Znaci da rezimiramo kako sve spori vozaci ugrozavaju saobracaj:
-kad se ovi sumaheri nakupe iza sporog, krenu svi u preticanje, iako nemaju za to uslove i ne vide put pa izazovu direktan sudar
-tera histericne vozace koji kasne da krenu u preticanje i da ulecu u makazice i opet sudar
-tera umorne vozace koji ne umeju da drze odstojanje da udari u njih od pozadi
Niste me bas uverili.
Meni se cini da ipak nije do sporih vozaca, nego do histericnih, nervoznih, umornih vozaca koji uz to ne umeju dobro da procene uslove u saobracaju i svoju moc i vestinu koju precenjuju. Krivica je jasna cija je. I klinci pocetnici, i polusenilni penzioneri imaju pravo da voze, u skladu sa svojim mogucnostima, a duznost vas vestih je da krenete na vreme, odmorni, vozite smireno i odgovorno, i uz to cuvate i pazite na one koji su manje vesti pa time i manje brzi. Ako za to niste sposobni, vi ste onda manje sposobni i podobni za voznju nego ovi spori.
Vlasniče oktavije, nisu komentatori licemeri nego ti i "tokmak" veze nemate sa saobraćajem. Nepoznavanje je suštinsko - bulevar nije auto-put i nema ja kome da se "sklanjam u desno da on prođe". Ako hoću da nekog propustim, to ću i uraditi, ali pomeranjem, levo, desno, gde je to zgodno. A ako neću, neću, to je moje pravo. A vaša obaveza kao učesnika u saobraćaju jeste da poznajete pravila tog saobraćaja - a pravilo na koje se vi pozivate ne postoji.
Čitam komentare i ovu " gospodu" što se okomiše na ovog " tokmak" ( kakav "divan" nadimak čovek sebi uze ) i ne mogu da se otmem jednom utisku. Kakvi u saobraćaju takvi i prilikom pisanja komentara. Ubiše se ljudi pišući komentare da u gradu ne postoji brza, preticajna traka ( ne postoji ), teraju neki inat i pravila, kao i u saobraćaju. Skloniš se lepo u srednju ili desnu traku, pa neka vozi, neka juri, ko koliko želi, možda žuri, hitno mu je....teško biti čovek,skloniti se u stranu, da prodje ? Izgleda da je to danas jako teško da kod većine proradi onaj gorštački gen, nesvojstven nama ljudima iz ravnice - "niko kao ja, niko ispred mene, sad ću ja njima pokazati ...". Tolerancija, razumevanje tudjih potreba,dobroćudnost, čovekoljublje, oduvek je bila odlika nas iz ravnice...medjutim, došli divlji, oterali pitome...
Vožnja u Novom Sadu (delimično se poklapa i sa celom Srbijom) boluje od nekoliko bolesti, koje se uglavnom svedu na neznanje, nedostatak osnovne kulture (pa samim tim i saobraćajne kulture), odnosno sebičnošću. Svi smo svedoci pešaka koji pretrčavaju gde god požele, ne gledajući ni levo ni desno; biciklista koji sa slušalicama u ušima, u sumrak, bez osvetljenja, na crveno prelaze bulevare; trapave vikend-vozače koji naprave potpuni kolaps kad padne prva kiša jer tad neće da idu na posao peške već sednu u automobil koji su poslednji put vozili prethodni vikend van špica, itd. itd.
Međutim, jako ozbiljan problem o kome niko ne piše a možda i ne razmišlja (gradske vlasti definitivno o tome ne misle) jeste potpuno odsustvo regulacije saobraćaja. Regulisan saobraćaj ne znači samo "zeleni talas", to znači upravljanje saobraćajem gde se u zavisnosti od dnevnog režima i trenutnog opterećenja daje prioritet nekim pravcima, sa sve info-tablama kakvo je gde stanje i kuda je bolje voziti.
Još ozbiljniji, a praktično odmah rešiv, problem je parkiranje u desnoj traci. Pa zar ZAISTA nikome nije jasno da ako se neki majmun (jer oni jesu majmuni) parkiraju u desnoj traci u bul. Patrijarha Pavla, ili braće Ribnikar, ili Narodnog fronta, to znači daje u tom smeru protok smanjen za 50%!!! Ljudi, 50%, pola! Pa izračunajte koliko košta izgradnja / proširenje ulice koje bi trebalo da nadomesti tih 50%! Na širim bulevarima je to "samo" 33%, mada kada se doda isparkiravanje u srednju traku ...
