Učenici Devete beogradske gimnazije proveli su pet sati na hrvatskoj granici, jer hrvatski pogranični organi nisu hteli da puste autobus zbog navodno neispravne dokumentacije.
Svakodnevno viđam hrvatske registracije u Somboru, tako da je odlazak u određena mesta za pripadnike određene nacionalne zajednice ili putovanje kolima sa vozilima registrovanim u Hrvatskoj deo svakodnevnice u nekim gradovima već neko vreme.
Рођен сам у НС и одрастао са друговима свих нација, које живе у Војводини и никада ми није било битно, ко је које вере или нације.
Тако сам био учен од мојих родитеља, тако сам научио и своју децу.
Изузетно ми је криво и жао што се десило оно зло ‘90-тих, за које окривљујем политичаре жељне неограничене власти и хулигане екстремисте, који су били окидач.
Најгоре је прошао обичан народ, на обе стране и сигуран сам, да се народ питао, рата не би никада било, јер рат је некоме рат, а некоме брат.
Појма немате ништа о Хрватима. Срж хрватства је праваштво. Отац хрватске нације је ни мање ни више него познати шовиниста и ксенофоб Анте Старчевић (творац кованице ''славеносербска пасмина'' - термин резервисан за издајнике хрватске домовине). Франковци, Будак, Павелић, Маспоковци, Туђман, Главаш, Мерчеп, итд. су само логичан наставак те приче. Хоћете ли ви Југословени преузети одговорност за крвопролиће које је настало распадом Југославије? Ви сте направили шест република и две покрајине, чиме сте практично наградили Хрвате за геноцид над Србима, Јеврејима и Ромима. Или су за и за распад криви националисти који су листом били чланови Партије, а ви идеалисти увек у праву, чак и кад грешите? Колико још православних Срба треба да буде прогнано и измасакрирано да би ви безобзирни садисти били задовољни?
Gotovo svi Srbi, a verujem i većina Hrvata ima iskrenu želju da počnemo da živimo normalno, ida nam odlazak u Zagreb ili Split bude normalna stvar kao i njima dolazak u BG ili NS. U Hrvatskoj, medjuitm ima jedna struja, prilično uticajna, kojoj nikako ne odgovara da se odnosi medju ova dva naroda i države normalizuju i zato stalno izazivaju određene incidente kako bi održali tenziju. Ništa to nije slučajno i sve to dolazi iz jedne kuhinje.
25 godina je prošlo od prošlog rata a još uvek se održava tenziija, Potpuno veštaki i nenormalno. Zamislite da su 1970 godine, tj 25 godina posle onog rata, Srbi prebijali Hrvate ili nemačke turiste koje zateknu u BG-u?
Pazite se protivzakonito ce vas zaustaviti zbog prekrsaja ako ste na radar prosli prosle godine. Nas su 3 sata drzali dok se sud nije otvorio u 8.30 da posalju papire. Za prekrsaj u prometu vas nesme niko zadrzavati jer sloboda kretanja moze biti samo na krivicnoj bazi zaustavljanja. Pisali smo na njihov MUP nisu ni odgovorili. E pa za sad imam sprejeve za radare oko Osijeka i prema Virovitici.
X@, meni je zao vas i vase minirane kuce u karlovcu, kako kazete, ali isto tako je taj Karlovac bio na prvoj crti bojisnice i u okruzenju od strane srpskih pobunjenika, dobrovoljaca iz Srbije i CG i pripadnika JNA. Druga stvar, Ante Gotovina je slobodan covjek, koji nije osudjen za ratne zlocine, iako su nakon Oluje pocinjeni brojni zlocini nad srpskim civilima, mahom starije zivotne dobi. To je za svaku osudu i posebno je bacilo ljagu na tu potpuno legalnu i legitimnu vojnu operaciju, cijim je zavrsetkom zavrsio rat u Hrvatskoj i omoguceno nakon zavrsnih operacija HV a, HVO a i ARBiH u BiH, potpisivanje mirovnog sporazuma u Daytonu. Ja da sam na vasem mjestu, obzirom da vidim da vam je HR u najmanju ruku nesimpaticna, ne bih putovao u istu. Svetlana@, kazete da se uzasavate ratova i da treba ukloniti bilbord Vjekoslava Sselja, a u isto vrijeme ga pravdate kako je osudjen ' samo za verbalni delikt ' - te opravdavate napade na Vinkovce, jer je tamo toboznje stanovnistvo koje simpatizira ustase. Da li ste svjesni sta pisete ?! Milan@, 6.000.000. :) Grešite@, nista ja ne gresim. Sta to znaci ' mobilisana vojska ' ? Da mozda ista nije kriva za zlocine koje je pocinila, samo zato sta je mobilisana ? Nikome ja ne prebrojavam krvna zrnca, vec samo pisem cinjenice koje su svima osim vecinskoj Srbiji poznate. Bris Taton@, jasno je to meni. XyX@, ne mozes kopati ispod Hrvatske. I to je Hrvatska. Do Slovenije, samo preko Hrvatske ili Madjarske, pa kako ti je draze :)
Sine, meni sto prvo pada na pamet na ovu vest "pecat, sta je to?", mislim postoje i ovde na dalekom zapadu pecati ali ih lupaju lekari ili licencirani inzenjeri a ne neki sluzbenici u osiguranjima ili policijskim sluzbama. Ne secam da sam video ispecatiran dokument a da nema veze sa projektnom dokumentacxijom, cak ni na saobracajnoj dozvoli, resenjima od poreske sluzbe, opstinskim dokumentima, carinske sluzbe, na receptima za lekove... jednostavno samo potpis sluzbenika i to je sve.
Ato se tice sluzbenika na hrvatskom prelazu ocito je da je u pitanju zla namera, propusti 2 autobusa iste firme sa putnicima iz iste grupe a treci ne propusti zbog pecata na pogresnom delu stranice. U civilizovanim drzavama vozac dobije upozorenje na gresku ali ga ipak propuste jer suludo je insistirati na nekim banalnostima kad je ocito da je to nenamerna greska. No, zato su zemlje Balkana tu gde jesu danad, mlati se prazna slama, insistira na glupostima, 1000 puta prezvakana stvar opet potencira, drzave su kafkijanski birokratizovane... strasno je to nasledje.
I da si licno andjeo dobrote koji je sisao sa neba to je nebitno .
Bitno je da pises na hrvatskom a to je sasvim dovoljno da izazoves lavinu mrznje kod ovdasnjih patriJota i rusofila .
Medjutim mene vise brine to sto mi nismo samo u svadji sa hrvatima vec sa skoro svima .
Sve bivse republike su glavom bez obzira pobegle od Beograda i to je ono sto me zaista uzasava .
Zapitajmo se da li je problem u drugima ili u nama ?
Bojim se da je ovo drugo .
Za domoljuba kojem smeta bilbord Šešelja ako nezna, a vidim da nezna, to je sedište Srpske Radikalne Stranke u Novom Sadu. Znam ja dobro vašu demokraciju 1991. jer sam iz Karlovca i minirali ste mi kuću jer smo vam svi mi Srbi u Hr za vas četnici. Nisam bio, niti sam sad četnik. U Hr dođem i prođem je skoro celu, pa mogu konstatovati da sam se nagledao kojekavih bilborda vaših heroja poput Gotovne i ostalih. Rušenja i ubijanja je bilo sa obe strane ali barem to kažite objektivno a ne da od vaših žrtava pravite kao da su jedine žrtve.
@ @Vukovar 91' 04.10.2019 • 14:40
...Uvek...
... su me oduševljavali likovi iz Hrvatske koji nemaju pametnija posla u životu nego da čitaju srpske portale i ostavljaju komentare o kolektivnoj krivici. Daj odj.bite više!"
na portalu index.hr imas vise srpskih nego hrvatskih citalaca .
Mnogo komentara za ovaj nemio događaj, a imamo samo izjavu prevoznika. Ne odbijam mogućnost iživljavanja nekog carinika, ali šta ako je stvarno pogrešno udaren pečat, npr. ako sa leve strane treba da bude pečat škole ili nekog drugog, a prevoznika sa desne i pogrešno "udari". Prevoznici, znam iz iskustva, ne zaslužuju da im se veruje na reč. Samo kažem, treba proveriti sve, a ako je iživljavanje, zvati Dačića neka uputi protest. A ako ne reaguju, neka im zapeva.
Uvek...@, krasno, i za to si dobio 19+ i 1-, sta govori da sam bio u pravu kada sam napisao da veeeelika vecina Novosadjana i gradjana Srbije stavlja glavu u pijesak kada se spomene 1991' i raspad SFRJ. I nikome ja nista nisam pametovao, vec sam dao jedan politicki komentar kad ih vec daje vecina komentatora na ovu temu. Posebno nisam pisao o kolektivnoj krivnji, a to sta ste vi tako shvatili, to je vas problem sta vas nesto zulja. 1991' godina nije bila tako davno. Vecina stanovnika Hrvatske i Srbije se sjecaju te 1991' godine. Novosadski korpus je palio i spalio grad na uscu Vuke u Dunav - Vukovar. Do nedavno je slobodno Srbijom i Novim Sadom setala notorna ratna zlocinka i pravomocno osudjena Nada Kalaba, kao i jos desetine ratnih zlocinaca s Ovcare i Veleprometa. To su cinjenice, kao sta su cinjenice da Vojislav Seselj pravomocno osudjeni ratni zlocinac ' visi ' sa sesterokatnice u centru Novog Sada i smijesi se prolaznicima u formatu 15 x 10 metara. Napisi mi JEDNU neistinu u mom komentaru i ja cu ti se javno izviniti. Zar je neistina da su mnogi gradjani Novog Sada, Sombora i Sremske Mitrovice u jesen i zimu 91' na 92' ' hodocastili ' ka Vukovaru, Osijeku i Vinkovcima sa kalasnjikovima u rukama ? Ako ne vjerujete vi, vjeruju majke i ocevi nekoliko hiljada poginulih Novosadjana i Vujvodjana ( ali i sire ) u Istocnoj Hrvatskoj u jesen i zimu 91' na 92'. Sada je moj komentar potpuno poprimio politicku dimenziju, i ja se izvinjavam svima ako sam ih na bilo koji povrijedio.
Nije to radio Novosadski korpus, već Milošević mlateći novosadskim k...em. Kao što nije hrvatski narod iz Gospića, Zadra itd. isterao 500000 Srba iz Like, nego njihova vojska, a narod ko pita. Najviša stopa emigracije im daje danas odgovor, isti kao i nama... A to što i posle 30g prebrojavate krvna zrnca kod mobilisane vojske govori da je tada rat bio neminivan. Vas to neće napustiti ni na onom svetu.
@ vukovar '91
Uzasavam se ratova '90-ih, ali moram da odgovorim na Vase lazi:
1. Vinkovci??? Najjace ustasko uporiste i za vreme "bratstva i jedinstva". Moja majka je odatle i ona i ujak su jos krajem 60-ih morali da napuste doticno mesto jer kao deca Srbina nisu mogla da dobiju posao.
2. Slazem se da sliku V. Seselja treba ukloniti, ali, koliko znam, on je osudjen za verbalni delikt.
3. Pogledajte malo "svoju kucu" i Vasu Predsednicu i Premijera. Sta reci za njih i njihovo "Za dom spremni"?
... su me oduševljavali likovi iz Hrvatske koji nemaju pametnija posla u životu nego da čitaju srpske portale i ostavljaju komentare o kolektivnoj krivici. Daj odj.bite više!
@Иван Грозни 04.10.2019 • 11:54
Pera
"А да се десило супротно, онда би се писали коментари како то може само у губернији, опанчарско-геџованско-крајишкој црној рупи итд......
Bilo je suprotno kada su hrvatske automobile u novom sadu na ep u rukometu palili i gadjali sekirama.
Ne treba mnogo filozofirati, jednostavno uvesti uzvratne mere.
Nije nama Hrvatska potrebna, zaista.
Nisu nam potrebni njihovi proizvodi.
Nije nam potrebna njihova energija.
Nisu nam potrebne čak ni njihove posete.
Šta se uopšte petljamo sa njima?
Samo zbog politi;ara koji žele devizne dnevnice povodm učlanjenja u EU.
Narodu ne trebaju ni oni ni EU.
Narod (preostali) će decu lečiti SMS-om do 2044 sigurno, kada ćemo dostići bruto nacionalni dohodak iz 1989-te.
Zaduženje su podigli sa 15 milijardi dolara na 25.
A mi se bavimo u kojem je uglu pečat, i hrvatskim kompleksima.
