Predsednik Srbije Aleksandar Vučić govori da svoju zemlju vodi u EU, a istovremeno mediji koji su oslonac njegove vlasti koriste svaku priliku da huškaju protiv Evrope, i zato takvoj Srbiji nije mesto u Uniji, piše danas nemački dnevnik Frankfurter algemajne cajtung (Frankfurter Allgemeine Zeitung – FAZ).
sa ove primljene dve kojima navodno nije bilo mesto pa su primljene su zauzeli polozaj pa im ne treba sad nista blize.
"Da u Srbiji postoji jako prorusko, antizapadno raspoloženje. Kažu da bi, da toj struji ne podilaze Vućić i njemu naklonjeni mediji, to radili drugi, a to nije u interesu Evrope",
kao da čitamo neke novine iz vremena 2. sv rata.
Slazem se mi nismo za poredjenje s njima i pitanje je koliko decenija ili stotina godina ce morati da prodje da budemo kao oni, verovatno nikada nazalost. Jeste kratak spisak ali te zemlje nisu u "klubu" EU duznickog porobljavanja Nemacke. Sama cinjenica, da Nemci i ostali gradjani EU veoma rado migriraju u te zemlje da zive, mnogo govori koliko su bolje uredjene od bilo koje clanice EU.
@Neoplanta
Sve ste u pravu. Ostalo je zabeleženo u istoriji pravilo da ako miroljubivi i pravični Nemci nisu orobili i istrebili svakog i do poslednjeg Srbina ili Srpkinju, time je nedvosmisleno dokazano da nisu odobili ili istrebili nijednog. Nemci su u stvari bili dobročinitelji, a naročito kada su nam doneli nadaleko čuveni sport streljanja školskih đaka a za koji sam uveren da jedva čekate da vaša deca zaigraju. Sa druge strane, možda je vaš prepošteni deda radio na strani nacista pa ga zato nisu dirali i štaviše sve mu plaćali pošteno. nije tajna da je bilo takvog poštenog naroda u nekadašnjoj kraljevini, uključujući i gospodina prepoštenog Nedića.
Tacno Srbiji nije mesto u tu treba da su sve fasisticje zemlje nama nije mesto sa njima Nemacka Italija Hrvatska Rumunija Bugarska Albanija Balisti sa Kosova Makedonija mi biramo drustvo sa zlikovcima ne bi se druzio
Kad su tvom dedi Nemci oduzeli sve??? Moga nisu pipnuli, ziveli su kao i ostali, deda je uvek pricao da su Nemci imali pravila, koje, ako si sledio, nije ti falila dlaka sa glave, naprotiv, ono sto su uzimali, uredno su placali, govorim o hrani, nije bilo nikakvog otimanja! Ali su mu zato oni pridosli sa Kozare i ostalih planina uzeli, posle rata uzeli sve !
Srbiji kao državi građana mesto je u Evropi. Ova šibicarska vlast laže Evropu kao i nas građane ali Evropa to ne prašta i ispravno zaključuje da nama mesto nije u Evropi.
To je veoma porazno jer ne da nismo za članstvo u EU, već nismo ni Evropa.
Sa ovakvom politikom i političarima apsolutno se slažem da Srbiji nije mesto u grupaciji razvijenih, pravnih, kulturnih...…...zemalja. Kao što nije ni Venecueli.
ima 1 problem: politička "elita" se jako lepo primila na šargarepicu od predpristupnih fondova za sve i svašta i makar šta, pa ih ni lako skinuti sa te droge.
mislim, cela situacija se u principu JAKO lako rešava sa ili bez EU... Jednostavno ne treba dozvoliti NEPISMENIMA bez bar srednje škole ma koliko ih u totalu bilo, da se pitaju IŠTA, obrisati ih sa glasačkih lista. Ajde ti brajko moj prvo malo nešto turi u glavu pa onda se igraj demokratije koliko god hoćeš, onda delegiraj svoje predstavnike do mile volje. A ne ovako, polusvet zaseo i poterao sve pametno po kontinentima, samo da im ne smetaju u ovim političko-burazerskim perverzijama. Politika treba da je samo jedna rubrika u vestima, da potvrđuje ili pobija glas građana a ne ovo u svakoj pori parijski interesi i korupcija, organizovani kriminal kroz polufeudalnu partokratiju... Pa NISMO MI OVDE ZBOG VAS DA NEGO OBRNUTO sunce mu poljubim.
Prvo, treba razjasniti neke stvari vezano za EU. Organizovati dobro drzavu se moze i bez clanstva u EU, primeri su brojni u Evropi: Svajcarska, Norveska,...
Drugo, EU je porobljivacka (kolonijlna) tvorevina Nemacke i kao takva sluzi da se "pokore" siromasne clanice da njeni gradjani budu robovi koji ce izgubiti sve nacionalno u tim drzavama (drzavne firme) i svaka druga konkurencija nemackim firmama. To prakticno znaci da ce svi u tim drzavama biti duznici nemackim bankama ili ce raditi za neuporedivo manje plate raditi za jacanje nemacke privrede i valute (Evra). Svakako Nemackoj trebaju sto vise robova i robovskih zemalja.
Vi ste baš viskasti ko i vas predsednik iz Bugojna ... Dojučerašnji hard core radikal džaba vam krečenje vaša boja smrdi uvek šta god okrecite zamazete i prekrecite ....
CITAT IZ TEKSTA:
To, kako se naglašava, posebno važi za Srbiju koja uprkos relativno dobroj ekonomskoj situaciji "u ovom trenutku nije pogodan kandidat za članstvo, pa ni za dalje približavanje EU".
Svi su preskočili prvi deo rečenice a uhvatili se za drugi deo. E sad ako im verujemo da nismo za evropu onda moramo da im verujemo i da je ekonomska situacija dobra.
Spremni ste da glavu date, koliko vidim u komentarima da smo gubernija da nismo i nikad nećemo zaslužiti EU da smo divlji i razulareni ali ste progutali prvi deo rečenice pa ako verujete u drugi onda budite dovoljno pošteni, jer ste jel da takvi, pa prihvatite i prvi deo gde se kaže da imamo dobru ekonomsku situaciju.
Sve u svemu zamislite se malo koliko ste ostrašćeni.
PS. Lično mislim da su oba dela rečenice budalaština
Mnogo sam toga i dobrog i loseg procitala u komentarima iako se sa nekim nism slozila postujem tudje misljenje jer na kraju i to je demokratija . Recicu kratko samo da onaj koji kao opalim te ..... a to puno govori o njemu uzima za pravo da one koji ne misle kao on zove olosem i kaze da predsednik nije njemu vec olosima nikad ali nikad nece biti potreban Evropi. Slazem se da prvo moramo menjati i raditi na sebi pa ce biti napretka i bez EU ako nas nece i za kraj POSTUJTE PRVO SEBE I DRUGE DA BI BILI POSTOVANI.
Još od vremena kada je Arčibald Rajs ( za koga niko normalan ne može reći da je mrzeo Srbe)u svom pisaniju "Čujte Srbi" rekao sve ono što mi nismo hteli ili smeli da čujemo o sebi kao narodu,nije se pojavio nijedan Srbin da kaže da, to je pravi ,pošten i istinit opis nas Srba (ali ne samo Srba).Donekle je R.Konstantinović u svom traktatu "Filozofija palanke" anatomski razobličio naše palanačke manire ali posle toga niko.A zašto.Zato što smo nesposobni i neiskreni da uočimo i priznamo svoje greške,zablude,mitomaniju i slepilo za realne probleme.Kada to budemo bilii spremni da uradimo i zaista i uradimo,shvatićemo šta u našoj naciji ne valja i kako to da otklonimo,zbog nas samih ,ne zbog EU,Rusa,Turaka,vanzemaljaca ili koga god već.
Iskrena, ajde da je nazovemo samo- srpska ( a može i samo-ljudska)katarza je veoma potrebna i bila bi korisna za opšte zdravlje nacije,odnosno svih ljudi koji žive u Srbiji.Kada se ona bude odigrala a moraće,jer je to uslov da ovaj narod i država opstanu kao normalna zajednica,onda ćemo birati i vlast koja će raditi u korist naroda,države,ugleda Srbije u svetu a odbaciti iz naših života političare koji rade za sebe i svoju korist ili korist nekih drugih država.Do tada ćemo imati vlast kakvu imamo sada i pošteno rečeno kakvu trenutno i zaslužujemo.
Jel mozes da mi objasnis taj tvoj mentalni sklop u tvojoj bosanskoj glavi sa kozare po kom fantasticnom razlogu si ti vojvodjanin.....
Vama bosancima piše u pasošu da ste bosanci a ne cajlonci mada ne bi me čudilo da si ti veci vojvodjanin od mene koji sam ovde u ujvideku 500 god. U nazad.
Za one zaslepljene unijom i one koji se nesećaju malo podsećanje. Hrvatska, Mađarska Rumunija, Bugarska... sve su ušle u EU u cvetu svojih korupcionih skandala tako da to nema mnogo veze sa tim hoćete li ili ne ući u EU. Ono što je važno je potreba EU za radnom snagom i naplatama rata kredita. Sve četiri gorepomenute države su u EU ušle kada im je spoljni bankarski dug, prema EU bankama, bio daleko veći nego što je trenutno Srbije i u momentu kada je EU (Nemačka, Francuska, Italija...) imala potrebu za radnom snagom što neškolovanom što srednje i visoko obrazovanom. Nakon trenutnih migracija sa bliskog istoka dobar deo potreba za radnom snagom je namiren pošto je većina država primila ono što im treba pride i dosta visokoškolovanog kadra za čije obrazovanje i obuku nije utrošila ni pare. Što se naplate kredita tiče hipoteke ka EU bankama su mahom nelikvidne firme i upitne nekretnine pošto je naša vladajuća bulumenta u poslednjih 20 godina iz svoje čiste lenjosti i pohlepe, hoće svi da budu zemljoposednici jer zemlju ne treba održavati a uvek je možeš proati za dobre pare, napravila brilijantan potez da zemlju i prirodan dobra nije opteretila hipotekom. Stoga da se ne zamajavamo i glumimo važan faktor, Srbije će ući u EU kada to EU bude odgovaralo nebitno da li ne vlasti bili, plavi, žuti, crveni... prokineskog ili promarsovskog ubeđenja...
Srbiji je mesto na posebnom kontinentu da nemamo komsija vec sami sebe, pametne, sposobne i jedinstvene. Da nam niko ne dolazi i mi nigde da ne idemo..
U EU ne prolazi : busenje hiltovkom u tri ujutro , lavezi pasa po stanovima , zapisavanje liftova , bacanje djubreta sa terase , spora popravka puteva , nemogucnost zakazivanja kod izabranog lekara , uzimanje godisnjeg da sredis licnu kartu , placanje grejanja cele godine , prolazak kroz crveno , jurnjava biciklista po trotoaru namenjenom pesacima , pljuvanje na ulici , razbijanje flasa po ulazima zgrada , nagradjivanje neradnika , ponizavanje postenog radnika , nocna urlanja huligana , koriscenje otrovnih emulgatora u proizvodima za ishranu , emitovanje emisija tipa Zadruga zurka , smanjenje plata i penzija , neustajanje starijem u autobusu , drsko osoblje u kaficima , .....
Prvo Turska da uđe u EU, nakon 50 godina zavlacenja ... onda mi. Za jos 150 godina. Ocigledno je da mi nismo pozeljni u EU i da nije ni planirano takvo nesto. Farsa obicna. I da priznamo Kosovo, a ne bi trebali opet nista od EU.
Iskreno pre sam toliko hteo u EU, a sad kad sam kad pogledas koliko su oni nama stete naneli od turaka pa nadalje jam im nikad u tu EU ne bi usao. A realno ni rusi nisu nisu nista bolji jer mi smo njima dobri ako im se interesi poklope sa situacijom.
Kada je mađarska ulazila u EU, nije bio uslov da ti svako može prelaziti granicu, samo zato što to Brisel smatra za dobro unije, da će birokratija ukidati samostalnost države.
a koji su to anketirani građani srbije, bezubi sendvičari? podsećam da u ovoj zemlji glasaju i oni koji su iz nje isterani a to je 200.000 inteligentnih diplomiranih ljudi po Nemačkama i svim drugim zemljama samo u poslednjih 4-5 godina što je pobeglo
Na stranu Vucic i njegova politika. Treba biti realan u vezi eu. Niti nas zele, niti ce nas primiti. A mi umesto sto kukamo i srljamo u pokusajima da postanemo clanica eu, treba da odustanemo od eu. Ne treba nam to. Ko zeli moze ici da zivi u eu. Ko ne zeli neka ostane u Srbiji. Razlozi i jednih i drugih su potpuno nebitni. Neka svako zivi svoj zivot kako i gde zeli i neka ne smara druge sa tim
Moze. Nikad mi nije palo na pamet da idem u Nemacku jer su mi se i jedan i drugi pradeda borili protiv njih.
U II sv. ratu su Nemci na Kozari pobili ogroman deo porodice mog dede, a drugog dedu ovde u Vojvodini je Gestapo tukao skoro do smrti, posto si mu prethodno komsije domace Svabe uzele svu stoku, zivinu, mleko, brasno, mast, sve!
Pre no sto prekinete pristupne pregovore, raskinite SSP i platite stetu koju ste izazvali smanjenjem carina na vase proizvode. Treba ponistiti sve privatizacije gde je savetnik bio EBRD, jer su pristrasni i cinili su stetu Srbiji. Agencije koje saradjuju sa EU i ministarstvo one Joksimovicke rasformirati.
Ima jos nesto: Kosovo necemo priznati nikad i ni pod kojim uslovima! Nisam vernik, nisam nacionalista, Madjari su mi rodbina, kuma Slovakinha, najbolji prijatelj Rusin. Naprosto, ne sme se nagradjivati banditizam u 21. veku, bez obzira sta kaze ujka Sem.
Nisam rusofil, ja samo volim Srbiju. Moji dedovi su je branili 1914 i 1941, a ja 1999.
treba FAZ da nam učini uslugu i preispita zašto EU političke svete krave daju podršku takvom političaru i tolerišu ostanak na vlasti njega i njegovih pulena? bez njih građani srbije svakako ne mogu izaći na kraj sa mafijom koja je uzurpirala vlast!
Ovo je samo prvi znak da se EU lagano sprema da pusti Vučića niz vodu... čim prizna Kosovo. Da je u bivšoj vlasti, a sadašnjoj opoziciji, bilo pameti na vreme, SNS nikada i ne bi došla na vlast.
Nasi politicari,na celu sa Vodjom-imbecilno veruju da Zapad ne vidi, ne gleda i ne analizira sta se u Srbiji desava i ne razmisljaju sta cine izvestaji stranih novinara i diplomata svojim redakcijama i ministarstvima vanjskih poslova,avaj agenture i izdvojene kancelarije. Kada inercija ucini svoje -drzati ce se za glavu i opet smisljati zavere Vatikana,Masona i Ameba u cemu su svi drugi krivi,samo smo mi posteni,naivni i nebeski. Apsolutno tacno pisanje FAZa . Licno ,ni na sekundu nisam poverovao da se predsednik/ premijer reformisao,premetnuo iz soviniste i ultradesnicara u demokratu. Samo je zatomio svoja osecanja i koristi druge floskule vesto izvagane u specificnoj organizaciji koja mu je to lepo objasnila i instruirala ga . O EU nije ni minut razmisljao ,vec o srbiji kao ruskoj guberniji,zemlji blata mulja i magle. I mislite da to niko napolju ne uvidja?
Ceo region pruža "otužnu sliku", dok je Makedonija "koja je hrabrim koracima i reformama zaslužila početak pristupnih pregovora" zato i postala Severna ne bi li prestala da bude bivša jugoslovenska republika Makedonija. Kako se samo pere evropska savest kad svako pominjanje Jugoslavije smeta od EU, OUN, Nato do MMF i danas, dok se samo za zajedničku "odbranu" u sjedinjenoj Evropi mora odvajati po 2% nacionalnog bdp, što kad rasturiš jednu državu na 6 delova bude...čist ćar.
https://www.economist.com/special-report/2019/03/14/nato-members-promise-of-spending-2-of-their-gdp-on-defence-is-proving-hard-to-keep
A kad uđeš u Uniju dobiješ garanciju da ti ni dlaka s glave neće da zafali jer njenim spoljnim granicama integrisano upravlja Frontex sa zadatkom da speči prekogranični kriminal i da vraća migrante odakle su došli saobrazno kvotama koje su sami odredili, a možda ih od 2015. i nasele na ovim prostorima. Tako da otužan ili ne ovaj region bio, ili globalno gde Nato dejstvuje i odakle izbegli pristižu, zasluge pripadaju i Nemačkoj i Francuskoj.
http://www.historiasiglo20.org/europe/anteceden.htm
Evropska Unija nije samo članstvo pro forme, biti član Evropske Unije je stanje svesti nacije.
To znači da moramo da raskrstimo sa ličnim interesima, i da ispred stavimo nacionalne. Takođe, treba da razmišljamo u smeru da nismo sami na ovom svetu i Bogom dani.
Krenimo od toga kako se ophodimo prema prirodi i okolini... Novi Sad, nekada najzeleniji grad SFRJ je danas betonska pustara. Fruška Gora ima stotinak divljih deponija, seče šumu ko kako stigne... I svi okrećemo glavu i pričamo kako su to neki "drugi, zli Srbi".
Političari gledaju samo svoj interes, a nama prodaju priču kako je od nacionalnog interesa da sačuvamo Kosovo. Čime, kada nam je nacionalni identitet ugrožen, kada dozvoljavamo da nam naši političari uništavaju istoriju, i kada dozvoljavamo da grupa lokalnih moćnika zarad pohlepe sve nas prodaje da bi oni bili još bogatiji.
Ne dragi moji, EU nije plata od 1500 evra, novi auto, i neki nazovi osećaj moći. EU je stanje zemlje, gde zemlja daje najbolje od sebe i da se predstavi u najboljem svetlu.
A do god je naša kolektivna svest na niskom nivou, do god su lična pohlepa ispred zajedničkih interesa, do tada nećemo napredovati.
A nama ne treba EU, nama treba kolektivno buđenje radi nas samih, inače će mo da nestanemo.
U pravu je FAZ. Srbiji nije mesto u eu. Ni ne treba da bude tamo. Nema to nikakve veze sa Vucicem. I dok su zuti bili na vlasti smo bili daleko od eu. Samo su nas zavlacili izmisljajuci nam neke uslove za prijem koje ne ispunjavaju ni mnoge clanice eu. Srbija treba svoju buducnost da gradi van eu. Zato bi najbolje bilo da nas Nemacka i ostale "napredne" zemlje eu ostave na miru. Mi ne treba da ih zanimamo kad smo "nazadni", zar ne? Ali i pored svega ovog, Nemacka i dalje rovari po Srbiji. Zasto kad nismo materijal za eu, kad smo "nazadni", mali i nebitni? Zasto nas ne ostave na miru? Samo ti uzivaj u tvojoj lepoj Nemackoj i nemoj da se sekiras za Srbiju. U Nemacku svi idu zbog novca. Zaradis novac ali izgubis sve ostalo. Sta ce mi sav novac ovog sveta ako izgubim identitet. Bio u Nemackoj pa znam o cemu pricam.
Zašto se FAZ i ostali koji trguju s Vučićem ne pozabave malo onim vrednim u Srbiji. valjda je ostalo i nešto što vredi i što je zaslužilo više od sendviča i dvennice za odlazak na miting?
Ne razumem zasto muljaju i zasto lepo ne kazu da im nismo po volji jer imamo svoj ponos i stav, po cemu se nasa vlast i razlikuje od Zajeva, pa ako im fali posluge i bespogovornih izvrsilaca njihovih naredjenja onda nek izvole i nek ih prime, jer i za to ima dosta kandidata. Ja licno, ako je to uslov, sa takvima ne zelim da budem u drustvu, a njihovo bogatstvo neka im je sa srecom.
Ne trebaju nama nemački novinari reći gde smo, ali bi nemački novinari mogli istražiti uloge svojih političara u razbijanju i bombardovanja Jugoslavije, ali mislim da nezavisno i istraživačko novinarstvo je sve imaginarniji pojam u celom svetu.
FAZ, jake novine, malo jace od Danas I Alo.. .. Problem je sto svako ima pravo na svoje misljenje, cak I oni najgluplji. najkorumpiraniji, najnegativniji I najplaceniji od albanskih terorista. Pogledajte koliko kampova imaju u bosni, kosovu, makedoniji, Samo cekajy znak, to je problem o kojem nuko ne pise.
...ali ne sa budalama kao Koštunica i ekipa illi ovi prevaranti sa Vučićem na čeli. Ultranacionalistička, centralistička horda kojoj je samo cilj da napuni svoje džepove. Nikada ovde nece biti dobro do god glupavi narod gubi vreme po autobusima da bi velicali jednu mizeriju od coveka i do god ne bude sxestan da olos osim kratkog perioda pocetkom veka sve coni da sebie obezbedi po cenu propadanja drzave.
Sve je tačno napisano. Šta očekivati od prepakovanih radikala koji su uništili zemlju devedesetih. Kratko pamćenje imamo svi redom čim smo im dozvolili da ponovo rade iste stvari.
Danke Frankfurter Allgemeine Zeitung,Bravo!Endlich Gute Nachrichten!Realistisch und genau in Zentrum geziellt!Endlich wenn,immerhin,weiss EU was,Warheit in Serbien ist.
Ko nerazume brzo na ucenje Nemackog i Aufwiedersehen nach Deutschland srescemo se tamo,tamo je Vasa buducnost i a ko je ovde,ostajte ovde domovina vas zaboravila i izdala.Zbog nje i jeste svi ovde.Domovina je ono koja omogucava rad zivot,da nesto steknete,hranite i podizete decu,a ne zbog koje morate da odete u beli svet.Tuzno je to sve,more suza!sam za 30 godina prolila i zelela da!se vratim kuci u Novi Sad,ali gde?Sve je isto kao i kada!sam otisla.Zato ko moze i zeli savet,IDITE dok mozete!Ovde nas jako cene i postuju,samo ko se trudi i integrise!Gute Reise Srbijo!!!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Nemački dnevnik: Srbiji nije mesto u EU
Autor: Beta
Info
•29.04.2019.
•07:33 > 07:33
Komentari 76
jedni od novina
Преживљавање
Прво, идентитет ћеш изгубити само у оној мери, у којој ти то будеш желео.
Друго, овде се не ради о томе, да ли ћеш имати сав новац света или не, него о пуком преживљавању.
farsa
"Da u Srbiji postoji jako prorusko, antizapadno raspoloženje. Kažu da bi, da toj struji ne podilaze Vućić i njemu naklonjeni mediji, to radili drugi, a to nije u interesu Evrope",
kao da čitamo neke novine iz vremena 2. sv rata.
@@kimi
Pa
Deda
Sve ste u pravu. Ostalo je zabeleženo u istoriji pravilo da ako miroljubivi i pravični Nemci nisu orobili i istrebili svakog i do poslednjeg Srbina ili Srpkinju, time je nedvosmisleno dokazano da nisu odobili ili istrebili nijednog. Nemci su u stvari bili dobročinitelji, a naročito kada su nam doneli nadaleko čuveni sport streljanja školskih đaka a za koji sam uveren da jedva čekate da vaša deca zaigraju. Sa druge strane, možda je vaš prepošteni deda radio na strani nacista pa ga zato nisu dirali i štaviše sve mu plaćali pošteno. nije tajna da je bilo takvog poštenog naroda u nekadašnjoj kraljevini, uključujući i gospodina prepoštenog Nedića.
Ivan Cindric
@kimi
Neoplanta
NS
budućnosti Srbije
To je veoma porazno jer ne da nismo za članstvo u EU, već nismo ni Evropa.
Sa
mais....
Ponosna
čitate lekcije !
dzo
kimi
Drugo, EU je porobljivacka (kolonijlna) tvorevina Nemacke i kao takva sluzi da se "pokore" siromasne clanice da njeni gradjani budu robovi koji ce izgubiti sve nacionalno u tim drzavama (drzavne firme) i svaka druga konkurencija nemackim firmama. To prakticno znaci da ce svi u tim drzavama biti duznici nemackim bankama ili ce raditi za neuporedivo manje plate raditi za jacanje nemacke privrede i valute (Evra). Svakako Nemackoj trebaju sto vise robova i robovskih zemalja.
Djosa
sedi 'di si
greska
I ne zelim u EU! Ja zelim da zivim u samostalnoj drzavi Srbiji. EU ne zna ni sta ce sama sa sobom.
Samo kada ti i "samostalna drzava Srbija" znate sta cete sami sa sobom.
Ero i Kadija
To, kako se naglašava, posebno važi za Srbiju koja uprkos relativno dobroj ekonomskoj situaciji "u ovom trenutku nije pogodan kandidat za članstvo, pa ni za dalje približavanje EU".
Svi su preskočili prvi deo rečenice a uhvatili se za drugi deo. E sad ako im verujemo da nismo za evropu onda moramo da im verujemo i da je ekonomska situacija dobra.
Spremni ste da glavu date, koliko vidim u komentarima da smo gubernija da nismo i nikad nećemo zaslužiti EU da smo divlji i razulareni ali ste progutali prvi deo rečenice pa ako verujete u drugi onda budite dovoljno pošteni, jer ste jel da takvi, pa prihvatite i prvi deo gde se kaže da imamo dobru ekonomsku situaciju.
Sve u svemu zamislite se malo koliko ste ostrašćeni.
PS. Lično mislim da su oba dela rečenice budalaština
milicica
NsCitizen
Iskrena, ajde da je nazovemo samo- srpska ( a može i samo-ljudska)katarza je veoma potrebna i bila bi korisna za opšte zdravlje nacije,odnosno svih ljudi koji žive u Srbiji.Kada se ona bude odigrala a moraće,jer je to uslov da ovaj narod i država opstanu kao normalna zajednica,onda ćemo birati i vlast koja će raditi u korist naroda,države,ugleda Srbije u svetu a odbaciti iz naših života političare koji rade za sebe i svoju korist ili korist nekih drugih država.Do tada ćemo imati vlast kakvu imamo sada i pošteno rečeno kakvu trenutno i zaslužujemo.
Život
Molim vas da se pod hitno javite Ginisovoj knjizi rekord jer još nije zabeleženo čovekoliko biće 500 godina staro a da je i dalje živo.
Dobrica Beckovic
GP
Zoran
x-ray
Djosa
Vama bosancima piše u pasošu da ste bosanci a ne cajlonci mada ne bi me čudilo da si ti veci vojvodjanin od mene koji sam ovde u ujvideku 500 god. U nazad.
Zdena
DjakoN
sećam se...
Sremac
Spisak
znaci nikad
Branislav
Sto bi
Petar
Мунгос
Окупатор прима делегације окупираних земаља, које му упућују молбе да их окупира.
ns
Giga Moravac
Rade
Vojvodjan
?
Doktor
Zivkovic
Donald Tramp
Pravi Opalim te g...
Job
Dokle god ljudi ovako pisu o Evropi kao sto vi cinite ima da se dugo nacekamo da nas prime u EU.
Vojvodjanin
U II sv. ratu su Nemci na Kozari pobili ogroman deo porodice mog dede, a drugog dedu ovde u Vojvodini je Gestapo tukao skoro do smrti, posto si mu prethodno komsije domace Svabe uzele svu stoku, zivinu, mleko, brasno, mast, sve!
Pre no sto prekinete pristupne pregovore, raskinite SSP i platite stetu koju ste izazvali smanjenjem carina na vase proizvode. Treba ponistiti sve privatizacije gde je savetnik bio EBRD, jer su pristrasni i cinili su stetu Srbiji. Agencije koje saradjuju sa EU i ministarstvo one Joksimovicke rasformirati.
Ima jos nesto: Kosovo necemo priznati nikad i ni pod kojim uslovima! Nisam vernik, nisam nacionalista, Madjari su mi rodbina, kuma Slovakinha, najbolji prijatelj Rusin. Naprosto, ne sme se nagradjivati banditizam u 21. veku, bez obzira sta kaze ujka Sem.
Nisam rusofil, ja samo volim Srbiju. Moji dedovi su je branili 1914 i 1941, a ja 1999.
Бетмен
patak
Smradovi zuti
mirko
Bela Lagonda
Predragg
profa l sektor
Paneuropa 1923.
https://www.economist.com/special-report/2019/03/14/nato-members-promise-of-spending-2-of-their-gdp-on-defence-is-proving-hard-to-keep
A kad uđeš u Uniju dobiješ garanciju da ti ni dlaka s glave neće da zafali jer njenim spoljnim granicama integrisano upravlja Frontex sa zadatkom da speči prekogranični kriminal i da vraća migrante odakle su došli saobrazno kvotama koje su sami odredili, a možda ih od 2015. i nasele na ovim prostorima. Tako da otužan ili ne ovaj region bio, ili globalno gde Nato dejstvuje i odakle izbegli pristižu, zasluge pripadaju i Nemačkoj i Francuskoj.
http://www.historiasiglo20.org/europe/anteceden.htm
Nomad
To znači da moramo da raskrstimo sa ličnim interesima, i da ispred stavimo nacionalne. Takođe, treba da razmišljamo u smeru da nismo sami na ovom svetu i Bogom dani.
Krenimo od toga kako se ophodimo prema prirodi i okolini... Novi Sad, nekada najzeleniji grad SFRJ je danas betonska pustara. Fruška Gora ima stotinak divljih deponija, seče šumu ko kako stigne... I svi okrećemo glavu i pričamo kako su to neki "drugi, zli Srbi".
Političari gledaju samo svoj interes, a nama prodaju priču kako je od nacionalnog interesa da sačuvamo Kosovo. Čime, kada nam je nacionalni identitet ugrožen, kada dozvoljavamo da nam naši političari uništavaju istoriju, i kada dozvoljavamo da grupa lokalnih moćnika zarad pohlepe sve nas prodaje da bi oni bili još bogatiji.
Ne dragi moji, EU nije plata od 1500 evra, novi auto, i neki nazovi osećaj moći. EU je stanje zemlje, gde zemlja daje najbolje od sebe i da se predstavi u najboljem svetlu.
A do god je naša kolektivna svest na niskom nivou, do god su lična pohlepa ispred zajedničkih interesa, do tada nećemo napredovati.
A nama ne treba EU, nama treba kolektivno buđenje radi nas samih, inače će mo da nestanemo.
NS-Novo Naselje
Borivoje
Pinokio
Ekser
hm?
Novosadjanin
Mile
Sad kad se koleba da završi Kosovo, odjednom sablažnjavanje nad rezultatima podrške tom klovnu . Otužno. Cinično. Licemerno.
Ali, OK, valjda smo negde sve ovo i zaslužili svojim nerazmišljanjem.
Logi
Branko
Ogledar
Igor
EvoOvako
Greskom rodjen u
Promeni masku
Yoyo
VladaN
avav koalicija
Marijana
Ko nerazume brzo na ucenje Nemackog i Aufwiedersehen nach Deutschland srescemo se tamo,tamo je Vasa buducnost i a ko je ovde,ostajte ovde domovina vas zaboravila i izdala.Zbog nje i jeste svi ovde.Domovina je ono koja omogucava rad zivot,da nesto steknete,hranite i podizete decu,a ne zbog koje morate da odete u beli svet.Tuzno je to sve,more suza!sam za 30 godina prolila i zelela da!se vratim kuci u Novi Sad,ali gde?Sve je isto kao i kada!sam otisla.Zato ko moze i zeli savet,IDITE dok mozete!Ovde nas jako cene i postuju,samo ko se trudi i integrise!Gute Reise Srbijo!!!
Gulag
Soros
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H