Vlada Srbije vrlo je transparentno dovela proces odabira partnera do ishoda u kojem je dobijena samo jedna ponuda za gradnju Moravskog koridora, Konzorcijum Behtel-Enka, saopštila je Transparentnost Srbija.
2012. put je po predugovoru koštao 633 meur sa autoputem Novi Sad-Ruma, pa su Kinezi tražili još 150 i od životnog projekta Verice Kalanović, btw iz Trstenika, za koji je put značajan pored Čačka, Kraljeva, Vrnjačke Banje, Ćićevca, se odustalo; onda se ideja o putu malo kiselila dok Mihajlović nije počela da pravi red u Nemanjinoj, pa mu se cena samo malo popela na 800 meur, što je valjda jeftinije kada put gradi Behtel uz amin radne grupe i ZM na njenom čelu. Transparentno? 112 km, 84 mosta, 26 nadvožnjaka, 3 podvožnjaka i samo 10 denivelisanih raskrsnica - petlji i bez tunela.
Bechtel je firma koja je u siromasnoj Boliviji imala koncesiju na vodovod u pa su brzo trazili da se cena vode stanovnicima podigne za 50%, samo tamo se narod, blago receno, nije slozio sa tim zahtevom.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
TS: Transparentno s mnogo sumnjivih poteza izabran graditelj Moravskog koridora
Autor: Beta
Info
•27.08.2019.
•17:37 > 18:13
Komentari 3
autoput
Bili Kid
Znaci sve skuplje
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H