Na istočnom kraku Koridora 10, između Proseka i Bancareva, deonici koja još nije otvorena za saobraćaj, pojavile su se pukotine, potvrđeno je u Koridorima Srbije.
BRUTO PLATE! Kad ljudi pričaju o platama, treba pričati samo u bruto platama. Izdresirani smo da ne razmišljamo o neto delu plate, a ostatak koji dajemo državi da raspolaže njime za svačije dobro se lukavo ne pominje. Kad budemo pričali o bruto platama počećemo da razmišljamo kome ostavljamo svoje pare od poreza i doprinosa.
@Milinko
I te kako je od naseg novca. Nego, zamisli Milenko da se usudis jednom da izadjes iz svog dvorista, kresnes Ladu i krenes u susedni grad. Vozis preko rupcaga, naplacuju ti putarinu, a preko mosta se ne usudis, jer te nije bilo briga ko ga je i kako gradio.
Zeznuta situVacija
Hoćemo li zamoliti ovako javno Cicmila da nam bar on završi Venac-Zmajevac-Čot kada već 50 godina ne može ni 1 vlast... Toliko snega u Fruškoj ove zime a nemamo ni jednu ski-stazu. I Tornik i Kopaonik i Staru planinu im trećinu Novosadjani izfinansirali. Možemo li mi malo pametnije za nas? A tek put do Sombora il' Vršca i Kikinde... Muke naše prečanske.
Sve sto su ovi uradili u Srbiji puno je pukotina.Sa ovakvim kadrovima , partijskim zaposljavanjem , bez ikakve odgovornosti, nista ozbiljno i kvalitetno ne moze se uraditi!
Negde procitah podatak da sve sto je ispod 12 cm udubljenja kolovozu u Srbiji se ne smatra rupom vec istrosenim asfaltom.Vec vidim jedno 10 ak komisija uposlenih preko veze sa jedno 200 strucnjaka koji ce zidarskim metrom ici i proveravati u saradnji eminentnim novinarima da li je jedna jedina rupa na Koridoru ispod 12 cm udubljenja ili preko 12 cm.
I nakon promeravanja rupa zidarskih metrom dokazace Vam da je put "po Zakonu" odnosno da nijedna rupa nije dublja ispod 12 cm.
Nema nam ravnih u celoj Evropi.Nema.Kakav narod takva drzava.Oni malo pametniji nesto protestuju ali dzaba sve.80% ljudi u Srbiji shodno svom lopovskom i hostaplerskom mentalitetu jednostavno ne zasluzuje onakvu drzavu I resurse vec samo pustinju u Africi.I Nista drugo osim pustinje.Cast postenim pojedincima kojih je sve manje I manje.
Ljudi, kako ima jos onih kojima nije jasno sta je u pitanju. Njima jednostavno ne ide u prilog da se autoput zavrsi. Tu je nakaceno stotine privatnih partijskih firmi od cuvara do podizvodjaca koje su bukvalno kao krpelji zakaceni na taj organizam koji se zove autoput i sisaju. To je jedina istina. Mislite da je njima u interesu neki javni interes? Kako koridor 10, tako i 11. Evo sad u najavi Moravski koridor. Al' ce da sisaju
Zaista ne razumem negativne komentare, šta vas briga, kao da se od vaših usta odvaja za nekvalitetno izvedene radove? To je država i državni posao, ne mešajte se i gledajte svoje dvorište. Ako bude sreće dobićete 3000 za izbore.
Da hoće da se reši rešilo bi se, uvedeš novog izvođača da sanira o trošku predhodnog, naplatiš penale, napravi se presek puta na više tačaka i proveriš debljinu slojeva ugrađenih u put.ali posao kvare razne provizije ,časćenja,ja tebi ti meni,ugrađivanja itd Nećemo kuvati supu od zlatne koke
molim nekog iz SzS da mi ovde odgovori šta se planira sa milionima ovakvih gafova, ništa ne spominjete zatvore za ministarku i direktore, da li to znači da planirate da ih ne kažnjavate, da li to znači da planirate da nastavite istu praksu, zašto niko ne podiže krivične prijave u ime naroda sa kim ste potpisali sporazum!!!??? eto prilike da vam ljudi poveruju bar malo, sa reči na dela, kad budem video po minimum jednu podnetu krivičnu dnevno znaću da stvarno mislite pošteno i dobro!
Nekada se znalo da sto god je napravljeno ovde je bilo katastrofa. Ja se secam male privrede delova za kola, to je bilo gore od kineskih stvari. Asada je jos gore. Odakle vama da ste nebeski i iznad svih? O da, da vas podsetim ruskog alata za crvenu. To je bilo i od kineskih, jugslovenskih i srpskih stvari jos gore.
Gde baš pred izbore zar nisu mogle rupe sačekati da se pojave malo kasnije nakon izbora tamo maj ili jun mesec?Pod hitno dati otkaz svim rupama u Srbiji.
Ne smemo dozvoliti da nijedna rupa u Srbiji bude jača od volje naroda.
Volja naroda se mora poštovati prema svim principima medjunarodnog prava i medjunarodnih konvencija.Otkaz za rupe .Pod hitno.
Godina 2112 covecanstvo je doslo u doba Idealnog drustva. Srbija 2112 koridor zavrsen sa manjim nepravilnostima ali nema veze jer ionako imamo teleport... -.-
Kako se ΛV upoređuje sa "Bravarom" koji je prvo gradio makadam puteva krampom, lopatom, drvenim kolicima i domaćom radnom snagom-akcijašima. Opisani autoput u članku potseća na makadam ispucao asfalt, rupe i slično, a grade ga strane firme sa savremenom mehanizacijom. Za loš kvalitet autoputa okrivljuje se teren, bezobrazan. Dok se to sve reši vođa i Zorana načekaće se do presecanja crvene ili druge boje trake, a predviđene rokove su probijeni godinama, a gradnja traje tridesetak godina. Ovaj autoput košta kako Svetog Petra kajganu, skupi krediti, nestručni rad, kriminal.Njih ne košta ništa, već njihov bedni i jadni narod. Onaj boravak Zokinog ministarstva u Grdelici nije dao rezultat, pa je potrebno ona da se tamo preseli na duže vreme, u suprotno od kvalitetnog autoputa neće ostati ni slovo A. Ništa, ićićemo Titovim putem.
Ko je bio odgovorni izvođač radova, ko nadzirni organ?
U njihovoj odbrani bi se verovatno čulo da je bilo neobičnog i čudnog uplitanja drugih lica sa kojim bi oni da podele odgovornost...odnosno ...nisu oni krivi...
Ništa nismo u stanju da uradimo kako treba jer smo lopine kakvih nigde nema. Na samo1cm asfalta manje od propisanog, zgrću se milioni. Jasno je zbog čega su nam putevi takvi, kakvi su. U Nemačkoj postoji autoput pravljen za vreme hitlerove vladavine. Toliko o kvalitetu. Da su samo putevi u pitanju, ne bi bilo toliko strašno. Unazad 20 godina, u Srbiji ništa nije napravljeno kako treba.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Pukotine na neotvorenoj deonici Koridora 10, deo radova mora da se ponovi
Autor: Blic
Info
•20.02.2019.
•07:30 > 07:38
Komentari 25
Балкански шпијун
cycle
Pozdrav iz Beča
Travel
Miroslav
pawlle
White
/
Jatzans
I te kako je od naseg novca. Nego, zamisli Milenko da se usudis jednom da izadjes iz svog dvorista, kresnes Ladu i krenes u susedni grad. Vozis preko rupcaga, naplacuju ti putarinu, a preko mosta se ne usudis, jer te nije bilo briga ko ga je i kako gradio.
Zeznuta situVacija
U se i u svoje
Lala
Darko Nemacka
I nakon promeravanja rupa zidarskih metrom dokazace Vam da je put "po Zakonu" odnosno da nijedna rupa nije dublja ispod 12 cm.
Nema nam ravnih u celoj Evropi.Nema.Kakav narod takva drzava.Oni malo pametniji nesto protestuju ali dzaba sve.80% ljudi u Srbiji shodno svom lopovskom i hostaplerskom mentalitetu jednostavno ne zasluzuje onakvu drzavu I resurse vec samo pustinju u Africi.I Nista drugo osim pustinje.Cast postenim pojedincima kojih je sve manje I manje.
Od svacijih usta
Lupenica
Milinko
zaludni
ns
pravi opalim te g...
miloš
Miloš Canada
Ne smemo dozvoliti da nijedna rupa u Srbiji bude jača od volje naroda.
Volja naroda se mora poštovati prema svim principima medjunarodnog prava i medjunarodnih konvencija.Otkaz za rupe .Pod hitno.
Altaïr
Mučenik
Fale imena
U njihovoj odbrani bi se verovatno čulo da je bilo neobičnog i čudnog uplitanja drugih lica sa kojim bi oni da podele odgovornost...odnosno ...nisu oni krivi...
NS
ST
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H