Bas je strucan, zato su ovih cetiri godine imalu najvece ogromne plate a nista nisu radili, delili stanove koji su vracani zeleznici nakon smrti stanara a koji se nisu vodili u poslovnim knjigama, placali milionske sume raznim agencijama i advokatima da za njih obsvljaju pravne i ekonomske poslove, ilegalno se bavili izdavanjem u zakup zeleznicke imovine i delili visoke plate i "stimulacije" sa tajnih racuna koji nisu bili u blokadi pa ih poverioci nisu nasli. E za takve muljaze je bio strucan i zato ima krivicne prijave.
Znao je Stojčić vrlo dobro šta na sebe preuzima i šta se od njega očekuje, pa ne treba sad da zakukuljuje i zamumuljuje "činiocima suženog delovanja....".
Ništa nije slučajno, samo je malo zakasnilo, jer je bilo predviđeno da Železnice Srbije a.d. okončaju poslovanje još 31.12.2017. kad reše sva pitanja vezana za višak imovine, istorijski dug, obnavljanje svih ugovora o nabavci i viška radne snage. Čin ostavke je, sa malim zakašnjenjem, najava okončanja poslovanja ŽS ad koje je trebalo da se desi 2017.
Čoveku je očito istekao mandat, ne znam kako je radio ali je po opisu jedan od ređih rukovodilaca u poslednje vreme koji nije ni kafedžija ni keramičar već se na toj poziciji razume u svoj posao,jedino izgleda da mu nisu dozvolili da se u njega meša...
Kada vidimo da su ukinuli glavnu zel. stanicu u Bgd. sa neadekvateno uredjenim i umerezenim stanicama gradskog prevoza (NBgd, Prokop i Topcider) znatno je opao broj putnika. Posle ukinuli vozove NS-Bgd preko noci bez alternative u vidu autobusa tokom radova. Uz to samo 1 voz saobraca ka Budimpesti i to sa presedanjem. Ukinuli voz ZR-NS. Voz iz PA saobraca samo do stanice Dunav u Bgd (takoreci samo druga/desna obala Dunava) pa posle se cimaj gradskim prevozom. Svaka o funkcionisanju putnickog prevoza Srbija voz-a prica im pada u vodu. Najodgovornije je Zoranino ministarstvo, a ona kao uspesna menadjerka i profesorica Megadensa ne zna ili nece da resi problem.
Zeleznice Srbije su preduzece u kom je vreme stalo u osamdesetim ili sedamdesetim. Ta firma je za likvidaciju. Ako hoce neko da se bavi zeleznickim transportom neka se bave privatnici. Vec ih ima u Srbiji.
Pljušte tzv ostavke, samo je Cica ministarka srasla s foteljom.
Ovi koji su je dali neka se malo odmore, pa na sledeću funkciju. A mi ćemo da se vozimo taljigama.
Mislim da sam kompletno zamrzeo kombinaciju imena i prezimena Zorana Mihajlovic. Odgovorni ste svi iz SNS za ovo stanje i apsolutno svi bi trebali odgovarati. U skladu sa vasim prekrsajima naravno.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Direktor Železnica podneo ostavku
Autor: TV Prva, 021
Info
•20.02.2019.
•09:21 > 10:22
Komentari 11
djordje@gmail.com
železnička izvrsnost
Ništa nije slučajno, samo je malo zakasnilo, jer je bilo predviđeno da Železnice Srbije a.d. okončaju poslovanje još 31.12.2017. kad reše sva pitanja vezana za višak imovine, istorijski dug, obnavljanje svih ugovora o nabavci i viška radne snage. Čin ostavke je, sa malim zakašnjenjem, najava okončanja poslovanja ŽS ad koje je trebalo da se desi 2017.
Lala
100le
Marko
Novosađanka
Ovi koji su je dali neka se malo odmore, pa na sledeću funkciju. A mi ćemo da se vozimo taljigama.
Whiskey
dax
Makarena
ns
liman drzava
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H