Svi oko nas u okruzenju su na regionalnim putevima podigli brzinu sa 80 na 90km/h ! Srbistan je mesavina manjeg broja bahatih vozaca koji bas brzo boze i gomile trapavih vozaca koji voze sporo a u stvari ne znaju da voze i ne znaju pravila saobracaja, obe ruke na volanu,konjski pogled napred,retrovizori ne postoje i voze 40-45 u gradu a na otvorenom 65-72,takvi su zivo zlo i opasnost na putu jer niko ne postoji samo oni,zbog takvih se desavaju i direktni sudari jer skoro ne moguce ih preteci,tu nastaje nervoza,prave se kolone i krece preticanje i na kraju bum ! Ovo poslenje na autoputu kod Batajnice je nastalo bas zbog toga,nakupac stoke mili po autoputu sa 80 i to jedva osvetljen, tragedija je neizbezna. Mozete mi pametovati ali ovo sto sam napisao je tako !! Zelim vam svima Sretan put !!!
@tokmak
U proseku Novi Sad ima bar 30% HR i BiH tablica, a gde su oni "kamuflirani" NS tablicama? Malo si ti druze pobrkao loncice ko je novosadjanin a ko nije. Al bogme za. Rzu i sporu traku cu da te podrzim jer tako normalan covek gleda na to.
Onaj ko kritikuje auto skole je zaboravio da je i on ucio nekad da vozi, ako si covek imaces razumevanja i neces gurati, trubeti i ponasati se ko ... kad vidis auto skolu, jer su ti klinci koji uce za volanom uplaseni, i treba im pomoci da nauce, a ne traumirati ih dodatno.
Nego, osim sporih vozaca po gradu, ima nalet onih koji kad skrecu levo iz leve trake na bulevaru sa pola vozila udju u desnu traku kao da okrecu parobrod i prave jako rizicne situacije. Takodje ima i onih kraljeva sto skrecu desno pa se sete 20m pre semafora da ipak hoce levo, pa preseku 3 trake bulevara da bi skrenuli. Da ne pominjem kraljeve na bulevaru patrijarha pavla gde nema zaustavne trake sto koriste desnu traku kao parking.
Brza traka u naseljenom mestu? Koga bi ti u naseljenom mestu od semafora do semafora preticao? Stici ces sekundu pre i onda opet semafor. Nije ti to auto put pa da postoji traka za preticanje. Ako svi voze onoliko koliko je propisano, ni brze ni sporije trebalo bi i zeleni talas da funkcionise i da nema nervoze.
Kaznjavati presporu voznju, kao i prebrzu. Obavezan vanredan tehnicki za sve spore vozace! Nauciti vecinu da koriste retrovizore! Izbiti iz glave vecini poturanje guzice bez gledanja u retrovizore.
Mene najviše nerviraju spori vozači koji po gradu voze brzom trakom, odnosno trakom za preticanje i tako ..gude.. i po kilometar
i više. Slično se ponašaju i vozači koji se obučavaju, ali za to nisu krivi oni već instruktori. Inače, smatram da su novosađani u proseku jako loši vozači.
U gradu ne postoji traka za preticanje, odnosno brza traka kako ti kazes.
Preticajna traka je samo na auto-putu.
Kritikujes vozace koji se obucavaju!? Gde si se ti obucavao? Na njivi,
ili nigde?
Ti si katastrofa vozac, jer mislis da u gradu (na bulevarima) postoji preticajna traka!
Na putu od Zlatibora do Beograda kad se islo ibarskom magistralom stalno se desavalo da gnjavator koji vozi 40 km na sat stvori kolonu od 30-tak kola.I onda pocne preticanje rizicno tog gnjavatora koji ugrozava celu kolonu...Gnjavatori su opasnost na putu!!!!
Minimalna dozvoljena brzina na autoputu je 50km/h, na magistralnom putu 30km/h, na ostalim putevima je nema. To sve piše u pravilniku i ne znam šta tu nije jasno. Samo je brza vožnja opasna, a najgori vozači su Prokupčani (po bahatoj vožnji) i Novosađani (po nepoznavanju pravila).
Ne postoji ovde "brza" traka, ni traka za preticanje, nije ovo Amerika. U sve 3 trake, ili koliko god da ih zateknete vlada isto ogranicenje brzine. Kada neko vozi 50 u traci "za preticanje" po bulevarima ili 130 po autoputu (odnosno 10km/h manje vozila sa oznakom L), problem je u tebi, mozda nebi trebao sedeti za volanom ako te to najvise nervira.
A koja je to traka za preticanje u gradu,kad je ograničenje i u levoj i u desnoj traci u naseljenom mest jednako.Lično mi smeta kad se upali zeleno,a prodje min. 5 sekundi dok ne vidiš da je prvo vozilo ušlo u raskrsnicu i kad se približavaju semaforu na kom je zeleno,a uspore na 30km/h.Onda počne da trepće,a oni opale po gasu,a ti ostaneš kao popišan,jer na žuto se ipak ne prolazi,nego staješ i čekaš iduće zeleno.Do nekog drugog semafora,do nekog drugog...inače profesionalno vozim,da nemislite da neznam šta pričam.
Zakon definiše opštu radnju ometanje saobraćaja, pod koju može da se podvede i neopravdano spora vožnja koja ometa saobraćaj. Takođe zakon ne prepoznaje nikakva "spora vozila", već taksativno nabrojana vozila koja je dozvoljeno obilaziti preko neisprekidane linije, a pod ta vozila ne potpada spor automobil. Ova mera uvedena je pre svega zbog deonica na kojima postoje neisprekidane linije u većoj dužini sa dve saobraćajne trake i gde se stvaraju kolone i te linije postavili su saobraćajni inženjeri, a ne pravnici. Saobraćajni inženjer u Srbiji kada ga mrzi da ispravlja nešto na terenu ili je veštak koji ima interes od nakaradnih tumačenja samo viče kako je zakon loš i pravnici krivi.
Vozačima sa posebnim potrebama poput 100% taksiste kojima smetaju deca koja uče da voze jer voze sporo, siguran sam da vi nikome ne smetate sa vaša četiri žmigavca gde vam se dopadne, naročito ispred hotela "Putnik" gde pravite kolone kad vam dune i blokirate pola ulice. Sigurno ste se takvi rodili, jer da ste išli u auto-škole naučili biste da je to što radite kršenje zakona.
Ovi što se dure i što im je spor saobraćaj očigledno ne kreću na vreme i nikako to da shvate... a može se i gradskim, biciklom... Ne umete da isplanirate jedan sat unapred, a kamo li nešto ozbiljnije. Auto-škola vam je kriva? Tužno...
"...U našem zakonu ne postoji kazna za sporu vožnju...". Ma 'ajde... Pročitaj l42 st.2 Zakona o bezbednosti saobraćaja na putevima.policija ne zna Zakon, to je pitanje za njihove šefove.štoTo
Не верујем када ово читам. Јели могуће да је ово неко приметио, наравно из струке саобраћаја. Пошто возим по граду НС, највећа сметња спором вожњом су Ауто школе. Возе булеварима 30/сат. У градском хаосу изазивају нервозу код возача који треба децу да одвезу у школу, вртић и да стигну на посао. Гужву стварају и нови возачи који не могу да се ослободе стеге из Ауто школе. Многи који користе мобилне Тел. и они који не знају зашто су изишли из кревета, a нису се одлучили где ће на кафу.
Bogu hvala da se neko setio ove "kategorije" vozača,zbog takvih "revnosnih" vozača,spadam u "bahate" vozače!!!!
Pogotovo volEm kad se pojave u saobraćaju u špicu i voze sa punim gasom od 25km čas sa punom koncentracijom !!!!
Pa naravno da je spora voznja problem kad Srbin MORA da tera auto staro 25god koje je jedva kupio od plate od 300e koju prima na ruke na crno a gazdi vrati 100e. Sistem pogresan do bola, ali srazmeran sujeti, jer sto bih se pokrio koliko mi je cebe dugo? Radim na crno, pusim Sobranie, vozim BMW, da komsija crkne od muke kad me vidi. Da svi zive i voze u skladu s mogucnostima o ovome se ne bi ni pricalo. A posto nas narod vozi iz obesti, stedi gorivo, izivljava se u gradu a magistralom ne vozi preko 40kmh,auto ne odrzava... brzina nam je najmanji problem
Pa majku mu, mora li sve da se kopira iz sjedinjenih drzava. Ta drzava nije ni blizu zakonodavstva EU koja ima znatno bolja resenja. Neee mi moramo da se ugledamo ma drzavu koja propada i koja se raspada.
