i-odrzavati-pruge-u-Srbiji.html
    https://www.021.rs/story/Info/Srbija/206329/Do-Budimpeste-200-kilometara-na-sat-za-cetiri-godine.html
  • Novosadjanin

    08.02.2019 11:32
    pohvale za sjajnog lazica
    Al' najjace od svega - Rusi daju kredit da ih unajmimo za rad. Ne znam je l' su nam ga ''bratskije'' zavukli sa NIS-om i Juznim tokom ili sa ovim. I jos jednom sve pohvale novinaru na sjajnom istrazivackom radu.
  • gradjanka

    08.02.2019 11:31
    Fantastican clanak sa dobrom istrazivackom pozadinom i kritickim stavom. Molim vas za vise ovakvog novinarstva.

    Jedna od tema protesta bi trebalo da bude upravo ovo ukidanje voza.
  • Pjer

    08.02.2019 11:17
    Talentovani smo kao narod da uradimo uvek sve suprotno od onog što bi bilo pametno u datom momentu.
    Shvatiće svi sve kasnije...
    U doba kad je amerika jaka, mi smo protiv nje.
    Sada kada je slaba, svis ebune protiv Rusije i Kine, koji su jaki...
    Kad krene rat, nećemo imati železnicu...
    Putevi će biti blokirani, avioni neće leteti, snabdevanje će biti poremećeno...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna