Autor: 021.rs

Info
30.05.2019.
20:24 > 20:33
Agencija za privredne registre (APR) pokrenula je prinudnu likvidaciju kod 7.500 privrednih društava i najavljuje pokretanje tog postupka kod još 15.500 preduzeća.
  • dule

    31.05.2019 10:58
    The Lalosh
    31.05.2019 • 08:06
    Čitam komentare...
    ... i ne verujem.

    Pa nije za svakoga da ima firmu. Teško je, slažem se. Ali ovo je minimum nekih obaveza koje treba odraditi.

    Što ste otvarali firmu ako ne znate/nećete da poštujete propise?

    Lako je otvoriti firmu. Ali pre toga treba proveriti i obaveze.

    Čuj treba podnositi završni račun. I to svake godine. Strašno.

    Ljudi su neverovatni.






    Klasičan srpski komentar prosečnog Srbina zadojenog komunizmom i kolektivističko-podaničkim mentalitetom koji privatnu inicijativu deli na dve vrste:
    1) Gazda, tajkun - bahata sto.a koja maltretira svoje radnike, tera ih da rade prekovremeno bez plaćanje, isplaćuje minimalac, maltretira radnike na svakom koraku. Pri tom naravno vozi najnoviju mečku od sto hiljada evra, letuje na Bahamima, zimuje u Francuskoj i Švajcarskoj, ima dvorac i pet vikendica, ... Takvog ovaj Srbin mrzi ali mu se istovremeno i divi, i naravno želi da postane tajkun umesto tajkuna.
    2) Nesposobni bednik koji nema pojma da vodi posao bez obzira koliko ga vlast satire, pošto vlast u Srba je uvek u pravu. I kao takvom mu treba oteti sve, oguliti kožu sa leđa, ... Takvog ovaj Srbin prezire i smatra niživ bićem.


    Za prosečnog Srbina ne postoji ništa između, pošto je prosečan Srbin binarno biće, u njegovom svetu postoji samo crno i belo. A Država je uvek mila i dobra, njoj se ne sme zamerati. Druga majka takoreći.
  • maja

    31.05.2019 10:43
    selektivni zakoni
    Lalosh mora ju se postovati obaveze i zakon ali svakih sest meseci se donose
    neke uredbe i zakoni koji sigurno nisu primenjeni u uredjenom svetu i unistavaju
    privatnike novim nametima.Zavrsni racun jeste osnovna stvar ali ovde se obaveze
    i zakoni donose selektivno po potrebi.Ova privremena likvidacija ce unistiti ne firme
    i vlasnike vec mnogo porodica u Srbiji.Trenutno u Srbiji oko 50% firmi je kandidat
    za privrednu likvidaciju a u poslu su preko 20 god. mislim na one koji posteno rade.
    Ne znam da li si dovoljno upoznat s ovim zakonom i kako idu dalji postupci.
  • Salajka

    31.05.2019 09:22
    Činjenica
    Je da ovo traži uređeni svet od ovih koji hoće da nas tamo odvedu.
    Da smo navikli da "mutimo".
    I na kraju: da mora da bole!
  • horor Sprdija

    31.05.2019 09:16
    Zasto se neko ljuti kad ovu drzavu nazovu Smrdijom .
  • Nesa

    31.05.2019 08:35
    Drzava to sam ja
    Sta je bilo sa onim iz Novoga Sada sto je imao 400 firmi a okoreli sitni kriminalac sa dosijeom je li mu ijedna firma zatvorena do sada i nakon sto su ga smestili u zatvoru?

    NOVI SAD 18.04.2017. | 11:47 > 13:34

    https://www.021.rs/story/Novi-Sad/Hronika/160834/Novosadjanin-rekorder-po-kupovini-propalih-firmi-imao-ih-400.html

    Vest je iz aprila 2017-e godine,sada je maj 2019-e.Ajmo "drzavo" kazi rec sada u 2019-oj povodom ovog slucaja dokle se stiglo sa primenom"zakona" i "pravnom drzavom".Hvala.
  • Opalim te golim

    31.05.2019 08:17
    Nisu platioi reket. Drugo, sto se tice pruvatizacije i akcija one su uradjene su odradjene isto ojako kako su i u Rusiji. Jos neko misli da rusi ne mute ovde vec decenijama?
  • The Lalosh

    31.05.2019 08:06
    Čitam komentare...
    ... i ne verujem.

    Pa nije za svakoga da ima firmu. Teško je, slažem se. Ali ovo je minimum nekih obaveza koje treba odraditi.

    Što ste otvarali firmu ako ne znate/nećete da poštujete propise?

    Lako je otvoriti firmu. Ali pre toga treba proveriti i obaveze.

    Čuj treba podnositi završni račun. I to svake godine. Strašno.

    Ljudi su neverovatni.
  • maja

    31.05.2019 07:59
    pljacka po zakonu
    Potpuno se slazem s Radojicom.Mnoge od ovih firmi vuku probleme iz ranijeg
    perioda kada je drzava isto unistavala kao i sada privatnike.Ljudi se bore ali ne
    vredi radi se o klasicnoj pljacki vladajucih garnitura.Navescu samo neke primere:
    Odredjeni snabdevacini:Inspekcija ti udje u magacin(secer) i uzmeti ga.Deficitarna
    roba moras da ga prodas odredjenom snabdevacu po ceni koja je manja od
    trzisne za tri puta.,Odredjeni snabdevaci su bili svi nasi veliki trgovinski lanci koji
    i danas posluju oni robu prodaju na crno za tri puta vecu cenu a tvoju uzetu robu
    placaju ti pet godina uz sudjenja.Kad dobijes sud sud ne moze da blokira firmi jer
    je u restruktuiranju.Ta ista firma daje redvno plate tri puta vece nego sto ti mozes
    da das svojim radnicima,sponzorise repezentacije,humanitarne akcije daje
    otpremnine,spaja staz i sve je to po zakonu kao i sada.Privatnici u Srbiji imaju
    godinama politicku pljacku uz politicku ekonomiju vladajucih garnitura.Sto se tice
    SDK priznato je u svetu da je to najbolji sistem za platni promet koji je funkcionisao.
    Mislim da su ga slovenci zadrzali.




  • www.www

    31.05.2019 07:59
    A P R Direktor
    Nije loše , javnosti radi , zaista videti kolika su primanja , recimo direktora APR :

    Директор Звонко Обрадовић - 170 .000 RSD

    Ako je verovati onome što je direktor prijavio jednoj drugoj Agenciji (Agenciji za borbu protiv korupcije .....

    EVO LINKA : http://www.acas.rs/acasPublic/izvestajDetails.htm?parent=pretragaFunkcionera&izvestajId=42359 )



    Spram Jorgovanke i ostalih nam lidera , i nije toliko brutalno ali opet ....
  • Radojica

    31.05.2019 06:06
    Protivpravno
    Ovaj čin je protivpravan, Dinkićevski i Vučićevski, u skladu sa diktaturom u kojoj živimo. Ovaj čin je do te mere kvazi-komunistički da je na nivou Staljina. Staljin bi se postideo ovakve mere.

    Prvo doneseš odluku, ne potpišeš ugovor o tome ni sa kim (prekršen ZOO iz 1978), a onda doneseš meru da nekome neposredno sprečiš pravo na rad i privatnu svojinu. Protiv Ustava Republike Srbije je da ovakvu meru donosi APR, a ne nadležni sud. Sud u predmetu može da bude samo po ugovoru, kojeg nemaju. Presude u ovom slučaju se donose bez ročišta. U 99% slučajeva su u pitanju dugovi ka taksama i nametima. Pre ovakve mere je neophodno pregovaranje i predlaganje isplate, a sve po pravu i duhu zakona, a ne ovako.

    Ovo je toliko komunistički čin, da su Homen i Malovićka mala maca za ovo. Tito je 1948. godine ostavio vile i imovinu onima koji su pomagali NOB-u ili Pružali druge vidova otpora Okupatoru.

    Jasno je da se ovim stvara nova serija neprijatelja ove države, a sve sa ciljem dublje destabilizacije već ugroženog reda i mira ovako narušenog društva.
  • dragan perković

    31.05.2019 05:57
    Aha
    Kad će se ugasiti APR. Taj psao koji oni rade rade poreski organi. Uzgred kad će APR vratiti građanima novac od privatizacije privrede. Mislim da će APR pri promeni vlasti morati odgovarati krivično za ne viđenu pljačku državnog novca.
  • maja

    30.05.2019 23:13
    nikako u privatnike
    Nikako u privatnike jako opasno.Ako dugujete sami sebi,plate ,doprinose,poreze,
    mozete da ostanete i bez svoje licne imovine(po novom zakonu to vazi i za D.O.O).
    Obicno se zavrsni ne predaju jer ste finansijski iscrpljeni da nemate da platite ni
    knjgovodju.U prinudnoj likvidaciji trba da resavate stare probleme ako ih ne resite
    dugove privrednog drustva namirujete licnom imovinom.Zamislite u ovim uslovima
    poslovanja drzava vam retroaktivno donosi zakon(2015god.2016 god) likvidira vas
    i uzima licnu imovinu na prim. zato sto sami sebi niste imali para da isplatite plate
    i doprinose,firmarine,odzacarine,itd.Ovakvih slucajeva ima na desetine hiljada u
    Srbiji.Uporedite samo vas zivot i onog u drzavnim firmama.I ako hocete da zatvorite
    firmu ne mozete a dugovi se gomilaju.
  • Janoš

    30.05.2019 22:32
    Rupetina od države
    A firme otvorene sa lažnom ličnom kartom je li se i one gase?
  • bora

    30.05.2019 22:16
    tu nema otpremnine kao u jp
    Znaci 23 000 privrednih drustava.Steta sto nemate podatak kolko je zaposlenih u
    tim privrednim drustvima.Kakva su takva ipak nisu se finansrali iz budzeta niko
    im ne spaja staz,ako neki i imaju mogucnost ne dozvoljava im se za razliku od
    zaposlenih u drzavnim,svakim danom im se povecava broj i visina nameta.Jos
    deset puta vise privrednih drustva je u problemu i hteli bi da zatvore da mogu.
  • Napredno i...

    30.05.2019 22:00
    Samo jako.
    Koliko sutra smo u EU.
  • Sveti Petar

    30.05.2019 21:59
    Suvišna
    APR je suvišna agencija. Da li direktor APR ima platu kao 10 profesora srednje škole. Doneti su propisi koji gase firme i udruženja. Poreska uprava im asistira i izmišlja neke firmarine koje realno ne postoje. Guše se firme, koče napredak i ne pomažu.
    Stoga treba vratiti SDK !

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna