Odgovornost za utvrđivanje krivice za pucanje asfalta na autoputu u Grdeličkoj klisuri isključivo je na nadležnom ministarstvu, a razlog za stvaranje rupa na toj saobraćajnici su loše izvedeni radovi i propusti u nadzoru tog posla, smatra stručna javnost.
Pa zna se. Djilas, Jeremic, Obradovic, Solak, Soros, Jovo Bakic, N1, Krik, BIRN, Kesic, Danas, i ostali izdajnici koji mrze drzavu. Od te mrznje je asfalt ispucao.
Моје сагледавање кратко на брзину, даје резултате да су на овом наслову 14 тролова, од приказаних 18 коментара.
То сам оценио по томе да је само 4 коментара са познатим никовима, ових 14 су нови – дакле тролови.
Сумњам да је наслов плаћен, и то веровали или не, није од стране ЕУ, већ је од стране једног српског министарства.
Наравно, ово је интерни коментар, није за објављивање. Могао би да поремети хармонију ових 18 коментара.
Јесте да су ми тролови заузели простор, али да покушам још једном:
Потпредседнк „Грађевинске коморе“ је требало једноставно да каже да асфалт пуца зато што је Извођач радова из Европске Уније. И све би нам било јасно.
ЕУ не сме нико да кажњава, а и нема смисла. У том смислу не сме се применити ни оно „Нека виси Педро“. јер имамо извођача из Шпаније. Зато треба пронаћи неког погодног српског инжењера, и целој дебилани показати да смо ми озбиљна држава.
Претпостављам да Потпредседник има велику праксу, плус колико видимо има додатна знача стечена по Холандсккој методи посипања асфалта сољу, можда нам открије и да је то одлична метода санирања ових пукотина.
Нисам знао да постоји Грађевинска комора. Вероватно је то нека НВО при Инжењерској комори Србије.
Opet niko nije kriv, krivo je more!
Tradicija, nidje penala...nije prvi put da puca asfalt a tocak jedan nije prosao.
Onda sledi uperivanje prsta, odredjivanje ko je kriv. Materijal se ustedio.
I tako onda pukne, ovaj sto je duzan da popravi pljune i utrlja prstom, stavi flaster zamaze temperom i opere ruke.
I tako sve u ovoj drzavi svaki dan, godinama.
Isto kao kad je kod lutrije beton potonuo, 2-3 nedelje ko je kriv ko je kriv, umesto da se popravi prvo pa onda da se odredjuje ko ce da plati, AAAAA NEEE...
Je*i narod! Uzduz i popreko, dok je u blatu.
Procedura je sledeca - Raspise se tender koji je vec unapred namesten. Onda se nameste svi izvodjaci i podizvodjaci radova. Onda se angazuju najjeftiniji i najneobuceniji radnici, po mogucnosti iz Rumunije, tako da se posao sto jeftinije obavi. Onda se postavi najnekvalitetniji asfalt, a pare sto ´preteknu# se stave u dzep za neku lepu vikendicu u Grckoj. Onda se izadje u medije i prica kako smo izgradili ne znam ti ja koliko km novih autoputeva i kako se infrastrukturno razvijamo najvise u ovom delu Evrope.
Eto to je procedura.
Kolko se vidi na slici debljina asfalta nije ni 2 centimetra, a standard EU je 6-10!?! Obaska sto su postavljali asfalt kada je kisa pljustala kao luda, sve da bi ispunili zelje skorog otvaranja auto-puta.
Jedna rečenica................." u državama, EU, dakle civilizovane i uređene demokratije, prvo nadležni ministri-u našem slučaju Republčki daju neopozive ostavke a sa istim i prva garnitura uz funkciju". Posle sledi odgovornost onog ko je postavio nadležnog a građani će opet da glasaju za istog, Pa PUCAJTE, mi i dalje PREŽIVLJAVAMO.......
Rodicu jesi cuo nekad za armirani asfalt? Dodji malo ovamo u Nemacku ili Svajcarsku da se obucis i vidis zasto putevi nemogu tako brzo da ispucaju. Bolje se prvo informisi pa onda komentarisi stanje novih autoputeva u Srbiji.
Procesljajte ofšor racune gospode funkcionera i deo materijala koji je trebalo ugraditi u put cete vrv naci na nekom od tih racuna... Naravno to se nikada nece desiti u Srbiji zemlji odgovornih ljudi bez odgovornosti..
Sve vesti o ekonomiji u Srbiji treba staviti u rubriku"zabava,vicevi,kidanje od smeha" i tako dalje.
