Počela je izrada novog Zakona o bezbednosti saobraćaja koji će, između ostalog, regulisati i vožnju električnih trotineta pošto ih sve više ima na našim ulicama, a pojedini mogu da razviju brzinu i do 40 kilometara na sat, rečeno je Tanjugu u Agenciji za bezbednost saobraćaja.
СЕДИ 1 директоре:
Не купујемо ми тротинете да би возили брзином пешака!!! Да ли сте при чистој свести када овако причате!? СТРАШНО који резони и вређање интелигенције људи!
U Srbiji jedno veliko MMMMUUUUUUUUU ili prevedeno na Srpski neće se doneti skoro zakon o električnim trotinenetima i skuterima iz razloga što bi naftna industrija malo ostala bez profita, taksi službe i možda autobusi gradski, a fizička lica koja prodaju na sajtovima bez računa i nazovi garancijom (usmenom) bez profita
Pre vise od 7 god.takve brze trotinete kao i vetrenjace na vetar sam vidala u Egiptu toliko da je ta Africka zemlja zaostala u odnosu na nas.Niko nije im branio da voze svoj trotinet i to medu hiljade turista i niko zbog njih nije stradao.Kod nas sve savremeno sto se pojavi auu vidi ga sta vozi.Bas smo ne edukovani i zavisni i hteli bi ama bas sve da se registruje jos malo i deciji tricikl.Strasno!!!
Pre vise od 7 god.takve brze trotinete kao i vetrenjace na vetar sam vidala u Egiptu toliko da je ta Africka zemlja zaostala u odnosu na nas.Niko nije im branio da voze svoj trotinet i to medu hiljade turista i niko zbog njih nije stradao.Kod nas sve savremeno sto se pojavi auu vidi ga sta vozi.Bas smo ne edukovani i zavisni i hteli bi ama bas sve da se registruje jos malo i deciji tricikl.Strasno!!!
Meni nije jasno odakle tolika mržnja prema ovim električnim trotinetima... I to u celoj Evropi... Jedino što mi pada na pamet je da su nekako u sukobu sa biciklima pa onda biciklisti koji imaju udruženja po čitavom starom kontinentu vode kampanju protiv trotineta... Ali zaista mi nije jasno.... To je samo još jedno prevozno sredstvo koje, ne zagađuje, malo je, lako se prenosi i vrlo praktično.... Lepo regulisati zakonom gde i kako sme da se vozi, kojom brzinom i kraj priče.... Ko hoće neka vozi trotinet, ko hoće biciklo neka tera biciklo.... Niko nikada ne spominje ograničenje brzine kojom biciklisti smeju da se kreću? 6 km na čas, po trotoaru??? Pa neki biciklisti idu mnoooogo brže od toga po trotoaru...
Zaboravljate jednu stvar, a to je da biciklista mnogo bolje kontroliše bicikl od trotinetiste, pri brzini od 15km/h biciklista može zakočiti i stati u sekundi i zaustaviti se nakon manje od metar dok će vas svaki trotinetista počistiti u punoj brzini. Ima bahatih biciklaša po gradu, koji ne poštuju nikakva pravila, zvone ljudima po trotoaru, voze neosvetljeni itd...ali poštujte nas savesne bicikliste koji stajemo pešacima uvek i svuda i dajemo im prioritet.
Ne bi bilo loše da se organizuju neka predavanja za sve koji koriste trotinete i biciklove, možda i neka registracija bicikla i trotineta kao što se odavno radi u Japanu. Učesnici su saobraćaja i treba ih edukovati.
Oterati sa trotoara naravno trotinete, ali i bicikliste! Boje se da voze kolovozom i pritiskaju i zvone pešacima da se sklanjaju sa trotoara! Krajnji bezobrazluk.
Takođe treba regulisati vožnju rolera, dužinu povodca psa spram širine trotoara, guranje dečijih kolica&šetnja psa&telefoniranje, arhitektonske barijere koji je premnogo zbog bahatosti vlasnika objekta koji uređuju prostor ulice, a za koji je nadležan Grad koji se ne meša u svoju nadležnost...
Partija bi još malo para, i da ako može reguliše narod da mu ne bude jeftin prevoz.
Ne bi me čudilo da uvedu poskupljenje struje i obrazlože ga pojavom trotineta.
Od trotineta koji idu od 15-25 kmh napraviće raketu u zakonu.
Registracija će biti jeftina, svega 3000 dinara ali će zato sertifikat biti skuplji a tablica obaška, jerbo će biti sa pozlatom.
Ne da nam pokazuju kako će izgledati novi svetski poredak, nego sve pršti od kontrole.
Siroti, pošto ne mogu da kontrolišu svoje gazde, svet oko sebe, a ono našli da se iživljavaju nad onima ispod sebe.... pardon, vrlim biračima koji su ih kao birali.
Nema tih njhovih izbora na koje ću ja izaći.
Izaći ću na ulicu, na drugu vrstu izbora.
Ovi partijci zaslužuju samo jagode.
Jeste, baš te.
Pravimo komplet novi zakon zbog pojave jedne nove vrste vozila? Ima li to smisla?
Prisetimo se da u postojećem zakonu nije definisan bicikl kao vozilo. Nije regulisano kretanje istih i pravila zaštite biciklista. O biciklističkim prelazima i sličnim stvarima naravno ni pomena.
Mene je pre dva meseca na trotoaru pokupio trotinet. Kretao se izuzetno brzo i odletela sam tri metra, srećom sam završila samo iscepanih pantalona i isečenih dlanova. Da je na mom mestu bila neka bakica, ne bi me čudilo da bi stigla na ortopediju zbog polomljenog kuka.
Fora je u tome sto proizvodjaci elektricnih trotineta sa enormnom prodajom vrlo lako mogu da razviju i modele od 50-60 km na sat za narednih par godina sa cenom koja ce biti ista kao za trotinete koji razvijaju 10 ili 15 km na sat a to vec nije sredstvo za pomoc u pesacenju vec masina za ubijanje ljudi na ulicama.
To pametni ljudi u normalnim drzavama gde sede ljudi sa obrazovanjem a ne sa kupljenim diplomama kao u Srbiji znaju vrlo dobro i na vreme ih seku sa Zakonima.
U Srbiji i 100 na sat da elektricni trotinet razvija nikom nista cepaj bato.
DEbilizam ..... pa jbt aj napravite i zakon o tome koliko puta smem dnevno da kenjam da ne bih prezagadio Dunav jbt!!!
Jebli vas zakoni vise !.. ko obicnog coveka pita za bilo koji zakon? I tako sutra odrastes kao sto danas rastes sa nametnuim zakonima i pravilima ,koje imas od 1 dana rodjenja.. a da te niko nikad nije ni pitao dal je to ok da bude tako .. i sutra ce neko reci, pa da al ja se slazem sa tim ... pa naravno da se slazes kada ne znas za drugacije tupsone jedan, jer ti je od 1 dana sve sto je i kako je danas nametnuto kao norma...
Aj da imamo common sence zakone, gde ne smes da krades, lazes i ubijes, a ostalo je stvar dogovora, moze? I bez glupih arbitrarnih zakona ,jer eto neko ko ima 16 moze da vozi al ovaj za 15 je jos ameba pa ne zna ni pertle da veze ..
Neka zakonska regulativa mora postojati za električne trotinete jer su jako opasni i za pešake i za bicikliste. Već nekoliko puta sam u zadnja dva meseca svedok da su prošli tik pored mene, brzinom od 30km/h, bez ikakve najave i upozorenja a uz to su i nečujni. Ni na stazama im ne treba dozvoliti veću brzinu od brzine bicikla.
Mislim da su mnogo opasniji biciklovi koji nas gaze po trotoarima, em su veci, em su tezi i sigurno idu brze od 6km na sat i zakonom su zabranjeni na trotoarima pa ne vidim da se nego mnogo uzbudio oko toga, nego su nam el.trotineti najveci problem.
Ograniciti brzinu trotineta na brzinu kojom se krecu pesaci 6km/h.Nisam drugo resenje ocekivao od nasih copy paste strucnjaka sa ogranicenim intelektualnim mogucnostima.
Sta ste vozili, vozili ste. I pazi ovo orkestrirano pravljenje zabune za debile. Kao, da li na pesackoj, ili na putu, ili mozda bolje na biciklistickoj. Ili je mozda najbolje po travnjaku, nemam pojma. Ali svakako ce to biti regulisano. A u stvari daj brze bolje da regulisemo koliko cemo da naplacujemo.
Ova drzava voli svoje gradjane i brine o njihovoj bezbednosti pogotovo ovi dusebriznici iz Agencije za bezbednost saobracaja a onog Okanovica kad vidim okrene mi se stomak. Fuj lopovi sve se svodi da uvedu registraciju i globu za narod. E jos kad bi mogli nekako i bajseve da ubace ovom izmenom Zakona da se i oni registruju e to bi im bio pravi pogodak.
To što je napisano za Holandiju odnosi se na mopede, imaju različite tablice i prava i obaveze prema brzini koju razvijaju (do 25 km/h i preko 25 km/h), kod nas električni skuteri i trotineti prema zakonu već jesu mopedi.
Iz članka se vidi da se ovi.ne mešaju u svoj posao!
Elektro trotineti ne idu do 40 km/h, već preko 80 km/h!
Dalje, običan, dečiji.trotinet ide preko 6 km/h. Ljudi trče trotoarima brže od navedene brzine. Trebam li navesti skejt, role(re) itd?
Opričaju o trotinetima, a biciklističke staze rješavaju tako što "otkinu" komada trotoara ili kolovoza i NACRTAJU biciklističku stazu!
Umesto da podrže SVE alternativne vidove prevoza, jer očigledno da su nesposobni da regulišu javni prevoz i saobraćajni lom, oni guše alternative!
Mi smo u državi apsurda gde podobni menaĐeri nam kroje kape.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Počela izrada novog zakona o saobraćaju, regulisaće i vožnju električnih trotineta
Autor: Tanjug
Info
•23.06.2019.
•07:39 > 08:08
Komentari 34
Tex011
Не купујемо ми тротинете да би возили брзином пешака!!! Да ли сте при чистој свести када овако причате!? СТРАШНО који резони и вређање интелигенције људи!
David
el. rolerista
Novosadanka
Novosadanka
Marko
Nemanja
Комша
Obrad
Piško
@Student
Takođe treba regulisati vožnju rolera, dužinu povodca psa spram širine trotoara, guranje dečijih kolica&šetnja psa&telefoniranje, arhitektonske barijere koji je premnogo zbog bahatosti vlasnika objekta koji uređuju prostor ulice, a za koji je nadležan Grad koji se ne meša u svoju nadležnost...
Www
Ana
Prof vujanic
Ja bez njega vestima o saobracaju ne verujem...
Aleksandar
Grozna vlast
Ne bi me čudilo da uvedu poskupljenje struje i obrazlože ga pojavom trotineta.
Od trotineta koji idu od 15-25 kmh napraviće raketu u zakonu.
Registracija će biti jeftina, svega 3000 dinara ali će zato sertifikat biti skuplji a tablica obaška, jerbo će biti sa pozlatom.
Ne da nam pokazuju kako će izgledati novi svetski poredak, nego sve pršti od kontrole.
Siroti, pošto ne mogu da kontrolišu svoje gazde, svet oko sebe, a ono našli da se iživljavaju nad onima ispod sebe.... pardon, vrlim biračima koji su ih kao birali.
Nema tih njhovih izbora na koje ću ja izaći.
Izaći ću na ulicu, na drugu vrstu izbora.
Ovi partijci zaslužuju samo jagode.
Jeste, baš te.
Bot 353
pravimo
Prisetimo se da u postojećem zakonu nije definisan bicikl kao vozilo. Nije regulisano kretanje istih i pravila zaštite biciklista. O biciklističkim prelazima i sličnim stvarima naravno ni pomena.
Mile
Student
Opalim te golim
John
Ivana
To pametni ljudi u normalnim drzavama gde sede ljudi sa obrazovanjem a ne sa kupljenim diplomama kao u Srbiji znaju vrlo dobro i na vreme ih seku sa Zakonima.
U Srbiji i 100 na sat da elektricni trotinet razvija nikom nista cepaj bato.
Miki
/
ko zna kakve ce stete sns uraditi pre odlaska
kakav bre sada novi zakon o saobracaj kada smo nedavno dobili takodje 'novi' zakon
kimi
Jebli vas zakoni vise !.. ko obicnog coveka pita za bilo koji zakon? I tako sutra odrastes kao sto danas rastes sa nametnuim zakonima i pravilima ,koje imas od 1 dana rodjenja.. a da te niko nikad nije ni pitao dal je to ok da bude tako .. i sutra ce neko reci, pa da al ja se slazem sa tim ... pa naravno da se slazes kada ne znas za drugacije tupsone jedan, jer ti je od 1 dana sve sto je i kako je danas nametnuto kao norma...
Aj da imamo common sence zakone, gde ne smes da krades, lazes i ubijes, a ostalo je stvar dogovora, moze? I bez glupih arbitrarnih zakona ,jer eto neko ko ima 16 moze da vozi al ovaj za 15 je jos ameba pa ne zna ni pertle da veze ..
Stanko
Hemodroid
Sale
pera
Miki
Marko
EvoOvako
Elektro trotineti ne idu do 40 km/h, već preko 80 km/h!
Dalje, običan, dečiji.trotinet ide preko 6 km/h. Ljudi trče trotoarima brže od navedene brzine. Trebam li navesti skejt, role(re) itd?
Opričaju o trotinetima, a biciklističke staze rješavaju tako što "otkinu" komada trotoara ili kolovoza i NACRTAJU biciklističku stazu!
Umesto da podrže SVE alternativne vidove prevoza, jer očigledno da su nesposobni da regulišu javni prevoz i saobraćajni lom, oni guše alternative!
Mi smo u državi apsurda gde podobni menaĐeri nam kroje kape.
Cutie
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H