Put koji povezuje Bačku Topolu, Mali Iđoš i Srbobran rekorder je u Srbiji po izdržljivosti, a možda i šire, jer nije rekonstruisan od kada je napravljen, pre čak 90 godina, a i danas je, s obzirom na starost, u solidnom stanju.
Zapravo najvise SFRJ. Za vreme SFRJ, nekom dobre nekom lose, izgradjena je citava Srbija. Svi putevi i autoput, osim dvadesetak kilometara kod Grdelice, sve zgrade, mostovi, pruge, skole, bolnice i to sve za 45 godina. Za poslednjih 30 godina samo je urusavano postojece. Trenutni na vlasti uradili 30 km puta a Vucic kaze uradice 5000 kilometara, smejurija. Uz to, samo trenutna vlast zaduzila je Srbiju vise nego sto je Tito zaduzio SFRJ. Dug Srbije vise od duplo je veci od duga citave SFRJ koji bi bio vracen 1991. ili 1992. da nije bilo rata. Naravno dug Hrvatske veci je od duga Srbije a imaju duplo manje stanovnika. Od mo ne drzave nastale su banana drzave sa mocnicima fakticki u kriminalu. No Srbija bi uz dobru vlast mogla postati mini Svajcarska za nekllkko godina kada bi vratila vodne i druge resurse u svoje ruke, povratila fabrike za punjenhe vode sa reputacijom, izgradila fabrike za proizvodnju litijumskih baterija s obzirom da imamo najvece svetske rezerve litijuma ali i bakra, a verovatno i zlata (fek su otkrivena nova nalazista). Treba znati da je Srbija u 13. veku proizvodila trecinu evropskog srebra u postojecim rudnicima. Osim toga imamo vredne ljude, osim onih u javnim preduzecima, koji hoce da rade i koji su inace u svetu najbolji radnici (u Nemackoj se zna da su ljudi sa Balkana i posebno Srbije najvredniji, za razliku od Turaka). Ono sto nam treba jeste tehnicka vlada, vlada sastavljena od strucnjaka i kontrolisana od strane Skupstine.
Zar je ovo za pohvalu??? Umesto da se prave kvalitetni putevi i da se redovno odrzavaju da budu bez ijedne rupe mi se hvalimo kako nista nije radjeno 90 godina. Jadna li si Srbijo...
ugradjivali materijale za puteve, dok danas ugradjuju funkcionere i to 20 %., pa zato toliko i traju . Ovih 20% materujala je trulo i prozuklo od starta jednom recju - kvarna roba.
Mi ovde i ne vozimo vozila kojima treba put gde bi mogli da jurcamo. Mada...
Ima taj auto put gde Yugom nagarim 100km/h .., obiđu me ovi sa 130km/h i stignu 20minuta pre mene u Suboticu. Ali bolje 20minuta kasnije, nego 20 godina ranije... ko razume shvatiće
E sad kad ste otkrili gde je ima zema da dodje sa pijuk brigadom da pokupi malo sa kraja za bolje temelje svoje buduce kuce na ilegalnom placu tu oko Cardaka.....
#arhiva 02.10.2019 • 09:53
1913 godine pusten je u saobracaj prvi transkontinentalni autoput na svetu , "Linkolnov autoput" , koji je spojio Njujork i San Francisko ......
ovo ti nije trebalo .patriJote si sada zestoko najedio..
Put je pre 90 godina pravljen po svim standardima u materijalu i kvalitetu, zato traje i danas i tešlo ga je "popravljati"
U taj put se nije ugradila politička bagra već je svaki narodni dinar potrošen na kvalitenu izgradnju.
Molim ove na vlasti da ne diraju ništa, pokrašče lovu i zamazati put blatom. Pa njima se okruni, uruši kraterima autoput posle 7 dana od svečanog otvaranja.
Moj deda namštenik Banovine Dunavske a NADZORNIK IZGRADNJE PUTOVA odgovorno je radio svoj posao čitav dan obilazeći radnike i preteći izvodjenje ove deonice u motociklu sa prikolicom /sećaju se stariji one bočne prikolice na trećem točku/.
Nije bilo krunjenja asfalta tj betona niti obrušavanja useka ili bara po putu.
Nagradjen je u čelo 42. g. od onih što nisu ni videli u životu betonski put!!!
Ponosni smo na taj 90 godina star put što ovi putari ne mogu ni da izravnaju kažu tvrd beton.
@Toma 02.10.2019 • 13:03
@arhiva
mogu da razumem kada neko dobije minus zbog loseg komentara , uvrede ili neceg treceg ali mi apsolutno ne ulazi u glavu zasto ste dobili dva minusa na TACAN komentar uz koji ste prilozili TACAN link .
