"Otvaranje ove železničke kargo linije između Кine i Srbije stvara mogućnosti i za sve privrednike iz Srbije, ali i regiona, da mogu svoju robu da izvoze na kinesko tržište, kao i da uvoze potrebnu robu iz Кine, jer je železnički transport mnogo isplativiji od vazdušnog i pomorskog saobraćaja", navela je Mihajlović.
nečuveno; Meni ovo liči na PR u korist logističara, samo od nje ne čujemo ko je to. Reklo bi se da je u pitanju grupa oko RŽD logistike koja organizuje interkontinentalni prevoz kontenerima Kina-EU, pa tako od avgusta meseca i od Đinana do Pešte. Ako jeste, šta je to Srbija dobila, a što već nije debelo platila transportujući materijal i opremu provajdera iz Kine i je li normalno da ona kao ministar koristi povod i sugeriše bilo kome kako će da radi? Pogotovo što se dokazano u železnicu ne razume, jer da se razume ne bi joj bio zamandaljen jedan od najfrekventnijih železničkih pravaca, ako ne i najfrekventniji u državi do zatvora pruge zbog rekonstrukcije St. Pazova-gr. sa Mađarskom na nepoznat broj godina.
Sada Kinezi mogu da dostavljaju materijal za gradnju pruge od Subotice do Beograda, sto ce da traje narednih sto godina. Taman da narod zaboravi i da postoje vozovi.
nema voza za BG
sad ce da prekinu i prugu ka severu da kao rade
od nekada dvokolosecne regije ostao prazan noksir
izurnisali nas
i kao mirali su da prekinu prevoz?!
Zar nije jeftinije,brže,kvalitetnije negde iz Evrope ili iz Srbije.Ulizništvo ovih desničara komunistima je strašno.Ribentrop-Molotov.Mi ne znamo graditi prugu,ne znamo izliti šine.Ko li nam he pre to sve pravio da nam je znati.
Super,kinezi ce da plate 10 puta skuplji prevoz zeleznicom,umesto da dopreme brodom za povoljniju cenu.Lično sam dopramio iz Kineske provincije Sangdong grad Jinan 11000 km masine=cena 1850 eura,pa zbog toga sam malo upuceniji jer sam pretprosle godine hteo da dovezem u vagonima samo 1500 km udaljeno=cena vagona 4500 eura.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Mihajlović: Prvi voz iz Kine za Srbiju krenuo u utorak
Autor: Beta
Info
•29.09.2019.
•12:24 > 13:32
Komentari 15
Nemanja
她是誰?
nečuveno; Meni ovo liči na PR u korist logističara, samo od nje ne čujemo ko je to. Reklo bi se da je u pitanju grupa oko RŽD logistike koja organizuje interkontinentalni prevoz kontenerima Kina-EU, pa tako od avgusta meseca i od Đinana do Pešte. Ako jeste, šta je to Srbija dobila, a što već nije debelo platila transportujući materijal i opremu provajdera iz Kine i je li normalno da ona kao ministar koristi povod i sugeriše bilo kome kako će da radi? Pogotovo što se dokazano u železnicu ne razume, jer da se razume ne bi joj bio zamandaljen jedan od najfrekventnijih železničkih pravaca, ako ne i najfrekventniji u državi do zatvora pruge zbog rekonstrukcije St. Pazova-gr. sa Mađarskom na nepoznat broj godina.
Loo
rale
Ahaha
istovremeno
sad ce da prekinu i prugu ka severu da kao rade
od nekada dvokolosecne regije ostao prazan noksir
izurnisali nas
i kao mirali su da prekinu prevoz?!
dragan perković
Stižem
Joja
Bili Kid
Jan
Piško
2. Naredne godine kreću radovi na pruzi Subotica-Budimpešta
Cornholio
Lala
Nebuloza
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H