Tesla moze da se registruje u Srbiji bez problema ako je uvezen sa podrucja EU. Americki auto koji nije za EU trziste se ne moze registrovati ni ako je benzinac. Recimo ko kupi Teslu Model S koji je po snazi u rangu BMW 550i, platice registraciju manje od 250 evra, dok ce za BMW od 4.000ccm registracija biti skoro 2000 evra. Mislim da ce i za najjaci Model S od 700ks registracija biti manje od 250e, a ubrzanje od 0 do 100 km/h za oko 2.5 sec. Tesla inace ima novu verziju autopilota, u gradovima gde je dobra signalizacija vozi sam bez problema, iako to nije dozvoljeno po zakonu u vecini drzava.
Samo sam cekao da neka pametnica napise ne lazi ima tamo ja video !! Visa sila je registrovala ta auta,znam ja ima i u procredit banci u nbgd,plug in pune se na Sunce a kad je oblacno pune se iz el mreze, vw up modeli !! Kad sve znas,probaj kao fizicko lice da odes u sup i registrujes el automobil !!! Samo ce ti reci na levo krug i tiho izadji napolje !!!
Deo sa gumama je netacan, Tesla "obuva" sve svoje automobile u Michelin gume. Lako se da proveriti :) Drugo, sto se tice popravki, Tesla se popravlja iskljucivo modularno (ako je to izvodljivo) tj, menja se ceo blok u kome postoji kvar. Ili, dobijas novi auto ako se tvom nesto desi a da garancija pokriva i kvar se ne moze otkloniti u razumnom roku.
Netacno. Prilikom registracije ev u kubikazu se pise 0, sva dalja taksiranja se obavljaju na osnovu snage u kW.
Btw, u Srbiju se legalnim tokovima uvozi, prodaje i vozi BMW i3.
Tesla elektricni automobil nije moguce uvesti i registrovati u srbistanu !! Zatim, Tesla elektricni automobil ima jako malu cenu kostanja potrosnje el. energije po predjenom kilometru al tu sedi drugi problem je tezina vozila koje je oko 2,5 tone plus putnici ! Ni jedan proizvodjac guma nije hteo da im pravi gume po tim specifikacijama pa su nasli neke kineze, te gume ne mogu da izdrze ni 20000km a cena im je paprena, zatim, dokrtina Tesla firme je da je uvek jedan rezervni auto spreman u kamionu u slucaju da se neki pokvari (odaje signal u centrali (nama sad najblizi u Becu)) i tada krece ekipa sa zamenskim autom ! Sve u svemu, dobra ideja, mucenje ali i dalje vampirski naftni lobi drzi konce u rukama ! Ja i dalje tvrdim, 5 lit dizela ili 8-9lit plina, to je naj naj jeftinija kombinacija,dalje nema. Toyota je pocela nesto da radi sa non plug in autima, to cemo jos docekati, e to ce biti posao a ne ovo
Čist električni automobil koji ima samo elektromotor (znači nije hibrid i nema motor sa unutrašnjim sagorevanjem) nije moguće registrovati u Srbiji iz razloga što u papirima nema podatak o zapremini motora (iz razloga što elektromotori nemaju zapreminu). Toliko na temu elektro automobila kod nas :-)
Teslu je nemoguće uvesti i voziti u Srbiji. Svako ko to proba mora da uradi homologizaciju za dotični automobil što će da ga košta toliko da će u startu da odustane. Toliko o podsticajima države za čistim tehnologijama. Da ne govorim o solarnim krovovima i ostalim za svet normalnim stvarima.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Ilon Mask na Tviteru: "Tesla" u Srbiji, Slovačkoj i Hrvatskoj moguće početkom 2020.
Autor: Blic
Info
•24.09.2019.
•08:16
Komentari 16
Mrk
Hvala na tim objasnjenjima u zagradama, inace ne bi skontali sta je cist elektro motor i da on nema zapreminu...
Ns
M
Dejan
Nemanja
Marko
Lupetas, eno u Beogradu poslovni deo "Airport City" prepun BMW i3-ki
dule
Nemanja
Btw, u Srbiju se legalnim tokovima uvozi, prodaje i vozi BMW i3.
Maka
Dejan
.
voban
Seka Persa
Da možemo da se utaknemo...
Laloš
Puk. Ratko Puškaš
ex chapman
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H