Ja se nadam da ste trol :D
Ali evo za svaki slučaj, Model 3 ima težinu od 1611kg do 1847kg u zavisnosti od modela. Model S ima težinu od 1,961–2,250 kg. Dakle ništa drastično više (ako je uopšte više) od mnogih drugih automobila u svojoj klasi. To sa veličinom felni je totalna glupost, imaju istu veličinu i napred i nazad. Kao i kod drugih skupljih automobila felne su veće dakle 19" je neki standard a ima i 18 i 21... To je sasvim normalno za auto ove cene ovog izgleda i ostalo. Gume jesu skuplje ali ste i tu preterali, i troše se isto kao što bi se trošile i kod benzinaca... npr. Audi A5 sa 19 inča felnama. Uostalom, ko daje 50.000+ za auto, sigurno ne misli koliko koštaju letnje/zimske gume.... svašta... Održavanje ovog auta je daleko jeftinije nego održavanje ekvivalentnog benzinca/dizelaša jer jednostavno ima manje delova :D aj pozdrav Dejane, i mani se Tesle, ako ti se ne sviđa. Ima toliko automobila na ovom svetu, sigurno ima neki i za tebe i ja ti želim od sveg srca da si nabaviš auto koji želiš :)
Ti nemanja si bas prso bez thc-a,kad ga izgleda nemas medju sivim celijama pises bas svasta, koliko si neistina nabrojao po tacma to je strasno, gde si nasao 1.8tona teslu kad sve idu prazne preko 2,5tone, stavi npr 3 putnika u proseku 75kg, tesla ima razlicite dimenzije tockova napred i nazad,jako je bitno jel 18 ili 19 cola,tim gore jer je jos skuplje, ako stvarno mislis da trosak od 2000-3000 eura na svake 2-3 godine nije puno, onda se javi kao sponzor koji ces vlasnicima placati iste, sagledaj teslu auto na period od 5 ili 10 godina,podvuci crtu i onda ces videti sta je realnost, ovako se u svakom clanku o elektro automobilima pise ono samo naj finije,lako je tako. Idi gledaj malo :https://tiresize.com/tires/Tesla/Model-S/
Dejane,
Ja ne znam kako ti je upelo da ispalis tolike gluposti? Odes na Teslin sajt i konfigurator, i lepo se vidi da Tesla ima 18, 19 i 21" gume, naravno, iste na svakom tocku. Drugo, Model 3 tezi 1.8 a ne 3 tone - i to se da proveriti za deset sekundi. Trece, ne postoji "sportski" model bilo koje Tesle, postoje standardni, long range i performance. Tockove i gume mozes da biras, pri konfiguraciji, kao i kod svakog drugog automobila, uostalom. Cetvrto, osim guma i plocica, koje su ti potrosni materijal na svakom automobilu, druge troskove tipa ulja, filteri, spaneri, kaisevi i tako dalje, kod Tesle nemas. Plus, apsolutno svi "standardni" delovi tipa kocenje i vesanje na Tesli su Mercedesovi, sto je i dalje kakav-takav garant kvaliteta. Peto, osim navedenih potrosnih delova, jedini dodatni trosak je tecnost za brisace :) Sve u svemu, odrzavanje i cena istog koje Tesla zahteva je minimalno.
Voziće ko ima para. A svako ko misli da je zbog automobila faca je šaban.
Inače, nije Tesla ni toliko skup, u rangu je mercedesa e klase (model 3). Naš problem je što smo tolika beda da nam je to nedostižno, a beda smo jer sedimo i kucamo ovde komentare umesto da pratimo primer Francuza, Hong Konga itd....
Tesla automobil ima dimenzije prednjih tockova 19 cola a zaadjjih 21 col ! Cene 19" idu oko 200-250e za komad a 21" su preko 500e komad ! Automobil od 2,5-3 tone jede te gume na period od 2-3 godine, ista problematika se javila kod Mercedesa gla, vlasnici navuceni na besplatan servis na 5 godina a u medjuvremenu bacaju pare na zamenu guma ! Znaci treba oko 1500e po setu zimskih ili letnjih guma, tu sedi zeka a na to niko ne racuna. Jeste jeftina struja al je predjeni kilometar papreno skup zbog drugih troskova. Proverite sami a jos gora opcija bi bila da se kupi Tesla sportski model a tu idu 21" i napred i nazad, sve te gume viceh dimenzija imaju brzinske indexe a ne tezinske,zato i brzo propadaju !
Hahaha ,dasa si ako vozis TDI Germany automobile kod nas,a sto se tice Tesla automobila to je visa matematika sto bi rekli ,posto ni para prvenstveno da ih kupimo a ni servisa ni puteva ni elektro punilica ....tako da nije da ja ne bih hteo ali za sada realno nemoguca misija!
Ma kakav Tesla ljudi moji,evo samo što nije pušten u prodaju iz projektnog boroa ETZ iz Kragujevca naj naj naj najNoviji model na elektro pogon.....Nzm samo kako će se zvati ....predlažem Ser Edison .....
Kad Amer može da "krsti" auto imenom našeg Tesle,pa i mi da se "revanširamo"....Ser Edison co<d
Ko ne poznaje Srbiju, jugoslovenstvo, titoizam i komunizam taj veruje u agitprop bajke. Politikanti moraju da lažu da ne bi ćutali a mediji da prenose da bi popunili medijski prostor.
ako se ne varam,
električni automobili manje zagađuju od fosilnih, ali samo u slučaju da je udeo struje proizvedene od fosilnih goriva manji od 30%.
kod nas je taj udeo bliži 70% (mislim oko 68%), tako da bi električni automobil kod nas zapravo zagađivao okolinu otprilike duplo više od klasičnog.
prosto mi je neverovatno da ovo nije opštepoznato.
bilo bi sasvim logično da se električni automobili kod nas zabrane dok ne ozelenimo proizvodnju struje.
Koliko sam razumeo, on je u tvitu govorio da bi otvorio prodavnicu tamo gde je Nikola Tesla rođen i odakle je potekao. Znači da je Srbiju stavio u kontekst zajedno sa Hrvatskom", kaže Gigić.
Gigiću nisi dobro razumeo. Samo zato što je Tesla bio srpskog porekla ne znači da je Srbija u istom rangu sa Hrvatskom po pitanju otvaranja prodavnica. Svi znamo kako ozbiljnije firme gledaju na Srbiju kao biznis destinaciju. Dovoljno je proveriti kako smo rangirani kao država i sve će biti jasno. Inače infrastruktura za električne automobile ne postoji u Srbiji tako da se niko ne trudi sa prodajom električnih vozila. Koliko ima Nissan Leaf ili čak Prius (koji su hibridi) automobila u Srbiji?
Ovde narod nema tu kulturu i novaca za vozila te vrste tako da ćemo se još dugo gušiti izduvima.
Iskreno,jedva cekam da ih uvezu i da ih neko kupi, veoma brzo ce uvideti da je Tesla auto cak i skuplji za odzavanje nego bilo koji auto iz B ili C segmenta !
Naslov odlično iskazuje poentu teksta a i poentu Tesle (automobila):
Postoji x i jedan proizvođač i model i gomila njih nosi neki "statement" - a tu ih Tesla sve šije za tri dužine. Da pojasnim, Mask je od Tesle napravio "cool" tehnološki produkt a ne (samo još jedan) automobil. U maniru Stiva Džobsa, Mask je od Tesle napravio iPhone među automobilima. Ciljna grupa kupaca je perfektno targetirana. Taj auto je nešto što ljudi ŽELE da imaju, i u tome je sav uspeh Tesle kao brenda. Na žalost, za naše prilike će se i ponoviti iPhone situacija gde će ih prvo imati seljačine (kriminalci bliski vlasti) i starlete (kurve). Međutim, ako se uzme da je cena novog Modela 3 oko 43k evra u Nemačkoj, što je sasvim blisko bilo kom tradicionalnom prizvođaču iz iste države, da bi dolazak brenda omogućio uvoz polovnjaka (čuveni atesti i homologacije), uopšte nije isključeno da cela priča ima i pozitivan ishod za krajnjeg (potencijalnog) korisnika.
Kako te Atanackovicu nije sramota da tako nesto pricas? Dajete vi iz unije poslodavaca plate africke narodu koji jedva prezivljava a onda se hvalis da ce neko biti dasa ili tako nesto! Sram te bilo! Hoce li biti dasa u klubu Privrednik medju srpskim tajkunima?
Svi se rešavaju auto zagađivača.
Kada izvezu sve krševe onda če nam dozvoliti postavku 1000 el punjača što je odugovlačenje uvouza el auta.
Eto tako je kod GLOBALISTA
Da li će sada devojke i starelete da se lože na ovo? Što kaže narod "Frajer na baterije"...S obzirom na to gde i kako živimo, kako će se plaćati punjenje ovog auta? Država će već naći način da i tu uzme novce kroz nove namete, račun za struju...
Ova mišljenja pojedinaca zvuči kao naručeni tekst pred javnu nabavku. Očekujem da država uskoro kupi stotinak Tesla auomobila a dobavljač bude nečiji kum blizak vlasti, ili tata, ili tetka...ili nešto slično. Malo ko u Srbiji može da priušti ovakvo vozilo.
Ono, voziš na ugalj a ne na naftu i tripuješ da si neki ekolog... Za jedno punjenje baterije potrošiš100 kWh. Toliko je dovoljno jednom čoveku mesečno.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
"Tesla automobili bi u Srbiji imali kupce, jer si dasa ako voziš takva kola"
Autor: Radio slobodna Evropa
Info
•29.09.2019.
•12:15
Komentari 30
Marko
Ali evo za svaki slučaj, Model 3 ima težinu od 1611kg do 1847kg u zavisnosti od modela. Model S ima težinu od 1,961–2,250 kg. Dakle ništa drastično više (ako je uopšte više) od mnogih drugih automobila u svojoj klasi. To sa veličinom felni je totalna glupost, imaju istu veličinu i napred i nazad. Kao i kod drugih skupljih automobila felne su veće dakle 19" je neki standard a ima i 18 i 21... To je sasvim normalno za auto ove cene ovog izgleda i ostalo. Gume jesu skuplje ali ste i tu preterali, i troše se isto kao što bi se trošile i kod benzinaca... npr. Audi A5 sa 19 inča felnama. Uostalom, ko daje 50.000+ za auto, sigurno ne misli koliko koštaju letnje/zimske gume.... svašta... Održavanje ovog auta je daleko jeftinije nego održavanje ekvivalentnog benzinca/dizelaša jer jednostavno ima manje delova :D aj pozdrav Dejane, i mani se Tesle, ako ti se ne sviđa. Ima toliko automobila na ovom svetu, sigurno ima neki i za tebe i ja ti želim od sveg srca da si nabaviš auto koji želiš :)
Dejan
Nemanja
Ja ne znam kako ti je upelo da ispalis tolike gluposti? Odes na Teslin sajt i konfigurator, i lepo se vidi da Tesla ima 18, 19 i 21" gume, naravno, iste na svakom tocku. Drugo, Model 3 tezi 1.8 a ne 3 tone - i to se da proveriti za deset sekundi. Trece, ne postoji "sportski" model bilo koje Tesle, postoje standardni, long range i performance. Tockove i gume mozes da biras, pri konfiguraciji, kao i kod svakog drugog automobila, uostalom. Cetvrto, osim guma i plocica, koje su ti potrosni materijal na svakom automobilu, druge troskove tipa ulja, filteri, spaneri, kaisevi i tako dalje, kod Tesle nemas. Plus, apsolutno svi "standardni" delovi tipa kocenje i vesanje na Tesli su Mercedesovi, sto je i dalje kakav-takav garant kvaliteta. Peto, osim navedenih potrosnih delova, jedini dodatni trosak je tecnost za brisace :) Sve u svemu, odrzavanje i cena istog koje Tesla zahteva je minimalno.
Džoni Vajsmiler
Marko
Inače, nije Tesla ni toliko skup, u rangu je mercedesa e klase (model 3). Naš problem je što smo tolika beda da nam je to nedostižno, a beda smo jer sedimo i kucamo ovde komentare umesto da pratimo primer Francuza, Hong Konga itd....
Dejan
zligor
Lemi
/
ma koji kragujevac
secas se da je pre neki mesec bio clanak o elektromobilu sa ftna
botovi su bili besni na skeptike
Oleg
NS Sale
Kad Amer može da "krsti" auto imenom našeg Tesle,pa i mi da se "revanširamo"....Ser Edison co<d
PoP
Neša
Geometrijski
Jovan
Jovan
x
električni automobili manje zagađuju od fosilnih, ali samo u slučaju da je udeo struje proizvedene od fosilnih goriva manji od 30%.
kod nas je taj udeo bliži 70% (mislim oko 68%), tako da bi električni automobil kod nas zapravo zagađivao okolinu otprilike duplo više od klasičnog.
prosto mi je neverovatno da ovo nije opštepoznato.
bilo bi sasvim logično da se električni automobili kod nas zabrane dok ne ozelenimo proizvodnju struje.
Zemo
Mad Hatter
Gigiću nisi dobro razumeo. Samo zato što je Tesla bio srpskog porekla ne znači da je Srbija u istom rangu sa Hrvatskom po pitanju otvaranja prodavnica. Svi znamo kako ozbiljnije firme gledaju na Srbiju kao biznis destinaciju. Dovoljno je proveriti kako smo rangirani kao država i sve će biti jasno. Inače infrastruktura za električne automobile ne postoji u Srbiji tako da se niko ne trudi sa prodajom električnih vozila. Koliko ima Nissan Leaf ili čak Prius (koji su hibridi) automobila u Srbiji?
Ovde narod nema tu kulturu i novaca za vozila te vrste tako da ćemo se još dugo gušiti izduvima.
Dejan
Nemanja
Postoji x i jedan proizvođač i model i gomila njih nosi neki "statement" - a tu ih Tesla sve šije za tri dužine. Da pojasnim, Mask je od Tesle napravio "cool" tehnološki produkt a ne (samo još jedan) automobil. U maniru Stiva Džobsa, Mask je od Tesle napravio iPhone među automobilima. Ciljna grupa kupaca je perfektno targetirana. Taj auto je nešto što ljudi ŽELE da imaju, i u tome je sav uspeh Tesle kao brenda. Na žalost, za naše prilike će se i ponoviti iPhone situacija gde će ih prvo imati seljačine (kriminalci bliski vlasti) i starlete (kurve). Međutim, ako se uzme da je cena novog Modela 3 oko 43k evra u Nemačkoj, što je sasvim blisko bilo kom tradicionalnom prizvođaču iz iste države, da bi dolazak brenda omogućio uvoz polovnjaka (čuveni atesti i homologacije), uopšte nije isključeno da cela priča ima i pozitivan ishod za krajnjeg (potencijalnog) korisnika.
Kotraverzni bizmisme
Bili Kid
Marinko
Kada izvezu sve krševe onda če nam dozvoliti postavku 1000 el punjača što je odugovlačenje uvouza el auta.
Eto tako je kod GLOBALISTA
pera
Jes
Zoki
Obrad
biciklista
Piško
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H