Zašto u Srbiji toliko često puca asfalt, i to na završenim, ali neotvorenim deonicama koridora 10 i 11, pitanje je koje krije odgovornost svih u građevinskom lancu - od projektanata do putara koji održavaju saobraćajnice.
Видео надзор на Коридору 10, министарка Михајловић је поставила, јер пројекат има вишка пара, а Зорана хоће да прати у живо како пуца квалитетно урађени асфалт. Он пуца јер од радости не може да сачека проласка аутомобиле, напредна техника? Код нас не пуца само асфалт на историјски грађених аутопутева, има се може се. Осим асфалта, код нас пуца много што-шта, под условом да не слушате бајколажи и хвалоспеви "власника" Србије, пукли су пензионери, лекари (ми их школујемо, а годишње одлепрша њих 300 на Западу), савест и поштење и број становништва. Цвета криминал, подаништво и шлихтерај, лажи и бајколажи, плате и пензије но икада веће, о чему је Данило Киш рекао: "Када се једна лаж понавља дуго, народ почиње да верује ". Народ верује, али стомаци не верују, већ крче празни и јадни.
@deda 21.02.2019 • 14:44
@data
"a sto tamo, pa oni nisu ni pipnuli nista dok nije bilo gotovo, sta oni imaju sa tim, pricas kojesta"
citalac ne prica kojesta vec je u pravu .
Kako god da radili i ko god da im je radio oni imaju uradjene izuzetne autoputeve koji su mislena imenica za nase .
Poenta je sto mi i strane izvodjace varamo .
Ministarka Mihajlović je zrela za smenu. Koridore, gradi građavinska mafija a vlast je sa njima u sprezi. Dok svako uzme svoj tal, ostane nešto para da se zamaže asvalt, ispodblato i sve puca na prvoj kiši.
Vlast u hrvatskoj je kao i naša ali im se mora priznati, uživancija je putovati njihovim besprekornim auto putevima.
Da li baš to rekao? 21.02.2019 • 13:42
Ako jeste, sa njima je u kolu!
Ako je novinar tačno preneo reči:
"Aleksandar Cvetanović, penzionisani profesor na Katedri za puteve na Građevinskom fakultetu, podvlači da su sve priče o krivici izvođača radova i nadzornih organa "zamena teza". Kako kaže, u slučajevima autoputeva najveći problem je voda koja pravi veliku štetu ako uđe u asfalt, zbog čega je bitno da se autoput održava, da se čiste kanali za odvodnjavanje i da se kosi trava oko njega.",
Ispada da je problem što kod nas mada kiša i ima vode na putu.
Ne, nego čovek tvrdi da održavanje nije u skladu sa potrebama.
Da ti slikovito opišem, kad kupiš novi auto, nije isto da li ćeš svake godine raditi mali servis ili ćeš uštedeti tako što recimo 5 godina nećeš menjati ulje. I sa tim proizvođač automobila nema nikakve veze.
Ako je novinar tačno preneo reči:
"Aleksandar Cvetanović, penzionisani profesor na Katedri za puteve na Građevinskom fakultetu, podvlači da su sve priče o krivici izvođača radova i nadzornih organa "zamena teza". Kako kaže, u slučajevima autoputeva najveći problem je voda koja pravi veliku štetu ako uđe u asfalt, zbog čega je bitno da se autoput održava, da se čiste kanali za odvodnjavanje i da se kosi trava oko njega.",
Ispada da je problem što kod nas mada kiša i ima vode na putu.
ministarko idi više u tri l..e šta se foliraš nisi ti za taj posao kod tebe sve puca čak je i Babić pukao nije potrefio izlaz a rečeno mu samo pravo slobodan prolaz a ono bum ubi ljude kako tebi više botoksi ne popucaju kao taj asfalt daj ostavku kao sav normalan svet a ne drugi kriv
Zasto puca asfalt? Zato sto kradete k'o nezdravi. Alav, lopovski, prevarantski mentalitet. A ne kapirate da ne mozete poneti lovu sa sobom u grob. Bilo bi mnogo plemenitije da iza vas ostane nesto na sta mozete biti ponosni, ali ne - to prevazilazi vase plitke umove.
Ne znam kako ce ovaj krpez "ispuniti najvise standarde".
