@Dejan
Sva sreca te su oni sto voze JTD i Quore sportivodizele ekoloski osvesteni i kupuju iskljucivo originalne DPf i ostale filtere pa prilikom sagorevanja proizvode Ozon,a kola su im primer kako se cuva covekova okolina !
Sta mozete pronaci na auto placevima:
Krsh do krsha.
Namestena kilometraza.
Spolja gladac iznutra jadac.
Prodavac vas zamajava i prica bajke dok razgledate automobil da bi vam popustila koncetracija.
To nisu auto placevi, to su auto otpadi.
Ljudi parkiraju automobile svuda zato što se u Novom Sadu ne ulaže u parking garaže. Nije ulagano decenijama a sada je19. godina 21. veka. Svuda u svetu je broj automobila porastao u odnosu na sedamdesete godine. Kod nas i nema mnogo vozila. Kad uđeš u Srbiju na našim autoputevima vlada pustoš...nigde nikoga. Zato ljudi i ne znaju da voze autoputem (voze levom trakom jer samo ponekad nekome zasmetaju). Daleko smo mi od problema koji muče Hamburg, New York itd. Pa neka u Americi neko zabrani ljudima da registruju automobile iz sedamdesetih sa 8.000 ccm. Nikome ne pada na pamet. Dok drugi uvode ekoloske takse i poreze oni ulažu u tehnologije i pokreću novu revoluciju u automobilskoj industriji prelaskom na električne automobile. Mislim da je to što ti govoriš upravo srpski način razmišljanja da se ljudima sve mora zabranjivati i propisivati kako moraju živeti. I sve što prelazi osnovnu egzistenciju treba zabraniti ili kontrolisati porezima. Ne mora valjda život biti samo puka egzistencija? I to je jedan od razloga zašto ljudi odlaze odavde...jer im je dosta toga da im država kroji živote.
Da ima više posla a manje uništenih fabrika bile bi veće plate i kupovali bi nove automobile, sa 250 eura plate nemoguće... . ili je cilj da se onih 10% bogatih koji već žive u svom komunizmu ne guraju na ulicama sa rajom i robovina kojima se propisuje vožnja gsp-om ili vozom?
Са задовољством констатујем да је господин министар успео да направи добру бригаду корисних идиота.
На једној аутобуској станици, паркиран аутобус прима путнике, ради му мотор.
Из ауспуха излази смрад (мирис) на загорео зејтин, никада дизел није толико смрдио.
Каже ми колега, то је Био–гориво, еколошко, произведено на нашим ораницама.
Чисто не верујем да ако се мере издувни гасови дизел и био-горива, да ће бити нека приметна разлика у смраду.
Видим ја, и читам позитивну литературу Европске Уније, нас утерују у правац еколошке производње био-горива, сејања плодних њива сировином за производњу био-горива. Тако ћемо увозити пасуљ и шаргарепу да се прехранимо, а плаћаћемо наравно био-горивом. Добра комбинација. Земља ће само мало да се испости.
Добро каже наш старински народ, Шта засејеш, то ћеш и да пожањеш. Видимо, господин министар је платио сетву корисних идиота, са оправданом надом да ће жетва бити чисти идиоти. Онда неће уопште морати да објашњава своје еколошке комбинације.
Tako nam i treba. Nema države, nema zakona, nema zaštite, nema sigurnosti. Ljudi će uvek tražiti bezbednost makar prepešačili na drugi deo sveta. Ovo je pitanje bezbednosti na putevima, i generalna zaštita zdravlja. Pustoš ostaje. A nekima baš to odgovara. Poltronima, rusima i crkvi. Jedna ruka tri prsta.
Пишко,
100% сте у праву. Једноставно да би се град и држава а првенствено народ довео у ред, рестрикције морају постојати, односно ограничење слободног ума Срба који знамо генерално какав је. Сваки ауто на површини не прецвиђеној за паркирање и кретање треба драстично казнити. Ограничити кретање, пресецањем улица и увођењем слепих и једносмерних улица на критичним деловима у Новом Саду рецимо као што је Детелинара, а све зарад добијања површина за озељењавање и ту дати максимални акценат. О загађењу града не смем ни да разм ишљам.
Bolje bi bilo da ukinu pdv i učešće za novi automobil i problem sa uvozom bi se sam resio posle 5-10 godina, posto i ovako je skoro svaki polovan automobil kupljen na kredit.
Otisao na plac da pogledam neke automobile kao uvezene iz Holandije i Nemacke. Katastrofa koji su to krsevi, ispolirani i dubinski oprani a mehanika uglavnom zrela za staro gvozdje. Bio sam sa majstorom i pogledali smo 10ak automobila, a svima kilometraza se vrti oko famoznih 160.000. Ovi polovnjaci ce da vise vremena provode kod majstora nego na putu. Sramota koje krseve su dovezli.
