Dolazak kineske kompanije "Ling long tajers", koja će u Zrenjaninu otvoriti fabriku guma, osnovni je razlog za prebacivanje projekta saobraćajnice "Vojvođansko P" sa Pokrajine na Vladu Srbije, a s tim i za promenu tipa saobraćajnice.
Ne nego svi koji neće da plate putarinu idu starim magistralnim putem, kao i svugde u svetu. A ako nećeš da se mlatiš sa traktorima i kombajnima, platiš pa se klatiš. I svi zadovoljni. Na magistrali više nema kamiončina, samim tim lagodnija vožnja i manje uništavanje puta, ovamo kad žuriš stigneš za normalno vreme, ispod pola sata opušteno, a ne kao do sad, sat vremena NS-ZR, uz ozbiljnu šansu da usput pogineš.
U ovoj vesti definitivno nema ništa loše, osim što ko zna kad će i da li će da se obistini.
Погледао сам малопре данашњи снимак (youtube) где представник завода за урбанизам града Ниша описује посао који су урадили током припреме пројектне документације за аутопут Ниш-Прокупље-Куршумлија, нагласак иде наравно на опис будуће саобраћајнице у погледу број мостова, тунела, петљи/искључења и слично. Почели су посао каже још 2017-те године. Почели, радили изавршили дакле.
А завод за урбанизам града Новог Сада је урадио шта ? Тренутно раде шта ?!?
Завод за урбанизам града Суботице - колико још могу да сакривају да је обилазница Y крак око Суботице до Келебије у профилу обичног (тек мало ширег) магистралног пута..
@Separatista
U potpunosti se slažem s Vašim komentarom. Samo da se nadovežem - u tekstu nazivaju Novi Sad, da citiram "administrativni centar Vojvodine." Za mene je Novi Sad GLAVNI GRAD A. P. Vojvodine - bio, jeste i vazda će biti, a ne tamo neki "administrativni centar." Toliko nipodaštavanja iz Beograda, da se to više ne može trpeti. Primera radi, Nemci upravna središta svojih autonomnih pokrajina (jer Nemačka je SAVEZNA republika) ne nazivaju adm. centrima, već glavnim gradovima (u originalu die Hauptstadt). Zna se šta je Novi Sad! Molim lepo...
Zrenjanin bi trebao da je centar poljoprivredne industrije, ne teške. Kakve crne gume?!
I neka se očisti onaj Begej, smrdi, ne može se disati tj. kazniti one koji ispuštaju sve i svašta. (koji sam vic sada napisao ju)
Ima nekoliko nejasnoca kod ovog projekta.
Prvo, najavljeno je da ce samo deo od BG do ZR bigi autoput. Sada se pominje kompletna trasa.
Drugo, da li ce ova dva puta ciniti jednu celinu, ili dve, zato sto su trenutno u pitanju delovi dva puta IB reda.
Da li ce se spajati juzno ili severno od ZR? Da li su u stvari prva faza nekog duzeg autoputa, koji bi isao do Kikinde, Temisvara ili mozda do Subotice i Segedina?
Ima jos puno nejasnoca, ali cemo, nadam se, biti obavesteni pre pocetka radova.
E...
Nemoj slučajno... ali slučajno da bi neko nešto spajao u Vojvodini - a da u to ne bude uključen Beograd.
Jer, svi putevi moraju voditi u Rim... pardon Beograd.
E, zbog ovakvih stvari sam siguran da će doći do odvajanja jednog dana.
Zbog ne dozvoljavanja ljudima da sami osmisle šta im treba na svom prostoru.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Bira se nova trasa za "Vojvođansko P", autoput koji će spajati Zrenjanin i Beograd
Autor: Gorica Nikolin - gorica@021.rs
Info
•12.09.2019.
•13:32 > 11:24
Komentari 14
Novosadista
U ovoj vesti definitivno nema ništa loše, osim što ko zna kad će i da li će da se obistini.
коридор1
А завод за урбанизам града Новог Сада је урадио шта ? Тренутно раде шта ?!?
Завод за урбанизам града Суботице - колико још могу да сакривају да је обилазница Y крак око Суботице до Келебије у профилу обичног (тек мало ширег) магистралног пута..
...
Ja
Pokojni Čika Franja
U potpunosti se slažem s Vašim komentarom. Samo da se nadovežem - u tekstu nazivaju Novi Sad, da citiram "administrativni centar Vojvodine." Za mene je Novi Sad GLAVNI GRAD A. P. Vojvodine - bio, jeste i vazda će biti, a ne tamo neki "administrativni centar." Toliko nipodaštavanja iz Beograda, da se to više ne može trpeti. Primera radi, Nemci upravna središta svojih autonomnih pokrajina (jer Nemačka je SAVEZNA republika) ne nazivaju adm. centrima, već glavnim gradovima (u originalu die Hauptstadt). Zna se šta je Novi Sad! Molim lepo...
Vozim se autobusom
I neka se očisti onaj Begej, smrdi, ne može se disati tj. kazniti one koji ispuštaju sve i svašta. (koji sam vic sada napisao ju)
@separatista
Ja
Miša
Kroz Irig prođe više kamioma dnevno nego koroz Miloša VELIKOG za mesec dana
Beckerecan
Prvo, najavljeno je da ce samo deo od BG do ZR bigi autoput. Sada se pominje kompletna trasa.
Drugo, da li ce ova dva puta ciniti jednu celinu, ili dve, zato sto su trenutno u pitanju delovi dva puta IB reda.
Da li ce se spajati juzno ili severno od ZR? Da li su u stvari prva faza nekog duzeg autoputa, koji bi isao do Kikinde, Temisvara ili mozda do Subotice i Segedina?
Ima jos puno nejasnoca, ali cemo, nadam se, biti obavesteni pre pocetka radova.
JustinaNS
Slow
Separatista
Nemoj slučajno... ali slučajno da bi neko nešto spajao u Vojvodini - a da u to ne bude uključen Beograd.
Jer, svi putevi moraju voditi u Rim... pardon Beograd.
E, zbog ovakvih stvari sam siguran da će doći do odvajanja jednog dana.
Zbog ne dozvoljavanja ljudima da sami osmisle šta im treba na svom prostoru.
Viki
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H