Neformalna izborna kampanja otpočela je šest meseci pre roka, pa političari naduvavaju projekte i obećavaju mnogo više nego što i sami veruju da je moguće realizovati. Što je još neobičnije, mnogo onoga što se obećava će se i izgraditi.
Saznajte novinari da li će osim brzih vozova biti i putničkih!!! Jer ako meštanima Beške, Čortanovaca i Karlovačkih Vinograda neće stajati putnički vozovi kako bi išli na posao u školu ili na fakultet, onda ne znam za koga je brza pruga pravljena. Nikako ne možemo saznati da li će osim međunarodnih i brzih vozova, biti i onih putničkih...
Odličan tekst nad kojim se treba dobro zamisliti. Svi autoputevi kod nas se grade bez jasno sagledanog ekonomskog opravdanja; dok nam putevi koje svakodnevno koristimo postaju sve gori. Krpe se zakrpe! Isto se odnosi i na brze pruge. Za ovu brzu prugu se kaže da će vozovi ići 200 na sat, ali se ne navodi na kojoj to deonici. Kada se uproseči brzina, jer sa takvom brzinom sigurno neće uletati u usputne stanice, sigurno će biti mnogo, mnogo manja; a to znači mogli smo graditi i prugu za 160 km/sat, dvokolosečnu, uz mnogo manje para. Ostalo bi i za neku drugu bitnu deonicu.
"Da li se zna dokle se stiglo sa izgradnjom najduzeg zeleznickog tunela na svetu koji ce povezivati Leskovac i Suboticu ?"
- Naravno da se zna.
Pošto rade "Samo jako" i imaju toliko transparentne fakture da ni sami ne mogu da ih nađu,
sasvim sigurno je u statusu "Uskoro se završava", a maketa je već napravljena.
pa s obzirom da se te pruge stare 100 godina vise ne mogu nazvati prugama i da krecemo od nule, onda bolje da odma krenemo sa brzim prugama nego da pravimo standardne koje ce se svakako morati zameniti brzim
Hoce li neko izaci javno i napisati-saopstiti,ova pruga je privatno vlasnistvo nekog kineza,srblje ce tu moci da prodje-putuje kad bude bilo mesta izmedju vozova koji njemu budu vukli robu, brodove smo rasprodali austrijancima preko drakulica (dss), etihad kao prljav britanski kapital drzi vazduhoplove koje jos mi finansiramo debelo svake godine, bgd na vodi je tudj novac od bivseg arafatovog licnog bankara i on sad tu pere kompletan novac koji je tada munuo u odvukao u emirate,sta hocete dalje,skupo nas kosta sve tudje i nije nam potrebno sve to jer ne putujemo a ne putujemo jer nemamo licni zaradjen novac !
Naravno da su nam potrebne brze pruge, sada će sendvičari stizati za samo pola sata u slučaju nekog iznenadnog mitinga i obraćanja javnosti svevišnjeg. Nema više angazovanja 50 autobusa sve to košta goriva i vremena.
Prvo prugu za velike brzine Stara Pazova-Beograd je otvorio tada devedesetih predsednik vlade Srbije Radoman Božović.I tada se govorilo da će se kupiti TGV ili Pendolino.Ja bio na stanici kad je on dolazio vozom.Vojvodina je ŽTP Novi Sad dobila devedesetih međunarodni kredit za modernizaciju železnice.Ubrzo je sve pokrala ŽTP Beograd svu nabavljenu opremu i novac.Ja sam radio 40g i znam da ovde se pere novac.Pogledajte na čega liči lokomotiva,novi ruski crveni vozovi bez sigurnosne opreme protiv zakonito na pruzi.
Naravno da su nam potrebne, potrbne su nam bile još pre više decenija, ali tada je sva lova išla na megalomanske betonske/čelične spomenike nepostojećim herojima, NOB-u, sekretarima i kvazi-frontovima, i najvećemu sinu naroda i narodnosti...
