Ovo je uvod u kazne od 50000 dinara za 56 km/č u gradskoj zoni, koje će se uplaćivali direktno na tekući račun botova? Ono, svaki građanin da ima svog bota koga izdržava?
Nacelniku Policije Novi Sad: Dajte malo logicno razmisljati in patrole postavljajte svaki put na drugo mjesto a ne ko ovce uvek na istom. Kad to uvedete vidjecete rezultate. Divljanje po Bulevaru Evrope nikad nisam vidio da ste nekoga kaznili ili zaustavili a danima i nocima sad ste umesto Miseluka motoristima i ovima sa Bmwejima i Audijima napravili pistu na kojoj luduju svaki dan. Da o nocnim vikendima ne govorimo kad slete sa Miseluka i ovuda grme motorima. Kad ste napravili zadnju raciju kao onda na Miseluku i pohapsili te divljake jer to nisu motoristi Novog Sada kulturni sa svom opremom i postovanjem pravila u moto sportu. To su divljaci. Tek kad neko dete ubiju divljanjem onda ce neko da reagira.
Najveci problem je sto je vozac "i Kurta i Murta".
Pola vozaca nema nikakvog interesovanja za voznju, nema nikakvu prostornu orjentaciju, nema ni koncentraciju.
Da li biste dali nekome koga ne interesuje kuvanje da vam skuva rucak?
Isto tako ne treba dati nekome ko nema interesovanja za voznju, dozvolu da vozi.
efekat pooštravanja ZOBS-a, pooštravanje tehničkog pregleda, poskupljenje osiguranja.... 0 bodova što se tiče bezbednosti saobraćaja....
da ostanemo u saobraćajnom fazonu, auto ne radi kako treba, odeš kod majstora, on kaže zamajac, promeniš, isto, zatim kaže dihtung, zameniš opet isto, premeniš majstora on kaže onaj prethodni je lopov, zameniti kaiš kad ono opet isto, auto ti je i dalje (ne)radi kao i pre...
znači sve što ste radili ništa...
znači nije ni do zobs-a, ni do tehničkog, ni do goriva, već do glave...
ne znači da sam u pravu, jer da imam zdravu glavu, ne bih ja ni čitao ni pisao sada ovo, već bih ili ustajao da kupim doručak, ili bih kupao decu za spavanje ili bih planirao gde sutra da idemo na izlet sa decom pošto u švajcarskoj nedeljom prodavnice ne rade...
Najviše se gine zbog prebrze vožnje, pa onda zbog alkohola. Kazne za vožnju u alkoholisanom stanju su u odnosu na kazne za prebrzu vožnju dosta ozbiljnije. Prebrza vožnja se mora strožije sankcionisati.
Pre svakog novog strozijeg zakona najavljuje se revolucija i smanjenje svih nezgoda..Kada to ne urodi plodom krece spinovanje da je krivo ovo ili ono...A da malo saobracajci stoje gde treba??A da malo saobracajci brinu o bezbednosti saobracaja a ne samo o pisanju kazni??A da malo promenite zakon i da nema samo represije nego i logike i nagradjovanja savesnih???A da daju malo ostavke Okanovic,Rebic itd...??Ma krivo je sve osim drzave i njenog aparata.
Ne ne, tri ili cak 4 tehnicka pregleda treba uvesti godisnje da bi povecali sigurnost u saobracaju !! Kod nas se prvo nesto desi pa onda to nekako resavamo, ajd jednom da bude kontra ?! Postavljamo semafore tamo gde ne treba a samo da bi neko strpao u dzep ludacku cifru,stvaraju se guzve,buka,dim,svi jos vise nervozni.
Je deo lične kulture. Ivo Andrić je davno zapisao da će nakon provedenih pola sata sa nekim za volanom reći kakav je čovek.
Lična kultura i način razmišljanja se ugrađuje od porodilišta. Dakle, ako mama i tata (ne)moraju dati mito to će dete kad tad saznati, od roditelja, naravno.
Pa posle toga vrtići - isti oni u kojima nema mjesta za svu decu. Posle toga osnovne škole. To su one institucije gde, ako pobedite na takmičenju na lokalnom/nacionalnom nivou to niko neće znati, jer neće biti nigde objavljeno, ali ukoliko počnete sa se.njima, to će se znati i bićete obožavani.
Dalje se ta kultura i način razmišljanja brusi u srednjoj školi. To su mesta gde uče đaci koji su nedavno se nadonosili medalja sa evropskih i svetskih takmičenja, ali mi ne znamo, jer nikome nisu zanimljivi, ali zato svi znamo kada se srednjoškolski huligani skupe, pa prave se.nja, a takođe znamo i lokalne dilere.
To je problem.
Još jedan problem jeste što do vozačke se dolazi prilično lagano, toliko lagano da mi u našim okolinama nemamo nikoga ko nije položio vozački, ukoliko je to hteo, pa makar iz 20-og pokušaja.
A auto škole... Pa šta o njima reći kada oni parkiraju po trotoarima ispred školice, instruktori krše ZOBS! Pa, svaki učenik se na svog učitelja ugleda.
Kada se sve ovo promeni plus još neke "sitnice" poput održavanja puteva, tek tada će nam biti bolje u saobraćaju.
Toliko.
Bitno je da su prvo medijsku propagandu digli kako su za saobracajne nesrece kriva stara vozila iako vecina gradjana zna da je u pitanju vozna pod dejstvom u pitanju...
Ali se na kraju za par desetina evra sve ispegla na drumu....
Jos poostriti kazne i staviti kamere na autoput na svakih 2.5 km.
Imao sam priliku sa jednim "nabilodovanim macanom" da popricam o voznji.
Kaze covek "Bolje voziti 180 - 200 km/h 2 sata nego 130 3-4 sata ( na autoputu )"
Ajde to sto nije upoznat sa matematikom nego je stravicno da tako neko uopste razmislja.
Kakva god kola neko imao, treba ti mnogo vise paznje, refleksa i naravno srece ako ides 200 km/h na autoputu sa ogranicenjem 130. Dovoljno je samo trenutak ne paznje... da ne pricam pri 200 km/h koliko metara ti treba da zakocis u slucaju da ti neka kola izlete.
Postoji jednostavno rešenje.
Međutim, vi ga ne bi ste prihvatili. Ono, skandinavija, evropska ljudska prava i tako to.
Ja bih lepo, dozvolio saobraćajnoj policiji, kada uhvati nekog pijanog, i dreger to pokaže - lepo d aubiju Boga u njemu. Ono, pendreci od 1m u kolima. Pa neka tuku jedno 15 minuta za prvi prekršaj. A zatim, svaki sledeći udvostručiti.
Pa ko preživi 1 sat batinanja, ok. Ko ne preživi - opet ok.
Jer, ugrozio je mnogo tuđih života.
Ne vredi Srbinu kazna. Ma, ne vredi ni oduzimanje automobila. Ne vredi ni zatvor.
Sve se to pokazalo neefikasno.
Samo batina je još ostala.
Jeste malo ne-evropska - ali - sačuvala bi mnogo života.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Alkohol najčešći uzrok saobraćajnih nesreća, samo u julu poginule 63 osobe
Autor: Tanjug, RTS
Info
•10.08.2019.
•18:00 > 17:57
Komentari 17
Seljo
Inspektor Bulatovic
Edi Grbic
:/
Pola vozaca nema nikakvog interesovanja za voznju, nema nikakvu prostornu orjentaciju, nema ni koncentraciju.
Da li biste dali nekome koga ne interesuje kuvanje da vam skuva rucak?
Isto tako ne treba dati nekome ko nema interesovanja za voznju, dozvolu da vozi.
