Teška saobraćajna nesreća na pružnom prelazu kod Niša, u kojoj je krajem decembra u sudaru voza i autobusa poginulo sedmoro putnika, nije bila dovoljna opomena za nadležne.
Obratite malo pažnje na trepćuće crveno svetlo iznad znaka "STOP". Posle toga nastavite sa komentarima. Ostavke su trebali podneti mnogi do sada, iz raznih razloga. Uzrok raspada sistema železnice je prvenstveno u zapošljavanju "podobnih" administrativaca, uglavnom naprdnjaka, i otpuštanju operativnh radnika sa iskustvom.
Kada dođe jedna stoka od vozača i na silu podigne rampu, teško da će taj mehanizam posle raditi kako treba.
U Srbiji bi uz svaku rampu morao da bude i Čuvar Rampe u 24x7 periodu!
Samo Sila Srbina Spasava...
Ko ne pazi na sebe, teško će ga drugi sačuvati, a još manje rampa (tehnika).
bravo za 1988.; i nije to bila tek tamo neka jogurtna godina, to je bila i godina upada kroz SFRJ prozor velikih magova demokratije i kraj njene priče. Moglo bi se reći 1. godina okupacije. Mnogi mediji, perjanice demokratskog pocesa i promoteri ekonomskih reformi, pozdravili su dolazak asistenata i dan danas ih verno opslužuju, a pljačka ne prestaje. Korupcija je došla sa asistentima demokratije, do tada su komunistički političari mogli iznositi samo salame iz subotičkog 29. Novembra (https://hr.m.wikipedia.org/wiki/29._novembar_(Subotica), a u demokratiji su nestale cele fabrike, radna mesta, izvršitelji pokupili restlove. Eee, šta smo dočekali.
Postavili ste pogresne linkove koji ne odgovaraju temi .
U clanku je rec o RAMPI a ne o GRESKAMA vozaca tj masinovodje na inace urednom i propisanom prelasku preko pruge .
Ponovicu komentar posto ocigledno nije politicki podoban ali i ja sam uporan. Elem, sve ovo sto nas okruzuje je logicna posledica izbora koje smo mi ili nasi roditelji pravili u proslosti. Jedan od takvih izbora je i okupacija od 1988. kojoj se realno malo ko usprotivio - dakle, vecina podrzava ovo stanje. A kad je tako - sta se onda bunite. Imate jedinstvenu Srbiju - uzivajte. Uz Srbiju ide i paket korupcije, javasluka i opste neorganizovanosti ali to vam ocigledno ne smeta ili vasa svest ne doseze do pravog uzroka problema.
Mene su u auto skoli ucili da obavezno stanem na andrejin krst i na znak stop. A pre toga u osnovnoj skoli na OTO. Danas imate versku nastavu. Bog nece zaustaviti voz pa ce vam trebati za ono kasnije.
mišljenje: javno dostupno u Odluci o nacionalnom programu (NP) javne železničke infrastrukture za period od 2017. do 2021.
Odeljak NP 2.2.3.-Posebni segmenti žel. infrastrukture, str.18.:
"Otvaranje, zatvaranje, rekonstrukciju i modernizaciju putnih prelaza planiraju opštine i gradovi u urbanističkim i prostornim planovima, u saradnji sa upravljačima državnih puteva, upravljačima opštinskih puteva i upravljačima železničke infrastrukture na magistralnim, regionalnim, lokalnim, manipulativnim prugama, industrijskim železnicama i industrijskim kolosecima. U skladu sa čl. 49b Zakona o žel. propisano je da min. nadležan za poslove saobr., na zahtev upravljača putne infrastrukture, lokalne samoupr., privr. društva ili drugog pravnog lica ili preduzetnika uz prethodno pribavljenu saglasnost upravljača infrastrukture, donosi akt kojim se otvaraju novi, ukidaju ili rekonstruišu postojeći p. prelazi."
odeljak 3.5.1.-Unapređenje bezbednosti žel. infrastrukture
"Unapređenje bezbednosti planira se i sprovođenjem mera za denivelaciju, ukidanje ili opremanje automatskim polubranicima sa svetlosnim signalima na putu što većeg broja putnih prelaza, ako je to saobraćajno-tehnički opravdano".
najinteresantnije deo 5./str.39.: Definisanje strukture, dinamike realizacije i prioriteta, visine i izvora fin. sredstava za izvršenje aktivnosti NP, na str 40., grubo za održavanje infrastrukture 19000 eur/km pruge
http://www.parlament.rs/upload/archive/files/lat/doc/ostala_akta/2017/RS22-17%20lat.doc
Trostruko rusenje grdelickog nadvoznjaka , mala pecurka u novom sadu , iskakanje cisterni sa amonijakom , ukidanje pruge beograd-novi sad , sedmoro poginulih na rampi kod Nisa , ukidanje pruge ns-zr , ...
Sta jos treba da se dogodi da bi videli ostavku gdje ministarke ?
kompletnu zeleznicu ugasiti u srbiji. Samo kad bi ste videli kakva je u manjim mestima i selima, stanice, prelazi, pruge... uzas. Kauboji su imali bolju zeleznicu. Zatvorite zeleznicu i kraj.. kad nema ko to da sredjuje.. nesposobni smo i lopovi klasicni
U ovakvim slučajevima, snimak bi bio validan da se na njemu vidi kako voz prolazi bez zaustavljanja ispred putnog prelaza i to bi bilo ugrožavanje bezbednosti! Na sporednim prugama zbog smanjenog obima saobraćaja putni prelazi nisu posednuti neprekidno 24 časa, a i u slučaju automatskog prelaza koji je u kvaru, mašinovođa dobija nalog po kome je obavezan da se zaustavi ispred putnog prelaza, više puta opomene sirenom učesnike u drumskom saobraćaju i onda posebno oprezno nastavi vožnju preko putnog prelaza! Tako da je moguće da neko naiđe automobilom i snimi kada je voz već nastavio vožnju! A svakako se jasno vidi Andrejin krst i znak stop.
Sve to stoji, ali ja sam prolazio tuda (mislim da je upravo to i snimljeno, između Kovačice i Uzdina) kad je bila magla, a voz je bio neosvetljen (bar sa strane) i prolazila je duga kompozicija. Sva sreća pa sam ČUO voz, jer ga video nisam iako sam stao, kako sam gledao pravo, levo i desno izgledalo je da je mrak kao i svuda (ponavljam još i magla). Dobro, onda sam zahvaljujući lošim amortizerima i osetio vibracije :), živela stara kola! :P
Znate koliko bi značilo da je OSVETLJENA rampa bila spuštena? Ili da su vozovi osvetljeni i sa strane... Naježio sam se šta se moglo desiti a pazio sam!
Kad stoka lopovska pokradee kablove naravno dda signaliizacija nece raditi, a lopovi zasticeni ko beli medvedi, more mars u tri lepe, ovo tretirati kao ugrozavanje zivota i vozdra, 5 godina pa se vi zajxxbavajte i onom majmunu na otpadu toliko pa ce biti red, prevrsilo meru odavno
Posle ovoliko nesreća na putnim prelazima koji nisu održavani u skladu sa propisima, prevrnutih vagona sa opasnim nagrizajućim materijama, evakuacije ljudi zbog lošeg održavanja pruge, Miroljub Jevtić, direktor Infrastrukture železnice Srbije ne podnosi ostavku, to je sramota za njega i državu. Šta čeka Vlada RS, kao da nema sposobnijih i boljih stručnjaka, pa samo u železničkoj infrastrukturi imate na stotine stručnih ljudi, inženjera, koje je dotični "direktor" sklonio jer su radili u skladu sa zakonom i propisima, što dotičnom nije odgovaralo, a rezultati se vide, na žalost.
Rampa je pomocno sredstvo.