Sto se ne ugledamo na recimo tu Nemacku u koju svi beze. Gde je saobracaj uredjen i stalozen, gde je benzin skuplji za deset dinara od naseg, a cene u radnjama iste kao kod nas, dok je minimalna plata oko 1100 evra.
Zasto se ne ugledamo na njih, gde se na semaforu ne trubi posle mikro sekunda od paljenja zelenog svetla.
Mozete vi da smisljate zakone, i kazne, ali se idiotizam u saobracaju nece promeniti.
Do pre dve godine ste tvrdili kako su za saobracajne nesrece kriva stara i losa vozila, kad ono, brzi i novi automobili prave sr**a.
I sta sad??
Sad smisljate novu toplu vodu...
Podržavam ovo, ali me živo interesuje implementacija. Da se objasnim. Po tekstu deluje da će verovatno uvesti relativnu definiciju sporog vozila. Na primer, ne smeš da ideš ispod 70% prosečne brzine ostalih vozila. E sada, ja znam da se na zaobilaznici od Pupinovog mosta ka Pančevu često nalazi kontrola policije. Vozim maksimalnom dozvoljenom brzinom od 50 km/h. Da li sam ja sporo vozilo? Svi ostali voze logično barem 80 ili 100 na putu kroz nedođiju sa po 3 trake u svakom smeru (na otvaranju tadašnji PPV reče da se neće kontrolisati, ali... ). Ko plaća kaznu? Ja? Većina vozila - koja voze znatno preko dozvoljenog ograničenja.... ili svi? :D
Neretko veća opasnost od mamlaza koji pokušavaju da probiju zvučni zid nekom krntijom su upravo ti "ekonomični" ludaci koji voze 80-90 km/h autoputem.
Treba ih kažnjavati kao ozbiljnu pretnju sigurnosti u saobraćaju.
Izadjite preko dana u saobracaj u NS. Vucibatine voze 29km/h bulevarima. Nemacke limuzine "brauzuju" po gradu, prvi u redu i vucara se eto tako.... Na zeleno prodje 3-4 vucibatine i kraj. To se telefonira i kucaju poruke umesto da se vozi po propisanoj brzini 40-50 ili gde moze i vise...
Ko vozi duplo sporije u gradu, zabraniti bi mu 3 meseca voznju!
Mene najviše nerviraju spori vozači koji po gradu voze brzom trakom, odnosno trakom za preticanje i tako ..gude.. i po kilometar
i više. Slično se ponašaju i vozači koji se obučavaju, ali za to nisu krivi oni već instruktori. Inače, smatram da su novosađani u proseku jako loši vozači.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
I spori vozači opasnost na putu, mogu izazvati nesreću i lančani sudar
Autor: Politika
Info
•07.10.2019.
•22:15 > 22:20
Komentari 38
aha
-kad se ovi sumaheri nakupe iza sporog, krenu svi u preticanje, iako nemaju za to uslove i ne vide put pa izazovu direktan sudar
-tera histericne vozace koji kasne da krenu u preticanje i da ulecu u makazice i opet sudar
-tera umorne vozace koji ne umeju da drze odstojanje da udari u njih od pozadi
Niste me bas uverili.
Meni se cini da ipak nije do sporih vozaca, nego do histericnih, nervoznih, umornih vozaca koji uz to ne umeju dobro da procene uslove u saobracaju i svoju moc i vestinu koju precenjuju. Krivica je jasna cija je. I klinci pocetnici, i polusenilni penzioneri imaju pravo da voze, u skladu sa svojim mogucnostima, a duznost vas vestih je da krenete na vreme, odmorni, vozite smireno i odgovorno, i uz to cuvate i pazite na one koji su manje vesti pa time i manje brzi. Ako za to niste sposobni, vi ste onda manje sposobni i podobni za voznju nego ovi spori.
socko
Masovne manipulacije
Ko je sutra na programu?
vlasnik oktavije
Duško
socko
Međutim, jako ozbiljan problem o kome niko ne piše a možda i ne razmišlja (gradske vlasti definitivno o tome ne misle) jeste potpuno odsustvo regulacije saobraćaja. Regulisan saobraćaj ne znači samo "zeleni talas", to znači upravljanje saobraćajem gde se u zavisnosti od dnevnog režima i trenutnog opterećenja daje prioritet nekim pravcima, sa sve info-tablama kakvo je gde stanje i kuda je bolje voziti.
Još ozbiljniji, a praktično odmah rešiv, problem je parkiranje u desnoj traci. Pa zar ZAISTA nikome nije jasno da ako se neki majmun (jer oni jesu majmuni) parkiraju u desnoj traci u bul. Patrijarha Pavla, ili braće Ribnikar, ili Narodnog fronta, to znači daje u tom smeru protok smanjen za 50%!!! Ljudi, 50%, pola! Pa izračunajte koliko košta izgradnja / proširenje ulice koje bi trebalo da nadomesti tih 50%! Na širim bulevarima je to "samo" 33%, mada kada se doda isparkiravanje u srednju traku ...
Комша
Dejan
Mico
U proseku Novi Sad ima bar 30% HR i BiH tablica, a gde su oni "kamuflirani" NS tablicama? Malo si ti druze pobrkao loncice ko je novosadjanin a ko nije. Al bogme za. Rzu i sporu traku cu da te podrzim jer tako normalan covek gleda na to.
khm
Nego, osim sporih vozaca po gradu, ima nalet onih koji kad skrecu levo iz leve trake na bulevaru sa pola vozila udju u desnu traku kao da okrecu parobrod i prave jako rizicne situacije. Takodje ima i onih kraljeva sto skrecu desno pa se sete 20m pre semafora da ipak hoce levo, pa preseku 3 trake bulevara da bi skrenuli. Da ne pominjem kraljeve na bulevaru patrijarha pavla gde nema zaustavne trake sto koriste desnu traku kao parking.
@Tokmak
high ISO
Filipinac
Kecmar
i više. Slično se ponašaju i vozači koji se obučavaju, ali za to nisu krivi oni već instruktori. Inače, smatram da su novosađani u proseku jako loši vozači.
U gradu ne postoji traka za preticanje, odnosno brza traka kako ti kazes.
Preticajna traka je samo na auto-putu.
Kritikujes vozace koji se obucavaju!? Gde si se ti obucavao? Na njivi,
ili nigde?
Ti si katastrofa vozac, jer mislis da u gradu (na bulevarima) postoji preticajna traka!
@Tokmak
Pogledajte zakon o saobracaju.
Slobo
Nišlija
Android 17
.
@Član biblioteke
Duško
/
milina
Sve stručnjaci
Vozačima sa posebnim potrebama poput 100% taksiste kojima smetaju deca koja uče da voze jer voze sporo, siguran sam da vi nikome ne smetate sa vaša četiri žmigavca gde vam se dopadne, naročito ispred hotela "Putnik" gde pravite kolone kad vam dune i blokirate pola ulice. Sigurno ste se takvi rodili, jer da ste išli u auto-škole naučili biste da je to što radite kršenje zakona.
Gibo
Lol
ne postoji traka za preticanje (ili brza traka, kako je zoves).
Ajde malo nazad u skolu.
Član biblioteke
Toma
100%Таксиста
NS Sale
Pogotovo volEm kad se pojave u saobraćaju u špicu i voze sa punim gasom od 25km čas sa punom koncentracijom !!!!
Tom Plaz
Zbrlj
Sto se ne ugledamo na recimo tu Nemacku u koju svi beze. Gde je saobracaj uredjen i stalozen, gde je benzin skuplji za deset dinara od naseg, a cene u radnjama iste kao kod nas, dok je minimalna plata oko 1100 evra.
Zasto se ne ugledamo na njih, gde se na semaforu ne trubi posle mikro sekunda od paljenja zelenog svetla.
Mozete vi da smisljate zakone, i kazne, ali se idiotizam u saobracaju nece promeniti.
Do pre dve godine ste tvrdili kako su za saobracajne nesrece kriva stara i losa vozila, kad ono, brzi i novi automobili prave sr**a.
I sta sad??
Sad smisljate novu toplu vodu...
CooLeR
White Power
Treba ih kažnjavati kao ozbiljnu pretnju sigurnosti u saobraćaju.
Gojko
Dejan
Ana
Ko vozi duplo sporije u gradu, zabraniti bi mu 3 meseca voznju!
Tokmak
i više. Slično se ponašaju i vozači koji se obučavaju, ali za to nisu krivi oni već instruktori. Inače, smatram da su novosađani u proseku jako loši vozači.
Vozac
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H