Info
14.03.2019.
12:29 > 13:04
"Mislim da je čitava priča o nekoj značajnijoj, produbljenijoj autonomiji Vojvodine u velikoj meri izgubljena i da je to prevashodno krivica naših političkih i intelektualnih elita koje je trebalo tu priču da osmisle na mnogo bolji način nego što su to uradile", kaže novinar i kolumnista Teofil Pančić u intervjuu za 021.rs u kojem govori o kulturi, Novom Sadu, autonomiji Vojvodine, protestima, političarima u Srbiji...
  • novosađanka

    29.07.2019 15:29
    Teofil sjajno napiše i sjajno ume da kaže. Sve što je rekao potpisujem. Teofil je rekao da ova vlast nisli da je narod stoka a ja se slažem da to misli vlast i nažalost da je vlast u pravu.
    Kako drugačije objasniti da smo tu gde smo / na dnu/ i kako objasniti da ćutimo kad nam je AV uzeo državu, sve nezavisne institucije,, većini novina i televizija, obrazovanje srozao na kupovinu diplona, zdravstvo nedostupno građanima koji ne mogu da plate.. pa on upravo pravi raskol i čistku u SPC i namešta sledećeg SNS patrijarha.
  • V

    15.03.2019 09:49
    Pa zar nije stoka?
    Da nije, ne bi OVO imali vec 7 godina na vlasti! Ne bi nas Sloba sve u regionu jahao 10 godina da je drugacije.
    Pojedinaca ima to da, ali vecinski smo stoka.
  • Stoka

    15.03.2019 08:45
    O stoci
    Nekad narod nije bio stoka.
    Danas jeste i tačka.
    Ne vređajte se, uvek se gleda većina.
    U ovom slučaju biračka većina.
    Ona koja osciluje od piva, preko kladionice i rijalitija do fudbala. Njima dosta.
    Oni su ti koji ruše, seku, otimaju pravno ili na ulici.
    Taj profil.
    80%
    Napravili su ga takvim naši veliki zapadni prijatelji, izlažeći ga specijalnom ratu u poslednjih 40 godina.
    Posle 40 godina, svako postaje stoka u borbi za opstanak.

    Ono što nije stoka, već otišlo odavde.
    Mi koji nismo stoka, a ostali smo, izumrećemo i to brzo.

    Problem je u tome, šta je stoka birala. Vodeću stoku. Tim lidere stoku.
    Rogatu.
    Stoka koja grudima ruši ogradu od kamena, da dođe do zelenije trave.
    Usput popije pivo i odgleda Liverpul-Mančester.
  • Bravo

    15.03.2019 01:13
    Bravo 021 za ovakve stvari. Teofil je pogodio sustinu u mnogim stvarima, od definisanja aktuelne vlasti pa do ukazivanja na greske opozicije, koke je izgleda vide svi osim njih. Slozio bih se da su ovi protesti propali i potpuno je jasno da je vlart odlozila izbore o koja je toliko trabunjala da bi se deo energije nezadovoljnih gradjana istrosio bas na ovakvim setnjama bez ikakve poente
  • @Mrsavi

    14.03.2019 22:53
    Na zalost
    Mršavi 14.03.2019 • 16:50
    @Nikola 14.03.2019 • 14:37
    Gospodine Nikola, gospodin Pančić nije rekao da je narod stoka. On je rekao da je narod stoka u perspektivi političara koji vladaju ovom nesrećnom Zemljom.
    Gospodin Teofil Pančić je u potpunosti u pravu, i njegovo mišljenje deli veliki broj mislećih ljudi ove zemlje.
    A Vi, gospodine Nikola, pažljivije čitajte ono što je napisano, jer, u suprotnom, možemo sumnjati u Vašu funkcionalnu pismenost, tojest nepismenost.


    Zna taj "Nikola" to vrlo dobro i jako dobro je "Nikola" razumeo sta i u kom kontekstu je to receno, nego "Nikola" ima zadatak da se pravi blesav i podriva javno mnjenje i utice na misljenje one vecine o kojima Teofil prica. A time je "Nikolin" zlocin i saucesnistvo puno vece i ozbiljnije. Za AV svi znaju ko je, i istorija ce suditi, a ovo su podlaci i pacovi koji ce se izvuci nekaznjeno.
  • Predragg

    14.03.2019 21:18
    Politicari,poseno balkanski,tretiraju gradjane kao stoku. Cinjenica i zamka u koju upadaju. Previse se opuste i veruju da ce tako biti doveka. Kada se probude,nadju se u Hagu,pred sudovima ,u zatvorima,na smetistu istorije,zaboravljeni i popljuvani. Problem nastane i kad se neko iz naroda seti vila.
  • Novi

    14.03.2019 20:11
    Nije to vizija
    Daleko je to od pristupa političara i njihove vizije to je realnost. Narod je stoka, političare je iznjedrio naord. Država je oličenje naroda. Tako ispdada da su i političari stoka a da je država jedan obor...
  • bez repa

    14.03.2019 20:06
    U viziji Teofila Pančića narod je još veća stoka nego što to političari smatraju.
  • mrzim sns

    14.03.2019 19:28
    Odlican intervju .
  • zdravorazumac

    14.03.2019 19:20
    Dva dobra novinara
    Dobar razgovor dva dobra novinara i mora se reći, inspirativan. Ne mogu da "overim"sve što Pančić kaže ali ima mnogo i tačnih zapažanja. Neuspeh autonomašenja ne bih bio spreman da eufemiziram. U suštini oni koji žive od autonomašenja su obične lopurde budući da nisu glupi. Ne može biti nikakve autonomije u svom narodu - Srbima. Nacionalne manjine naravno daju posebnu boju Vojvodini ali to je toliko jako da nikom normalnom ne pada napamet da razvodnjava tu boju. O državnim atributima: zakonodavstvo, uprava, sudstvo da ne govorim. Većina najvećih država u svetu su nacionalne: Kina, Rusija, Indija, Brazil, Nemačka, Francuska ... Naravno i većina manjih država, u koje spada i Srbija, su nacionalne. Pa po nacijama države, sa nekim izuzetcima, i dobijaju svoja imena. O kulturnoj autonomiji ne bih. Dovoljno je samo da vidite deponije smeća po Novom Sadu. A malo da neku kažem i o Novom Sadu. Podmukao grad sa mnogo sumnjivog novca. Ali svaka sredina ima ima čestitih i hrabrih ljudi ali je reč o manjini. Ali kako raste broj stanovnika nekog grada tako raste i broj hrabrih i čestitih. Mogao bih još da pišem ali ovo nije intervju samnom.
  • Mršavi

    14.03.2019 16:50
    @Nikola 14.03.2019 • 14:37
    Gospodine Nikola, gospodin Pančić nije rekao da je narod stoka. On je rekao da je narod stoka u perspektivi političara koji vladaju ovom nesrećnom Zemljom.
    Gospodin Teofil Pančić je u potpunosti u pravu, i njegovo mišljenje deli veliki broj mislećih ljudi ove zemlje.
    A Vi, gospodine Nikola, pažljivije čitajte ono što je napisano, jer, u suprotnom, možemo sumnjati u Vašu funkcionalnu pismenost, tojest nepismenost.
  • Talac

    14.03.2019 15:45
    Odličan tekst. Svaka je reč na mestu. Saglasan 100% sa svim što je izrečeno. Moje poštovanje Teofile. Svaka čast.
  • @nm

    14.03.2019 15:15
    A kako ces to da se boris protiv situacije na KiM?
    Oruzjem - ne ide, parama - ne ide (niti ih imamo), sankcijama - ne ide (nebitni smo), medjunarodnim uticajem - ne ide (nemamo ga), pamecu/mudroscu - ne ide (nemamo), strpljenjem - ne ide (nestajemo, 100.000 godisnje)
  • milicica

    14.03.2019 14:46
    ispravicu gresku
    Nisam citala i mnogo pratila rad T. Pancica ali ispravicu to i kad putujem uvek sam sa knjigom a ne uglavnom sa novinama. Slazem se u mnogo cemu sa recenim i iznetim ali mislim da ljudi moraju prvo biti pametni da bi mogli biti razumni jer od ludih, glupih i ne ocekujem razum. Mislim da je korektan i neostrascen u svojim i politickim i kulturoloskim razmisljanjima i da ih ne samo iznosi vec na pravi nacin i iznosi i da citajuci ovaj intervju treba se malo i zamisliti iako ce tesko se nesto promeniti jer mi smo najpametniji zar ne?
  • tale

    14.03.2019 14:38
    tale
    ostala mi je u sećanju rečenica Miloša Obrenovića..." narod ti je stoka svakojaka"...dakle tako su mislili oduvek a ne samo sada
  • Nikola

    14.03.2019 14:37
    Akademac
    Svak atebi cast akademc, za ovakve reci koje izgovara jedan akademski gradjanin. Kada budes sam sa sobom razmisli ko sve ovo cita i da li mozes nazvati narod stokom ?
    Nisam ocekivao to od Vas !
  • dule

    14.03.2019 14:09
    "U viziji političara narod je stoka koja ništa ne razume"


    Nije da se ne slažem sa njima.
  • Zakleo se bumbar

    14.03.2019 14:05
    Gromada
    Svaka ti je zlata vredna. Moj omiljeni novinar. Hvala.
  • Pera

    14.03.2019 14:02
    pismo
    Kakav je ovo recnik strasno,koji to politicar misli za narod?Ovakve nebi trebalo pustati u medije.
  • nm

    14.03.2019 14:01
    ne treba se miriti sa nestasicama 90ih i biti pesimista nego se treba boriti protiv toga - treba se pomiriti sa situacijom na KiM ne ne treba se boriti protiv toga?! zanimljivo
  • patak

    14.03.2019 13:43
    teofil
    Koja gromadakoji um.genije,gde je do sada ovaj lik bio.niti zna kako ce niti gde kani poci.strasno
  • Orko

    14.03.2019 13:37
    Pancic
    Retko pametan covek (ako ne pametan, onda razuman), ali ovde se ne guraju pamenti vec glasni, pogotovo ako taj neki moze da te povuce sa sobom.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna