Radnički savet nemačke kompanije Folksvagen namerava da spreči izgradnju novog velikog pogona za proizvodnju automobila u nekoj od zemalja jugoistočne Evrope.
To koliko se pitaju radnicki saveti smo videli pre 3 godine ,kad je vlasnik Opela im rekao da ce zatvoriti fabriku celu na 5 godina,odma su ti radnicki saveti pristali na umanjenu platu,a otidji da vidis kako se u Skodi i Vw u Bratislavi pitaju,a mozes i u Bmw Minhenu ,pa su celu jednu fabriku preselili u USA jer im treba trziste a ne samoupravljacka baljezganja,Vlasnik je taj koji je Vlasnik svega i ON SE PITA a ovima da izbor ili da pristanu da rade ili mozes na Urlaub sa knjizicom ,ko im ponudi vise kod njega ce doci,vec je jedan pogon prebacen za Tursku VW tamo da sklapaju laka komercijalna vozila! Za 10 godina bice kamioni na autonomni pogon
Tačno je da se ta informacija može naći u nekim šturim vestima i online finansijkim vestima u Nemačkoj, ali izvor na koji se oni pozivaju su Večernje Novosti :D ozbiljno! Dakle, smejurija
Ti si jedan jako nesrecan gradjanin ove zemlje jer te nervira ova Smrdija gde zivotaris. Pa ne razumem zasto konacno ne nadjes neku drugu sredinu u kojoj ces iskazati sve svoje kvalitete i biti srecniji. Od kukanja nemas nista.
Stvarno ima bisera ovde..elektromotorce ne zahteva toliki broj zaposlenih. Pa ko ce sastavljati taj elektromotor? I automobili sa elektromotorom imaju vrata, haubu, sedista i sve ostalo i to neko mora sastaviti u fabrici. Stvarno malo ukljucite mozak kada pisete komentare.
Ajd malo da naucimo u svojinskim odnosima u VW grupi ko je ko i ko je pravi gazda ! Naslednici Ferdinanda Porsche-a su vlasnici VW Grupe i jedino se oni pitaju sta ce se tu raditi i graditi,ova maskarada sa sindikatima je izmisljena prica, samo jos fale marksisti,titovi pioniri, ouri i souri pa da se i portir pita nesto ! Nadjite i jednu vest ovog tipa a da je iz VW, nema je a sta vam to govori !
Moze vlasnik da se sutira u dupe ako radnicki savet ne odobri novu fabriku. U Nemackoj su radnicki saveti jaki i organizovani, njihov glas mora da se slusa po zakonu a oni se uvek zalazu za ocuvanje i pobiljsanje lokalnih radnih mesta.
Niste u toku, mladi radniče, sa svetskim ekonomskim i menadžerskim trendovima. Naravno, na tome vam nije zameriti tim pre što živite i radite u "modernoj" Srbiji, a sećate se one "zaostale, veštačke tvorevine" Jugoslavije u kojoj krug kapitala nije bio zatvoren.
"Moć sa" umesto "Moć nad" nije komunjarska tekovina nego princip organizovanja koji ekonomiju podređuje čoveku, a ne obrnuto, te koji ima kapacitet da probije sve plafone ekonomskog rasta, garantujući održivost - podrazumeva se, u kapitalističkoj sredini.
Interesantno :
" Nadzorni odbor Folksvagena prema nemačkom Zakonu o radničkom samodlučivanju ima 20 članova, od kojih polovinu, uključujući i potpredsednika odbora, postavlja Radnički savet, i uglavnom je reč o sindikalnim liderima. Sve odluke uprave kompanije moraju da dobiju zeleno svetlo Nadzornog odbora. "
Ne bune se oni zato što misle da se drugde neće kvalitetno raditi, već zato što misle da će kad tad sve pogone preseliti u zemlje sa jeftinom radnom snagom, što ostavlja njih bez posla.
To je surovi kapitalizam, ne znam šta su očekivali.
proizvodnja benzin/dizel motora za VW vozila, prestaje za dve godine u nemackim pogonima.
visak zaposlenih ce otpremninama ili odlaskom u penziju biti prepolovljen...
ELEKTRO motorce, ili vec sta drugo, ne zahteva toliki broj zaposlenih!
Kinezi ce liferovati akkumulatoren, a Ameri "digitalne elemente", onda ce samo ostati tockovi, da se montiraju u Deutschland-u...zato im (VW) nisu potrebne neke nove fabrike!!!
logisch?!
Srbija je ovde kaobajagi pobedila u takmicenju sa Rumunijom i Bugarskom zato sto je vlada dozvolila subvencionisanje radnih mesta, naravno da ne znamo koliko je ponudjeno po radnom mestu. Zemlje EU ( I Rumunija i Bugarska su clanice) nemaju prava da subvencionisu firme koje dolaze iz EU da otvaraju pogone na svojoj teritoriji tako da ovo nije nikakav uspeh.