Stop znak mora da se postuje u svakoj situaciji. Zamislite da neko prodje na stop znak na raskrsnici. Da li biste ga branili?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
VIDEO: Voz prolazi kod Kovačice, a rampa podignuta
Autor: Blic, 021
Info
•17.02.2019.
•11:54 > 12:35
Komentari 35
HOMO-NS
Socijalizam
U Srbiji bi uz svaku rampu morao da bude i Čuvar Rampe u 24x7 periodu!
Samo Sila Srbina Spasava...
Ko ne pazi na sebe, teško će ga drugi sačuvati, a još manje rampa (tehnika).
"+"
tezina i lakoca
I sta ste time dokazali : da holandija nema obezbedjene pruzne prelaze ?
goxy
Postavili ste pogresne linkove koji ne odgovaraju temi .
U clanku je rec o RAMPI a ne o GRESKAMA vozaca tj masinovodje na inace urednom i propisanom prelasku preko pruge .
gyzgq
Da li je to cuveni G ?
+384
svršeni student
https://youtu.be/jJFncEhOekw
https://youtu.be/prytCd3xQnc
kalaba
U medjuvremenu u Holandiji :
https://youtu.be/-X46Gi4zToA
13 minusa za ovaj fantastican klip ???
nije uopste cudno sto su sve okolne drzave pobegle od nas glavom bez obzira .
Nikola
Pravi Opalim te g...
Pljaskaska
x-man
Za ovaj odlican klip dobio si botovsko sledovanje minusa.
Strasno .
odlučna
Odeljak NP 2.2.3.-Posebni segmenti žel. infrastrukture, str.18.:
"Otvaranje, zatvaranje, rekonstrukciju i modernizaciju putnih prelaza planiraju opštine i gradovi u urbanističkim i prostornim planovima, u saradnji sa upravljačima državnih puteva, upravljačima opštinskih puteva i upravljačima železničke infrastrukture na magistralnim, regionalnim, lokalnim, manipulativnim prugama, industrijskim železnicama i industrijskim kolosecima. U skladu sa čl. 49b Zakona o žel. propisano je da min. nadležan za poslove saobr., na zahtev upravljača putne infrastrukture, lokalne samoupr., privr. društva ili drugog pravnog lica ili preduzetnika uz prethodno pribavljenu saglasnost upravljača infrastrukture, donosi akt kojim se otvaraju novi, ukidaju ili rekonstruišu postojeći p. prelazi."
odeljak 3.5.1.-Unapređenje bezbednosti žel. infrastrukture
"Unapređenje bezbednosti planira se i sprovođenjem mera za denivelaciju, ukidanje ili opremanje automatskim polubranicima sa svetlosnim signalima na putu što većeg broja putnih prelaza, ako je to saobraćajno-tehnički opravdano".
najinteresantnije deo 5./str.39.: Definisanje strukture, dinamike realizacije i prioriteta, visine i izvora fin. sredstava za izvršenje aktivnosti NP, na str 40., grubo za održavanje infrastrukture 19000 eur/km pruge
http://www.parlament.rs/upload/archive/files/lat/doc/ostala_akta/2017/RS22-17%20lat.doc
EU
Tuzno je ziveti u drzavi pored takvih "ljudi" .
Trolić
SOSA
Donald Tramp
Grand Parada
Sta jos treba da se dogodi da bi videli ostavku gdje ministarke ?
Madam
LALA
zbrglj
lazar
Predrag
Zoks
Milan
Znate koliko bi značilo da je OSVETLJENA rampa bila spuštena? Ili da su vozovi osvetljeni i sa strane... Naježio sam se šta se moglo desiti a pazio sam!
gospodja
gde smo mi od ovoga . Preporucio bih nasoj ministarki da odgleda klip .
Ja
miky
gagi
deda
Vožd
horor country
student
https://youtu.be/-X46Gi4zToA
:/
Stop znak mora da se postuje u svakoj situaciji. Zamislite da neko prodje na stop znak na raskrsnici. Da li biste ga branili?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H