Autor: Fonet

Info
28.09.2019.
17:38 > 20:09
Ekspertski tim Zastava (ETZ) iz Kragujevca priprema projektnu dokumentaciju za proizvodnju vozila na električni pogon na platformi nekog postojećeg modela.
  • dijasporac

    29.09.2019 23:17
    Kako ste vi u Srbiji neupuceni, Yugo se ovde u Kanadi preko oglasa prodaje 7-8 hiljada c$ ( oko 5 hiljada eurica), godiste 89-90-to. Uz takav automobil dobijete jos jedan koji nije u voznom stanju a sluzi za rezervne delove. Inace drugar kiji zivi u Torontu je jos pre 15-tak godina u Srbiji nasao sredjenog zastavinog ficu iz 67-68 i prebacio ga brodom u Kanadu. S vremena na vreme ga pali i istera na skupove kolekcionara, tamo je uvek atrakcija, niko nema slican automobil.

    A sto se tice elektricnog automobila uz Zastave, daleko su oni od toga kao od proizvodnje svemirskog broda. No super je sto misle da su u nekoj konekciji sa svetskim trendovima.
  • Đorđe Čvarkov

    29.09.2019 09:55
    E usraću se majke mi!!!
  • ha,ha,ha

    29.09.2019 09:50
    Ha, ha, ha
    Eto nama električni Yugo.
  • Nesa

    29.09.2019 08:20
    Ah
    Nije tacno da Zastava nije proizvela svoja vozila. Jugo i Florida su njeni ali u svakom smislu zaostali. Medjutim Jugo je danas kod nekih u Americi, Britaniji... na ceni jer je jednostavan i jeftin za odrzavanje, mali, pogodan za saobracaj, malo trosi... Dostize cene preko hiljadu dolara. Inace, ne verujem u najavu iz ove vesti jer je u suprotnosti sa realnoscu.
  • Nesa

    29.09.2019 08:05
    Ah
    Narod treba trajno zamajavati da ne bi posumnjao u "drzavu" i "sistem". Sve Jugoslavije su bile kolonije bez prava na ista svoje pa tako i najnovija tzv. Region.
  • biciklista

    29.09.2019 07:12
    da je sve vrhunski, proizvodi koji izlaze iz te fabrike u kragujevcu bi bili dobro prodavani mimo srpskog tržišta. na istom tom ftnu postoji tim koji je razvio električni bicikl, a fijatu 500L verovatno ni električni pogon neće pomoći u prodaji, ružan je, loš za vožnju i skup. taj isti hrvatski preduzetnik je uradio upravo ovo što pominjem i osnovao greyp bikes, firmu koja proizvodi električne bicikle. ono što je razlika između startupa i fijata je daleko veći lroizvodni potencijal i samim tim veća konkurentnost.
  • /

    29.09.2019 00:23
    /
    o boze, narod koji pokvari betonsku i kocku hoce da pravi atomsku bombu za puteve
  • dragan perković

    28.09.2019 23:14
    Ah
    A srpska atomska ?Budućnost će biti sa oporezovanim automobilima.U gradu imate autobuse,metro itd za van brodove, autobuse, avione.U Nemačkoj uvode poreze na vozila.
  • Smesno

    28.09.2019 22:47
    Kakvi inzenjeri kada zastava nikad nije konstruisala ni jedan auto vec samo sklapala i proizvodila licencne?
  • Milan

    28.09.2019 22:22
    Realnost
    Prijatelji, neka nam je bog u pomoci!
  • Bili Kid

    28.09.2019 21:58
    Srpski naftni lobi-kartel ima da plati politicarima, javnim sluzbenicima, sudstvu velikeeee pare da se ovo nikada ne ostvari.
    Svaka cast timu na ambiciji i zelji ali ovo je borba sa vetrenjacama (naftasima)... OMV, Knez, Lukoil, NIS, Mol,...
  • Elon

    28.09.2019 21:40
    Spava
    I onaj E Musk navrat nanos najavio otvaranje Tesla prodavnice ili nekog pogona u Srbiji, zato što se oduzeo od straha kad je čuo šta bivši radnici zastave pripremaju. Elone spavaš li mirno?
  • Doktor Magistar Star

    28.09.2019 21:24
    Ideja je odlicna ali ako bude tipa EI Nis mozda prodate par komada kolekcionarima ludila.
  • Dejan

    28.09.2019 20:44
    Srb
    Toyota napustila svoju trecu generaciju hybrida i prodaju je ostalim minornim auto markama, plug in imaju odavno a u fazi ispitivanja im he non plug in !!! Koliko je sve to daleko od ovog i od nas ! Akcize, otvaramo nov pogon za euro dizel, lazemo sami sebe za cenu goriva, nema tu napretka,samo nazad !!!
  • Limanac

    28.09.2019 20:40
    @biciklista
    O čemu ti pričaš? Zastava odavno ne postoji, a Fijatov pogon je vrhunski.
    A ovo o prizvodnji električnog automobila su takođe u pravu. U Hrvatskoj je Mate Rimac od nule razvio električni superautomobil. Dakle, uz pravu ekipu i rešeno finansiranje, sve je moguće.
  • miki

    28.09.2019 20:39
    Ispovraćaću se
  • Ništa novo

    28.09.2019 20:39
    Kod Hrvata to već radi jedna privatna firma, već par godina.
    Valjda uzeli evropske kredite i prave.
    Ono što je zanimljivo u celom članku je reč "BIVŠI".
    Bez obzira gde i o čemu se radi, jedini pomak napred u Srbiji uvek prave oni koji su ili oterani ili naterani da odu, odnekud.
    Oni koji su talasali.
  • Perica

    28.09.2019 20:37
    opet na drzavna jasla
    Nemojte ljudi ko boga vas molim. U Srbiji je naucna fantastika dobiti atest, za sve sto covek napravi svojom rukom a ne za ovako zahtevan i ozbiljan projekat.
  • Piško

    28.09.2019 20:31
    ...
    Za ulazak u to tržište trenutno lome koplja globalni konglomerati poput BMW-a i VW-a .

    "Bivši inžinjeri zastave" u toj trci mogu da naprave samo Yugo 45 sa teslinim jajetom umesto motora.
  • .

    28.09.2019 20:15
    /
    Miljane, citas li ovo, da li ti je cuka zaigrala :D
  • O

    28.09.2019 20:07
    Jaooo, nemojte opet...
  • biciklista

    28.09.2019 20:07
    ta fabrika je tehnološki u zaostatku tri generacije u auto industriji. bolje da prave jeftine obične i električne bicikle i električne skutere i trotinete.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna