Autor: Beta

Info
10.03.2019.
10:56
Radnički savet nemačke kompanije Folksvagen namerava da spreči izgradnju novog velikog pogona za proizvodnju automobila u nekoj od zemalja jugoistočne Evrope.
  • Tihi

    11.03.2019 12:20
    Ahaha
    To koliko se pitaju radnicki saveti smo videli pre 3 godine ,kad je vlasnik Opela im rekao da ce zatvoriti fabriku celu na 5 godina,odma su ti radnicki saveti pristali na umanjenu platu,a otidji da vidis kako se u Skodi i Vw u Bratislavi pitaju,a mozes i u Bmw Minhenu ,pa su celu jednu fabriku preselili u USA jer im treba trziste a ne samoupravljacka baljezganja,Vlasnik je taj koji je Vlasnik svega i ON SE PITA a ovima da izbor ili da pristanu da rade ili mozes na Urlaub sa knjizicom ,ko im ponudi vise kod njega ce doci,vec je jedan pogon prebacen za Tursku VW tamo da sklapaju laka komercijalna vozila! Za 10 godina bice kamioni na autonomni pogon
  • Marko

    11.03.2019 08:34
    @Gastarbajter
    Tačno je da se ta informacija može naći u nekim šturim vestima i online finansijkim vestima u Nemačkoj, ali izvor na koji se oni pozivaju su Večernje Novosti :D ozbiljno! Dakle, smejurija
  • Ja

    10.03.2019 19:24
    99% ćemo dobiti fabriku,100% da nećemo!
  • nemanja

    10.03.2019 16:37
    #Car Uros
    .. Ti si jedan jako nesrecan gradjanin ove zemlje .....

    i ja sam , ako bog da ove godine odo odavde .
  • Logitech

    10.03.2019 16:28
    @Car Uros

    samo kad si ti jako srecan .
  • Pravi Opalim te g...

    10.03.2019 16:21
    Care, navedi samo tri stvari koje su pozitvne u ovom mulju. Onaj kome se dopada ova sredina je zreo za ustanovu. A krivac je svako kome je dobro.
  • velja

    10.03.2019 16:13
    @Car Uros
    "Ti si jedan jako nesrecan gradjanin ove zemlje jer te nervira ova Smrdija...."

    A vas nervira istina koju ovaj citalac iznosi .
    Ili vas nervira nadimak ?
  • Jelena

    10.03.2019 16:08
    @Car Uros 10.03.2019 • 15:12
    "RVosha
    Ti si jedan jako nesrecan gradjanin ove zemlje jer te nervira ova Smrdija gde zivotaris. "

    Sta ste vi , psiholog na daljinu ?
    Covek je potpuno u pravu za sve sto kaze .
    Mnogi su ovde nesrecni i nezadovoljni izuzev clanova vladajuce stranke .
  • /

    10.03.2019 16:00
    /
    sta dati pacijentu koji misli da neko voli raditi sa lopovima i neodgovornima?

    zasto li su onda velkosrbi gadljivi na yuga pa voze audije

  • Gastarbajter

    10.03.2019 15:39
    Vw
    U Nemackim novinama pise da vw gradi fabriku u Srbiji i da proizvodnja pocinje 2023
  • Car Uros

    10.03.2019 15:12
    RVosha
    Ti si jedan jako nesrecan gradjanin ove zemlje jer te nervira ova Smrdija gde zivotaris. Pa ne razumem zasto konacno ne nadjes neku drugu sredinu u kojoj ces iskazati sve svoje kvalitete i biti srecniji. Od kukanja nemas nista.
  • cgutdz

    10.03.2019 15:05
    ne umemo da zakrpimo rupu na putu a hocemo folksvagen.
  • Ja

    10.03.2019 14:50
    Stvarno ima bisera ovde..elektromotorce ne zahteva toliki broj zaposlenih. Pa ko ce sastavljati taj elektromotor? I automobili sa elektromotorom imaju vrata, haubu, sedista i sve ostalo i to neko mora sastaviti u fabrici. Stvarno malo ukljucite mozak kada pisete komentare.
  • Dejan

    10.03.2019 14:33
    Srb
    Ajd malo da naucimo u svojinskim odnosima u VW grupi ko je ko i ko je pravi gazda ! Naslednici Ferdinanda Porsche-a su vlasnici VW Grupe i jedino se oni pitaju sta ce se tu raditi i graditi,ova maskarada sa sindikatima je izmisljena prica, samo jos fale marksisti,titovi pioniri, ouri i souri pa da se i portir pita nesto ! Nadjite i jednu vest ovog tipa a da je iz VW, nema je a sta vam to govori !
  • 3OPAH

    10.03.2019 14:14
    @Tihi
    Moze vlasnik da se sutira u dupe ako radnicki savet ne odobri novu fabriku. U Nemackoj su radnicki saveti jaki i organizovani, njihov glas mora da se slusa po zakonu a oni se uvek zalazu za ocuvanje i pobiljsanje lokalnih radnih mesta.
  • @

    10.03.2019 14:06
    @Mladi radnik

    Niste u toku, mladi radniče, sa svetskim ekonomskim i menadžerskim trendovima. Naravno, na tome vam nije zameriti tim pre što živite i radite u "modernoj" Srbiji, a sećate se one "zaostale, veštačke tvorevine" Jugoslavije u kojoj krug kapitala nije bio zatvoren.

