Fabrika automobila Fijat je godinama jedan od najvećih izvoznika, zbog čega je neobično važna Aleksandru Vučiću. Borisa Tadića dovela je na vlast, a Slobodan Milošević se u Kragujevcu oprostio od vlasti, jer je jedna od poslednjih predsedničkih poseta bila tadašnjoj "Zastavi", piše RTS.
Zuti i Jeremic ih doveli, stavili pare u dzep a nama Vucko ne valja hahaha pa av je za ove bog i batina sto se tice ljubavi prema drzavi irada za drzavu
Kakva crna "fabrika"-običan pogon za sklepanje najgorih vozila na severnoj Zemljinoj hemisferi.
Nikada ni jedan jedini model izvorno kragujevacki nije vredeo ni pisljivog boba.
101, Skala, 128, Florida, Yugo-petorka neprevazidjena po neverovatnom fuseraju, neudobnosti, neluksuzu i dizajnerskoj odvratnosti.
Svaki normalan proizvodjac automobila imao je barem neki promasen model-samo je u Kragujevcu svaki bio totalni PROMASAJ.
OK, na Stojadinu (samo prvi model!!!) dobre su bile one metalne rucice podizaca stakala. Posle su ubacili plasticne-cuvena kragujevacka "ingenioznost".
Bolje polovne igle za sivenje da su proizvodili.
Samo zaludjeni jugosloveni mogli su se radovati onakvim krsevima i onakvoj dizajnerskoj retardiranosti.
Nista cudno za stanovnistvo drzave koja je i nastala, gradjena i razvijana na lazi, represiji, prinudi i obmani.
Kakva fabrika i bakrači? Dajemo im dotacije i plaćamo PDV, za onaj jedini glupi model, koji ne bih uzeo da mi džabe daju. Pedala FIAT-u i svim ostalim koji nam uzeše život. Šta Prvorođeni slindravac i zna o nečemu? Svima sikteruša i nikome dočekuša.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Kako je Fijat u Kragujevcu dočekan kao Tito
Autor: RTS
Info
•07.07.2019.
•14:15 > 14:28
Komentari 5
/
××
KokiMoki
White Power
Nikada ni jedan jedini model izvorno kragujevacki nije vredeo ni pisljivog boba.
101, Skala, 128, Florida, Yugo-petorka neprevazidjena po neverovatnom fuseraju, neudobnosti, neluksuzu i dizajnerskoj odvratnosti.
Svaki normalan proizvodjac automobila imao je barem neki promasen model-samo je u Kragujevcu svaki bio totalni PROMASAJ.
OK, na Stojadinu (samo prvi model!!!) dobre su bile one metalne rucice podizaca stakala. Posle su ubacili plasticne-cuvena kragujevacka "ingenioznost".
Bolje polovne igle za sivenje da su proizvodili.
Samo zaludjeni jugosloveni mogli su se radovati onakvim krsevima i onakvoj dizajnerskoj retardiranosti.
Nista cudno za stanovnistvo drzave koja je i nastala, gradjena i razvijana na lazi, represiji, prinudi i obmani.
Nikolica
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H