Kada ce jednom resorni ministri snositi posledice za svakodnevne propuste u svojoj nadleznosti.Gomila partijskih poslusnika vodi izuzetno zahtevne i strucne poslove i onda za ovakve i slicne propuste niko ne odgovara. Kada jednom odu ovi polupismeni "doktori"i nazovi strucnjaci tek tada ce se otkriti steta koju su napravili.Ovaj narod se ponasa kao devojcice u pubertetu :lako se zaljubi u svaku slatkorecivu barabu a onda, kad se osvesti, ispasta za svoju lakovernost.I tako opet.
Da je ovo normalna zemlja, kao što nije, neko bi išao u zatvor, a nebi se vozikao okolo pod rotacijama i svi mu drugi krivi. Ministarka da ima trunke morala već je odavno trebalo da podnese ostavku i da odgovara za ono što je uradila loše.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Koridori: Utvrdićemo da li je izvođač kriv za pukotine na neotvorenom delu Koridora 10
Autor: Blic
Info
•21.02.2019.
•10:03 > 11:01
Komentari 30
Dr Miggyy
Aleksandar
/
izes taj put koji se raspada cim padne kisa
Jerry
@data
"a sto tamo, pa oni nisu ni pipnuli nista dok nije bilo gotovo, sta oni imaju sa tim, pricas kojesta"
citalac ne prica kojesta vec je u pravu .
Kako god da radili i ko god da im je radio oni imaju uradjene izuzetne autoputeve koji su mislena imenica za nase .
Poenta je sto mi i strane izvodjace varamo .
čak i Hrvati
Vlast u hrvatskoj je kao i naša ali im se mora priznati, uživancija je putovati njihovim besprekornim auto putevima.
deda
a sto tamo, pa oni nisu ni pipnuli nista dok nije bilo gotovo, sta oni imaju sa tim, pricas kojesta
dule
Ako jeste, sa njima je u kolu!
Ako je novinar tačno preneo reči:
"Aleksandar Cvetanović, penzionisani profesor na Katedri za puteve na Građevinskom fakultetu, podvlači da su sve priče o krivici izvođača radova i nadzornih organa "zamena teza". Kako kaže, u slučajevima autoputeva najveći problem je voda koja pravi veliku štetu ako uđe u asfalt, zbog čega je bitno da se autoput održava, da se čiste kanali za odvodnjavanje i da se kosi trava oko njega.",
Ispada da je problem što kod nas mada kiša i ima vode na putu.
Ne, nego čovek tvrdi da održavanje nije u skladu sa potrebama.
Da ti slikovito opišem, kad kupiš novi auto, nije isto da li ćeš svake godine raditi mali servis ili ćeš uštedeti tako što recimo 5 godina nećeš menjati ulje. I sa tim proizvođač automobila nema nikakve veze.
Опуштено
jorgandzija
LALA
Rok za pustanje nije naveden, od silnog menjanja vise i ne postoji.
Rimljani su gradili bolje od naprednih.
Da li baš to rekao?
"Aleksandar Cvetanović, penzionisani profesor na Katedri za puteve na Građevinskom fakultetu, podvlači da su sve priče o krivici izvođača radova i nadzornih organa "zamena teza". Kako kaže, u slučajevima autoputeva najveći problem je voda koja pravi veliku štetu ako uđe u asfalt, zbog čega je bitno da se autoput održava, da se čiste kanali za odvodnjavanje i da se kosi trava oko njega.",
Ispada da je problem što kod nas mada kiša i ima vode na putu.
goran NS
;)
boki2
data
Patriota
Ns
NIA
Talac
Wolf 359
/
nuzočinac
Novosađanka
V
pera
prečanin
Lala
Kada ce jednom resorni ministri snositi posledice za svakodnevne propuste u svojoj nadleznosti.Gomila partijskih poslusnika vodi izuzetno zahtevne i strucne poslove i onda za ovakve i slicne propuste niko ne odgovara. Kada jednom odu ovi polupismeni "doktori"i nazovi strucnjaci tek tada ce se otkriti steta koju su napravili.Ovaj narod se ponasa kao devojcice u pubertetu :lako se zaljubi u svaku slatkorecivu barabu a onda, kad se osvesti, ispasta za svoju lakovernost.I tako opet.
Novosadista
Lala
nnn
Korto
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H