Zaista smo neverovatni ."
nema ovde puno filozofije..minuse je citalac dobio ili od rusofila ili od botova
Sramotno je što još uvek trebamo da se truckamo po ovakvom putu! Da smo neka 'država' ti 'stručnjaci' koji su procenili put, naložili bi da se pravi novi, a ne da se smanji maksimalna brzina! Ovo je žalosno! Nameću nam da idemo auto putem, a šta ako hoću da idem od B. Topole do Malog Idjoša? Trebam duplo toliko km da predjem, zato što je sledeće isključenje kod feketića, pa se treba vraćati da bi stigao do Idjoša! Van svake pameti! Sramota za 'državu'! Serem se na celu vladu i kompletnu aparaturu u ovoj banana 'državi'!! Ljudi, živimo u 21.veku!! SRAMOTA!!
Ovi što vijaju Ginisa, što ga lepo ne uhvate na foru puta?
Ima ovde materijala da se dokaže Ginis i pohvali država koja leči ljude prirodnim putem(vima).
mogu da razumem kada neko dobije minus zbog loseg komentara , uvrede ili neceg treceg ali mi apsolutno ne ulazi u glavu zasto ste dobili dva minusa na TACAN komentar uz koji ste prilozili TACAN link .
Zaista smo neverovatni .
zovite te izvodjace da rade sada ne treba da idu na tender
Izgleda da se danas gradi kao sto se pravi namestaj i bela tehnika da ne traje dugo da se vrti i stalno pravi sve iznova jer je bitan pojedinačan a ne opšti interes.
Mrzim ovu vlast i njene sluge, neću izaći na izbore, ali ću se priključiti svakoj rušilačkoj uličnoj revoluciji koja ima za cilj rušenje ali i kažnjavanje sada vladajućih ljudi.
(O botovima, modemima, mac adresama i promeni IP adresa a radi minusa)
1913 godine pusten je u saobracaj prvi transkontinentalni autoput na svetu , "Linkolnov autoput" , koji je spojio Njujork i San Francisko .
Ovaj put dugacak 5454 km jos uvek se normalno koristi .
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Lincoln_Highway
Nije tema, ali se tice puta. U Novom Sadu treba srediti kocku na putu-Trg heroja kod Mosta Duga. Tu je katastrofalno stanje. To niko nece da radi jer je mala povrsina, nema previse para, ali sramota je i Grad to mora da nalozi da se uradi.
Taj put je nekada išao od Budimpešte za Solun i bio je deo predratnog koridora. Gradile su ga domaće i nemačke firme a deo je plaćen na ime ratnih reparacija iz Prvog svetskog rata. Kompletan put je od ulaska pa sve do izlaska iz Kraljevine Jugoslavije ima veoma dobro organizovanu putarsku službu. Na svakih nekoliko kilometara uz put je bila izgrađena tipska kuća u kojoj je živeo putar. Njegovo je bilo da od svog pa do sledećeg punkta čuva i održava put. Morao je da vodi računa o signalizaciji, da čisti put, održava i farba bele linije, pere saobraćajne znakove, popisuje oštećenja i ista prijavljuje radi popravke, vodi računa o bezbednosti. Za to je primao odličnu platu i besplatno stanovao u državnoj kući. Imao je status službenog lica, nosio uniformu a na grudima metalnu značku sa državnim grbom, službenim brojem i natpisom "zakleti putar" ćirilicom i latinicom. Pre stupanja u službu je polagao zakletvu a ako posao ne bi obavljao po propisu i zakonu, obrao bi bostan i za to debelo odgovarao. Do pre desetak godina je na starom putu od Novog Sada ka Beogradu, na jednom mestu još uvek stajala jedna takva kuća sa natpisom Putar na fasadi. Svaka kuća je imala i svoj redni broj ispisan na fasadi.
Iskompleksirani autonomasi. Kako vas bre nije sramota. Skoro je na tv bila emisija SAT najgori putevi u Srbiji pa predlazem da je pogledate. Dva auto-puta ima Vojvodina i sad brdo para ide za novu prugu Bg-Ns-Su. Pa sta vi hocete, tako iskompleksirani?
Nesto slicno je bilo od Karlovaca do raskrsnice za Cortanovce. Kamene ploce starije od vatre. Iskidase ljudi aute po tome. Bila je jedna grba na tom putu, ko nije znao za nju, kontam da mu je bilo veselo.
Nemoj slučajno u Vojvodini i 1km puta da rekonstruišete.
Bitno da po kojekakvim srbijanskim vukojebinama znate da razbacujete milione na kaldrme kojima nema čestito ko ni da prođe.
Da su ga tad pravili kao sto danas prave ne bi ostala ni prasina od njega, zna se kako se danas pravi, od puta se nazida kuca, otvore racuni na Kipru i odvede ljubavnica na jedno ostrvo a zena i deca posalju na drugo pa posle dva dana put se okrunio ko da je od stiropora..
To je to vekovno ulaganje u Vojvodinu od strane srbistana, ima takvih puteva jos pored samo od sramote ne pisu o tome, zitnica Evrope, gladnih na narodnoj kuhinji koliko hoces, sve sto se moglo pseci se poseklo, pravljeni narodni kombinati, ma divota, dok su slamarice bile pune bilo je tisine. Sve u svemu, pre rata je funcionisalo sve kako treba,dosli oslobodioci da nas oslobode od ne znamo koga i od tada pocinje pogrom Vojvodine
Ja sam mislio da su najboje puteve po Vojvodini pravili austorugari kad ono ispade da nisu se baš ni zamajavali da prave puteve dok nisu došli srpski neimari. Pošto niste u tekstu naveli ko je pravio put pretpostavljam da su neki crnotravci.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Najstariji put u Srbiji nalazi se u Bačkoj, nije rekonstruisan od kad je napravljen pre 90 godina
Autor: Blic
Info
•01.10.2019.
•13:22 > 14:20
Komentari 46
Milos
RVosha
...koji je spojio Njujork i San Francisko .
Ovaj put dugacak 5454 km jos uvek se normalno koristi .'
sta kazu botovi ?
Milan
iguman
kuzze
Ima taj auto put gde Yugom nagarim 100km/h .., obiđu me ovi sa 130km/h i stignu 20minuta pre mene u Suboticu. Ali bolje 20minuta kasnije, nego 20 godina ranije... ko razume shvatiće
dzo
vosa is my love
1913 godine pusten je u saobracaj prvi transkontinentalni autoput na svetu , "Linkolnov autoput" , koji je spojio Njujork i San Francisko ......
ovo ti nije trebalo .patriJote si sada zestoko najedio..
novosađanka
U taj put se nije ugradila politička bagra već je svaki narodni dinar potrošen na kvalitenu izgradnju.
Molim ove na vlasti da ne diraju ništa, pokrašče lovu i zamazati put blatom. Pa njima se okruni, uruši kraterima autoput posle 7 dana od svečanog otvaranja.
unuk
Nije bilo krunjenja asfalta tj betona niti obrušavanja useka ili bara po putu.
Nagradjen je u čelo 42. g. od onih što nisu ni videli u životu betonski put!!!
Ponosni smo na taj 90 godina star put što ovi putari ne mogu ni da izravnaju kažu tvrd beton.
Velja
@arhiva
mogu da razumem kada neko dobije minus zbog loseg komentara , uvrede ili neceg treceg ali mi apsolutno ne ulazi u glavu zasto ste dobili dva minusa na TACAN komentar uz koji ste prilozili TACAN link .
Zaista smo neverovatni ."
nema ovde puno filozofije..minuse je citalac dobio ili od rusofila ili od botova
Brslv
Bačvanin
put za Ginisa
Ima ovde materijala da se dokaže Ginis i pohvali država koja leči ljude prirodnim putem(vima).
Toma
mogu da razumem kada neko dobije minus zbog loseg komentara , uvrede ili neceg treceg ali mi apsolutno ne ulazi u glavu zasto ste dobili dva minusa na TACAN komentar uz koji ste prilozili TACAN link .
Zaista smo neverovatni .
takvi nam trebaju
Izgleda da se danas gradi kao sto se pravi namestaj i bela tehnika da ne traje dugo da se vrti i stalno pravi sve iznova jer je bitan pojedinačan a ne opšti interes.
Marko
Gotovi ste
(O botovima, modemima, mac adresama i promeni IP adresa a radi minusa)
arhiva
Ovaj put dugacak 5454 km jos uvek se normalno koristi .
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Lincoln_Highway
pajo patak
Vojvosadjan
Jaa
Zile
bananarama
Zlatibor
Lala
:)
Jovan
Dusanovo Carstvo 20 veka
Bačvanin
Mare
Vlada
grunf
комша
Cocco
Da li je Vesić koristio istu marku betona za kocke na Trgu?
Rekorder br. 2
Venac-Zmajevac-Brankovac-Čot-Letenka.
White Power
Bitno da po kojekakvim srbijanskim vukojebinama znate da razbacujete milione na kaldrme kojima nema čestito ko ni da prođe.
Cubi
.
Dejan
Zivan
Limun
Bns
Slucajni Prolaznik
Jednom sam isao tim putem, posle toga samo obilaznim putevima.
Ђорђе Ивковић
Žeki
Odakle si sele?
StAV
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H