Dudarim II
da ostanemo u saobraćajnom fazonu, auto ne radi kako treba, odeš kod majstora, on kaže zamajac, promeniš, isto, zatim kaže dihtung, zameniš opet isto, premeniš majstora on kaže onaj prethodni je lopov, zameniti kaiš kad ono opet isto, auto ti je i dalje (ne)radi kao i pre...
znači sve što ste radili ništa...
znači nije ni do zobs-a, ni do tehničkog, ni do goriva, već do glave...
ne znači da sam u pravu, jer da imam zdravu glavu, ne bih ja ni čitao ni pisao sada ovo, već bih ili ustajao da kupim doručak, ili bih kupao decu za spavanje ili bih planirao gde sutra da idemo na izlet sa decom pošto u švajcarskoj nedeljom prodavnice ne rade...
Student
Dule
Dejan
Darwin
PoP
A ovamo bacaju drvlje i kamenje na nas pušače.
Zabraniti alkohol.
pinki
Vozac
Петровград
EvoOvako
Lična kultura i način razmišljanja se ugrađuje od porodilišta. Dakle, ako mama i tata (ne)moraju dati mito to će dete kad tad saznati, od roditelja, naravno.
Pa posle toga vrtići - isti oni u kojima nema mjesta za svu decu. Posle toga osnovne škole. To su one institucije gde, ako pobedite na takmičenju na lokalnom/nacionalnom nivou to niko neće znati, jer neće biti nigde objavljeno, ali ukoliko počnete sa se.njima, to će se znati i bićete obožavani.
Dalje se ta kultura i način razmišljanja brusi u srednjoj školi. To su mesta gde uče đaci koji su nedavno se nadonosili medalja sa evropskih i svetskih takmičenja, ali mi ne znamo, jer nikome nisu zanimljivi, ali zato svi znamo kada se srednjoškolski huligani skupe, pa prave se.nja, a takođe znamo i lokalne dilere.
To je problem.
Još jedan problem jeste što do vozačke se dolazi prilično lagano, toliko lagano da mi u našim okolinama nemamo nikoga ko nije položio vozački, ukoliko je to hteo, pa makar iz 20-og pokušaja.
A auto škole... Pa šta o njima reći kada oni parkiraju po trotoarima ispred školice, instruktori krše ZOBS! Pa, svaki učenik se na svog učitelja ugleda.
Kada se sve ovo promeni plus još neke "sitnice" poput održavanja puteva, tek tada će nam biti bolje u saobraćaju.
Toliko.
Zbrlj
Ali se na kraju za par desetina evra sve ispegla na drumu....
\
Imao sam priliku sa jednim "nabilodovanim macanom" da popricam o voznji.
Kaze covek "Bolje voziti 180 - 200 km/h 2 sata nego 130 3-4 sata ( na autoputu )"
Ajde to sto nije upoznat sa matematikom nego je stravicno da tako neko uopste razmislja.
Kakva god kola neko imao, treba ti mnogo vise paznje, refleksa i naravno srece ako ides 200 km/h na autoputu sa ogranicenjem 130. Dovoljno je samo trenutak ne paznje... da ne pricam pri 200 km/h koliko metara ti treba da zakocis u slucaju da ti neka kola izlete.
Balkanac
Međutim, vi ga ne bi ste prihvatili. Ono, skandinavija, evropska ljudska prava i tako to.
Ja bih lepo, dozvolio saobraćajnoj policiji, kada uhvati nekog pijanog, i dreger to pokaže - lepo d aubiju Boga u njemu. Ono, pendreci od 1m u kolima. Pa neka tuku jedno 15 minuta za prvi prekršaj. A zatim, svaki sledeći udvostručiti.
Pa ko preživi 1 sat batinanja, ok. Ko ne preživi - opet ok.
Jer, ugrozio je mnogo tuđih života.
Ne vredi Srbinu kazna. Ma, ne vredi ni oduzimanje automobila. Ne vredi ni zatvor.
Sve se to pokazalo neefikasno.
Samo batina je još ostala.
Jeste malo ne-evropska - ali - sačuvala bi mnogo života.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H