Kompanija "Kargo" je na izmene Zakona o prevozu putnika u drumskom saobraćaju, koji se primenjuje od 6. februara, odgovorila nastavkom rada preko istoimenog udruženja građana, a u ministarstvu nadležnom za saobraćaj kažu da je to naivan pokušaj izigravanja zakona.
Ne znam koliko ste upuceni, ali u Beogradu postoji jos jedan "car go" samo sto se zove "kameo" rade na istom principu samo sto retko ko zna za njih jer nemaju dobar marketing ali imaju dosta posla. Jedino sto je vlasnik Kamea ugledna osoba iz vlade Srbije, pa predpostavite zasto se ne pominje ta druga firma.?
Nov Zakon je potpuno besmislen i napisan kao da su ga ludaci pisali. Osmislili su da sifra delatnosti 4932 stav 1-TAXI prevoz ima par uslova dok stav dva Iznajmljivanje vozila sa vozacem trazi da vozilo bude skuplje od 25000evra, da ima tahograf a da vozac ima kategoriju visu od slepera odnosno autobusku kategoriju D1 (autobusi za prevoz od 10-60 putnika). Prevedeno potpuno je diskriminatorski gde istu kategoriju vozila tretira na potpuno neostvarljiv i nemoguc nacin. Zasto bi neko ko vas vozi kombijem na utakmicu, koncert ili izlet imao D1 kategoriju, zasto da to vozilo kost avise od 25000evra, da li cete vi putnici platiti takvom kombiju 150evra da vas odveze do aerodroma u jednom pravcu, jer drugacije nece moci. Zapravo zakon je tako napisan da niko apsolutno niko ne moze da ispuni ove uslove odnosno da stvori monopolisticki prostor beogradskoj taxi mafiji da samo oni mogu da rade, a svi ostali do juce legalni preduzetnici su postali nelegalni. Ogromna vecina beogradskih taksista ni posle tri reprograma poreskih obaveza nije platila svoje dugove i poreze za razliku od preduzetnika sa po jednim ili dva kombija koji ne duguju drzavi ni dinara poreza. Prekrsena je ustavna sloboda na pravo konkurencije pod jednakim uslovima. Naravno ni CAR GO ne moze da posluje kao TAXI jer je zakon limitirao da u Beogradu ne dozvoljavaju vise od 5000 vozaca pa je tako obesmisljeno i pravo na rad. U Novom Sadu takodje oko par hiljada taksista sme da zivi i radi, sve dok onaj prvi ne umre.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Ima li "Kargo" pravo da obavlja taksi delatnost
Autor: Tanjug
Info
•27.02.2019.
•22:24 > 22:44
Komentari 2
Nenad
NezavisniVojvodjanin
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H