Infrastruktura železnica Srbije (IŽS) upozorila je vozače da na prelazima duž pruge Niš - Zaječar koja se rekonstruiše, poštuju saobraćajne znakove kako bi se izbegle nesreće, jer iako je u potpunosti obustavljen železnički saobraćaj na ovoj deonici, šinama će se i u narednom periodu kretati radni vozovi koji transportuju materijal i mehanizaciju za remont.
Srbima je enigma kruzni tok,sad je problem i preci prugu, wauu pa dobro napredujemo al u rikverc ! Tako je to kad partija naredi gde ce pruga da prodje umesto da se slusa struka ! Uzivajte u titovim dlikatesima koji sad isplivavaju, isto kao kosovo,razni krediti itd. Pare potrosene,nije uradjeno kako treba !
koliko je česta situacija da se voz ne može ni videti ni čuti?! vozovi stalno trube na prilasku prelazima, samo što pojedini vozači ne obraćaju pažnju ni na vozove ni na pešake ni na bicikliste... ni brige ni pameti, samo gas!
Evo recepta za bezbedan prelazak. Potrebno je samo istovariti 10 tona suta na sine, sa svake strane prelaza po 5 tona. Nakon toga, ne samo da mozes preci, mozes i svadbu praviti na pruzi...
Црна кеса не "значи" него заклања остале знаке што оставља знак Стоп као једини саобраћајни знак који онда постаје једини важећи. Знак Стоп не значи само "стани" него значи и "наилазе овуда неки које мораш да пропустиш".
Наравно да не одобравам општеприсутан јавашлук u одржавању пружних прелаза али учесници у саобраћају морају бити свесни и своје одговорности за сопствену и туђу безбедност.
Постоји сасвим поуздан начин да се утврди долази ли воз и чуди ме да саобраћајни стручњаци нису то поменули, јер би многи возачи тако били сигурни да не ризикују живот.
Шта су радили индијанци на Дивљем западу односно касније извиђачи, пљачкаши возова?
Клекне се поред пруге, или још боље - легне и ухо наслони на шине - уколико се чује било шта, икаква вибрација - воз ускоро стиже.
Не видим шта би био проблем и нашим возачима да се користе тим триком, за то није потребно више од 30-так секунди, највише минут, а и добро је за мало протезање из аута.
Kakve se sve lažne dileme ovde nameću. Železnica ne čuva ni svoje područje, ni ono ili one u vozovima, pa ni svoju delatnost. Da joj je namera da smanji udese na pružno-putnim prelazima, stavila bi i mehaničku rampu kakva je postojala pre 50 godina na prugama, ili makar čiku sa zastavicom i fenjerom, a oni ni jedno ni drugo. Službena mesta ukinuli, čike sa zastavicama oterali, a za rampe nema. Ono što je pre 50 godina postojalo završilo je na smetlištu istorije da bi nam sa njega nadležni izvukli i servirali na ladno tehnologiju prvog Šinkansena od 200 na sat iz vremena Olimpijade u Tokiju 1964. Sramota, beda.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Kako bezbedno preći pružni prelaz u Srbiji
Autor: Blic
Info
•03.03.2019.
•13:02 > 13:23
Komentari 14
Dejan
krešo
O
Боро
Наравно да не одобравам општеприсутан јавашлук u одржавању пружних прелаза али учесници у саобраћају морају бити свесни и своје одговорности за сопствену и туђу безбедност.
Боро
glupe pruge srbije
Loodilo!
Nikola
ama
UVERITE SE DA NEMA VOZA PRE NEGO ŠTO PREĐETE PRUGU
zaboga!!
Радоје
Шта су радили индијанци на Дивљем западу односно касније извиђачи, пљачкаши возова?
Клекне се поред пруге, или још боље - легне и ухо наслони на шине - уколико се чује било шта, икаква вибрација - воз ускоро стиже.
Не видим шта би био проблем и нашим возачима да се користе тим триком, за то није потребно више од 30-так секунди, највише минут, а и добро је за мало протезање из аута.
Nikola
Nale
pričam ti priču
Miki
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H