Uvek kad procitam ovakve vesti uhvatim se za stomak od smeha.Mogu samo reci da mi je zao sto i ranije nisam otisao iz Srbije vec u 45 oj godini a nisam otisao u 25 oj ili 35 oj.
Ala ste nezahvalni, pa nas predsednik nam je samo ove godine izgradio i otvorio vise puteva nego Nemacka! A put je ispucao jer su tokom izgradnje nocu dolazili Djilas, Jeremic i Solak i pravili sabotaze. Sram ih bilo!
Kako ministarstvo moze to da odredi? Gomila neupucenih i polupismenih klimoglavaca nije merodavna. Jedini koji to mogu da utvrde su inzenjeri koji poznaju materiju i izvodjace. Naravno da ovaj narod nije bas toliko glup da ne razume zasto se pozivate na ministarstva. Ugradjenost i prodavanje crvljivih jabuka su mentalitet ovog plemena.
Jao si ga kada dođe zima, pa kada voda prodre u pukotine i smrzne. Onda opusti (otopi se led), pa vodu u pukotinama nabiju gume teških vozila (hidrodinamički udar). Pa opet smrzne, pa otopini...
Na šta li će ličiti taj asfaltu u proleće?
Ja znam ko je kriv.Gospodin koji se zove Niko a preziva se Nikada.On je taj koji sve unistava u ovoj drzavi.Njega treba goniti do se ne uhvati pa makar se i sto miliona eura donacija potrosilo.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Ministarstvo mora da utvrdi ko je kriv za pucanje asfalta na autoputu u Grdeličkoj klisuri
Autor: Danas
Info
•01.08.2019.
•21:22 > 21:35
Komentari 28
Krle
AVAV
Мунгос
Одлично си навео квислиншку бригаду.
Молим те, настави са списком, ти то можеш.
Titikaka
šta je sledeće?
ministarstvo vazduha, vode, zemlje, sunca, meseca...?
N
Retard
Мунгос
То сам оценио по томе да је само 4 коментара са познатим никовима, ових 14 су нови – дакле тролови.
Сумњам да је наслов плаћен, и то веровали или не, није од стране ЕУ, већ је од стране једног српског министарства.
Наравно, ово је интерни коментар, није за објављивање. Могао би да поремети хармонију ових 18 коментара.
ex chapman
Мунгос
Потпредседнк „Грађевинске коморе“ је требало једноставно да каже да асфалт пуца зато што је Извођач радова из Европске Уније. И све би нам било јасно.
ЕУ не сме нико да кажњава, а и нема смисла. У том смислу не сме се применити ни оно „Нека виси Педро“. јер имамо извођача из Шпаније. Зато треба пронаћи неког погодног српског инжењера, и целој дебилани показати да смо ми озбиљна држава.
Претпостављам да Потпредседник има велику праксу, плус колико видимо има додатна знача стечена по Холандсккој методи посипања асфалта сољу, можда нам открије и да је то одлична метода санирања ових пукотина.
Нисам знао да постоји Грађевинска комора. Вероватно је то нека НВО при Инжењерској комори Србије.
Deranius
Tradicija, nidje penala...nije prvi put da puca asfalt a tocak jedan nije prosao.
Onda sledi uperivanje prsta, odredjivanje ko je kriv. Materijal se ustedio.
I tako onda pukne, ovaj sto je duzan da popravi pljune i utrlja prstom, stavi flaster zamaze temperom i opere ruke.
I tako sve u ovoj drzavi svaki dan, godinama.
Isto kao kad je kod lutrije beton potonuo, 2-3 nedelje ko je kriv ko je kriv, umesto da se popravi prvo pa onda da se odredjuje ko ce da plati, AAAAA NEEE...
Je*i narod! Uzduz i popreko, dok je u blatu.
Nikfil
Eto to je procedura.
Nišlija
f16
Filip
Krle
narode
Krle
Novosađanka
Cubi
Janos Budapest
Uvek kad procitam ovakve vesti uhvatim se za stomak od smeha.Mogu samo reci da mi je zao sto i ranije nisam otisao iz Srbije vec u 45 oj godini a nisam otisao u 25 oj ili 35 oj.
Pera
papadubi
Azbuka
boki
Cocco
Na šta li će ličiti taj asfaltu u proleće?
Salamander
nasukali ste nam brod nesposobni zlotvori
U LANCE POD PALUBU ili hodanje po fasci.
Birajte
jkkjj
Nesa DDD
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H