Posledice nevremena koje je u sredu uveče zadesilo Halkidiki već su sanirane, dakle postoje uslovi za letovanje i agencije nisu u obavezi da vraćaju novac, rečeno je iz Nacionalne asocijacije turističkih agencija Juta (Yuta).
Nisam siguran da se moze traziti povracaj novca ako se ugovorena usluga (aranzman) ne moze pruziti zbog dejstva vise sile, u ovom slzcaju ma
Sta bi bilo da je ne daj Boze zemljotres bio? Koga kriviti za prirodne katastrofe?
Iako pokušavaju da se izvuku i da su "samo posrednici", i oni su garantovali određeni nivo usluge koji im je plaćen!
Ne može se smatrati uslugom ako "Problem postoji u vodi i struji,"
Dok traje vanredna situacija u određenim mestima i objektima, treba insistirati na povratu novca, pa makar i tužbom, jer njihova izjava da nije isto "situacija" i "stanje" je neistina. Jedina razlika je u vremenu trajanja i prostoru tj. oblasti na koju se odnosi!
Ako oni misle da se usluga vrši bez vode, struje, interneta, TV signala, neuređenih plaža, zakrčenih puteva, onda samo sledi tužba i povrat novca!
Neka odgovore zašto su odjednom prestali sa reklamom na svim medijima o hotelu Porto Karas i popustima u njemu? Hotel je oštećen i ne prima goste a postojeći su raseljeni!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Juta: Nema potrebe da se turisti vraćaju sa Halkidikija
Autor: Tanjug
Info
•12.07.2019.
•08:12 > 08:13
Komentari 4
Smetalo
Sta bi bilo da je ne daj Boze zemljotres bio? Koga kriviti za prirodne katastrofe?
laz
Baten
Ne može se smatrati uslugom ako "Problem postoji u vodi i struji,"
Dok traje vanredna situacija u određenim mestima i objektima, treba insistirati na povratu novca, pa makar i tužbom, jer njihova izjava da nije isto "situacija" i "stanje" je neistina. Jedina razlika je u vremenu trajanja i prostoru tj. oblasti na koju se odnosi!
Ako oni misle da se usluga vrši bez vode, struje, interneta, TV signala, neuređenih plaža, zakrčenih puteva, onda samo sledi tužba i povrat novca!
Neka odgovore zašto su odjednom prestali sa reklamom na svim medijima o hotelu Porto Karas i popustima u njemu? Hotel je oštećen i ne prima goste a postojeći su raseljeni!
Paradajz turs
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H