Pa gde su sad ovi iskompleksirani: "svaka selendra u Srbiji ima auto put" i "Vojvodina se zaobilazi u sirokom luku"..etc....sta sad imate da izjavite povodom ove racunice?
Preduslov razboja je infrastruktura i sve je neophodno i potrebnonje da se gradi sto pre. Tek posle toga se ocekuje privredni rast na pravom nivou.
Cene jesu mozda visoke ali treba graditi.
Tadic i DS su zaduzili Srbiju sa 10 milijarsi evra za 4 godine sto je vise nego sve prethodne vlade od 1945 zajedno A nista iradili nisu. SNS se zaduzio sa 6 milijarsi za 7 godina ali vidimo da se gradi i to ne.moze da se ospori sta je sve izgradjeno i sta se gradi.
Ne ulazim u računicu, način finansiranja ali brze pruge, brze saobraćajnice, gradnja infrastrukture nam je apsolutno potrebna. U krajnjem slučaju bolje da se država zadužuje za izgradnju brzih pruga, autoputeva, mostova, gasovoda, nego da se zadužuje za renoviranje fasada, trgova ili za nerealno povećanje plata javnog sektora.
Pa nisu Rusi došli da izgube novac u Srbiji.Sami kontrolišu odliv i priliv sredstava neće dozvoliti valda našim ekspertima Siniši i Jorgovanki da vršljaju i raspolažu njihovim novcem?
Zamislite sta rade sa novcima nama u NS su digli porez 4 puta pa vodu sa3 dinara na180 din to je uradio CANAK sa bivsom vlascu kako se pune djepovi a kanalizacija pliva dunavom jos ce nam dici cene kad urade precicace. Gde ovo vodi mesto da su oporezovali jednako ceo NSsa imovinom mi u 1 zoni placamo 4 puta vise STARUDIJE nego oni svoje vile koje vrede milione evra.
Posle jogurt revolucije Sloba je dosao na ideju da plate u Vojvodini plati obveznicama za brze pruge srbije. Znaci ko je imao platu vecu od 1000usd , maximalno je mogao dobiti 1000usd u novcu a ostatak je dobijao u obveznicama za brze pruge. Sto znaci da su pruge placene jedino da se postave.
Pa hajde ako su tako skupe te brze pruge da ih nepravimo. Šta fali da se od Novog Sada do Subotice klackamo tri sata? Ili senamerno potencira gašenje putničkog saobraćaja na železnici?
Kolikogod da košta treba da se napravi pre nego neki autoput(pošto su do sada samo fušerisali)...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Koliko nas koštaju i da li su nam neophodne "brze pruge"
Živan Lazić
zivanlaz@gmail.com
Info
•17.10.2019.
•10:53 > 10:54
Komentari 24
Mislilac
Istina
Nemanja
Jaran
- Naravno da se zna.
Pošto rade "Samo jako" i imaju toliko transparentne fakture da ni sami ne mogu da ih nađu,
sasvim sigurno je u statusu "Uskoro se završava", a maketa je već napravljena.
mjaukalo
Dejan
Diba
dragan perković
crazy joe
NS Centrum
Kamo sreće da su još tada urađene brze pruge.
Vlada
Ataševac
Nebojša
Cene jesu mozda visoke ali treba graditi.
Tadic i DS su zaduzili Srbiju sa 10 milijarsi evra za 4 godine sto je vise nego sve prethodne vlade od 1945 zajedno A nista iradili nisu. SNS se zaduzio sa 6 milijarsi za 7 godina ali vidimo da se gradi i to ne.moze da se ospori sta je sve izgradjeno i sta se gradi.
Puk. Ratko Puškaš
/
gradjanin
eho
/
posle ovoga tesko da mogu biti isterani
Era Ojdanic
Anonimus
Novosadjanin
Zadruga zurka
Cluff
neko_iz_mase
Kolikogod da košta treba da se napravi pre nego neki autoput(pošto su do sada samo fušerisali)...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H