Da raščistimo neke pojmove.
Air Srbija je osnovala ćerku kompaniju Aviolet koja raspolaže starim avionima Jata.
Svi oni stari Boing avioni lete mahom čartere. Ko nije leteo sa tim avionima ne zna šta je doživljaj.
Ove godine zbog većeg broja čarter letova i Air Srbija uskače sa Erbas avionima i ti avioni se bukvalno ne gase.
Ove godine za let u Antaliju smo čekali na poletanje jer su mehaničari morali da se ukrcaju koji su hitno odlazili da poprave jedan avion. U provratku pilot Air Srbije pre poletanja kontroliše zakrilca, zvuk iz trupa kao da se pali "apenac" dva minuta.
@Gradjanin
I ja sam se naježio koliko ste neobrazovani a opet toliko uvereni da znate o čemu pišete. Udarite još nekoliko tih znakova uzvika, možda će to pomoći da se 737 izjednači sa prizemljenim 737MAX.
Hvala ne...... Poslednji put leteo našim avionom 2009. Boing sa kojim smo leteli tada je imao pepeljare u ručkama sedišta a na trupu je bilo milion zakrpa. Od tada ne ulazim u naše ako ne leti niko drugi na destinaciju gde želim iz Bgda letim iz Budimpešte ili Temisvara.
Čitam Boing 737 u kvaru. Nemogu da verjem!!!! Pa sve ozbiljene avio kompanije koje drže do bezbednsti svojih putnika i svog ugleda avone Boing 737 drže prizemljene nakon 2 tragedije kada su 2 Boinga pala i poginolo je 500+ putnika zbog neispravnog senzora i softvera koji izazivaju iznenadna poniranja aviona i pad usleg nemogućnosti pilota da ih stabilizuje.
pa kada avione održavaju iz kancelarija za minimalne naknade od 1000 eur dobro je što neki i polete. Za svako održavanje treba bar malo isprljati ruke.
http://mondo.rs/a873830/Info/Ekonomija/Aleksandar-Vucic-U-Srbiju-dolazi-kompanija-za-odrzavanje-aviona.html
https://www.exyuaviation.com/p/monday-march-2-2015-aircraft.html
https://www.youtube.com/watch?v=A1d-uFefCN0
Taj B737 je odradio svoje. Treba ga u penziju.
Nabaviti novije avione, odnosno uzeti u lizing, kao što to radi većina kompanija.
I sve je to dobro dok su to kvarovi koji ne uzrokuje pad.
Moraju vam platiti 300 Eura odstete.
Ove godine vracao sam se iz H.Konga do Amsterdama i let je otkazan.
600 eura je KLM isplatio na moj racun bez 1 problema.
Svako ima pravo na odstetu. Izgovori su laz.
Prošle godine smo iz Atine do Beograda putovali 28 sati jer se pokvario avion AirSerbia. Na kraju smo se vratili autobusima iz temišvara koje nam je organizovao aerodrom u temišvaru. Posada AirSerbie se pokupila, prošla pored svih putnika i otišla automobilima. Nikad im vise pare neću dati.
odlicna reklama za kompaniju...em je drzavna, em je low cost (u nasim snovima) i em jos ima i prastare avione...ovo nije pitanje "da li ce" nego "kada ce" neko zbog svega ovog nastradati...
Poglegajte samo sajt aerodroma koliko je aviJona otkazano u poslednja dva dana i to na frekventnim relacijama ! Hmmm,posto nema smisla da ih upalimo,jat tehniku cemo ovako javno da blatimo,oborimo cenu i da bi neko jeftino mogao da je kupi posto ista, servisira abiJone airsrbistana
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Česti kvarovi aviona prave probleme u saobraćaju Er Srbije
Autor: Aviatica
Info
•11.08.2019.
•16:56
Komentari 21
ex chapman
Nikola
Air Srbija je osnovala ćerku kompaniju Aviolet koja raspolaže starim avionima Jata.
Svi oni stari Boing avioni lete mahom čartere. Ko nije leteo sa tim avionima ne zna šta je doživljaj.
Ove godine zbog većeg broja čarter letova i Air Srbija uskače sa Erbas avionima i ti avioni se bukvalno ne gase.
Ove godine za let u Antaliju smo čekali na poletanje jer su mehaničari morali da se ukrcaju koji su hitno odlazili da poprave jedan avion. U provratku pilot Air Srbije pre poletanja kontroliše zakrilca, zvuk iz trupa kao da se pali "apenac" dva minuta.
Još jedan građanin
I ja sam se naježio koliko ste neobrazovani a opet toliko uvereni da znate o čemu pišete. Udarite još nekoliko tih znakova uzvika, možda će to pomoći da se 737 izjednači sa prizemljenim 737MAX.
Laloš
Gradjanin
globšit
http://mondo.rs/a873830/Info/Ekonomija/Aleksandar-Vucic-U-Srbiju-dolazi-kompanija-za-odrzavanje-aviona.html
https://www.exyuaviation.com/p/monday-march-2-2015-aircraft.html
https://www.youtube.com/watch?v=A1d-uFefCN0
Drum
Nabaviti novije avione, odnosno uzeti u lizing, kao što to radi većina kompanija.
I sve je to dobro dok su to kvarovi koji ne uzrokuje pad.
Pitanje u kakvom je stanju trup tog aviona.
Rom
Rale
tako i mi
https://www.youtube.com/watch?v=B-AA-8Qu0_s
socko
Sitna pakost
Mudri
Mimo ovoga, let je prošao dobro.
Ko im uopste
Ivan Markov
Ove godine vracao sam se iz H.Konga do Amsterdama i let je otkazan.
600 eura je KLM isplatio na moj racun bez 1 problema.
Svako ima pravo na odstetu. Izgovori su laz.
Inspektor Višekruna
Putnica
Pitanje je gde su pare od karata?
Ivan
mm
Dejan
pterodactyl
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H