Trajna registracija za mopede prestaje da važi 3. aprila, a nakon tog datuma, svi mopedi moraće da imaju standardnu registraciju i da je obnavljaju svake godine, piše portal Polovni automobili.
od 3 aprila vise ne vaze trajne registracije i polivija sve to ignorise,ignorise i voznju mopeda bez tablica, tj umesto propisanih tablica stavili neke limove i zalepili brojeve tablica, i jos im policija dopusta da nose ne propisnu kacigu,tj nose neke slemove......a 90% tih mopeda su krsine u raspadanju.
Poštovanje svima! Ne postavljam komentar već direktno pitanje. Prvo donet je zakon o preregistracijamopeda, vučnih radnih mašina, kao i prikolica i traktora... kao i njegovih podzakonskih akata gde se mopedima ukida trajna registracija... za registraciju mopeda potrebana je potvrda o maks. konstruktivnoj brzini za mopede do 49 cm3 da ne prelaze 45km/h. Ajde da se i složim sa preregistracijom mopeda ali moje pitanje koje sledi traži direktan odgovor kako od vlasnika sajta POLOVNI AUTOMIBILI tako i od zakonodavca a to je da se dostavi svim sredstvima informisanja spisak svih ovlašćenih angencija za izdavanje potvrda o brzini kretanja mopeda marke TOMOS, JAWA KINESKIH MOPEDA ODNOSNO SKUTERA i kako je moguće sprovoditi zakon i njegove podzakonske akte, ako agencije za teh. pregled nisu opremljene za takav vid teh. pregleda a bez teh pregleda ne može ni preregistracija. Vlasnici nisu dužni da nabavljaju tu potvrdu već zakonodavac. Pozdrav
Ja vozim moj apn 6 vec 38 godina sa PSPom ili M1 Imam 63 godine i tesko sam pokretan kao i supruga.Taj motoric su moje noge jer bez njega necemo imati ni hleba jer je najbliza prodavnica na 2km.Penzija 17000 invalidska supruga ceka 2021 god jer je izgubila posao posle 34 godine rada.Imala tezak infarkt i iskliznuce prsljena ali penziju ne daju.Kazu prema dijagnozi treba u penziju ali imaju naredjenje sa vrha da samo ako je u kolicima ili ima kancer moze.Ja neznam sta da radim.Dali ovi sa vrha naredjuju to ako je tako svaka cast
.Neka me vode u zatvor imacu da jedem a i lekove ovako nemam
Morate se složiti da među mopedima ima neviđenih leševa, Frankenštajna iz 60-70 tih varenih, bez kočnica, ima svega i a ima urednih sređenih.
Bilo bi opravdano uraditi tehnički bar na svake dve godine.
Takođe pitanje osiguranja u slučaju saobraćajne nezgode .
Takođe bi i elektro skuteri trebali podpasti pod ovaj zakon, jer su vozači istih aktivni učesnici u saobraćaju sa svim posledicama koje iz toga proističu, a vidimo da ih vozi ko stigne bez ikakve kontrole i dozvole.
Takođe sam za to da se deci u okviru nekog od časova , do 4 razreda, na pr. Poznavanje prirode i društva, izvrši predavanje od strane stručnog lica bar dva puta u toku godine, a da neku vrstu testa za bicikl polažu u okviru škole besplatno naravno u 5-6 razredu.
Najgore od svega što će ovo izazvati samo troškove, umesto da bude edukativnog i bezbednosnog karaktera.
Oni koji imaju tu trajnu potvrdu o registraciji su uglavnom stariji dvotaktni mopedi, koji više zagađuju vazduh od automobila. Pošto troše bar duplo manje goriva od automobila, emituju isto toliko manje CO2, ali ispuštaju desetine puta više, mnogo opasnijih čestica i gasova. Ne vidim zašto bi imali neke povlastice? Mogu trenutno da se kupe električni bicikli koji isto mogu da idu do 45km/h, a da usput ne stvaraju ni buku, ni zagađenja u gradskim sredinama i možda nateraju nekog da malo učini dobro sebi i okreće pedale. Za njih ne treba ni registracija, ni dozvola, ni kaciga, a gorivo je skoro džabe. Još je jeftinije i bolje da ne kupite električni, nego običan bicikl. Taj za gorivo troši salo i loše raspoloženje
Onaj ko vozi moped očito nema para za kola...a država se sada (sa raznim lažnim izgovorima) namerila i na najsiromašnije, još malo iz suve drenovine da iskaplje još koji dinar...umesto da znatno veću sumu lagano naplate od raznih tajkuna ili medijskih magnata tipa Pinka koji duguju milione...nema kraja državnoj pljački....
Све је теже и све је скупље живети у цивилизацији и друштвеном систему коју нам је поклонила Европска Унија.
Али неупоредиво највише се дрпају становници Србије помоћу „безбедности саобраћаја“. Ови „безбедњачки законодавци“ су прави генијалци при проналажењу начина наплате и цивилизованим образложењем бриге за „нашег“ човека.
Samo u ovoj "dembeliji" nešto što je trajno ima vremenski rok. Pa ludaci jedni sama reč vam kaže da trajno nema rok. Samo ste halavi i nikad vam dosta neće biti para. PREPOŠTENA i preobučeni bando.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Trajne registracije mopeda i traktora prestaju da važe 3. aprila
Autor: Polovni automobili
Info
•19.03.2019.
•11:28
Komentari 15
ivan grujicic
Kopaski
Brane
Zivorad
.Neka me vode u zatvor imacu da jedem a i lekove ovako nemam
Lasto
Bilo bi opravdano uraditi tehnički bar na svake dve godine.
Takođe pitanje osiguranja u slučaju saobraćajne nezgode .
Takođe bi i elektro skuteri trebali podpasti pod ovaj zakon, jer su vozači istih aktivni učesnici u saobraćaju sa svim posledicama koje iz toga proističu, a vidimo da ih vozi ko stigne bez ikakve kontrole i dozvole.
Takođe sam za to da se deci u okviru nekog od časova , do 4 razreda, na pr. Poznavanje prirode i društva, izvrši predavanje od strane stručnog lica bar dva puta u toku godine, a da neku vrstu testa za bicikl polažu u okviru škole besplatno naravno u 5-6 razredu.
Najgore od svega što će ovo izazvati samo troškove, umesto da bude edukativnog i bezbednosnog karaktera.
Luk
Limanac
Bager
Ko su učesnici?????
Bln
Мунгос
Али неупоредиво највише се дрпају становници Србије помоћу „безбедности саобраћаја“. Ови „безбедњачки законодавци“ су прави генијалци при проналажењу начина наплате и цивилизованим образложењем бриге за „нашег“ човека.
B&B
cipelar
Lala
Bob
Jovan2
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H