Poslednjih meseci, a naročito tokom leta, svedoci smo alarmatnog broja udesa na putevima širom Srbije, te gotovo ne prođe nijedan dan a da ne pročitamo kako je neko nastradao u saobraćajnoj nesreći.
Новосађанин, проблем са раскрсницом је што је то једини чвор који повезује НДетелинару, па баци поглед на гис мапу нс и види колико удеса има на истој. Саобраћај регулише возаче, али добро организован и усмерен. Код возача није проблем незнање, напротив врло добро знају како да возе бахато и то је стил 90% возача. Овца иде тамо где је чобан и кер усмере, тако треба и са људима.
Upravo polazem za kamion tj C kategorija..juce prilazim kroz industrijsku zonu tako je los put, uzak jednom recju sramota. Sutuacija idem 30-40kmh, toliko me je taj los put zaneo da za malo se nisam sudario direktno sa kamionom iz suprotnog smera, tj bacio me je na stranu. O cemu pricate, popravite puteve bice i manje udesa. Pogledajte samo kakav je bul oslobodjenja, marka miljanova, i brdo ulica.. pa nije ni cudo sto moram ici svakih par meseci da menjam spone, kugle, viljuske..
Crna tacka ce uskoro biti Fruska gora! Braca izbeglice seku li seku ! Papratski do je pod zastitom drzave a tamo se cuju testere kamioni iz kojih tresti Baja mali knindza!
Ne vidim sto je problem u raskrsnici? Sa jedne strane imaju prvenstvo prolaza a sa druge nemaju i to je jasno regulisano saobracajnim znakom i sta tu treba da se sredi? To sto danas svako vozi to je najveci problem. U NS 40 % vozaca ni osnovna pravila u saobracaju NE ZNA... Ubedljivo najgori i najbezobrazniji vozači
Ено црна тачка у сред Детелинаре, раскрсница са највише удеса угао Ј.Веселиновића и И.Бирчанина, школа, вртић, раскрсноца са највоше удеса у граду !?. Треба ли развијати којекакве мапе када не може ни најобичнија раскрсница да се реши паметно.
Ma treba znati protumačiti ovu mapu. Ona pokazuje najveću učestanost saobraćajnih nesreća. Opet, logična veza je da gde ima više vozila, tu je i veća verovatnoća saobraćajne nesreće. Autori mape su trebali normalizovati podatke uzimajući u obzir broj vozila na konkretnom području, pa bi onda dobili bolji pregled rizičnih mesta.
Kod mene u ulici, gde je ogranicenje 40km/h , divljaju motorasi na 160/km/h a ako ih bas uhvati zeleni talas onda poderu masinu na 200km/h. Ovde prolaze deca i straci, majke sa bebama i bolesni ljudi, u blizini su 2 skole i park. Policije nema, nagurali bi budzet za celu godinu da mesec dana kaznjavaju divljake. Uvece samo mrak, ljudski mrak i talog za volanom i na trotoaru (parkiranje "skocim do radnje"). Lako je biti opak momak kada nema nikoga da te kazni. Medutim, stvari ce se ubrzo preokrenuti. Normalan covek ima neku granicu.
Ovi što navode da su u pitanju opasna mesta, morali bi da znaju da je na mapi prikazana gustina saobraćajnih nezgoda. Opasna mesta su vezana za rizik, a osnovni preduslov za računanje rizika je izloženost.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Mapa koja sadrži 150 crnih tačaka na srpskim putevima, jedna od tih tačaka i Novi Sad
Autor: Blic
Info
•03.10.2019.
•14:31
Komentari 13
Нс
Aca
/
ova mapa je korisna samo zbog zabavne statistike
e ako u nsu ne znate gde su crne tacke onda ste stvarno odskora
Zoran
Izzy
Dejan
B
Дете
Jogi Letač
Djura
Take the power back
Nauka
teror u
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H