Planirano povećanje putarina u Srbiji od sledeće nedelje smanjiće broj stranih vozila koja će u letnjoj sezoni putovati kroz našu zemlju, ali će prihod od putarina ipak porasti.
@turista
AvanTuristo jel ovako izgleda taj ultramoderni nevidjeni autoput e79? hahaha al ga nalupeta lik jujuju
https://www.google.rs/maps/@44.0459783,23.1587359,3a,75y,244.85h,89.91t/data=!3m7!1e1!3m5!1sBeXJJng2634HCLaoAWHs5w!2e0!6s%2F%2Fgeo2.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3DBeXJJng2634HCLaoAWHs5w%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D240%26pitch%3D-10%26thumbfov%3D100!7i13312!8i6656?hl=sr&authuser=0
@turista
Netacno .
Rumuniju i Bugarsku povezuje moderan autoput izgradjen pre cetiri godine a koji je deo evropskog autoputa E-79 : https://en.m.wikipedia.org/wiki/European_route_E79
Јел си ти уопште прочитао шта си налепио? Тај аутопут није ни 30% готов, а како Румуни споро граде, неће бити готов ни за 10 година. Пише лепо да је већина пута са две траке и да је претицање веома тешко, као и да пролази кроз насеља где је ограничење 50кмч. Ево сад сам гледао на мапи. Од сегедина да неко иде туда ка Софији, има 877км, већи део је локални пут, дакле има да путује 11:27 сати. Кроз Србију до Софије има још месец, два па цео аутопут до границе Бугарске. Укупно 621км који се прелази за 5:59 сати. То лепо каже Гугл. Е сад људи овде воле да паметују и изврћу приче, а са јединим циљем да пљују сопствену земљу. И занимљив ти је надимак. Ако си туриста и бираш овакве џаде за путовања, јадан твој новчаник, твоје време и твоји живци. И још ти људи дају плусеве, а мени минусе. Ето, ко је из Кикинде нек иде туда на море у Грчку. Проклињаће дан када је кренуо...
А овај Нишлија би могао да нам објасни лепо како је питан, шта је ту пропало и шта не ваља толико да је аутопут превазиђен? Сваке две недеље идем послом до Врања и назад. Те приче остави за екипу испред радње.
Napredni ,,inzinjeri" i ,,strucnjaci"udaraju dve muve jednim udarcem. Prvo dizu cenu putarine da oteraju strane vozace, i time podignu bezbednost saobracaja. Drugo time sprecavaju da i onako dotrajali putevi propadnu skroz, jer ce saobracati manje vozila. E sad sto ce biti manje prihoda od putarina, to ce verovatno da nadoknade drugim nametima i otimacinama.
@Детелинара
"...Pумунија и Бугарска немају аутопут у правцу север-југ."
Netacno .
Rumuniju i Bugarsku povezuje moderan autoput izgradjen pre cetiri godine a koji je deo evropskog autoputa E-79 : https://en.m.wikipedia.org/wiki/European_route_E79
Nišlija 27.06.2019 • 09:39
Autoput Beograd-Niš je potpuno propao, a mnoge deonice potpuno prevaziđene u saobraćajno - tehničkom smislu. Popravite, napravite, pa će platimo.
Волео бих да нам објасниш шта је то и где потпуно пропало, као и шта је то превазиђено стручњаче?
Аутопут је солидан, ништа гори него у комшилуку, има закрпа и рупа, али ништа алармантно. Горе сам виђао по Грчкој и Бугарској. А да је нешто превазиђено у како кажеш "саобраћајно техничком" смислу ми уопште није јасно и молим да ми господин стручњак појасни.
Jedan deo vozača iz inostranstva će zbog putarina ali i zbog velikog zadržavanja na granici da izbegne put kroz Srbiju već će putovati preko Rumunije i Bugarske. "
Ово је просто глупост и то невиђена. Румунија и Бугарска немају аутопут у правцу север-југ. Све су локални путеви где би путовање у Грчку кроз те две земље трајало дупло више него кроз Србију. Путарине у Хрватској су три или четири пута скупље него у Србији, па странци и даље возе. Знају то наши, па зато дижу цене. Неће нико због 10-так евра више да се пати кроз Румунију и Бугарску. Ја први не бих туда ишао. Наш проблем је што ми не знамо како се паре од путарина тачно користе. Нема транспарентности потрошње тих средстава.
Nece stranci odustati od prolaska kroz Srbiju zbog povecanja putarine i guzve na granicama i naplatnim rampama. Jednostavno, jos uvek ne postoji alternativa. Kroz Rumuniju nema autoputeva koji vode od Madjarske do Bugarske. Putuje se lokalnim putevima, kroz naseljena mesta, na svakom koraku radari i korumpirana policija. To nasi znaji i ne boje se da ce stranci pronaci alternativne puteve. Ti alternativni putevi jednostavno, za sada, uopste ne postoje.
Putarina mora biti jeftinija zbog nasih vozaca. Treba smanjiti putarinu kako bi se sto veci broj nasih ljudi odlucio da koristi autoputeve umesto lokalnih koji su sada optereceni, prolazi se kroz gomilu naseljenih mesta u kojima se stvaraju guzve, buka, zagadjenja.
U Srbiji odavno nema nikakve logike. Na primer, kutija keksa kosta 70 dinara. Onda postoje ona ekonomicna pakovanja u kojima se nalaze dve kutije keksa. To ekonomicno pakovanje kosta 189 dinara. Zasto se onda zove ekonomico pakovanje ako je tako jeftinije uzeti dve kutije od po 70 dinara. Svuda u sveta ta velika, dupla pakovanja kostaju jeftinije nego da se kupuje vise pojedinacnih. Tako i sa autoputem. Sada ce biti manje domacih vozaca a time i slabija naplata pa ce ponovo kukati kako nema novca za odrzavanje i onda sledi ponovno dizanje putarine, jos manja naplata i tako u krug. Prosto boli koliko smo glupava nacija. Mozda smo dobri u kosarci i vaterpolu, ali za sve ostalo smo debili.
I kornjace sa Galapagosa bi do sada smenile ovu banditsku bagru sa vlasti.
Ali, "nebeski narod" mudro cuti.
"Ionako su svi isti"...
"Nema novih lica"...
"Bice isto"...
Ide leto, solice se guzice, koga jos briga za presvucenu radikalsku bandu bitangi, sto za 7 godina unazadise zemlju 7 vekova!
Slažem se da povećanje cene putarina doprinosi bezbednosti saobraćaja.
Radi se na smanjenju stranih vozila i kamiona koji prolaze kroz našu državu.
Još malo pa NIKO ali Niko neće putovati kroz Srbiju.
Od Subotice do Niša i nazad 3000 dinara ili 25 eura.
Cela Rumunija 10 dana 4 eura vinjeta.
Cela Mađarska 7 dana 12,5 eura vinjeta.
Cela Austrija 7 dana 11 eura vinjeta.
Putevi u pomenutim državama prepuni kamiona i vozila.
Kada prođeš Horgoš i posle Segedin posle 10 km je priključenje auto puta iz Rumunije.
Kao da je neko za minut napunio auto put vozilima i kamionima. Dešava se da u srednju traku ne uđeš po 15 minuta - šleper za šleperom. Tu je zarada.
Kada shvatimo da je bolje 5 kamiona po 10 eura nego jedan po 30 eura za putarine onda će da bude bolje svima.
Kao da citam Njuz.net! Umesto da zelimo da prodje sto vise vozila i tako zaradimo na naplati putarina, mi cemo probati da ih oteramo, ali posto hocemo da svejedno zaradimo vise, pocecemo da ovim jadnim dusama koje nemaju izbora da deremo kozu sa ledja.
To sve znaci da se pare od putarina nisu ulagale u odrzavanje puteva (cudnog li cuda), a nece ni od sada
Od Subotice do Niša i nazad vam treba preko 3000 dinara samo za putarinu. U Mađarskoj se za 10€ vozate 10 dana koliko hoćete po putevima koji ne mogu da se porede sa našim.
Kakva je to logika da se povećava cena putarine, sa opadanjem kvaliteta puteva...
Sve ce narod opet glasati na sledecim izborima za litar najeftinijeg madjarskog jestivog ulja,dvesta grama rinfuz kafe i visedecenijsko dezurno obecanja dva dana pred izbore u okviru "ankete" na ulaznim vratima da "ce mu sin,otac,snaja,stric,ujak,komsija,unuk i unuka biti uposleni u drzavnoj sluzbi odmah nakon izbora".
Gospodine Rodicu, ne znam da li ste ikada isli tim putem za koji mislite da je konkurencija. S obzirom na posao kojim se bavim prodjem tuda najmanje dva puta godisnje tako da nema brige.
Ti putevi su solidni ali na nivou NS-Becej ili Zrenjanin Kikinda sa puno kamiona i naseljenih mesta kroz koja se prolazi
Sto se tice cena putarine, ako stvaro uloze u odrzavanje, onda je ok, ali bojim se da nece
Kako u drugim oblastima tako i u ovoj oblasti puteva, kontrole ima ali je losa ili korumpirana. Razni su razlozi da se posao lose uradi ali da se takav posao tehnicki primi,j edino je korupcija realno objasnjenje. Trazite ih i hapsite.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Danas: Loše održavanje puteva razlog poskupljenja putarine
Autor: Danas
Info
•27.06.2019.
•08:35 > 08:35
Komentari 26
Dejan
hm
Pedja
Skoro sam se vratio iz Hrvatske . Doslo mi je da placem kada sam presao na nase puteve .
Logitech
"Taj autoput postoji samo na vikipediji."
Verovali ili ne taj autoput zaista postoji ..licno sam se vozio tim putem i mogu vam reci da je odlican .
lala
AvanTuristo jel ovako izgleda taj ultramoderni nevidjeni autoput e79? hahaha al ga nalupeta lik jujuju
https://www.google.rs/maps/@44.0459783,23.1587359,3a,75y,244.85h,89.91t/data=!3m7!1e1!3m5!1sBeXJJng2634HCLaoAWHs5w!2e0!6s%2F%2Fgeo2.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3DBeXJJng2634HCLaoAWHs5w%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D240%26pitch%3D-10%26thumbfov%3D100!7i13312!8i6656?hl=sr&authuser=0
детелинара
Netacno .
Rumuniju i Bugarsku povezuje moderan autoput izgradjen pre cetiri godine a koji je deo evropskog autoputa E-79 : https://en.m.wikipedia.org/wiki/European_route_E79
Јел си ти уопште прочитао шта си налепио? Тај аутопут није ни 30% готов, а како Румуни споро граде, неће бити готов ни за 10 година. Пише лепо да је већина пута са две траке и да је претицање веома тешко, као и да пролази кроз насеља где је ограничење 50кмч. Ево сад сам гледао на мапи. Од сегедина да неко иде туда ка Софији, има 877км, већи део је локални пут, дакле има да путује 11:27 сати. Кроз Србију до Софије има још месец, два па цео аутопут до границе Бугарске. Укупно 621км који се прелази за 5:59 сати. То лепо каже Гугл. Е сад људи овде воле да паметују и изврћу приче, а са јединим циљем да пљују сопствену земљу. И занимљив ти је надимак. Ако си туриста и бираш овакве џаде за путовања, јадан твој новчаник, твоје време и твоји живци. И још ти људи дају плусеве, а мени минусе. Ето, ко је из Кикинде нек иде туда на море у Грчку. Проклињаће дан када је кренуо...
А овај Нишлија би могао да нам објасни лепо како је питан, шта је ту пропало и шта не ваља толико да је аутопут превазиђен? Сваке две недеље идем послом до Врања и назад. Те приче остави за екипу испред радње.
Nišlija
Taj autoput postoji samo na vikipediji.
Veliki maestro
turista
"...Pумунија и Бугарска немају аутопут у правцу север-југ."
Netacno .
Rumuniju i Bugarsku povezuje moderan autoput izgradjen pre cetiri godine a koji je deo evropskog autoputa E-79 : https://en.m.wikipedia.org/wiki/European_route_E79
Nišlija
Гокси
Autoput Beograd-Niš je potpuno propao, a mnoge deonice potpuno prevaziđene u saobraćajno - tehničkom smislu. Popravite, napravite, pa će platimo.
Волео бих да нам објасниш шта је то и где потпуно пропало, као и шта је то превазиђено стручњаче?
Аутопут је солидан, ништа гори него у комшилуку, има закрпа и рупа, али ништа алармантно. Горе сам виђао по Грчкој и Бугарској. А да је нешто превазиђено у како кажеш "саобраћајно техничком" смислу ми уопште није јасно и молим да ми господин стручњак појасни.
Детелинара
Ово је просто глупост и то невиђена. Румунија и Бугарска немају аутопут у правцу север-југ. Све су локални путеви где би путовање у Грчку кроз те две земље трајало дупло више него кроз Србију. Путарине у Хрватској су три или четири пута скупље него у Србији, па странци и даље возе. Знају то наши, па зато дижу цене. Неће нико због 10-так евра више да се пати кроз Румунију и Бугарску. Ја први не бих туда ишао. Наш проблем је што ми не знамо како се паре од путарина тачно користе. Нема транспарентности потрошње тих средстава.
bananarama
Putarina mora biti jeftinija zbog nasih vozaca. Treba smanjiti putarinu kako bi se sto veci broj nasih ljudi odlucio da koristi autoputeve umesto lokalnih koji su sada optereceni, prolazi se kroz gomilu naseljenih mesta u kojima se stvaraju guzve, buka, zagadjenja.
U Srbiji odavno nema nikakve logike. Na primer, kutija keksa kosta 70 dinara. Onda postoje ona ekonomicna pakovanja u kojima se nalaze dve kutije keksa. To ekonomicno pakovanje kosta 189 dinara. Zasto se onda zove ekonomico pakovanje ako je tako jeftinije uzeti dve kutije od po 70 dinara. Svuda u sveta ta velika, dupla pakovanja kostaju jeftinije nego da se kupuje vise pojedinacnih. Tako i sa autoputem. Sada ce biti manje domacih vozaca a time i slabija naplata pa ce ponovo kukati kako nema novca za odrzavanje i onda sledi ponovno dizanje putarine, jos manja naplata i tako u krug. Prosto boli koliko smo glupava nacija. Mozda smo dobri u kosarci i vaterpolu, ali za sve ostalo smo debili.
White Power
Ali, "nebeski narod" mudro cuti.
"Ionako su svi isti"...
"Nema novih lica"...
"Bice isto"...
Ide leto, solice se guzice, koga jos briga za presvucenu radikalsku bandu bitangi, sto za 7 godina unazadise zemlju 7 vekova!
Nikola
Radi se na smanjenju stranih vozila i kamiona koji prolaze kroz našu državu.
Još malo pa NIKO ali Niko neće putovati kroz Srbiju.
Od Subotice do Niša i nazad 3000 dinara ili 25 eura.
Cela Rumunija 10 dana 4 eura vinjeta.
Cela Mađarska 7 dana 12,5 eura vinjeta.
Cela Austrija 7 dana 11 eura vinjeta.
Putevi u pomenutim državama prepuni kamiona i vozila.
Kada prođeš Horgoš i posle Segedin posle 10 km je priključenje auto puta iz Rumunije.
Kao da je neko za minut napunio auto put vozilima i kamionima. Dešava se da u srednju traku ne uđeš po 15 minuta - šleper za šleperom. Tu je zarada.
Kada shvatimo da je bolje 5 kamiona po 10 eura nego jedan po 30 eura za putarine onda će da bude bolje svima.
Osoba M
To sve znaci da se pare od putarina nisu ulagale u odrzavanje puteva (cudnog li cuda), a nece ni od sada
vodvilj
GL
NS
Kakva je to logika da se povećava cena putarine, sa opadanjem kvaliteta puteva...
Nišlija
EU
Tasić 1951
Boba NS
Ti putevi su solidni ali na nivou NS-Becej ili Zrenjanin Kikinda sa puno kamiona i naseljenih mesta kroz koja se prolazi
Sto se tice cena putarine, ako stvaro uloze u odrzavanje, onda je ok, ali bojim se da nece
Vozač
Marko
Slucajni Prolaznik
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H