Ako drzava vec stalno nesto zabranjuje i propisuje kako mora da se zivi i sta sme da se vozi, onda prvo valjda treba da zabrani Trabante, Jugice, Lade i automobile sa rupcagama od rdje koji nisu tehnicki ispravni. A ako neko voli tog Trabanta i odrzava ga onda neka plati i vozi...takvih je i tako 0,001%. Bez obzira na sve ne treba ogranicavati ljudima slobodu. U Nemackoj se razmislja o zabrani nekih dizela u odredjenim delovima gradova...u Austriji o tome niko ni ne razmislja. 99% ljudi i tako gleda da kupi sto noviji auto tako da ce se problem vrlo brzo resiti sam po sebi. Naravno sa nasim standardom to ce potrajati kod nas...
Kako sad euro 3, kad se glupavo i bahato hvalio da će zabraniti i euro 4 motore!? umesto da ODMAH isključi iz saobraćaja SVE čađave krševe koji su veoma očigledno namerno neispravni, on bi da ukine uvoz vozila i sa euro 4 motorima, rečju sve bi da radi samo da NIŠTA ne radi!!! Na primer da sprovodi važeći Zakon?! I da, naravno da treba da zabrani uvoz đubreta sa euro 3 motorima, ali da istovremeno pri tome i ovde zakonom sankcioniše smeća koja moram da pretičem da se bukvalno ne bih udavio od smrada čađi i gareži - i rizikujem da napravim udes samo zato što glabavi saobraćajci neće da rade svoj posao!!!
Nažalost, moguće da ćeš biti u pravu....
Ovde je veći problem motor sa nečitkim brojem koji se bar koliko znam nigde i ne vodi u saobraćajnoj, osim kod nas, nego recimo nedostatak DPF-a. A imati č,š,đ,ž n tablicama e to je veći problem od svih ekoloških.
Ajd u dva'es marke da ce to produziti. Da im je stalo do kontrole zagadjenja cuvenih tdi karabajli ne bi ni sad dali rok od 3.godine.
Zasto spominjem tdi? Zato sto su ti likovi poseban sloj u drustvu,agresivni i bahati a naravno pogotovo u saobracaju i sto je kod njih u 95% slucajeva sve to pocupano i pogaseno a takvi su najglasnjiji da je to sve zbog "NATE" i 99' godine.
Pa da naprave lager, lako cemo dalje to rastociti, prekucati brojeve na plocici brze bolje, ihajjj posla za svakog, carinu, knjigovodje, forenziku, krimose, mup i ove ostale !
Šta će biti sa dizelašima 2021? Ako se budu poštovali propisi katalizatori, Dpf... bar pola će završiti na otpadu. U čemu je svrha uvoza vozila koja će uskoro biti zabranjena?
ukinite parkinge, prosirite trotoare, biciklisticke staze i pojacajte javni prevoz, dozvolite car:go i slicne varijante... nece ljudima trebati toliki krsevi jer ce imati druge opcije.
Vidite na šta nam liče gradovi i trotoari. Pogledajte kakve su nam javne površine, kakve su nam zelene površine, kakav nam je kvalitet vazduha i nivo buke. Gde god nema stubić ili ograda, stoji parkirana neka polovna kršina. Režim parazitira na akcizama za gorivo a glupani se vozaju u krug.
Pa svaki auto posle prve godine je polovan. Da li je on star 5, 10, 15, 20 ili 50 godina, nema nikakvog značaja, dokle god je ispravan za vožnju. To je fama da su stari automobili u inostranstvu otpad. Ljudi u Nemačkoj voze auto od pre 30 ili 40 godina da bi pokazali kako dobro vode računa o ispravnosti automobila. A mogu da kupe i nov auto, ali se vode onom maksimom da "to može svako", a štos je imati stari, a ispravan auto.
"Logika prodavaca je da iskoriste sadašnje propise, koji omogućavaju uvoz automobila od 2000. godišta, koji se na zapadnom tržištu tretiraju kao otpad."
Ovo je generalizacija i uopšte ne mora biti tačno. Mnogo toga zavisi od modela automobila, stanja automobila itd. Veoma često (a ja lično mislim čak i skoro uvek) je automobil koji je u Nemačkoj "odradio" 19 godina u mnogo boljem stanju nego onaj koji je u Srbiji "odradio" npr. 9 godina. Kapirate poentu?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
"Polovnjaci" preplavili tržište
Autor: RTS
Info
•25.07.2019.
•18:59 > 18:59
Komentari 25
mileS
Sva sreca te su oni sto voze JTD i Quore sportivodizele ekoloski osvesteni i kupuju iskljucivo originalne DPf i ostale filtere pa prilikom sagorevanja proizvode Ozon,a kola su im primer kako se cuva covekova okolina !
Deki
Krsh do krsha.
Namestena kilometraza.
Spolja gladac iznutra jadac.
Prodavac vas zamajava i prica bajke dok razgledate automobil da bi vam popustila koncetracija.
To nisu auto placevi, to su auto otpadi.
Bata
Pauly Ester
Ljudi parkiraju automobile svuda zato što se u Novom Sadu ne ulaže u parking garaže. Nije ulagano decenijama a sada je19. godina 21. veka. Svuda u svetu je broj automobila porastao u odnosu na sedamdesete godine. Kod nas i nema mnogo vozila. Kad uđeš u Srbiju na našim autoputevima vlada pustoš...nigde nikoga. Zato ljudi i ne znaju da voze autoputem (voze levom trakom jer samo ponekad nekome zasmetaju). Daleko smo mi od problema koji muče Hamburg, New York itd. Pa neka u Americi neko zabrani ljudima da registruju automobile iz sedamdesetih sa 8.000 ccm. Nikome ne pada na pamet. Dok drugi uvode ekoloske takse i poreze oni ulažu u tehnologije i pokreću novu revoluciju u automobilskoj industriji prelaskom na električne automobile. Mislim da je to što ti govoriš upravo srpski način razmišljanja da se ljudima sve mora zabranjivati i propisivati kako moraju živeti. I sve što prelazi osnovnu egzistenciju treba zabraniti ili kontrolisati porezima. Ne mora valjda život biti samo puka egzistencija? I to je jedan od razloga zašto ljudi odlaze odavde...jer im je dosta toga da im država kroji živote.
novosađanin
Мунгос
На једној аутобуској станици, паркиран аутобус прима путнике, ради му мотор.
Из ауспуха излази смрад (мирис) на загорео зејтин, никада дизел није толико смрдио.
Каже ми колега, то је Био–гориво, еколошко, произведено на нашим ораницама.
Чисто не верујем да ако се мере издувни гасови дизел и био-горива, да ће бити нека приметна разлика у смраду.
Видим ја, и читам позитивну литературу Европске Уније, нас утерују у правац еколошке производње био-горива, сејања плодних њива сировином за производњу био-горива. Тако ћемо увозити пасуљ и шаргарепу да се прехранимо, а плаћаћемо наравно био-горивом. Добра комбинација. Земља ће само мало да се испости.
Добро каже наш старински народ, Шта засејеш, то ћеш и да пожањеш. Видимо, господин министар је платио сетву корисних идиота, са оправданом надом да ће жетва бити чисти идиоти. Онда неће уопште морати да објашњава своје еколошке комбинације.
Hm
Симеон
100% сте у праву. Једноставно да би се град и држава а првенствено народ довео у ред, рестрикције морају постојати, односно ограничење слободног ума Срба који знамо генерално какав је. Сваки ауто на површини не прецвиђеној за паркирање и кретање треба драстично казнити. Ограничити кретање, пресецањем улица и увођењем слепих и једносмерних улица на критичним деловима у Новом Саду рецимо као што је Детелинара, а све зарад добијања површина за озељењавање и ту дати максимални акценат. О загађењу града не смем ни да разм ишљам.
Pera Detlic
Đole
Dusko
Hisroricar
Pauly Ester
ns ja
A
Inspektor Višekruna
Ovde je veći problem motor sa nečitkim brojem koji se bar koliko znam nigde i ne vodi u saobraćajnoj, osim kod nas, nego recimo nedostatak DPF-a. A imati č,š,đ,ž n tablicama e to je veći problem od svih ekoloških.
Dejan
Ajd u dva'es marke da ce to produziti. Da im je stalo do kontrole zagadjenja cuvenih tdi karabajli ne bi ni sad dali rok od 3.godine.
Zasto spominjem tdi? Zato sto su ti likovi poseban sloj u drustvu,agresivni i bahati a naravno pogotovo u saobracaju i sto je kod njih u 95% slucajeva sve to pocupano i pogaseno a takvi su najglasnjiji da je to sve zbog "NATE" i 99' godine.
SMile
Dejan
Inspektor Višekruna
pera
Piško
Nik
Miloš_NS
Ovo je generalizacija i uopšte ne mora biti tačno. Mnogo toga zavisi od modela automobila, stanja automobila itd. Veoma često (a ja lično mislim čak i skoro uvek) je automobil koji je u Nemačkoj "odradio" 19 godina u mnogo boljem stanju nego onaj koji je u Srbiji "odradio" npr. 9 godina. Kapirate poentu?
polovna
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H