Tvrdnja ne malog broja stranačkih čelnika da će za najavljenu izgradnju autoputa Novi Sad - Zrenjanin država od novog vlasnika PKB po mnogo višoj ceni nego što je prodala, otkupiti deo poljoprivrednog zemljišta, ne samo što se pokazala neutemeljenom, već je opozicija ispustila mogućnost da pod lupu stavi mnogo veći problem, saobraćajnu politiku srpske vlade.
Vidi se da o ovom pitanju uglavnom komentarisu Bacvani, sem prvog beckereckog komentatora. Bacvani ocito ne znaju kako izgleda u Banatu, dakle jos jednom, od Zrenjanina postoje dva razlicita druma koja vode duz Tamisa prema istoku. Prvi, sa leve strane Tamisa ide za Panncevo i , logicno, se zove pancevacki drum, sa desne strane Tamisa ide beogradski drum (omi sa beogradske strane ga zovu zrenjaninski put, cak postoji i ulica sa tim nazivom).
Taj beogradski (zrenjaninski) put ide po zemljistu izmedju Tamisa i Dunava, to je onaj deo na karti gde administrativna teritorija Beograda ulazi duboko u Banat i na tom zemljistu se nalazi svih 17 hiljada hektara AlDahre (bivseg PKB-a), Padinska Skela, Borca i Ovca.
Dakle, jos jednom, meni je onako blago strucno (pazi kad sam zavrsio gradjevinski fakultet) nejasno gde taj autoput moze proci da ne zakaci zemlju AlDahre a da bude dug 58km koliko sad ima zrenjaninski drum ka BGD. Druga trasa bi morala da ide sa leve strane Tamisa, trasom ka Pancevu i bila bi duza 10-15km. Lazu predsednik, laze ministarka ili nemaju pojma, sto bi mi i jedno i drugo od njih bilo realno za ocekivati.
Нису ми јасне неке ствари у овом чланку. Новинар се позива не неки полувести а он сам прави полу вест. Као прво на релацији Нови Сад Зрењанин нема земљишта у власништву ПКБ (она је на релацији Зрењанин Панчево). Друго, за пругу Нови Сад Зрењанин треба мост а не само 17км пруге. Треће, пруга Нови Сад Жабаљ им авише кривина него стаза на Мишелуку тако да не видим какав цивилни саобраћај може да се одвија по њој (лакше је направити нову деоницу Нови Сад Жабаљ Тиса Зрењанин ...
Нови Сад Зрењанин је довољно проширити постојећу трасу и сви задовољни
U javnost nije došla ni jedna studija o opravdanosti izgradnje tih silno obećanih auto-puteva. Ono što puno košta daje i veće mogućnosti za nečiju zaradu. Da li nam zaista trebaju toliki auto-putevi? Ko će ih održavati i sa koliko novca? Ko će se njima i koliko voziti? Svaki auto-put preseca zemlju, potrebno je mnogo petlji i mostova da se presečene njive spoje kako bi oni koji ih obrađuju mogli do njih i stići a da ne idu kilometrima okolo. PUTEVI KOJE DANAS IMAMO SU U VEĆINI KATASTROFALNO ODRŽAVANI - Kada će se oni popravljati ili proširivati?
Opozicija je u pravu, 100%, u vezi muljacine oko otkupa zemlje za izgradnju autoputa, pojedinci ce da se obogate na nacionalizaciji zemljista. Secam se 2007-2009 kad je vrsen otkup zemljista za izgradnju obilaznice oko Beograda, u batajnickom i dobanovackom ataru je ar zemljista otkupljivan po 4-5 puta vecoj ceni od trzisne. Obogatili se zasticeni svedok Cume i jos par tajkuna, doduse ovajdili su se i neki sitniji vlasnici zemlje, medju njima i moj teca.
Dakle, kojom trasom zrenjaninski autoput moze da ide sa leve strane Tamisa a da ne prodje preko zemlje bivseg (sada arapskog) PKB-a? Ne moze, zemlja PKB-a ide od Dunava pa do Tamisa i autoput mora proci preko nje. Sem ako autoput ne prebace sa leve strane Tamisa ali time bi taj autoput isao za Pancevo a ne Beograd i ne bi bio dug 58km vec 70.
No, ne sumnjam da ce kao i svaki put do sada vlasti da odrede trasu puta preko zemljista koje je, gle li slucajnosti, u vlasnistvu lica povezanih sa njima. Nece se pojaviti predsednik ili njegov batica, bivsi prestonicki gradonacelnik ili pak njegov batica kao vlasnici tih parcela, bice neki Jovan Jovanov, koji je gle opet slucajnosti li, kupio zemlju na par nedelja pre negop sto je uradjeno trasiranje buduceg druma.
U Srbiji se nesto u javnom interesu gradi ili radi samo ako iza toga stoji debeli licni interes (citaj korupcija) glavonja na vlasti. Tacka.
Sacica jada sto bleni nemocno.sve na celu sa onom dijabolom trifunovicem.blecicem.I naravno marinike ljute.kakvi blejacii.bleeee.
Pozdtav za ljepoticu novisadhanku.I njenim komentarima.jalovim.nesretnica
Inace ta stalna prica o zeleznickom transportu bi imala smisla da je taj vid ekonomski isplativ. No pausalna prica o transportu silnih roba (banatska nafta se ionako transportuje uglavnom do pancevacke rafinerije a u manjem obimu do novosadske, vestacka djubriva se proizvode u Pancevu, industrija gradjevinskog mateijala poput rafinerija i Azotare i Petrohemije robu u ogromnom % prodaje iskljucivo na domacem trizstu) i jos veceg broja putnika bi pila vodu kada bi neko dao podatke o tome.
Znaci, uporedis podatke o kolicini prevezene robe i broju putnika sa potrebnim novcem za izgradju nove pruge i mostova, rekonstrukcijom postojece mreze, amortizacijom, troskovima odrzavanja i vidis na cemu si. isplativo je ili ne. Meni onako odokativno deluje da nema teorije da je ta rabota isplativa ali za svaki takav projekat, cak i u Srbiji, se radi studija opravdanosti. Neko ozbiljan uradi tu studiju i dokaze da je ta zeleznicka mreza isplativa i opravdana i onda guramo tu pricu. Ovako, hmm..
I ja da napomenem poput prvog komentatora da se tih 58km autoputa odnosi na put ZR-BG a ne prema Novom Sadu i da je opozicija napadala odluku vlasti zbog PKB-ove (bivseg PKB-a) zemlje od Cente do Borce koju bi navodno otkuplivali od sadasnjih vlasnika. Uzgred od ZR-do NS ima samo 40km.
Inace, veciti rat izmedju Zrenjaninaca i Pancevaca koja varos je veca i vaznija, za komentatora iz Beckereka, Zrenjanin nije na deobi treceg mesta po broju stanovnika u Vojvodini, ZR je 2016 imao 75 hiljada dusa a PA 89 hiljada. Znaci PA ima tendenciju da prestigne i SU ako se nastavi bezanija Beogradjana u njihovu varos.
I ja da napomenem poput prvog komentatora da se tih 58km autoputa odnosi na put ZR-BG a ne prema Novom Sadu i da je opozicija napadala odluku vlasti zbog PKB-ove (bivseg PKB-a) zemlje od Cente do Borce koju bi navodno otkuplivali od sadasnjih vlasnika. Uzgred od ZR-do NS ima samo 40km.
Inace, veciti rat izmedju Zrenjaninaca i Pancevaca koja varos je veca i vaznija, za komentatora iz Beckereka, Zrenjanin nije na deobi treceg mesta po broju stanovnika u Vojvodini, ZR je 2016 imao 75 hiljada dusa a PA 89 hiljada. Znaci PA ima tendenciju da prestigne i SU ako se nastavi bezanija Beogradjana u njihovu varos.
Izvinite, ali ovde ste potpuno pomesali dva putna pravca.
Putni pravac BG-ZR ima problem sa trasom i sa PKB (Poljoprivredni Kombinat Beograd), a ne pomenuti ZR-NS. Tema je rasprava, trasa se jos ne zna.
Put NS-ZR je sasvim druga prica, ali ga je autor teksta potpuno pomesao sa onim prvim, o njemu se ne polemise.
Zrenjanin i Novi Sad nisu dva najveca vojvodjanska grada, vec NS i Subotica, dok Zrenjanin i Pancevo dele trece mesto.
Preporucujem da povucete tekst, da se ne brukate, ponovo razmotrite cinjenice i napisete ga od pocetka.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Bez opozicionog viđenja krucijalnog pitanja
Živan Lazić
zivanlaz@gmail.com
Info
•23.05.2019.
