Kompanija Koridori Srbije završila je asfaltiranje na autoputu kroz Grdeličku klisuru, a do kraja aprila se može očekivati završetak svih radova na ovoj trasi autoputa, izjavio je direktor sektora za izgradnju Koridora Aleksandar Senić.
Kliko li ce trajati otklanjanje nedostatka po tehnickom prijemu. Ako bude komisija za Tehnicki prijem kako treba bice sve ok. Nadajmo se da je ministarka u pravu.
A sta tek reci za italijanski "Autostrada del sole", koja je izgradjena za osam godina (od '56 - '64-te), duga je 759 km, ima 853 mosta i vijadukta, skoro 600 nadvoznjaka i 38 tunela???
Koliko su vesti u Srbiji lazne ilustracija je i prica o gradjevinskom iznenjeru koji je izasao u beogradsku Knez Mihajlovu sa transparentom o tome kako trazi posao na taj nacin jer niko nece da ga zaposli iako ima projektantsku licencu, govori nemacki i engleski. O njemu mediji pisu vec danima, danas javljaju da je prica sa hepiendom, ponudili su mu posao posle natpisa po novinama.
Ali ne lezi vraze, moj kum koji radi u gradjevinskoj firrmi kojoj treba iskusniji inzenjer resio u subotu da ga kontaktira, hajde da pomogne kolegi bez posla i da resi problem svojoj firmi. Prvo ode na sajt Inzenjerske komore da vidi kojom licencom raspolaze taj covek iz novina, nema ga, ne postoji licencirani inzenjer sa tim imenom i prezimenom, pregleda jos jednom, pozove ortaka iz firme da i on proveri ako se slucajno nije sam presao. Ista prica, nema coveka. Juce se cujemo preko vibera, i on mi za ilustraciju ludila i laznih vesti jos zapanjen isprica celu pricu.
Danas ja citam u istim tim novinama koje forsiraju pricu oko nezaposlenog inzenjera kako je taj covek koji inace ima 54 godine poceo da radi jos 1982 taj posao, alo ljudi stavite prts na celo i vidite da je tda imao 17 godina i da nije mogao biti inzenjer. Nista vam nije sumnjivo u toj prici, bitna je samo senazcija.
E medju takvim vestima je i ova vest iz gradjevinarstva, ministarka voli da se pise o njoj.
Pa piše ti " najzahtevniji građevinski poduhvat u ovom veku U SRBIJI ".. Kakvu Grčku ti pominješ? Da li vi uopšte čitate tekst pre pisanja komentara?
Naravno, ovo nije nikakvo pravdanje ovih dunstera, njihovih probijenih rokova , loših projekata , korupcije koja prati sve ove izgradnje.. Ali, nije zgoreg bar polemisati sa napisanim, a ne izmišljenim da bi se dokazala neka poenta.
Posle trostrukog rusenja istoimenog nadvoznjaka gospodja ministarka i dalje sedi u svojoj fotelji .
Zbog takvih stvari nikada necemo biti deo moderne civilizacije .
Posle trostrukog rusenja istoimenog nadvoznjaka gospodja ministarka i dalje sedi u svojoj fotelji .
Zbog takvih stvari nikada necemo biti deo moderne civilizacije .
Posle trostrukog rusenja istoimenog nadvoznjaka gospodja ministarka i dalje sedi u svojoj fotelji .
Zbog takvih stvari nikada necemo biti deo moderne civilizacije .
"On je rekao da je autoput kroz Grdeličku klisuru možda najzahtevniji građevinski poduhvat u ovom veku u Srbiji, podsetivši da je ona duga 26,3 kilometara, sa 33 mostovske konstrukcije, devet velikih potpornih konstrukcija i na desetine malih, a obuhvata i regulaciju reke u dužini od preko četiri kilometra."
Грци су за 19 година, дакле дупло више времена него што се ради секција аутопута Грделица, направили аутопут Егнатиа Одос од 670км са 100км тунела и преко 1600 мостова. Аутопут је пробио два грчка планинска појаса и спојио Крф са турском границом. Само онај ко из свог села није нос промолио може да поверује да је Грделица неки најтежи пројекат у васиони...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Koridori: Nije prvoaprilska šala, autoput kroz Grdelicu gotov do kraja aprila
Autor: Tanjug
Info
•01.04.2019.
•12:53
Komentari 14
bosanka
Neoplanta
dijasporac
Ali ne lezi vraze, moj kum koji radi u gradjevinskoj firrmi kojoj treba iskusniji inzenjer resio u subotu da ga kontaktira, hajde da pomogne kolegi bez posla i da resi problem svojoj firmi. Prvo ode na sajt Inzenjerske komore da vidi kojom licencom raspolaze taj covek iz novina, nema ga, ne postoji licencirani inzenjer sa tim imenom i prezimenom, pregleda jos jednom, pozove ortaka iz firme da i on proveri ako se slucajno nije sam presao. Ista prica, nema coveka. Juce se cujemo preko vibera, i on mi za ilustraciju ludila i laznih vesti jos zapanjen isprica celu pricu.
Danas ja citam u istim tim novinama koje forsiraju pricu oko nezaposlenog inzenjera kako je taj covek koji inace ima 54 godine poceo da radi jos 1982 taj posao, alo ljudi stavite prts na celo i vidite da je tda imao 17 godina i da nije mogao biti inzenjer. Nista vam nije sumnjivo u toj prici, bitna je samo senazcija.
E medju takvim vestima je i ova vest iz gradjevinarstva, ministarka voli da se pise o njoj.
AVAV
Putinofilija bolest
Pa piše ti " najzahtevniji građevinski poduhvat u ovom veku U SRBIJI ".. Kakvu Grčku ti pominješ? Da li vi uopšte čitate tekst pre pisanja komentara?
Naravno, ovo nije nikakvo pravdanje ovih dunstera, njihovih probijenih rokova , loših projekata , korupcije koja prati sve ove izgradnje.. Ali, nije zgoreg bar polemisati sa napisanim, a ne izmišljenim da bi se dokazala neka poenta.
RVosha
Zbog takvih stvari nikada necemo biti deo moderne civilizacije .
RVosha
Zbog takvih stvari nikada necemo biti deo moderne civilizacije .
RVosha
Zbog takvih stvari nikada necemo biti deo moderne civilizacije .
маре
Грци су за 19 година, дакле дупло више времена него што се ради секција аутопута Грделица, направили аутопут Егнатиа Одос од 670км са 100км тунела и преко 1600 мостова. Аутопут је пробио два грчка планинска појаса и спојио Крф са турском границом. Само онај ко из свог села није нос промолио може да поверује да је Грделица неки најтежи пројекат у васиони...
goran
hm
Nišlija
aufiderzen
Mrki
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H