Autor: Tanjug

Info
11.02.2019.
07:34
Sve banke u Srbiji od danas na svojim internet prezentacijama moraju da omoguće klijentima da podnose prigovore, kao i da jasno postave obaveštenje sa informacijama o postupku zaštite prava korisnika.
  • Radnik

    11.02.2019 11:47
    Ako sajtovi ne pomognu, ne znam šta će.
    To vam je kao kada dođem do radnice u SBB predstavništvu kod Merkatora,
    a ond ameni tumači da doneseni zakon ne postoji, da se ne odnosi na njih, i da nemam prava na raskid ugovora ni pod kakvim uslovima.
    A to je neko nju tako instruisao, što znači d ajedna kompanija može da ne priznaje Zakon
    ove zemlje, iz negde jula 2018-te.
    RATEL zabole uvo za to, samo čekaju plate.
    Sve ovo ukupno govori da će i banke boleti uvo za švrljanja po formi za email, sa sajta.
    A sve ovo opet govori da se obrisi države sve više gube, da ne funkcioniše.
    Šta je sledeće što možemo da očekujemo?
  • bankar

    11.02.2019 10:06
    praksa
    Neće banka ni jedan prigovor prihvatiti u smislu nankade troškova bez suda, osim onih koje se odnose na zaposlene, koji ce biti kažnjeni oduzimanjem od plate bili krivi ili ne, svejedno...Tako to funkcioniše..
  • Marko

    11.02.2019 08:36
    Pitanje je samo da li je nas narod na dovoljnom nivou pismenosti i kulture komunikacije da ovako nesto pocne da koristi.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna