"Infrastruktura železnice Srbije" trenutno izvodi radove na rekonstrukciji i modernizaciji 402 kilometra magistralnih i regionalnih pruga u Srbiji, a vrednost tih poslova iznosi oko 960 miliona evra.
Како се дозволило да се затвори кичма коридора Суботица - Београд, а да не постоји обилазак, алтернативни правац за путничке возове ? Да ли је неко израчунао, колика је штета због овога ?
a da malo smanjite doživljaj? ako Infra nešto "radi" onda to radi prema internim pravilnicima o planskom održavanju infrastrukture, što je za kompaniju te vrste osnovna delatnost, nikakva izvanredna okolnost; a pošto su se razradili sa ovom vlašću, pravo je pitanje kako i iz čega i zašto baš ti pravci, a ne ostali; država kako gradi, jednako tako i razgrađuje, pa gde pretekne, ili se nakaradno planira, tamo skine i raznese onamo gde zafali, od voznog voda, pružnog segmenta, rampi i tako otprilike sve do 3800+ km.
No, Žeželj najbolje govori o kakvim se graditeljima tu radi:
http://i63.tinypic.com/2076hx5.jpg
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
U Srbiji se trenutno rekonstruiše više od 400 km pruga
Autor: RTS, Danas
Info
•07.07.2019.
•13:42
Komentari 2
Обсервер
seci uši
No, Žeželj najbolje govori o kakvim se graditeljima tu radi:
http://i63.tinypic.com/2076hx5.jpg
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H