Svi novi automobili u zemljama EU od sledeće godine moraće da budu opremljeni uređajima za automatsko usporavanje i kočenje, a Srbija bi, s obzirom da pristupa Uniji, trebalo da prati standarde koje prihvataju zemlje članice, smatra Damir Okanović iz Komiteta za bezbednost saobraćaja.
Dali je iko od vas procitao tekst do kraja nigde se ne pominje ugradnja takvog sistema u polovne automobile nego je rec o novim automobilima da se prilikom uvoza uvpze samo automobili koji imaju pvo u standarnoj opciji i to je sve .
O čemu ovaj priča, imamo raspale drumove na kojima se još uvek mimoilazimo sa zaprežnim kolima. Pre dva dana sam video jedna na nadvožnjaku prema Rumenci kako lagano taljigaju bez točka na prednjoj "osovini". Samo čekam da mu kola puknu i prevale se preko nekog a konj da poludi na sred nadvožnjaka. Kakva automatska kočenja i ABS to je za normalan svet mi smo gori od Indijskih provincija.
Predlažem da Okanović malo truni putarima dok ne doteraju kolovoze na EU nivo. Putem kroz Čerević danonoćno piče šleperi kojima tu nije mesto. Okanoviću, branitelju Srbstva i Saobraćajstva, preduzmi nešto!
Automatske kočnice ne funkcionišu kada se zakucaš sa 120 na sat u kolonu na naplatnoj stanici, tako da ideja Kodiroda i Vazduplohovstva nije baš dobra. Automatsko kočenje radi na brzinama do 50 km/h, ako je u pitanju savremeni sistem iz novih automobila poput VW Golf-a VII sa DSG menjačem ili verzije sa automatskim menjačem Citroen SpaceTourer.
Čovek je vlasnik privatne agencije nazvane "komitet" i na sve načine pokušava da zaradi...
Tako i šalje razna "saopštenja" a kod nas je sve "vest", jer je to najlakše preneti. U maniru svega u Srbiji, "odvali" nešto, pa nek se narod zabavlja. Da ne misli o stvarnim problemima
@ Dejan,
Баш супротно, све ово што си написао, је зато што крупним корацима преплићемо ноге све журећи у ЕУ. Осврни се мало око себе, па онда погледај ко нам доноси законе по којима Окановић оперативно делује. Приметићеш и како Мађарстан покушава да се истргне из пипака којим га ЕУ обавија.
kaži ti meni miki gde u EU moraš da kupiš folije za stakla samo na jednom mestu (ko je u talu uvezao) pa plaćaš atest već atestiranih folija i dok u HR košta ugradnja 100 kod nas košta 300... Kaži mi isto gde u eu auto iz salona ide na tehnički, i još nešto samo, reci ti meni zašto ste mojoj kevi za juga od 150e naplatili nove tablice, pa nije ih ona izlivala u podrumu sa ČĆQYX nego vi, njen pljugo iz 89 i moj japanac iz 2012 razlika 5 crvendaća... e posle ćemo onda da mudrujemo o ako stane stane sistemu
Koja je inace privatna firma u sluzbi koja se brine za "bezbednost" gradjana Srbije, je izdala preko 17.000 "Potvrda" za 45 dana ove godine. Pomnožite sa 50E pa vidite koliko su uložili u našu bezbednost.
Pa jeste li vi, gospodo iz vlasti, pri zdravoj svesti i čistoj pameti? Pa sva ta pametna vozila , kojim nam pretite, bi na našim drumovima izvršila samoubistvo sa ovakvim kolovozima i učesnicima u saobraćaju.
Znate li vi koliki sam ja kulturološki šok doživeo 2002 kad sam prvi put bio u Turskoj? Putevi ravni i glatki, izvučena srednja linija, kao i one sa strane koje označavaju ivice puta. Pa potom katadiopteri na svakih 50m, desni reflektuju crveno a levi belo svetlo. Saobraćajni znaci sa obaveštenjima i upozorenjima na svakih 100m. Trava uredno pokošena i balirana, nijedan znak nije urastao, prikriven, sakriven,.. Još kad sam video da postoji posebna ekipa putara koja PERE znakove! Pričamo o Turskoj 2002 god.
A ovde čovek parkira kola u traci za levo skretanje , ostavi 4 žmigavca i opušteno skokne do kladionice.
Treba li pominjati da postoje razlike između uređenih saobraćajnica i ovih naših?
Ajde da ozbiljno pričamo o svim faktorima koji utiču na bezbednost u saobraćaju, za početak..
A trovanje iz preko 100.000 leseva pobeglih ispod prese uvezenih svake godine? Ali to je glasacko telo. Inace za komentare o carini, carine nema vec godinama na evropska kola.
Оvaj ne samo da nema pojma za čega prima platu, nego širi demagogiju gde god ga stave da nešto kaže. Nije mi jasno da je mogao položiti vozački ispit i dobiti dozvolu, a ovako radno mesto ko mu je dao , kao da je plaćeni ubica.
Pa kad bi srbistan usao u Eu, ne bi bilo carine, izmisljenog prvog tehnickog (homologacija) za 155e, ne bi bilo raznih diletanata kao sto je ovaj doticni, ne bi bilo raznih atesta a od tog amms zivi i puni budzet preko trezora !
Putevi razvaljeni, na autoputu kolotrazi i rupe, pruzni prelazi bez branika, vozila stara po 15 godina, svake godine 850-900 mrtvih i par hiljada bogalja, a ti Okanovicu kao da zivis u "zlatnom dobu" Predsednika Svega.
@ Dejan,
Од речи до речи подржавам твој коментар.
Надам се да си у ту групу уврстио и Дамира Окановића, зато што он носи барјак у краку хоботнице званом „Безбедност саобраћаја“.
Standard u Srbiji bi trebao da bude da ovaj lik(da ga ne imenujem jer ne zaslužuje) i slični poput njega(naravno tu prvo mislim na napredne primitivce) uopšte nemaju mogućnost da odlučuje o bilo čemu, o zakonima pogotovo!!!
Voze ljudi vec sa automatskim kocnicama. Na autoputu kod Indjije, jezdis na 130, kada se sa deponije koja je 500m od autoputa otkaci ko normalno najlonska kesa i na jedno 5 metara ispred vozila je primeti radar.
Prilikom naglog kocenja kroz gepek do zadnjeg sedista ulazi mercedes iz 1998 sa vozacem koji je apsolutno iznenadjen tvojim naglim kocenjem.
To bih naveo kao razliku izmedju EU i zemalja koje jos nisu clanice.
Sve sto radi ili poseduje pojedinac mora biti u Srbiji po novim svetskim standardima ali zato kad je drzava u pitanju na standarde moze da se ceka godinama a ne moraju ni da se primenjuju. To se zove nevidjen bezobrazluk, prema gradjanima..
ABS je "hit and miss" sto se tice koristi. Na klizavom putu (sneg, kisa, poledica) je bolje nemati ga, nego ga imati, ali svakako sam za inovacije i bilo bi lepo da se dese ove promene, ali budimo realni. Mali smo i siromasni. Ici ce to tesko i sporo kao i sve. :/
Gdine Okanoviću, a kada bi Vam rekli da je prosečna starost vozila u Srbiji 12 godina, da li bi uradili nešto da pomognete ovom napaćenom narodu da može da sebi priušti nova vozila sa ovakvim zahtevima ili samo štitite svoju poziciju prihvatajući svaku nebezbednu glupost što Evropa kaže?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Okanović: Automatske kočnice bi trebalo da budu standard i u Srbiji
Autor: Tanjug
Info
•14.02.2019.
•07:46
Komentari 37
EvoOvako
Nisam se ovako nasmejao od Prvog aprila 1990 i neke...
Jedino i samo
Rade
ganija
samo gledam
U sve se mešaš, kao Dijamant, a to nisi komentarisao ...
Marinko
Radojica
Mića
Tako i šalje razna "saopštenja" a kod nas je sve "vest", jer je to najlakše preneti. U maniru svega u Srbiji, "odvali" nešto, pa nek se narod zabavlja. Da ne misli o stvarnim problemima
Мунгос
Баш супротно, све ово што си написао, је зато што крупним корацима преплићемо ноге све журећи у ЕУ. Осврни се мало око себе, па онда погледај ко нам доноси законе по којима Окановић оперативно делује. Приметићеш и како Мађарстан покушава да се истргне из пипака којим га ЕУ обавија.
mrva
ns
Zlo i naopako
ime
YOYA
LAKI
naughty
VlS
Znate li vi koliki sam ja kulturološki šok doživeo 2002 kad sam prvi put bio u Turskoj? Putevi ravni i glatki, izvučena srednja linija, kao i one sa strane koje označavaju ivice puta. Pa potom katadiopteri na svakih 50m, desni reflektuju crveno a levi belo svetlo. Saobraćajni znaci sa obaveštenjima i upozorenjima na svakih 100m. Trava uredno pokošena i balirana, nijedan znak nije urastao, prikriven, sakriven,.. Još kad sam video da postoji posebna ekipa putara koja PERE znakove! Pričamo o Turskoj 2002 god.
A ovde čovek parkira kola u traci za levo skretanje , ostavi 4 žmigavca i opušteno skokne do kladionice.
Treba li pominjati da postoje razlike između uređenih saobraćajnica i ovih naših?
Ajde da ozbiljno pričamo o svim faktorima koji utiču na bezbednost u saobraćaju, za početak..
Okanoviću
Vozac
reklama
Gde li samo nalaze ove genijalce majke im... Kako nije u Srbiji standard da ne budete glupi ko tocila?
100% Таксиста
E pa
Dejan
Clan biblioteke
Gradjanin
Parazit
Мунгос
Од речи до речи подржавам твој коментар.
Надам се да си у ту групу уврстио и Дамира Окановића, зато што он носи барјак у краку хоботнице званом „Безбедност саобраћаја“.
jebač
Slanina
Toza
Millos
Prilikom naglog kocenja kroz gepek do zadnjeg sedista ulazi mercedes iz 1998 sa vozacem koji je apsolutno iznenadjen tvojim naglim kocenjem.
To bih naveo kao razliku izmedju EU i zemalja koje jos nisu clanice.
Marko
:/
Nišlija
Zvekete
Dejan
Gradjanin
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H