Znate sta, meni vec cetvrti ili peti put postar uopste ne isporuci posiljku. Bilo da je paket ili pismo. Jednostavno on to ne ucini, zalili smo se na sve strane, i nikog ne zanima. Da lije to normalno? Posiljalac je platio uslugu, postar dobija platu, a onda mi moramo da jurimo nase posiljke od jedne do druge poste, da se zalimo, da se nerviramo i stresiramo. desavalo se i da se posiljka vrati posiljaocu!
Bolje da ne načinjemo tu temu.
Trenutna situacija i rad Pošte Srbije je sramota.
Za paket, registrovan poslat iz inostranstva, utvrđuje se međunarodnim trackingom da je prispeo u Srbiju.
Ni 30 dana nakon toga, sistem Pošte Srbije ne priznaje da je prispeo.
Po priznanju prispeća, predaje se Carini.
Tek 30 dana po predaju Carini, Carina priznaje da ga je obradila i predaje ga Pošti na uručenje.
Lično moje mišljenje je da im je naređeno zadržavanje sa uvek datim rokom 30 dana kašnjenja.
Nagla promena je nastala s početka ove godine.
Od 2012-te do 2018-te smo primali poštu još kako tako i ostvarivali svoja ljudska prava
na prijem pošiljki, od 12 do 20 dana u proseku.
Sada imamo situaciju da se neregistrovane pošiljke kradu na poslednjpj pošti, nakon završetka brojanja i sistema brojača.
Što je naša međunarodna sramota.
A registrovane pošiljke krše sve međunarodne norme i rokove.
A da.
Postoji još stavka poklonjenog softvera Carini, od strane Nemačke.
Koji je trebalo da ubrza procese.
USporio ih je višestruko.
Molba Nemačkoj: - Molim vas, nemojte nam više pomagati.
Ovo više nije pitanje novca koji nam uzimaju Pošta i Carina.
Ovo je sad pitanje časti, ili osećaja ropstva.
Samo, kome mi robujemo? Ko to ima pravo na zadržavanje pošiljki, sračunato, od 60 dana u Srbiji?
Ja se nadam da moja pošiljka neće bitit vraćena, pošto vec nedelju dana pratim pošiljku i sada piše na sajtu poste, da je ostavljen izvestaj. Naravno, nište nije ostavljeno. Imaju moj broj, nisu zvali, niko nije zvonio u vreme kada je poštar bio ovde. I sada ja treba njih da jurim, jer oni ne rade svoj posao kako treba. I sada mi još fali, da se izgubi paket zbog nesposobnosti poštara.
Pravo je cudo kako i ostali paketi stignu na adresu .
Covek mi onomad isporucuje tv sa razbijenim displayom ..ni rec izvinjenja nista..rekoh mu valjda ne mislis da cu tako nesto preuzeti , on meni vrlo drsko sta ti mislis ko si ti a ja njemu da li bi ti primio ovakav tv , ajd zdravo .
Pokupio se i otisao .
Ko nas moze voleti ovakve ?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Pola miliona pošiljaka svake godine ostane neisporučeno
Autor: Novosti
Info
•27.08.2019.
•11:17
Komentari 4
Mislilac
Više nemam reči
Trenutna situacija i rad Pošte Srbije je sramota.
Za paket, registrovan poslat iz inostranstva, utvrđuje se međunarodnim trackingom da je prispeo u Srbiju.
Ni 30 dana nakon toga, sistem Pošte Srbije ne priznaje da je prispeo.
Po priznanju prispeća, predaje se Carini.
Tek 30 dana po predaju Carini, Carina priznaje da ga je obradila i predaje ga Pošti na uručenje.
Lično moje mišljenje je da im je naređeno zadržavanje sa uvek datim rokom 30 dana kašnjenja.
Nagla promena je nastala s početka ove godine.
Od 2012-te do 2018-te smo primali poštu još kako tako i ostvarivali svoja ljudska prava
na prijem pošiljki, od 12 do 20 dana u proseku.
Sada imamo situaciju da se neregistrovane pošiljke kradu na poslednjpj pošti, nakon završetka brojanja i sistema brojača.
Što je naša međunarodna sramota.
A registrovane pošiljke krše sve međunarodne norme i rokove.
A da.
Postoji još stavka poklonjenog softvera Carini, od strane Nemačke.
Koji je trebalo da ubrza procese.
USporio ih je višestruko.
Molba Nemačkoj: - Molim vas, nemojte nam više pomagati.
Ovo više nije pitanje novca koji nam uzimaju Pošta i Carina.
Ovo je sad pitanje časti, ili osećaja ropstva.
Samo, kome mi robujemo? Ko to ima pravo na zadržavanje pošiljki, sračunato, od 60 dana u Srbiji?
BS
ozlojedjen
Covek mi onomad isporucuje tv sa razbijenim displayom ..ni rec izvinjenja nista..rekoh mu valjda ne mislis da cu tako nesto preuzeti , on meni vrlo drsko sta ti mislis ko si ti a ja njemu da li bi ti primio ovakav tv , ajd zdravo .
Pokupio se i otisao .
Ko nas moze voleti ovakve ?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H