    "Moć sa" umesto "Moć nad" nije komunjarska tekovina nego princip organizovanja koji ekonomiju podređuje čoveku, a ne obrnuto, te koji ima kapacitet da probije sve plafone ekonomskog rasta, garantujući održivost - podrazumeva se, u kapitalističkoj sredini.
  • Because

    10.03.2019 13:50
    Rvosho opet izazivas botove ?
    hahaha....
  • Moderni rob

    10.03.2019 13:48
    Kako to R.S. u kapitalizmu
    Interesantno :
    " Nadzorni odbor Folksvagena prema nemačkom Zakonu o radničkom samodlučivanju ima 20 članova, od kojih polovinu, uključujući i potpredsednika odbora, postavlja Radnički savet, i uglavnom je reč o sindikalnim liderima. Sve odluke uprave kompanije moraju da dobiju zeleno svetlo Nadzornog odbora. "
  • Piško

    10.03.2019 13:16
    ...
    Celokupna industrija migrira na električna vozila, samo ovi naši debeli trenerkaši bi i dalje da se vozaju od kafane do kafane za evro i po po litri.
  • Nana

    10.03.2019 13:00
    Ne bune se oni zato što misle da se drugde neće kvalitetno raditi, već zato što misle da će kad tad sve pogone preseliti u zemlje sa jeftinom radnom snagom, što ostavlja njih bez posla.

    To je surovi kapitalizam, ne znam šta su očekivali.
  • VW

    10.03.2019 12:56
    nove tehnologije
    proizvodnja benzin/dizel motora za VW vozila, prestaje za dve godine u nemackim pogonima.
    visak zaposlenih ce otpremninama ili odlaskom u penziju biti prepolovljen...
    ELEKTRO motorce, ili vec sta drugo, ne zahteva toliki broj zaposlenih!
    Kinezi ce liferovati akkumulatoren, a Ameri "digitalne elemente", onda ce samo ostati tockovi, da se montiraju u Deutschland-u...zato im (VW) nisu potrebne neke nove fabrike!!!
    logisch?!
  • Skipi

    10.03.2019 12:56
    Da ste vlasnik jednog Folksvagena da li biste otvorili fabriku u Srbiji?
  • Stareboy

    10.03.2019 12:23
    V
    Srbija je ovde kaobajagi pobedila u takmicenju sa Rumunijom i Bugarskom zato sto je vlada dozvolila subvencionisanje radnih mesta, naravno da ne znamo koliko je ponudjeno po radnom mestu. Zemlje EU ( I Rumunija i Bugarska su clanice) nemaju prava da subvencionisu firme koje dolaze iz EU da otvaraju pogone na svojoj teritoriji tako da ovo nije nikakav uspeh.
  • Bill

    10.03.2019 12:20
    Mi za Nemačku nismo ni slobodno društvo, a kamo li slobodno tržište.
    Prema tome - zaboravi!
  • RVosha

    10.03.2019 12:18
    Smrdija
    Niko normalan ne zeli da ima posla sa ovom nedodjijom
  • Tihi

    10.03.2019 12:14
    Ahaha
    Pita se vlasnik i njegova zarada a ne radnicki saveti,treba zvati Japance jer planiraju selidbu Honde,Toyote iz Engleske sto pre!
  • Goxns

    10.03.2019 12:11
    Normalnl
    Isto kao i kod nad. Sindikalni lideri nece dati svoj glas dok ne dobiju masan procenat. Bez brige podmazace se to, interes kapitala na prvom mestu.
  • Mladi radnik

    10.03.2019 12:09
    Samoupravljac
    A sta kazu Zbor radnih ljudi, Samoupravna radnicka kontrola i Sud udruzenog rada? Da li je nadlezna Samoupravna interesna zajednica obavestena? Da li su zauzeli svoj stav (kao da su neka baletska skola) Savez omladine, Socijalisticki Savez Radnog naroda, Savez Boraca?
    Kome posle ove vesti nije jasno zasto Nemacka prima migrante iz islamskih zemalja, taj nikad i nece shvatiti.
  • Skeptičar

    10.03.2019 11:47
    Hajde da se ne lažemo
    Jako lepa vest, ali hajde da budemo iskreni prema sebi - auto industrija zahteva jako veliku pamet i puno koordinacije da bi se hiljade delova ugradile pouzdano. Srbija je, na žalost, na nivou pravljenja kablova, kedera i brisača za auto industriju. Tek kada nam obrazovanje i sudstvo budu bili na nivou da mogu da pruže kvalitetan kadar i zaštite ga od zloupotreba, tek tada ćemo moći da primirišemo ovakvom poslu. Ako ne verujete, istražite u kojoj meri se Fiat u Srbiji zaista sklapa.
  • Cocco

    10.03.2019 11:35
    50:50%
    Od prvog momenta me podseća na vic:
    - Šta bi Mujo od tvog seksa sa Fatom?
    - 50:50%.
    - Šta ti to znači?
    - Paaaa, ja sam pristao i to ti je 50%. Još da Fata pristane i to je drugih 50%.

    Kanda se ovde Fata nešto nećka...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna