Niste razumeli. Naravno da je svaka studija plaćena i sa naručenim rezultatima.
To vam je, kao kada bi ste rekli da u svetu postoji sloboda štampe.
Nema više toga nigde.
Naučnika imaš štancovanih na tone i svi se bore za sredstva i priznanja.
Sve su spremni da urade, jer je njima naučno-logički sektor bliži od emotivno-etičkog.
Oni samo fino, lepo, izokola pokušavaju da nam objasne sledeće:
- Situacija u svetu je takva, da široke narodne mase treba da se odreknu:
da bi se pokrenula 1 tona auta treba neka energija i to dobijemo spaljivanjem benzina ili dizela, ako hocemo pokrenuti 1 tonu na struju mi se prikljucimo na utikac i napunimo baterije i voziiii i sve super juhu jupi, a postavlja se tko je proizveo stu struju, vjerovatno neka nukleaarna elektrana, i tu treba napravit proracun koliko ce se vise struja proizvoditi ako svi auti idu na struju i odakle ce se proizvoditi ta struja
Znači počelo je. Došlo je vreme da se guraju propaganda i laži protiv električnih vozila.
Inače ona nemaju auspuh, a još nisam čuo da proizvodnja obnovljive električne energije ispušta co2. Koliko su ih samo platili da lažu toliko...
osvrtanje na razliku prozivodnje ugljen dioksida pri preradi nafte nije toliki uticaj samo po sebi, s obziorm da se vecina struje svakako proizvodi u termoelektranama na gorivo.
glavno pitanje je dal je konverzija gorivo>struja> kineticka energija efikasnije od gorivo>kineticka energija.
verujem da gresim, al meni je logicnije da je manje konverzija efikasnije
Uvek se kao podatak servira koliko automobil sa SUS motorom emituje CO2 sagorevanjem goriva koje potroši, ali gde je u toj računici bušenje nafte, transport tankerima, prerada u rafinerijama, transport do pumpi, CO2 koji se emituje da se sve to napravi, tankeri, rafinerije, naftovodi... Imam osećaj da kada bi se to propisno izračunalo došli bi do cifre da se 100 puta više CO2 emituje da dobijemo litar goriva nego što se emituje njegovim sagorevanjem.
Babe i zabe... sa jedne strame gledaju koliko co2 proizvode dizeli dok se voze a sa druge strane gledaju koliko co2 se potrosi na proizvodnju elektricnog automobila...
Metoda je debilna, pa kolika je emisija stetnih gasova u livnicama u kojima se izradjuju blokovi motora i ostali delovi dizelasa a koji se proizvode u najtezoj metalnoj industriji. No i svaki dizelas ima olovni akumulator a sama proizvodnja dizel goriva je tek prica za sebe. Cini se ipak da profit diktira porucene studije. Koje su slicne onima za koje su pocela sudjenja odgovornim iz automobilske industrije Evrope i Amerike.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Istraživanje: E-automobili štetniji po životnu sredinu od dizel vozila
Autor: Bizlife
Info
•21.04.2019.
•11:15 > 11:16
Komentari 12
Čike bolje znaju
To vam je, kao kada bi ste rekli da u svetu postoji sloboda štampe.
Nema više toga nigde.
Naučnika imaš štancovanih na tone i svi se bore za sredstva i priznanja.
Sve su spremni da urade, jer je njima naučno-logički sektor bliži od emotivno-etičkog.
Oni samo fino, lepo, izokola pokušavaju da nam objasne sledeće:
- Situacija u svetu je takva, da široke narodne mase treba da se odreknu:
- Ličnog prevoza
- Kafe
- Kakao proizvoda
- Banana
- Mesa (kasnije)
I da sve to lepo prepuste onim obrazovanim, uzvišenim, posebnim čikama.
Koje vladaju i naručuju studije.
muuuu
Ok
Inače ona nemaju auspuh, a još nisam čuo da proizvodnja obnovljive električne energije ispušta co2. Koliko su ih samo platili da lažu toliko...
Kimi
E moji
Bla_Trucc
glavno pitanje je dal je konverzija gorivo>struja> kineticka energija efikasnije od gorivo>kineticka energija.
verujem da gresim, al meni je logicnije da je manje konverzija efikasnije
marko
Vladimir
Odlično pitanje!
Uvek se kao podatak servira koliko automobil sa SUS motorom emituje CO2 sagorevanjem goriva koje potroši, ali gde je u toj računici bušenje nafte, transport tankerima, prerada u rafinerijama, transport do pumpi, CO2 koji se emituje da se sve to napravi, tankeri, rafinerije, naftovodi... Imam osećaj da kada bi se to propisno izračunalo došli bi do cifre da se 100 puta više CO2 emituje da dobijemo litar goriva nego što se emituje njegovim sagorevanjem.
Lala
Jaja
Joca
/
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H