•13:12 > 17:51
Komentari 13
dijasporac
Taj beogradski (zrenjaninski) put ide po zemljistu izmedju Tamisa i Dunava, to je onaj deo na karti gde administrativna teritorija Beograda ulazi duboko u Banat i na tom zemljistu se nalazi svih 17 hiljada hektara AlDahre (bivseg PKB-a), Padinska Skela, Borca i Ovca.
Dakle, jos jednom, meni je onako blago strucno (pazi kad sam zavrsio gradjevinski fakultet) nejasno gde taj autoput moze proci da ne zakaci zemlju AlDahre a da bude dug 58km koliko sad ima zrenjaninski drum ka BGD. Druga trasa bi morala da ide sa leve strane Tamisa, trasom ka Pancevu i bila bi duza 10-15km. Lazu predsednik, laze ministarka ili nemaju pojma, sto bi mi i jedno i drugo od njih bilo realno za ocekivati.
Светозар Милетић
Нови Сад Зрењанин је довољно проширити постојећу трасу и сви задовољни
Baš tako
Natureboy
BTW, oba su šarena laža ove lažovske vlasti.
StAV
dijasporac
Dakle, kojom trasom zrenjaninski autoput moze da ide sa leve strane Tamisa a da ne prodje preko zemlje bivseg (sada arapskog) PKB-a? Ne moze, zemlja PKB-a ide od Dunava pa do Tamisa i autoput mora proci preko nje. Sem ako autoput ne prebace sa leve strane Tamisa ali time bi taj autoput isao za Pancevo a ne Beograd i ne bi bio dug 58km vec 70.
No, ne sumnjam da ce kao i svaki put do sada vlasti da odrede trasu puta preko zemljista koje je, gle li slucajnosti, u vlasnistvu lica povezanih sa njima. Nece se pojaviti predsednik ili njegov batica, bivsi prestonicki gradonacelnik ili pak njegov batica kao vlasnici tih parcela, bice neki Jovan Jovanov, koji je gle opet slucajnosti li, kupio zemlju na par nedelja pre negop sto je uradjeno trasiranje buduceg druma.
U Srbiji se nesto u javnom interesu gradi ili radi samo ako iza toga stoji debeli licni interes (citaj korupcija) glavonja na vlasti. Tacka.
Anonimus
patak
Pozdtav za ljepoticu novisadhanku.I njenim komentarima.jalovim.nesretnica
dijasporac
Znaci, uporedis podatke o kolicini prevezene robe i broju putnika sa potrebnim novcem za izgradju nove pruge i mostova, rekonstrukcijom postojece mreze, amortizacijom, troskovima odrzavanja i vidis na cemu si. isplativo je ili ne. Meni onako odokativno deluje da nema teorije da je ta rabota isplativa ali za svaki takav projekat, cak i u Srbiji, se radi studija opravdanosti. Neko ozbiljan uradi tu studiju i dokaze da je ta zeleznicka mreza isplativa i opravdana i onda guramo tu pricu. Ovako, hmm..
dijasporac
Inace, veciti rat izmedju Zrenjaninaca i Pancevaca koja varos je veca i vaznija, za komentatora iz Beckereka, Zrenjanin nije na deobi treceg mesta po broju stanovnika u Vojvodini, ZR je 2016 imao 75 hiljada dusa a PA 89 hiljada. Znaci PA ima tendenciju da prestigne i SU ako se nastavi bezanija Beogradjana u njihovu varos.
dijasporac
Inace, veciti rat izmedju Zrenjaninaca i Pancevaca koja varos je veca i vaznija, za komentatora iz Beckereka, Zrenjanin nije na deobi treceg mesta po broju stanovnika u Vojvodini, ZR je 2016 imao 75 hiljada dusa a PA 89 hiljada. Znaci PA ima tendenciju da prestigne i SU ako se nastavi bezanija Beogradjana u njihovu varos.
kvazidemokrate
Beckerecan
Putni pravac BG-ZR ima problem sa trasom i sa PKB (Poljoprivredni Kombinat Beograd), a ne pomenuti ZR-NS. Tema je rasprava, trasa se jos ne zna.
Put NS-ZR je sasvim druga prica, ali ga je autor teksta potpuno pomesao sa onim prvim, o njemu se ne polemise.
Zrenjanin i Novi Sad nisu dva najveca vojvodjanska grada, vec NS i Subotica, dok Zrenjanin i Pancevo dele trece mesto.
Preporucujem da povucete tekst, da se ne brukate, ponovo razmotrite cinjenice i napisete ga od pocetka.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H