Ajmo redom :
- JGSP Novi Sad voza i po drugim opštinama - Sremskih Karlovaca preko Beočina, a di je Bačka strana...
- JGSP je "Javno", naše, gradsko preduzeće - a nije partijska prćija,
- ima autobusa, ali nema vozača !? Otkad i kako to?
- lepo bi bilo da su sve linije rentabilne, ali nisu. Zato je preduzeće Javno, a nije privatno i samo profitabilno - uostalom šta Grad radi sa viškovima u budžetu (sem što puni partijske kase)...
Znači postoje sredstva, postoji način da se pomogne ljudima, ali ova žgadija neće ili ne može - jer je žgadija. Tolko.
Na relaciji Novi Sad - Čortanovci se ionako švercovalo godinama, redovno putujem na relaciji NS-BG i ne pamtim da sam jednom video osobu da je ušla i platila kartu. Kondukteri su uvek kretali u kontrolu tek od Čortanovaca.
Kao što sam i ranije pisao jedini mogući krivac je Ministarstvo. Znali su da će doći do obustave železničkog saobraćaja, a još bolje su morali znati kakve su zakonske odredbe za uvođenje međumesnog prevoza, jer je to u njihovoj nadležnosti. Spavali su, ali bih pre rekao da je temo puno neznalica koje ne misle o posledicama poteza koje vuku. Za ovo nema nikakvog opravdanja. No, sigurno niko neće odgovarati, a i ako se nađe neko ‚‚rešenje'' biće to suprotno zakonu. Za to vreme neka rešavaju probleme sa taksistima u Beogradu, što pokazuje da ih je tehnološki razvoj odavno prevazišao i predstavlja im nerešivu enigmu, kojih, siguran sam, biti još.
slucajno, ovaj deficit vozaca autobusa, osim zbog egzodusa, nastao i zbog kampanje ovog naseg prvovencanog, prevrednog, prepametnog a nadasve prenadrndanog. Pa sve busdzije mobilisane da pomognu migraciju horde razdraganih ljubitelja lika i dela (a bogami i snedvica, nemoz lose da bude, a s obzirom na to da su i skolom skromni, sad upoznaju lepote svoje, svakim danom sve manje domovine, jer do ekskurzije nisu stigli). Cim se zavrsi kampanja, razgledanja nekih krajeva, koji mozda uskoro i nece biti nasi, eto nama slobodnih sofera, pa ce biti i novih linija.
1. Gradjani Čortanovaca na nisu odsečeni od sveta, jer Lasta ima 10 polazaka do Novog Sada u oba smera. Takodjer Lasta može slati BIS polaske (autobuse) ali nema ko da vozi za te pare. Gradjani opštine Indije ( Čortanovaca) bi malo da se švercuju u Novosadskim autobusima, navikli su kad svirate do grada.
2. Veliki dušebrižnici gradski, pokrajinski i republički političari mlatiše takodjer neka odreše kesu i neka sklope ugovor o prevozu sa prevoznicima za koliko god hoće gradjani polazaka, pa neka se voze komforno po desetoro u busu. I ovako se u sve razumeju, a raspolažu sa budžetom gradjana a ne svojim pošteno zarađenim parama. Ne mogu sve probleme rešiti preko tudje grbače.
Treba smisliti kako nabaviti novca za te nove linije a da se ne otpuste birokratski SNS neradnici u GSP-u, pa taman do oktobra imaju vremena. Taj novac sto ide na neradnike moze otici na vece plate vozacima, pa da najbolji ne idu u inostranstvo, na nove autobuse, pa samim tim i na tu liniju, ali jok - svaki je valjda obezbedio sigurne glasove pa se mora nagraditi tako sto ce musti drzavu. To je i Radulovic jos pre govorio - barem 15% drzavne administracije je nepotrebni visak.
Prvo se orvori autobuska linija pa se zatvori zeleznicka linija. Meni to logicno. Kad se znalo da ce vozovi stati? Sad resavamo u oktobru ove godine ono sto se trebalo resiti onog momenta kada se znalo da ce se pruga rekonstruisati. Nasa posla.
Ovo je tipican dokaz brige o gradjanima.Jos ako nisu ubedljivo glasali za SNS, oni su otpisani.
U normalnom svetu ,kada se zna da ce doci do ovakvog prekida saobracaja ,problem se resava pre nego sto nastane, a ne godinu dana posle (ako bude i tada).
Verovatno ce se ubaciti ovi sa linijskim taksijem ,ali to nece resiti problem.
Naj verovatnije ce ipak biti kao u Balasevicevoj pesmi :
"Hej haj bas nas briga ,
vozamo se na taljiga..."