A sta kazu Zbor radnih ljudi, Samoupravna radnicka kontrola i Sud udruzenog rada? Da li je nadlezna Samoupravna interesna zajednica obavestena? Da li su zauzeli svoj stav (kao da su neka baletska skola) Savez omladine, Socijalisticki Savez Radnog naroda, Savez Boraca?
Kome posle ove vesti nije jasno zasto Nemacka prima migrante iz islamskih zemalja, taj nikad i nece shvatiti.
Jako lepa vest, ali hajde da budemo iskreni prema sebi - auto industrija zahteva jako veliku pamet i puno koordinacije da bi se hiljade delova ugradile pouzdano. Srbija je, na žalost, na nivou pravljenja kablova, kedera i brisača za auto industriju. Tek kada nam obrazovanje i sudstvo budu bili na nivou da mogu da pruže kvalitetan kadar i zaštite ga od zloupotreba, tek tada ćemo moći da primirišemo ovakvom poslu. Ako ne verujete, istražite u kojoj meri se Fiat u Srbiji zaista sklapa.
Od prvog momenta me podseća na vic:
- Šta bi Mujo od tvog seksa sa Fatom?
- 50:50%.
- Šta ti to znači?
- Paaaa, ja sam pristao i to ti je 50%. Još da Fata pristane i to je drugih 50%.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Radnički savet Folksvagena protiv novog pogona u Srbiji i drugim zemljama jugoistočne Evrope
Autor: Beta
Info
•10.03.2019.
•10:56
Komentari 30
Tihi
Marko
Ja
nemanja
.. Ti si jedan jako nesrecan gradjanin ove zemlje .....
i ja sam , ako bog da ove godine odo odavde .
Logitech
samo kad si ti jako srecan .
Pravi Opalim te g...
velja
"Ti si jedan jako nesrecan gradjanin ove zemlje jer te nervira ova Smrdija...."
A vas nervira istina koju ovaj citalac iznosi .
Ili vas nervira nadimak ?
Jelena
"RVosha
Ti si jedan jako nesrecan gradjanin ove zemlje jer te nervira ova Smrdija gde zivotaris. "
Sta ste vi , psiholog na daljinu ?
Covek je potpuno u pravu za sve sto kaze .
Mnogi su ovde nesrecni i nezadovoljni izuzev clanova vladajuce stranke .
/
zasto li su onda velkosrbi gadljivi na yuga pa voze audije
Gastarbajter
Car Uros
cgutdz
Ja
Dejan
3OPAH
@
Niste u toku, mladi radniče, sa svetskim ekonomskim i menadžerskim trendovima. Naravno, na tome vam nije zameriti tim pre što živite i radite u "modernoj" Srbiji, a sećate se one "zaostale, veštačke tvorevine" Jugoslavije u kojoj krug kapitala nije bio zatvoren.
"Moć sa" umesto "Moć nad" nije komunjarska tekovina nego princip organizovanja koji ekonomiju podređuje čoveku, a ne obrnuto, te koji ima kapacitet da probije sve plafone ekonomskog rasta, garantujući održivost - podrazumeva se, u kapitalističkoj sredini.
Because
hahaha....
Moderni rob
" Nadzorni odbor Folksvagena prema nemačkom Zakonu o radničkom samodlučivanju ima 20 članova, od kojih polovinu, uključujući i potpredsednika odbora, postavlja Radnički savet, i uglavnom je reč o sindikalnim liderima. Sve odluke uprave kompanije moraju da dobiju zeleno svetlo Nadzornog odbora. "
Piško
Nana
To je surovi kapitalizam, ne znam šta su očekivali.
VW
visak zaposlenih ce otpremninama ili odlaskom u penziju biti prepolovljen...
ELEKTRO motorce, ili vec sta drugo, ne zahteva toliki broj zaposlenih!
Kinezi ce liferovati akkumulatoren, a Ameri "digitalne elemente", onda ce samo ostati tockovi, da se montiraju u Deutschland-u...zato im (VW) nisu potrebne neke nove fabrike!!!
logisch?!
Skipi
Stareboy
Bill
Prema tome - zaboravi!
RVosha
Tihi
Goxns
Mladi radnik
Kome posle ove vesti nije jasno zasto Nemacka prima migrante iz islamskih zemalja, taj nikad i nece shvatiti.
Skeptičar
Cocco
- Šta bi Mujo od tvog seksa sa Fatom?
- 50:50%.
- Šta ti to znači?
- Paaaa, ja sam pristao i to ti je 50%. Još da Fata pristane i to je drugih 50%.
Kanda se ovde Fata nešto nećka...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H