Carinik je samo radio svoj posao, a to sta je prijevoznik neodgovoran nije problem carinske sluzbe RH. Ljudi, ja sam prijatelj Srbije i Novog Sada, ako to mogu ovako povrsno reci, ali mnogima u Srbiji a posebno u ovom slucaju u NS u nije ili ne zeli biti jasno da je Novosadski korpus bio udarna pesnica koja je od hrvatskog grada Vukovara, tog pitomog panonskog grada, vaseg susjeda, i geografski i mentalitetski na Dunavu napravio prah i pepeo. Staljingrad na kraju 20' stoljeca u sred Europe. To se pamti kod nas. Bila je izlozba u NS o Vukovaru prije 5' godina, pa su porazbijana stakla na izlogu gdje su fotografije izlozene u centru NS a. Nisu Hrvati isli s tenkovima i topovima i avionima u osvajanje Novog Sada, Sombora i Sremske Mitrovice, ali mnogi iz Novog Sada, Sombora i Sremske Mitrovice jesu u osvajanje Vukovara, Osijeka i Vinkovaca 1991' godine. Da ne spominjem da se jedna Nada Kalaba i jos mnogi zlocinci sa Istoka Hrvatske slobodno secu Srbijom, a bilbordi Vojislava Seselja u formatu 15 x 10 pozdravljaju Novosadjane sa zgrade u centru NS a. Dakle, bilbord covjeka pravomocno osudjenog za ratne zlocine nad vojvodjanskim Hrvatima. Mozda bi autobus iz Rumunjske ili Bugarske s pecatom u desnom uglu prosao bez problema. S obzirom da je vecina komentatora ovu vijest komentirala iz politickog ugla, te maksime se i ja drzim. Lp i pozdrav za NS! :)
Vrlo, vrlo interesantno kako gimnazijalci iz novosadskih gimnazija ne mogu na ekskurzije u inostranstvo, sem u Republiku Srpsku, po naređenju ministarstva prosvete, a učenici devete beogradske gimnazije mogu.
Kako to, kako to? Nije mi jasno...
На овом порталу је дозвољено све, буквално све, осим написати нешто лоше о Хрватској. Одмах крећу коментари који стају у одбрану. Ако имаш неки проблем у Хрватској, сам си крив. Ако је у питању супротан случај, онда крећу коментари о клерофашизму итд.
godinama letujem u hrvatskoj i nikada bas nikada nisam imao apsolutno nikakvih problema na granici . Cak su nekoliko puta nasi carinici znali da budu stroziji
A da malo proverite mentalni kapacitet i obucenost tih vozaca u navedenom prevozniku. U povratku sa njihovim busom iz Grcke, vozaci nisu znali svetla da upale, vrata da zatvore, prtljaznik im se otvarao, voznja kao po jajima, strah, nisu znali da izadju sa parkinga, a klima je bila misaona imenica za njih. Kvar necu ni da spominjem, jbg desava se to. Svakakvi nas voze....
Jasno kao dan da je u pitanju opet neka muljaža ovog prevoznika. Nije imao dozvolu za prelazak granice, a nama opet krive komšije. Pustili su dva autobusa da pređu granicu, samo jedan bus nisu. A priča sa pečatom levo, desno je smešna!
Hoćete da kažete da kod Hrvata ne može, a kod Mađara može? Nekako mi se čini da Mađari više poštuju pravila od Hrvata i nas i dolazim do logičkog zaključka da taj pečat nije neki veliki problem. Više su ga ovi šiljili na granici jer im se može. Jesmo, aljkavi smo, to se slažem.
Prevoznik nije imao ispravnu dokumentaciju za ulazak u Hrvatsku, tačnije, nema dozvolu za ulazak u HR. Za Mađarsku ima, zato je i prošao. Granična policija samo radi svoj posao.
Toliko o našoj diplomatiji. Stvarno ne znam za šta su plaćeni političari. Mislim da je prošlo dovoljno godina da bi se ovakve gluposti dešavale, a koje su se dešavale zbog istih ovih idiotskih političara. Bedno.
Slicno je i meni bilo, prelazio sam tu granicu bez ikakvih problema sve do jednog dana kada mi je carinik, ne narocito dobre volje, zabranio ulazak u Hrvatsku jer nisam imao minimalan iznos za izdrzavanje u slucaju nuzde kod sebe a kartice nije hteo da prizna. Doticni carinik me zna, i znao je da imam i hrvatski i srpski pasos ali nije hteo da me pusti pa sam morao nazad po putovnicu. Samo jos da napomenem da je doticni hrvatski carinik bio Srbin po nacionalnosti.
milioniti dokaz da su Hrvati poreklom Srbi! ako je tačno to da su ih drndali zato što je pečat u desnom uglu - pa kome bi drugom pala na pamet takva boleština?
ko tvrdi suprotno, taj je obični lažac!
btw ima po koji pravi etnički hrvat (pod etničkim mislim na one koji mogu da zađu u porodičnu povijest više od 4 pokolenja a da tamo ne nalete na nekog Srbina)
btw ne branim nikom da se "osjeća Hrvat" (i ja često osetim da sam oštećen što sam rođen kao Srbin) samo iznosim činjenice
Ako je pecat u pogresnom uglu onda je obrazac pogresno popunjen i na taj nacin je ponisten obrazac. Kada vec znaju kako se ponasaju susedi, treba imati ispravnu dokumentaciju a ne moljakati da nam se progleda kroz prste jer smo aljkavi.
Žao mi je dece, ali ako se pačet lupa u levom uglu, zašto se neko od službenika pravi pametan i lupa ga u desnom? To je zbog toga što smo kao nacija jako aljkavi, površni. Nisu ni hrvati mnogo bolji (jesu malo), ali eto našla se neka njihova picajzla na granici koja gleda da sve bude po PSu i eto. Jeste glupost, mnoga pravila i jesu glupa, ali postoje iz nekog razloga.
Ne treba se cuditi ako vam se desi ovako nesto, meni se desilo i vrlo dobro sam zapamtio tih 5 sati maltretiranja, to se ne desava slucajno.. Mnogi tamo smatraju da smo nepozeljni, cast pristojnim ljudima kojih ima.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Autobus prevoznika iz Novog Sada nije mogao u Hrvatsku: Pečat u "pogrešnom" uglu
Autor: Novosti
Info
•04.10.2019.
•09:14 > 09:14
Komentari 57
Nisam robot
:)
Тако сам био учен од мојих родитеља, тако сам научио и своју децу.
Изузетно ми је криво и жао што се десило оно зло ‘90-тих, за које окривљујем политичаре жељне неограничене власти и хулигане екстремисте, који су били окидач.
Најгоре је прошао обичан народ, на обе стране и сигуран сам, да се народ питао, рата не би никада било, јер рат је некоме рат, а некоме брат.
Петровград
Појма немате ништа о Хрватима. Срж хрватства је праваштво. Отац хрватске нације је ни мање ни више него познати шовиниста и ксенофоб Анте Старчевић (творац кованице ''славеносербска пасмина'' - термин резервисан за издајнике хрватске домовине). Франковци, Будак, Павелић, Маспоковци, Туђман, Главаш, Мерчеп, итд. су само логичан наставак те приче. Хоћете ли ви Југословени преузети одговорност за крвопролиће које је настало распадом Југославије? Ви сте направили шест република и две покрајине, чиме сте практично наградили Хрвате за геноцид над Србима, Јеврејима и Ромима. Или су за и за распад криви националисти који су листом били чланови Партије, а ви идеалисти увек у праву, чак и кад грешите? Колико још православних Срба треба да буде прогнано и измасакрирано да би ви безобзирни садисти били задовољни?
D
I nasi panduri drndaju strance kad mogu.
Telep
25 godina je prošlo od prošlog rata a još uvek se održava tenziija, Potpuno veštaki i nenormalno. Zamislite da su 1970 godine, tj 25 godina posle onog rata, Srbi prebijali Hrvate ili nemačke turiste koje zateknu u BG-u?
Marino Iranov
Vukovar 91'
Zvezde Granda
lopovi
XyX
'Jedan Slovenac je dobro rekao da Srbija i Slovenija trebaju da naprave tunel ispod Hr'
a da li bi slovenija to htela ? Nesto nisam ubedjen da su ludi za nama .
dijasporac
Ato se tice sluzbenika na hrvatskom prelazu ocito je da je u pitanju zla namera, propusti 2 autobusa iste firme sa putnicima iz iste grupe a treci ne propusti zbog pecata na pogresnom delu stranice. U civilizovanim drzavama vozac dobije upozorenje na gresku ali ga ipak propuste jer suludo je insistirati na nekim banalnostima kad je ocito da je to nenamerna greska. No, zato su zemlje Balkana tu gde jesu danad, mlati se prazna slama, insistira na glupostima, 1000 puta prezvakana stvar opet potencira, drzave su kafkijanski birokratizovane... strasno je to nasledje.
krste bijelic
Bris Taton
I da si licno andjeo dobrote koji je sisao sa neba to je nebitno .
Bitno je da pises na hrvatskom a to je sasvim dovoljno da izazoves lavinu mrznje kod ovdasnjih patriJota i rusofila .
Medjutim mene vise brine to sto mi nismo samo u svadji sa hrvatima vec sa skoro svima .
Sve bivse republike su glavom bez obzira pobegle od Beograda i to je ono sto me zaista uzasava .
Zapitajmo se da li je problem u drugima ili u nama ?
Bojim se da je ovo drugo .
nekakav
X
rale
...Uvek...
... su me oduševljavali likovi iz Hrvatske koji nemaju pametnija posla u životu nego da čitaju srpske portale i ostavljaju komentare o kolektivnoj krivici. Daj odj.bite više!"
na portalu index.hr imas vise srpskih nego hrvatskih citalaca .
realno
Milan
Sve ste proterali, oplačkali i oteli.
Opet smo vam mi krivi.
Pametnom dosta...
Vukovar 91'
Putnik
@Vukovar '91
Svetlana
Uzasavam se ratova '90-ih, ali moram da odgovorim na Vase lazi:
1. Vinkovci??? Najjace ustasko uporiste i za vreme "bratstva i jedinstva". Moja majka je odatle i ona i ujak su jos krajem 60-ih morali da napuste doticno mesto jer kao deca Srbina nisu mogla da dobiju posao.
2. Slazem se da sliku V. Seselja treba ukloniti, ali, koliko znam, on je osudjen za verbalni delikt.
3. Pogledajte malo "svoju kucu" i Vasu Predsednicu i Premijera. Sta reci za njih i njihovo "Za dom spremni"?
@Vukovar 91'
zox
u pravu ste
suprotnost
Pera
"А да се десило супротно, онда би се писали коментари како то може само у губернији, опанчарско-геџованско-крајишкој црној рупи итд......
Bilo je suprotno kada su hrvatske automobile u novom sadu na ep u rukometu palili i gadjali sekirama.
Sloboda M
Vlada
Deda
Nije nama Hrvatska potrebna, zaista.
Nisu nam potrebni njihovi proizvodi.
Nije nam potrebna njihova energija.
Nisu nam potrebne čak ni njihove posete.
Šta se uopšte petljamo sa njima?
Samo zbog politi;ara koji žele devizne dnevnice povodm učlanjenja u EU.
Narodu ne trebaju ni oni ni EU.
Narod (preostali) će decu lečiti SMS-om do 2044 sigurno, kada ćemo dostići bruto nacionalni dohodak iz 1989-te.
Zaduženje su podigli sa 15 milijardi dolara na 25.
A mi se bavimo u kojem je uglu pečat, i hrvatskim kompleksima.
Vukovar 91'
Limanac
Kako to, kako to? Nije mi jasno...
Иван Грозни
malena
Guide
.
to ho
Andrija Šrek
A za to što im nismo simpatični, pa, sami smo krivi.
Rare
Dragan
Bacvanin
Иван Грозни
А да се десило супротно, онда би се писали коментари како то може само у губернији, опанчарско-геџованско-крајишкој црној рупи итд.
Boki
Kokakole
Osoba M
Mudri
LimanacNS
Plavi
D
.
miki
dragan perković
ex chapman
ko tvrdi suprotno, taj je obični lažac!
btw ima po koji pravi etnički hrvat (pod etničkim mislim na one koji mogu da zađu u porodičnu povijest više od 4 pokolenja a da tamo ne nalete na nekog Srbina)
btw ne branim nikom da se "osjeća Hrvat" (i ja često osetim da sam oštećen što sam rođen kao Srbin) samo iznosim činjenice
putnik
ne verujem da je u pitanju neka zla namera jer onda ne bi pustili nijedan autobus.
NS Sale
Pera
seljober
Nenad
U šta se pretvara ova planeta?!?!?!?!?!?
Liman
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H