@Zogo
Tako je, treba da se dozvoli prekoračenje brzine svima, pa kažnjavati tek kad imaju udes i nekoga povrede. Možete i 200 km/h da vozite i to u naseljenom mestu, ako ne budete imali udes, nećete ni biti kažnjeni, to je Srbija za koju se borimo.
Uglavnom se pi Evropi postavljaju kamere za merenje prekoračenja i kazna stiže na kućnu adresu. Uvođenjem istih smanjila bi se mogućnost " dogovora " a, sa druge strane vozila bi se prepisivala na novog vlasnika odmah nakon prodaju jer nikom nije stalo do toga da mu stižu tuđe kazne. Znači, država bi sa dve strane imala povećan priliv u budžet.
Evo primer iz Minhena gde se to radi kamerama, a neretko i policija u zonama 30 ili na nadvoznjacima meri:
U srednjem prstenu je 60 dozvoljeno, kamera okida na 72 km/h i to je oko 25 evra. Oduzima se 5% zbog klase tacnosti instrumenta. Ali, kad je ogranicenje 40,onda vec na 45 slika kamera.
Licni primer, 50 dozvoljeno, ja pozurih da. prodjem na zeleno i sa 75 me snime. Kazna je bila 120 evra i jedna tacka. Austrija prosle nedelje, naglo se. promenilo ogranicenje sa 100 na 80, ja isao 97 i juce je stigla kazna od 40 evra, na autoputu. Autoput A8 100 bese ogranicenje ja sam prosao sa 128 i 120 evra kazna plus dve tacke u vozacku. Nakon dve godine se brisu tacke. Trenutno nemam nijednu, ali eto desi se. Nikako ne opravdavam i podrzavam kaznjavanje brze i opasne voznje.
"Jel ne vidiš da jurimo 30 na sat"
Ovo je brzina koju će nam današnji "stručnjaci", i pored pametnih i tehnički naprednim automobilima, preporučivati, zbog tobože naše sigurnosti.U stvarnosti im je jedino važno kako naplatiti što više kazni.Da stvarno brinu o bezbednosti, kazne bi morali usmeriti na putare.Samo u Srbiji je od vožnje auta napravljena vrhunska veština i znanje.
Slažem se sa kaznama za prekoračenje, ali neka minimalna fleksibilnost bi morala da postoji. Zaustave i kažu da sam prekoračio za 4km/h. Šta to znači? To znači da nisam divljao, da nisam prekoračio za 20-30-40 ili više km/h, nego sam se trudio da pratim ograničenja, ali ponekad se čovek zanese, ne mogu ja nonstop da gledam u sat. Nekad je uzbrdica, nekad nizbrdica, nekad pretičemo vozila. Ja bih voleo da me zustavi saobraćajac i kaže mi da sam prekoračio za tih 4-5-6km/h i da pripazim na to. doviđenja-doviđenja. Al to se nikad neće desiti u Srbiji.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Za nedelju dana zbog prebrze vožnje kažnjeno 24.000 vozača
Autor: RTS
Info
•08.04.2019.
•12:29
Komentari 8
Zamena teza
Tako je, treba da se dozvoli prekoračenje brzine svima, pa kažnjavati tek kad imaju udes i nekoga povrede. Možete i 200 km/h da vozite i to u naseljenom mestu, ako ne budete imali udes, nećete ni biti kažnjeni, to je Srbija za koju se borimo.
Zogo
NS65
Toma
Djordje
Evo primer iz Minhena gde se to radi kamerama, a neretko i policija u zonama 30 ili na nadvoznjacima meri:
U srednjem prstenu je 60 dozvoljeno, kamera okida na 72 km/h i to je oko 25 evra. Oduzima se 5% zbog klase tacnosti instrumenta. Ali, kad je ogranicenje 40,onda vec na 45 slika kamera.
Licni primer, 50 dozvoljeno, ja pozurih da. prodjem na zeleno i sa 75 me snime. Kazna je bila 120 evra i jedna tacka. Austrija prosle nedelje, naglo se. promenilo ogranicenje sa 100 na 80, ja isao 97 i juce je stigla kazna od 40 evra, na autoputu. Autoput A8 100 bese ogranicenje ja sam prosao sa 128 i 120 evra kazna plus dve tacke u vozacku. Nakon dve godine se brisu tacke. Trenutno nemam nijednu, ali eto desi se. Nikako ne opravdavam i podrzavam kaznjavanje brze i opasne voznje.
YYY
Ovo je brzina koju će nam današnji "stručnjaci", i pored pametnih i tehnički naprednim automobilima, preporučivati, zbog tobože naše sigurnosti.U stvarnosti im je jedino važno kako naplatiti što više kazni.Da stvarno brinu o bezbednosti, kazne bi morali usmeriti na putare.Samo u Srbiji je od vožnje auta napravljena vrhunska veština i znanje.
Valkarin
Mile
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H