Ljudi, pa rukovodstvo grasa već 5 meseci ne može da pokrije gradske polaske! O kakvom uvodjenju novih linija oni pričaju?! Svaki treći autobus dodje, svaki dan im fali po 40 autobusa za redovno funkcionisanje. Nešto se pobrkalo ovde.
A što sad inspektori nisu na terenu i utvrde stanje Gde su PREVOZNICI koji imaju registrovane polaske a iste ne voze!!!
Onda svima kriv kombi prevoz!!! ZAŠTO SE NE REAGUJE I POMOGNE STANOVNIŠTVU!!!
Pa i ne mora baš ove godine. Treba sačekati da se vozači vrate iz nemačke, eventualno ako krene neki rat.
A i ljudi u GSP padaju s nogu od posla. Ne stižu da popiju kafu ni rakiju.
Čekaj, kao bi to mogli nazvati....
A, znam! Studiozna studija studiranja saobraćaja.
Pa platiš nekom Rođi da broji putnike.
Ode tamo na raskrsnicu pa gleda ko sve stopira do Novog Sada.
I daš mu par stotina hiljada dinara za to.
A i Srbija je ovo. Znači, poput luna parka. Sve je moguće.
A i možda je bolje u vreme izbora.... znaš ono, obećanja i radost pa duga piški sa neba...
Ministarka saobraćaja da podnese ostavku. Sva krivica je na njoj. Njeno ministarstvo je dalo saglasnost da se obustavi železnički saobraćaj na pruzi Beograd - Novi Sad, a njeno ministarstvo je radilo i na izradi Zakona o drumskom saobraćaju koji onemogućava hitno uvođenje međumesnog autobuskog prevoza.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Uvođenje vanrednih autobusa do Banstola, Čortanovaca i Beške moguće - u oktobru
Autor: Dnevnik
Info
•26.02.2019.
•13:12 > 13:24
Komentari 32
Чортановци
Срам те било, боту!
Podbarac
- JGSP Novi Sad voza i po drugim opštinama - Sremskih Karlovaca preko Beočina, a di je Bačka strana...
- JGSP je "Javno", naše, gradsko preduzeće - a nije partijska prćija,
- ima autobusa, ali nema vozača !? Otkad i kako to?
- lepo bi bilo da su sve linije rentabilne, ali nisu. Zato je preduzeće Javno, a nije privatno i samo profitabilno - uostalom šta Grad radi sa viškovima u budžetu (sem što puni partijske kase)...
Znači postoje sredstva, postoji način da se pomogne ljudima, ali ova žgadija neće ili ne može - jer je žgadija. Tolko.
Piško
Tokmak
DragChe
Mislilac
Josip O.
2. Veliki dušebrižnici gradski, pokrajinski i republički političari mlatiše takodjer neka odreše kesu i neka sklope ugovor o prevozu sa prevoznicima za koliko god hoće gradjani polazaka, pa neka se voze komforno po desetoro u busu. I ovako se u sve razumeju, a raspolažu sa budžetom gradjana a ne svojim pošteno zarađenim parama. Ne mogu sve probleme rešiti preko tudje grbače.
Zoki021
Cornholio
ahahahaha
Lider
LALA
haha
greskom rodjen u
jsdp
Ivan
RVosha
nyuszi
Bolens
Nerad Lencugic
Lala
U normalnom svetu ,kada se zna da ce doci do ovakvog prekida saobracaja ,problem se resava pre nego sto nastane, a ne godinu dana posle (ako bude i tada).
Verovatno ce se ubaciti ovi sa linijskim taksijem ,ali to nece resiti problem.
Naj verovatnije ce ipak biti kao u Balasevicevoj pesmi :
"Hej haj bas nas briga ,
vozamo se na taljiga..."
Ranko
Bg
Nemanja
Blatko Smradic
Stanovnik
Onda svima kriv kombi prevoz!!! ZAŠTO SE NE REAGUJE I POMOGNE STANOVNIŠTVU!!!
Harlekin
A i ljudi u GSP padaju s nogu od posla. Ne stižu da popiju kafu ni rakiju.
Čekaj, kao bi to mogli nazvati....
A, znam! Studiozna studija studiranja saobraćaja.
Pa platiš nekom Rođi da broji putnike.
Ode tamo na raskrsnicu pa gleda ko sve stopira do Novog Sada.
I daš mu par stotina hiljada dinara za to.
A i Srbija je ovo. Znači, poput luna parka. Sve je moguće.
A i možda je bolje u vreme izbora.... znaš ono, obećanja i radost pa duga piški sa neba...
Nikola
Zdravko
mile
Brzina
A šta je problem ozbiljan kliko bi vremena trebalo.
Neoplanta
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H