Ekspertski tim Zastava (ETZ) iz Kragujevca priprema projektnu dokumentaciju za proizvodnju vozila na električni pogon na platformi nekog postojećeg modela.
Kako ste vi u Srbiji neupuceni, Yugo se ovde u Kanadi preko oglasa prodaje 7-8 hiljada c$ ( oko 5 hiljada eurica), godiste 89-90-to. Uz takav automobil dobijete jos jedan koji nije u voznom stanju a sluzi za rezervne delove. Inace drugar kiji zivi u Torontu je jos pre 15-tak godina u Srbiji nasao sredjenog zastavinog ficu iz 67-68 i prebacio ga brodom u Kanadu. S vremena na vreme ga pali i istera na skupove kolekcionara, tamo je uvek atrakcija, niko nema slican automobil.
A sto se tice elektricnog automobila uz Zastave, daleko su oni od toga kao od proizvodnje svemirskog broda. No super je sto misle da su u nekoj konekciji sa svetskim trendovima.
Nije tacno da Zastava nije proizvela svoja vozila. Jugo i Florida su njeni ali u svakom smislu zaostali. Medjutim Jugo je danas kod nekih u Americi, Britaniji... na ceni jer je jednostavan i jeftin za odrzavanje, mali, pogodan za saobracaj, malo trosi... Dostize cene preko hiljadu dolara. Inace, ne verujem u najavu iz ove vesti jer je u suprotnosti sa realnoscu.
Narod treba trajno zamajavati da ne bi posumnjao u "drzavu" i "sistem". Sve Jugoslavije su bile kolonije bez prava na ista svoje pa tako i najnovija tzv. Region.
da je sve vrhunski, proizvodi koji izlaze iz te fabrike u kragujevcu bi bili dobro prodavani mimo srpskog tržišta. na istom tom ftnu postoji tim koji je razvio električni bicikl, a fijatu 500L verovatno ni električni pogon neće pomoći u prodaji, ružan je, loš za vožnju i skup. taj isti hrvatski preduzetnik je uradio upravo ovo što pominjem i osnovao greyp bikes, firmu koja proizvodi električne bicikle. ono što je razlika između startupa i fijata je daleko veći lroizvodni potencijal i samim tim veća konkurentnost.
A srpska atomska ?Budućnost će biti sa oporezovanim automobilima.U gradu imate autobuse,metro itd za van brodove, autobuse, avione.U Nemačkoj uvode poreze na vozila.
Srpski naftni lobi-kartel ima da plati politicarima, javnim sluzbenicima, sudstvu velikeeee pare da se ovo nikada ne ostvari.
Svaka cast timu na ambiciji i zelji ali ovo je borba sa vetrenjacama (naftasima)... OMV, Knez, Lukoil, NIS, Mol,...
I onaj E Musk navrat nanos najavio otvaranje Tesla prodavnice ili nekog pogona u Srbiji, zato što se oduzeo od straha kad je čuo šta bivši radnici zastave pripremaju. Elone spavaš li mirno?
Toyota napustila svoju trecu generaciju hybrida i prodaju je ostalim minornim auto markama, plug in imaju odavno a u fazi ispitivanja im he non plug in !!! Koliko je sve to daleko od ovog i od nas ! Akcize, otvaramo nov pogon za euro dizel, lazemo sami sebe za cenu goriva, nema tu napretka,samo nazad !!!
@biciklista
O čemu ti pričaš? Zastava odavno ne postoji, a Fijatov pogon je vrhunski.
A ovo o prizvodnji električnog automobila su takođe u pravu. U Hrvatskoj je Mate Rimac od nule razvio električni superautomobil. Dakle, uz pravu ekipu i rešeno finansiranje, sve je moguće.
Kod Hrvata to već radi jedna privatna firma, već par godina.
Valjda uzeli evropske kredite i prave.
Ono što je zanimljivo u celom članku je reč "BIVŠI".
Bez obzira gde i o čemu se radi, jedini pomak napred u Srbiji uvek prave oni koji su ili oterani ili naterani da odu, odnekud.
Oni koji su talasali.
Nemojte ljudi ko boga vas molim. U Srbiji je naucna fantastika dobiti atest, za sve sto covek napravi svojom rukom a ne za ovako zahtevan i ozbiljan projekat.
ta fabrika je tehnološki u zaostatku tri generacije u auto industriji. bolje da prave jeftine obične i električne bicikle i električne skutere i trotinete.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Bivši inženjeri Zastave rade na elektro automobilu koji bi se pravio u Srbiji
Autor: Fonet
Info
•28.09.2019.
•17:38 > 20:09
Komentari 22
dijasporac
A sto se tice elektricnog automobila uz Zastave, daleko su oni od toga kao od proizvodnje svemirskog broda. No super je sto misle da su u nekoj konekciji sa svetskim trendovima.
Đorđe Čvarkov
ha,ha,ha
Nesa
Nesa
biciklista
/
dragan perković
Smesno
Milan
Bili Kid
Svaka cast timu na ambiciji i zelji ali ovo je borba sa vetrenjacama (naftasima)... OMV, Knez, Lukoil, NIS, Mol,...
Elon
Doktor Magistar Star
Dejan
Limanac
O čemu ti pričaš? Zastava odavno ne postoji, a Fijatov pogon je vrhunski.
A ovo o prizvodnji električnog automobila su takođe u pravu. U Hrvatskoj je Mate Rimac od nule razvio električni superautomobil. Dakle, uz pravu ekipu i rešeno finansiranje, sve je moguće.
miki
Ništa novo
Valjda uzeli evropske kredite i prave.
Ono što je zanimljivo u celom članku je reč "BIVŠI".
Bez obzira gde i o čemu se radi, jedini pomak napred u Srbiji uvek prave oni koji su ili oterani ili naterani da odu, odnekud.
Oni koji su talasali.
Perica
Piško
"Bivši inžinjeri zastave" u toj trci mogu da naprave samo Yugo 45 sa teslinim jajetom umesto motora.
.
O
biciklista
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H