Autor: RTS

Info
25.07.2019.
18:59 > 18:59
Za prvih šest meseci ove godine u Srbiju je uvezeno oko 76.000 polovnih vozila, a samo u junu 13.000.
  • mileS

    26.07.2019 11:22
    TDI vs JTD
    @Dejan
    Sva sreca te su oni sto voze JTD i Quore sportivodizele ekoloski osvesteni i kupuju iskljucivo originalne DPf i ostale filtere pa prilikom sagorevanja proizvode Ozon,a kola su im primer kako se cuva covekova okolina !
  • Deki

    26.07.2019 10:54
    Sta mozete pronaci na auto placevima:
    Krsh do krsha.
    Namestena kilometraza.
    Spolja gladac iznutra jadac.
    Prodavac vas zamajava i prica bajke dok razgledate automobil da bi vam popustila koncetracija.
    To nisu auto placevi, to su auto otpadi.
  • Bata

    26.07.2019 10:17
    Realnost
    Prosecni siromasni gradjanin Srbije jedino to moze da priusti sa platom od 300-400e, tu smo gde smo, lideri
  • Pauly Ester

    26.07.2019 10:12
    @Simeon

    Ljudi parkiraju automobile svuda zato što se u Novom Sadu ne ulaže u parking garaže. Nije ulagano decenijama a sada je19. godina 21. veka. Svuda u svetu je broj automobila porastao u odnosu na sedamdesete godine. Kod nas i nema mnogo vozila. Kad uđeš u Srbiju na našim autoputevima vlada pustoš...nigde nikoga. Zato ljudi i ne znaju da voze autoputem (voze levom trakom jer samo ponekad nekome zasmetaju). Daleko smo mi od problema koji muče Hamburg, New York itd. Pa neka u Americi neko zabrani ljudima da registruju automobile iz sedamdesetih sa 8.000 ccm. Nikome ne pada na pamet. Dok drugi uvode ekoloske takse i poreze oni ulažu u tehnologije i pokreću novu revoluciju u automobilskoj industriji prelaskom na električne automobile. Mislim da je to što ti govoriš upravo srpski način razmišljanja da se ljudima sve mora zabranjivati i propisivati kako moraju živeti. I sve što prelazi osnovnu egzistenciju treba zabraniti ili kontrolisati porezima. Ne mora valjda život biti samo puka egzistencija? I to je jedan od razloga zašto ljudi odlaze odavde...jer im je dosta toga da im država kroji živote.
  • novosađanin

    26.07.2019 10:11
    zamena teza
    Da ima više posla a manje uništenih fabrika bile bi veće plate i kupovali bi nove automobile, sa 250 eura plate nemoguće... . ili je cilj da se onih 10% bogatih koji već žive u svom komunizmu ne guraju na ulicama sa rajom i robovina kojima se propisuje vožnja gsp-om ili vozom?
  • Мунгос

    26.07.2019 09:41
    Са задовољством констатујем да је господин министар успео да направи добру бригаду корисних идиота.
    На једној аутобуској станици, паркиран аутобус прима путнике, ради му мотор.
    Из ауспуха излази смрад (мирис) на загорео зејтин, никада дизел није толико смрдио.
    Каже ми колега, то је Био–гориво, еколошко, произведено на нашим ораницама.
    Чисто не верујем да ако се мере издувни гасови дизел и био-горива, да ће бити нека приметна разлика у смраду.
    Видим ја, и читам позитивну литературу Европске Уније, нас утерују у правац еколошке производње био-горива, сејања плодних њива сировином за производњу био-горива. Тако ћемо увозити пасуљ и шаргарепу да се прехранимо, а плаћаћемо наравно био-горивом. Добра комбинација. Земља ће само мало да се испости.
    Добро каже наш старински народ, Шта засејеш, то ћеш и да пожањеш. Видимо, господин министар је платио сетву корисних идиота, са оправданом надом да ће жетва бити чисти идиоти. Онда неће уопште морати да објашњава своје еколошке комбинације.
  • Hm

    26.07.2019 09:33
    Tako nam i treba. Nema države, nema zakona, nema zaštite, nema sigurnosti. Ljudi će uvek tražiti bezbednost makar prepešačili na drugi deo sveta. Ovo je pitanje bezbednosti na putevima, i generalna zaštita zdravlja. Pustoš ostaje. A nekima baš to odgovara. Poltronima, rusima i crkvi. Jedna ruka tri prsta.
  • Симеон

    26.07.2019 08:30
    100%
    Пишко,
    100% сте у праву. Једноставно да би се град и држава а првенствено народ довео у ред, рестрикције морају постојати, односно ограничење слободног ума Срба који знамо генерално какав је. Сваки ауто на површини не прецвиђеној за паркирање и кретање треба драстично казнити. Ограничити кретање, пресецањем улица и увођењем слепих и једносмерних улица на критичним деловима у Новом Саду рецимо као што је Детелинара, а све зарад добијања површина за озељењавање и ту дати максимални акценат. О загађењу града не смем ни да разм ишљам.
  • Pera Detlic

    26.07.2019 07:11
    Bolje bi bilo da ukinu pdv i učešće za novi automobil i problem sa uvozom bi se sam resio posle 5-10 godina, posto i ovako je skoro svaki polovan automobil kupljen na kredit.
  • Đole

    26.07.2019 06:10
    A koji euro imaju busevi gsp-a ?
  • Dusko

    26.07.2019 00:56
    Otisao na plac da pogledam neke automobile kao uvezene iz Holandije i Nemacke. Katastrofa koji su to krsevi, ispolirani i dubinski oprani a mehanika uglavnom zrela za staro gvozdje. Bio sam sa majstorom i pogledali smo 10ak automobila, a svima kilometraza se vrti oko famoznih 160.000. Ovi polovnjaci ce da vise vremena provode kod majstora nego na putu. Sramota koje krseve su dovezli.
  • Hisroricar

    26.07.2019 00:09
    Polonavljaci
    Ne bi to bio toliki problem da smrdi ne ugrozavaju plametu. Plivaju radosno u tudjem dupetu od kako su nastali.
  • Pauly Ester

    25.07.2019 22:26
    Ako drzava vec stalno nesto zabranjuje i propisuje kako mora da se zivi i sta sme da se vozi, onda prvo valjda treba da zabrani Trabante, Jugice, Lade i automobile sa rupcagama od rdje koji nisu tehnicki ispravni. A ako neko voli tog Trabanta i odrzava ga onda neka plati i vozi...takvih je i tako 0,001%. Bez obzira na sve ne treba ogranicavati ljudima slobodu. U Nemackoj se razmislja o zabrani nekih dizela u odredjenim delovima gradova...u Austriji o tome niko ni ne razmislja. 99% ljudi i tako gleda da kupi sto noviji auto tako da ce se problem vrlo brzo resiti sam po sebi. Naravno sa nasim standardom to ce potrajati kod nas...
  • ns ja

    25.07.2019 22:10
    Kako sad euro 3, kad se glupavo i bahato hvalio da će zabraniti i euro 4 motore!? umesto da ODMAH isključi iz saobraćaja SVE čađave krševe koji su veoma očigledno namerno neispravni, on bi da ukine uvoz vozila i sa euro 4 motorima, rečju sve bi da radi samo da NIŠTA ne radi!!! Na primer da sprovodi važeći Zakon?! I da, naravno da treba da zabrani uvoz đubreta sa euro 3 motorima, ali da istovremeno pri tome i ovde zakonom sankcioniše smeća koja moram da pretičem da se bukvalno ne bih udavio od smrada čađi i gareži - i rizikujem da napravim udes samo zato što glabavi saobraćajci neće da rade svoj posao!!!
  • A

    25.07.2019 22:03
    A vazduh na nivou Pekinga. Sami sebi smo najveći neprijatelji.
  • Inspektor Višekruna

    25.07.2019 21:40
    @Dejan
    Nažalost, moguće da ćeš biti u pravu....
    Ovde je veći problem motor sa nečitkim brojem koji se bar koliko znam nigde i ne vodi u saobraćajnoj, osim kod nas, nego recimo nedostatak DPF-a. A imati č,š,đ,ž n tablicama e to je veći problem od svih ekoloških.
  • Dejan

    25.07.2019 20:57
    @Inspektor Visekruna

    Ajd u dva'es marke da ce to produziti. Da im je stalo do kontrole zagadjenja cuvenih tdi karabajli ne bi ni sad dali rok od 3.godine.

    Zasto spominjem tdi? Zato sto su ti likovi poseban sloj u drustvu,agresivni i bahati a naravno pogotovo u saobracaju i sto je kod njih u 95% slucajeva sve to pocupano i pogaseno a takvi su najglasnjiji da je to sve zbog "NATE" i 99' godine.
  • SMile

    25.07.2019 20:53
    Ljudi...
    Gorivo u BiH je 120-130din pa vi vidite koliko nas kradu!
  • Dejan

    25.07.2019 20:33
    Dil
    Pa da naprave lager, lako cemo dalje to rastociti, prekucati brojeve na plocici brze bolje, ihajjj posla za svakog, carinu, knjigovodje, forenziku, krimose, mup i ove ostale !
  • Inspektor Višekruna

    25.07.2019 20:16
    Deponija Srbija
    Šta će biti sa dizelašima 2021? Ako se budu poštovali propisi katalizatori, Dpf... bar pola će završiti na otpadu. U čemu je svrha uvoza vozila koja će uskoro biti zabranjena?
  • pera

    25.07.2019 20:15
    ukinite parkinge, prosirite trotoare, biciklisticke staze i pojacajte javni prevoz, dozvolite car:go i slicne varijante... nece ljudima trebati toliki krsevi jer ce imati druge opcije.
  • Piško

    25.07.2019 19:31
    ...
    Vidite na šta nam liče gradovi i trotoari. Pogledajte kakve su nam javne površine, kakve su nam zelene površine, kakav nam je kvalitet vazduha i nivo buke. Gde god nema stubić ili ograda, stoji parkirana neka polovna kršina. Režim parazitira na akcizama za gorivo a glupani se vozaju u krug.
  • Nik

    25.07.2019 19:24
    Administrativne gluposti
    Pa svaki auto posle prve godine je polovan. Da li je on star 5, 10, 15, 20 ili 50 godina, nema nikakvog značaja, dokle god je ispravan za vožnju. To je fama da su stari automobili u inostranstvu otpad. Ljudi u Nemačkoj voze auto od pre 30 ili 40 godina da bi pokazali kako dobro vode računa o ispravnosti automobila. A mogu da kupe i nov auto, ali se vode onom maksimom da "to može svako", a štos je imati stari, a ispravan auto.
  • Miloš_NS

    25.07.2019 19:23
    Nemačka vs Srbija...
    "Logika prodavaca je da iskoriste sadašnje propise, koji omogućavaju uvoz automobila od 2000. godišta, koji se na zapadnom tržištu tretiraju kao otpad."

    Ovo je generalizacija i uopšte ne mora biti tačno. Mnogo toga zavisi od modela automobila, stanja automobila itd. Veoma često (a ja lično mislim čak i skoro uvek) je automobil koji je u Nemačkoj "odradio" 19 godina u mnogo boljem stanju nego onaj koji je u Srbiji "odradio" npr. 9 godina. Kapirate poentu?
  • polovna

    25.07.2019 19:14
    drzava
    polovjaci odgovaraju,kao polovne diplome,boracki staz,i sve ostalo polovno

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna